| Značka | Scalar1 |
| Velikost | vel. 51 |
| Rám | GHOST Speedline 3 |
| Vidlice | Force treking karbon |
| Hlavové složení | Profil cartridge |
| Kliky | SH Deore T611 c |
| Středové složení | HTII |
| Přesmykač | SH Deore T610 |
| Měnič | SH SLX M670 |
| Řazení | SH XT M780 3x10 |
| Převodník | 26-36-48 |
| Kazeta | SH SLX HG81 11-36 |
| Řetěz | SH, Sunrace, SRAM 10sp - nic nevydrží věčně |
| Náboj přední | Remerx |
| Náboj zadní | Remerx |
| Brzda přední | SH Deore M500, kotouč SMRT64, 160mm |
| Brzda zadní | SH Deore M500, kotouč SMRT64, 160mm |
| Brzdové páky | SH Deore |
| Ráfek přední | Remerx TopDisc |
| Ráfek zadní | Remerx TopDisc |
| Pedály | SH SPD 540 |
| Řídítka | Force Basic |
| Sedlovka | Force Basic karbon |
| Sedlo | Fizik |
| Pláště | Continental Ultra Sport II 25-622 kevral |
Zajímavá stavba hlavně s ohledem na převody vs šířkA plášťů.
Kdysi jsem si toto období prošel na trekovem kole. A nakonec skončil u šířky 32mm plášťů a převodů 44–32/11–30z.
Namtos: 2×… ani nevím proč ne, nějak to vyplynulo z debaty… ale za rok a půl, a 8tis km jsem na 3×10 nenašel nic co mi chybí. Spíš ten večerníček je tam navíc, ale nahoru mi to stačí, nezávodím.
Měl jsem tam původně 32 a určitě s velkou rezervou. Cena asi 22 bez sedla a pedálů
njn blizi se krize takze vseobecne co do kola das se ti na bazaru uz nikdy nevrati,tak to proste je a u vlastnich staveb to plati vic to je pravda,ale obcas se zadari najit dalsiho znalce a treba ramu s geometrii na pevnou vidlici neni moc
6.5.20 14:07
ty vole venkovan :) a to chces delat servisniho technika,prave znalec ma na kole vzdycky ten komponentovej gulasek :) protoze zna u komponentu pomer cena/vykon a podle toho to posklada a vi kde muze setrit a kde ne :D
Proč jsi nešel cestou 2×10 nebo x11? Kolo vypadá dobře. Maximální prostupnost rámu a vidle? A cena ?
6.5.20 11:46