Trek Madone SLR 7 Disc eTap 2020

Přidat foto

Nástupce Propela. Zatím nejeté. Srůstám, tak jsem to zatím postavil a můžu na to tak akorát čumět:)

(vloženo 30.4.20)

DaD DaD
Ohodnoť bajk: (4.7  / 111 hlasujících)
Značka Trek
Model Madone SLR 7 Disc eTap
Modelový rok 2020
Velikost 54
Hmotnost 8.2 kg
Rám Karbon OCLV řady 700
Vidlice Celokarbonová, Madone
Kliky SRAM Force, Power ready, 172.5 mm
Středové složení BB90
Přesmykač SRAM Force eTap AXS, braze-on
Měnič SRAM Force eTap AXS, 12 rychlostí
Řazení SRAM Force eTap AXS, 12 rychlostí
Převodník 48/35
Kazeta SRAM Force XG-1270, 10-28
Řetěz Sram Force
Náboj přední Bontrager Aeolus Pro
Náboj zadní Bontrager Aeolus Pro
Brzda přední Hydraulická kotoučová verze SRAM Force eTap AXS
Brzda zadní Hydraulická kotoučová verze SRAM Force eTap AXS
Brzdové páky Sram Force
Ráfek přední Bontrager Aeolus Pro 5, karbon OCLV
Ráfek zadní Bontrager Aeolus Pro 5, karbon OCLV
Pedály Shimano Dura-Ace
Řídítka Nastavitelná Trek Madone aero VR-CF, karbon OCLV, skryté vedení lanek, dosah 93 mm, oblouk 123 mm, šířka 40 cm
Představec Trek Madone aero, skryté vedení lanek, 7 stupňů, délka 90 mm
Sedlovka Aerodynamický karbonový vnitřní sedlový nástavec Madone, integrovaný úchyt na světlo, offset 25 mm
Sedlo Bontrager Montrose Elite, titanové ližiny, šířka 138 mm.
Pláště Bontrager R3 Hard-Case Lite, aramidová patka, 120 tpi, 700x25c.

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
DaD
DaD

17.6.20 09:46

Upgrade: Hrazda, kola Bontrager Aeolus XXX 6 a pláště Schwalbe Pro One 25. Takto váha 8.935 gramů.

Reagovat
xaver
xaver

6.5.20 18:07

umí to zajímavé věci, viz. příloha

web adresa:

https://axs.sram.com/

Reagovat
Kedarr
Kedarr

6.5.20 18:03

Tohle kolo není o váze , nechápu co si tady všichni honí? Za mě fain kolo, které uvádí nový směr cyklistiky!!! Za mě tedy jako jo!! Super raketa a osobně bych ho chtěl zkusit a i koupit :)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

3.5.20 08:25

Polo: Já myslím, že dnešní aero kola na kotoučích tolik váží připadá mi tohle spíše jako lepší střed. Z této běžné konfekce bývají většinou v téhle kategorii lehčí snad Canyony a Rose; ale ani to nejde většinou nějak výrazněji pod osm kilo. Nová doba.

Reagovat
polo
polo

2.5.20 22:38

Zdá se mi to hodně. Proto se ptám, jestli to je skutečná hmotnost.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

2.5.20 20:47

polo: Zarazilo tě 8,2 – to jakože je moc nebo málo?

Reagovat
polo
polo

2.5.20 20:35

Kolo moc pěkný, ale zarazila mě váha 8,2 kg při velikosti 54. To je opravdu zváženo nebo jen tak něco vyplněno?

Reagovat
DaD
DaD

2.5.20 10:02

xaver: O takovém módu ani nevím. Nemám s tím, po zkušenostech s Di2, dobré zkušenosti a tak jsem tu jejich apku ani neinstaloval.

Tom-T45: Je to foceno na křižovatce dvou silnic a tohle je úzký pruh zeleně mezi silnicemi s jednou břízou a nějakým křovím. To je celý „les“ :)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

2.5.20 07:05

DaD: Tak OK…:)

Reagovat
Tom-T45
Tom-T45

2.5.20 01:40

Moc tomu nerozumím, ale podle prostředí na fotkách tipuji, že se jedná o nějakou hodně ostrou cyklokrosku :-)

Reagovat
xaver
xaver

1.5.20 21:23

co „kompenzační mód“ řazení, nechals? Já ujel 2km a šel pryč. Podřadilo mi to a šláp jsem do prázdna ;).

Reagovat
DaD
DaD

1.5.20 19:34

Jsem zpět, živý a zdravý. Klíček je v cajku a nebolí ani ze sedla při silovém šlapání, no spokojenost veliká:) Kolo a posed v cajku. Dnes sice jen na pohodu, ale prvotní pocit velmi dobrý. Na nějaké soudy je příliš brzo a vlastnosti kola poznám až se mu trochu naloží. Sram funguje velmi dobře a kupodivu jsem dnes ani jednou nezašaltroval špatně. Levá do lehka a pravá do rychla. Dvě najednou přesmyk. Nezvyk, ale dá se to.

Jonti: vratké to není a 120 představec, bych fakt nedal. To ať si jezdí kluci v Pro Tour. Ti jsou ještě mladí a nemají z toho rozum:) Emondu jsem měl v 52ce a bylo to tip-ťop. Tohle je pro mě akorát. Kola jsou v plánu 65mm, ale stále nevím, co tam dám.

ferlikster: Porovnání s Propelem ještě musí počkat. Nejdřív musím ty nohy roztočit a dát kličce možnost se zcela zhojit. Pak začnu teprve trochu jezdit a uvidím.

šlapatko: Delší trasy na tom plánuji. Na kilo se nemá ani cenu oblékat, jak říkají staří pardálové:) Na trasy 300+ jsem navíc pořídil toto.

Reagovat
AlienDNA
AlienDNA

1.5.20 17:29

Krásný letadlo :) Volil bych tu fialovou barvu, v reálu je krásná. Za 555

Reagovat
jonti
jonti

1.5.20 17:08

Představec je 90mm, nebude to moc vratké? Bych u tebe čekal 120mm a o velikost menší rám.

Taky jsem zvědavý, kdy ta kola vyměníš za Aeolus XXX 6 :-)

Madone ale super, takový ideální stroj na dojíždění do práce, když se spěchá.

Reagovat
JFtryall
JFtryall

1.5.20 16:12

Dost v pohode, wattaz a lepsi obuti a top. :-)

Reagovat
ferlikster
ferlikster

1.5.20 14:01

Ty kliky náhodou téhle Madoně sedí jak prdel na hrnec! Zajímalo by mně co v tvém podání znamená roztočení nohou :)))… Jak to jede v porovnání s Propelem?

Reagovat
šlapatko
šlapatko

1.5.20 12:46

Poletí hezky, ale můj šálek kávy to není. Na podobném kole si dovedu představit delší trasy co jezdím.

Reagovat
TheJD
TheJD

1.5.20 12:22

nosski: Asi by tam chtel prave 53/11

Reagovat
nooski
nooski

1.5.20 12:02

Alojs01: 48/10 je bez pár drobných stejný jako 53/11 co vice bys tam chtěl?

Reagovat
TheJD
TheJD

1.5.20 11:20

Alojs: Moderna. Pry je to vic aero :D

Reagovat
Alojs01
Alojs01

1.5.20 11:08

Kolo krasny, uz jen od pohledu to vypada, ze to poleti jak blazen.

Jen me udivily ty prevodniky 48/35…?!?! Chapu, kazeta ji od 10, ale …

Reagovat
1em1ma1
1em1ma1

1.5.20 10:41

Spartacus
Spartacus

1.5.20 10:35

když si místo tohoto rámu představím poslední normálně vypadající madonu, tak jako celek bych to mohl…toto už je pro mne taková aero příšera a emonda taky vypadá nějak divně. jinak samozřejmě dělo.

Reagovat
Lance
Lance

1.5.20 10:26

Nádhera!

Reagovat
cioran-m
cioran-m

1.5.20 09:56

deekay: Jo. Nový kolo, velmi novej svalek na clavicule a k tomu vhodný počasí…

No, třeba poreferuje, až se vrátí. Při psaní rou druhou rukou. :))

Reagovat
deekay
deekay

1.5.20 09:38

DaD: Ja chapu, ze je ten design ciste vec osobniho vkusu. Ale tu sadu jsem mel moznost videt a osahat si i nazivo. Kdyz to srovnam s se zpracovanim a pocitem z Ultegry Di2, tak ten rozdil je fakt do oci bijici. A treba pro me je otresna i ergonomie SRAM pak. Bohuzel pouzivam takove styly uchopu, ze vubec nemuzu normalne drzet zadne moderny paky, co maji ten velky roh, nebo bambuli nahoru. Takze pro me z budoucich kol jedina moznost Di2, a to jsem elektriku nechtel :( Nadruhou stranu, funckcne bych asi nic nenamital, bezdrat je uplne super vec a hlavne… nemusim uz prezit pro me nesmyslnou logiku mechanickeho eTapu, na ktery sem si nezvykl.

cioran: Tady je slunicko, ale poryvy vetru jak svine, tak si to aero aspon poradne vyzkousi :D

Reagovat
Touš
Touš

1.5.20 08:46

Na první pohled než jsem to rozklikl jsem si říkal že jsi rozšířil řady a máš kolo jako já. :-D Prostě původ z USA se nezapře. Ale toto je ještě větší moderna (kotouče, baterky). Dávám pět hvězd, líbí se mi to. Prostě se mi to musí líbit. Raketa.

Reagovat
DaD
DaD

1.5.20 08:36

Tady zatím slunce a na obloze asi tři mráčky. Vypadá to tedy nadějně, heč:)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

1.5.20 08:32

DaD.: Naštěstí prší, tak zůstaneš doma! :)

Reagovat
DaD
DaD

1.5.20 08:03

deekay: Někteří lidé si opravdu na vzhled Force stěžují. Chápu to, ale mě se naopak sada, až na pár drobností, dost líbí. Karbonové kliky jsou na živo stejně pěkné jako třeba bikové Eagle XX1. Čistý design klik mi sedí rozhodně více, než kliky Ultegra, které bych na kole mít nemohl. U šaltru a přesmyku mi trochu tahá za oči velikost baterie a páky nejsou tak subtilní jako Ultegra Di2, ale drží se moc dobře. Abych to nějak shrnul. Na foto ta sada možná vypadá jako levná hračka, ale v reálu je vidět, že stojí to, co stojí. Trochu se bojím té černé barvy na kazetě a přesmyku. Jsem zvědav jak to bude po pár tisících km vypadat.

Petr Ch: Na rozdíl od předchozím modelů s IsoSpeedem tento nastavovat jde a každý má možnost si to naladit k obrazu svému. Ty starší nešli a paradoxně menší kolo pro lehčí jezdce, bylo mnohem tužší než velké pro jezdce těžší. To byla zásadní výtka pro předchozí Madonu spolu s příliš tvrdým řízením. Tady to opravili a i na tom předku zapracovali. Kolo je teď mnohem vyváženější než předchůdce. Srůstání mi příliš nevadí. Klička dvakrát za půl roku je sice trochu mnoho, ale dnes už na to možná sednu a dám nějakou kompenzaci na roztočení nohou. Bude to čtrnáct dní od crashe a první den s novým kolem. No, asi to doma nevydržím…

orm: O tom se snad radši ani nezmiňuj. Myslím, že nějakou dobu si předjíždění aut z kopce nechám ujít a radši si přibrzdím.

Reagovat
Pista.Wassermann
Pista.Wassermann

1.5.20 07:38

Super, trochu moc futuristické na můj vkus (a to mám Aero silnicku rád) , ale raketa to musí být neskutečná.

No mít bych ho nemohl, jelikož bych furt jezdil na doraz a po týdnu se ani nepostavil.

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

1.5.20 07:38

To je smůla mít toto kolo a nemoct se na něm projet.

Reagovat
orm
orm

1.5.20 00:27

Az na ten sram dobre. Ten presmykac se designove moc nepovedl. U kola bych asi volil zivejsi barvu, takhle je to takove pohrebni – cerna, stribrna. Kazdopadne nechal bych si to libit. Doufam, ze to zas nezrusis o auto :-).

Reagovat
Zoidberg
Zoidberg

30.4.20 22:39

Je to krásný… tedy až a ty SRAM Force kliky. Ty vypadají jako kombinace ocel-plast z nejlevnějších trekingových kol, no. Nicméně nelze vyloučit, že ze mě trochu mluví závist ;)

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

30.4.20 21:20

Mazec grande!

Reagovat
snas89
snas89

30.4.20 20:44

krásný. za mě nejhezčí silnička (i když je nejezdím:) )

víc by se mi líbila v červený, ale je jasný, že kolik třešní, tolik višní:D

jasných 5

Reagovat
vrazdit
vrazdit

30.4.20 20:28

pěkné, s tou šikmým barevným lomem to vypadá rozhodně lépe, než celočerné…pořád ale vede Ferrari red :)

Reagovat
Petr Ch
Petr Ch

30.4.20 20:04

Sice jenom Trek, přesto krásnej, krutopřísnej – 5. Mě by zajímalo, jestli smysluplně funguje ten jejich pružící systém. Dá se nějak nastavit předpětí? Něco jiného potřebuje 70 a něco jiného 100kilovej jezdec.

Ze srůstání si nic nedělej. Mě to potkalo před třemi lety. Zlomená clavicula je jasná známka toho, že dotyčný není žádný popojížděč, ale na kole skutečně a dlouhodobě jezdí. To potká téměř všechny. :)

Reagovat
nooski
nooski

30.4.20 19:54

p@X: sedlovky jsou alespoň ve 2 offsetech, délku představce a šířku řídítek si vybereš jak potřebuješ. Jaké jsou možnosti oblouků, to netuším. Žádná věda.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

30.4.20 19:40

Madona má teda (když všechno ostatní nechám stranou) hodně dobré změřené aero parametry.

Reagovat
p@X
p@X

30.4.20 19:34

Nooski na klasické silnici si zvolíš ofset sedlovky, délku forbecu, tvar a šířku rodel…

Reagovat
siky83
siky83

30.4.20 19:32

Pecka

Reagovat
nooski
nooski

30.4.20 19:32

p@X: jaký speciál? Nastavíš si výšku sedla, jeho předozadní pozici i sklon, úhel a výšku řídítek…

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

30.4.20 19:30

B-O-M-B-A za 555* Hustý, krásný a poletí to jako šíp :-)

Reagovat
citroen15
citroen15

30.4.20 19:28

Dost dobrý letadlo,líbí.

Reagovat
p@X
p@X

30.4.20 19:28

Jak se na takovým speciálu personalizuje posed?

Reagovat
morrows
morrows

30.4.20 19:27

Star Trek :) Jen by mě zajímalo, jak moc aero je to, když fouká bočák, řekl bych, že se to má do čeho opřít. Tak ať brzy srosteš a můžeš poreferovat jak to letí.

Reagovat
scalar
scalar

30.4.20 19:26

Drsný, v tom bych ve větru vymetal stoky :-)

Reagovat
deekay
deekay

30.4.20 19:22

Mno, na aero kolo to zase tak zle neni, i diky fotogenicke velikosti… ale…ale

kua ten SRAM force… ta sada vypada jak neco z Decathlonu za 3.50…

Ale tak pro tebe to bude jen nacini :) takze je to jedno.

Reagovat
nooski
nooski

30.4.20 19:21

Pěkná aero silnice.

Reagovat
milan.v
milan.v

30.4.20 19:20

Jo, to bYje… :-D

Reagovat
kopečák1
kopečák1

30.4.20 19:00

Byje je taky super :-D

Reagovat
venkovan
venkovan

30.4.20 18:55

Silnicka v lese, to uplne byje do oci. Vubec se tam behodi. Fadni cerna. Divne tvarove. A ten nevzhledny mega napis trek.

Reagovat
DaD
DaD

30.4.20 18:51

Samozřejmě, to já jen pro jistotu:)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

30.4.20 18:50

Sem si myslel, že můj disciplinovaný, přátelský a stručný komentář níže – oceniš. :))

Reagovat
DaD
DaD

30.4.20 18:42

Ne, že mi budeš hodnotit, ty bejku! To bych byl v mínusu už na startu :D

Reagovat
cioran-m
cioran-m

30.4.20 18:40