Cio a ostatní konzervy neklikat:)

Přidat foto

Tohle se mi fest líbí a jestli půjdu do Project One, tak to bude vypadat hodně podobně.

(vloženo 21.4.20)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Smazaný účet
Smazaný účet

28.4.20 10:02

DaD: Jojo, to kolo… :)

Reagovat
DaD
DaD

28.4.20 07:46

Klika to byla, být to tříštivá zlomenina, tak na to nechci ani pomyslet:( RTG plánuji až tento týden, ale s tím jak to zatím vypadá, se na to možná vykašlu úplně a ukončím neschopenku sám.

A děkuji za přání, když bych opět lehnul, tak by to byla velká smůla a navíc na novém kole:)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

27.4.20 18:36

Tos měl dost kliku – a vůbec, ulomit si klíček tak pěkně, vyžaduje jistou dovednost! :)

Na rtg kontrole's už byl? Jak to srůstá a tak?

Hele, hlavně teď někde nelehni…!

Reagovat
DaD
DaD

27.4.20 16:19

To co popisuješ je zlá, zlá, nepěkný případ! To si snad nedovedu ani představit. Fuj tajbl, velebnosti :(

Mě se to stalo minulý pátek. Klička zlomená, ale u sebe. Dostal jsem ortézu a nechal to dva dny v klidu. Pak jsem ji sundal a zkusil normálně fungovat. Občas to pekelně zabolí, ale už se sám oblíknu (tričko!), dojdu si na nákup, umyji nádobí a dnes jsem zkoušel opravit pračku. Kolo by už taky šlo, ale nechci to zase přehánět. Funguji trochu přes bolest a hlavně to protahuji, nenechám zakrnět a ochabnout svaly. Rehabka je potom mnohem horší než samotný úraz. Na bolest jsem ostatně zvyklý jako každý správný závoďák:)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

27.4.20 15:53

DaD: Jasný! :) Však tak jsem to i bral…

Aha, nojo, *****; skoro všwm se nám tohle stalo… – Operovali Ti to nebo fixovali?

Já to měl kdysi zlomený v celkem dobrým postavení, takže operovat nebylo třeba, ale fixovat delbeťákama to nešlo, protože jsem byl všude, hlavně na zádech, pěkně sedřenej z kůže. Takže jsem skoro šest neděl pěkně seděl /i spával/ v křesle, s rukou na pásce, ráno jsem se odlepil od prostěradla, vydesinfikovala se secernující ranná plocha a furt tak dál.. :)

Reagovat
DaD
DaD

27.4.20 15:34

cio: no tak jasně, tu konzervu ber s velkou nadsázkou:) Bylo mi naprosto jasné, že to strháš i z trenkama a proto jsem to tam napsal. Jak už jsem jednou psal. Myslím, že máš dost dobrý přehled nejen o kolech, ale i tak všeobecně a proto mě tvůj názor, i když je jiný než můj, nikterak nedráždí a naopak si nad ním rád podumám. Teď mi přišlo toto: https://www.trekbikes.com/…tap/p/28013/ a těším se, až to sem dám, jak mi vypereš žrádlo:)

Bohužel jsem měl crash a srůstá mi klička a tak se na tu krabici s kolem mohu jen dívat, ach jo…

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

27.4.20 13:26

DaD: Jinak vím, že je tohle všechno to naše žvanění tady hlavně tak trochu prdel – nějak vážně bych se do toho samozřejmě nepouštěl…:)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

27.4.20 13:23

DaD: Jenom k té „konzervě“ : já myslím, že o tohle, alespoň u mne, vůbec nejde.

Mně se postupně velice líbily například první (tehdy hodně extravagantní) monokoky Kestrel, všechny hliníkové Kleiny, první karbonovej Trek do hliníkových mufen, německé FES, první Corimy, některé Looky, Lotusy, prakticky všechny britské universitní ilegály a hrůzy jako prvni Cervelo S5, 3T Strada a dnes i ty dráhové speciály Hope.

Což jsou nebo teda byla všechno kola ve své době absolutně „l’avant-garde“. A spoustě lidem se mnohé z nich nelíbí vůbec.

To je, jako bys nazval konzervativcem někoho, kdo má zásadní výhrady k tomu, co dělá třeba Damien Hirst. Je totiž možné (a vlastně snad i pravděpodobné), že se mu mohou líbit věci Keithe Haringa. Anebo, když už jsem svým způsobem kousek, tak i spousta (někdy opravdu skvělejch) graffiti.

Takže půjde asi o něco jiného.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

25.4.20 21:59

Tak SUV nemám o tom jestli se líbí, ale jestli se s ním dostanu do dvouapůlticíce metrů ;-) Jinak díky za vysvětlení.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

25.4.20 21:38

dolomiti: Já kolo na přiložený fotce moc nemůžu rozeznat – asi Aeroad?- a rozhodně nejsem od toho, abych někoho poučoval. (Zvlášť v režimu líbí-nelíbí, protože to je opravdu každého věc. Jak jsem říkal, mnoha lidem se líbí i ta dnešní SUV)

Canyony považuji (stejně jako přibuzné, taky zásilkové Rose) pokud se designu týče, za dnešní karbonovej standard – prostě běžná dnešní produkce, která nijak „neurazí“. A Madona mi přijde na pohled adekvátní spíše té X6.

Ale opravdu zajímavá karbonová kola, která nevypadají, jako by je od začatku do konce udělal nějakej umělej aparát a mozek, jsou ještě úplně jiná. Třeba Ritte, Crumptony, příšerka 3T Strada, pořád ještě některé Looky (třeba 785 Huez), Bianchi Specialissima, end-to-end lepený Sarta, některá Cipollini, z běžné produkce i ty BMC, Argony, Ridley… A tak. Koneckonců, i to archaický Colnago do karbonovejch mufen má pořád něco do sebe.

Jinak ta otázka je je stejná, jako by ses ptal, v čem je (teda na vizuálně, techniku nechme stranou) zásadně jinej F22 Raptor od SU 35.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

25.4.20 09:23

cioran-m: já se teda v designu moc nevyznám, buď se mi to líbí nebo nelíbí, ale rád se nechám poučit ;-) V čem je tenhle Trek tak zásadně jinej než kolo na přiložený fotce?

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

24.4.20 23:22

Je to zvláštní, co se teď (třeba v tom designu) děje. Auta, kola… U letadel, zvlášť těch americkejch to do jisté míry chápu, tam už lidi skoro nemají co dělat, tak proč ne; komplet počítačem vytvořenej a hnusně jako tohle uhlazenej je třeba i ten Raptor… Blackbird (nechci srovnávat kategorii a použití, jen jakýsi to vyznění), vytvořenej z 95% na prkně, modelováním atd., nyl úplně jinej svět.

Jakoby se už – takovou měkkou formou a tajně teda – naplnila ta vize z Terminátora: že už tiše a nenásilně převzaly vládu nad světem počítače a stroje, eliminovavše jakejkoli kreativní lidskej, živej faktor.

A produkujou teda tohle. :)

Reagovat
vrazdit
vrazdit

24.4.20 11:39

danielh: jo, jako designové cvičení fakt pěkné, promyšlené a vymakané, barva super, ale kolo je to hnusné :)

Reagovat
DaD
DaD

23.4.20 15:25

danielh: 1+ jj, je to pecka!

Reagovat
danielh
danielh

23.4.20 11:33

Tak to je nadhera!! Krasne kolo, ani ne barvou ale tvarove super.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

22.4.20 19:59

Je smutné že trek kdysi vyráběl pěkná kola.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

22.4.20 15:29

Tak – bral jsem to jako povinnost, žejo…! :D

Reagovat
DaD
DaD

22.4.20 14:29

cio: ty nezklameš. Já tě varoval, psal jsem, neklikat! :D

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

22.4.20 14:24

Nojo, fakt je to slizké peklo, se vším všudy! :)

Ale na druhé straně – X6 a Bentayga se mnoha lidem taky moc líbí, tak co…

Reagovat
DaD
DaD

22.4.20 12:50

orm: Jj, náhrada za stávající kolo. Propel je naprosto v pohodě, ale je tam spíše tlak ze strany zaměstnavatele. Ono by mu to tedy bylo naprosto jedno, kdybych pro něj nedělal i nějaké propagační akce. No a tam není moc vhodné, když jezdím kolo konkurenční značky:)

Reagovat
tromboonen
tromboonen

21.4.20 20:40

novas: Hele jedno bílý mám, použitej Alu CX/zimák/dojižděč a špinavej byl, ale stačilo jenom umejt plus vzít hadrem a ředidlem a je na tom líp, než skoro černokněžník z US of A (ale i ten má malinko červený)..... a bělogvardějec je z Německa, je na něm napsáno „The Cross Bike Pioneer“ a je to Centurion… mám chuť tam přidat další dekálu před a za to logo, aby tam bylo „My vather was a“ CENTURION „in the Jevusalem Gavison“ … https://www.youtube.com/watch?… Biggus Dickus a Incontinentia Buttocks už se tam asi nikam nevleze… Možná Full Monty by se tam dalo vmáčknout.

Reagovat
novas752
novas752

21.4.20 20:04

dodoslovensko: Jenže kup si bílý kolo. Za pár let to bude tak zasiflené až běda, Ideálně bílý matný. :)

Reagovat
orm
orm

21.4.20 18:25

Nahrada za propela? Jak vubec dopadl :-)?

Reagovat
AussigBiker
AussigBiker

21.4.20 18:14

ferlikster: No ty drazsi Aeolusy stojej k 60–70k :) Ale neni vahovej limit a jestli je menej bez jakychkoli potiizi, tak to je dobra sluzba, navic se tusim porad vyrabej v USA.

A PorjectOne taky lakujou v USA, v nejakym videu rikali, ze je to zabere cca jednoclovekouvou osmihodinovou­ smenu.

Reagovat
dodoslovensko
dodoslovensko

21.4.20 17:35

Je to pekne .Celkovo podla mna je cervena najkrajsia farba hned po bielej . Mozno keby to malo farbu RUBY RED = viacej super . Dakto tu ma Trek ruby red = super krasna farba .

Reagovat
jecnak
jecnak

21.4.20 16:35

U mě zatím vedou takový ty měňavkový bavy. Ale i tohle je hodne pěkný, jen bych dal přednost nápisu TREK třeba matnou červenou.

Reagovat
dedek55
dedek55

21.4.20 16:25

Krásné kolo :-)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

21.4.20 16:15

DaD: děláš mi bordel v žebříčku :-D

Reagovat
DaD
DaD

21.4.20 16:06

ferlikster: jsou to taková kvalitní, bytelná kola. Nic moc lehkého to není, tuším něco přes 1700gr, ale drží jak šlak a moc hezky jedou. XXX verze jsou o dost lehčí, ale stojí dvakrát tolik. Bonus je, že pokud nějaké kola od Bontrager rozšťípeš, a to i svou vlastní vinou, tak dostaneš nová. Hezká služba

Reagovat
tromboonen
tromboonen

21.4.20 15:54

DaD, tak o rukavicích a růčo řazení vepředu jsem ještě neslyšel, to je teda Sodoma Gomora, ale po tom bordelu, co udělá korona v silniční závodní sezóně a celkově v mnoha zemích možná takové věci budou populární, hlavně aby nebyly povinné čuchometry, jak se tomu říká na stavbách :)

Jinak je to pěkné, i ta červená i ta stealth varianta jenom s kouskem červené, i když malinko víc by jí tam být mohlo…

Reagovat
DaD
DaD

21.4.20 15:25

vrazdit: Jj, ta červená se opravdu povedla a sluší mu. Ostatní barvy jsou příliš nevýrazné i pro mě.

mr.antik: Robotická nikoliv, ruka je ruční. Dokupuje s k tomu rukavice se speciální kluznou plochou, kterou máš v kapse dresu. V případě potřeby si ji navlečeš a ručně řetěz přesuneš na požadovaný převodník. Zručnější jedinci to dávají i za jízdy a nemusí proto zastavovat a z kola slézat. Ti mají následkem toho ve výsledku i o dost lepší rychlostní průměry a to jak v trénincích tak hlavně v závodech.

Reagovat
Libores
Libores

21.4.20 15:08

Na rendru z kompu nepřesmykuje nikdo, nijak.

Reagovat
mr.antik
mr.antik

21.4.20 15:01

No a jak to teda přesmykuje? Ručně jako minulém století nebo tam je nějaká skrytá robotická ruka v sedlové trubce?

Reagovat
vrazdit
vrazdit

21.4.20 15:00

DaD: v té celočerné verzi je to úplně škaredé, ta Ferrari monopostová vizáž tomu dává aspoň trošku opodstatnění jako rychlému modernímu kolu a je to snesitelné…

Reagovat
ferlikster
ferlikster

21.4.20 14:50

Madona je famozni, ve vetsich velikostech teda moc ne… ale to zadny kolo.

Nejde mi do ale hlavy, proc do tak drahyho stroje montuji tyhle kola: „Bontrager Aeolus Pro 5“. To jsou tak dobry? Jsou za 33k a davaji je na Madony od SL7 po SLR7… (a to je mezi nimi cenovy rozdil 70k).

Reagovat
Doyle
Doyle

21.4.20 14:46

Moc pěkný.

Reagovat
AussigBiker
AussigBiker

21.4.20 14:33

morrows: Tohle neni moped, je to normlani kolo, jinak beterie pro prehazovacku je patrne pod tim cernym plastem co je videt na vnitrni dolni ramovy trubce. U karbonovyho Checkpointu mam stejnou „skrys“.

Reagovat
DaD
DaD

21.4.20 14:31

Project One

Reagovat
Pista.Wassermann
Pista.Wassermann

21.4.20 14:20

Pěkná raketa a uměl bych si představit mít ji doma, ale i na mě je to už trochu moc Ferrari. A co se týče bezpresmyku, tak to si zase já dovedu lehce predstsvit. Zvlášť na silnicce mě to vždycky hrozně sralo. Na hořáků si to nemůžu vynachválit a na budoucí silnici to půjde taky, ale spíše 12s. Tam už by bylo 11 pastorku dost kompromisem.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

21.4.20 14:01

Pro mě nejkrásnější moderní silnička. Nebýt doma žena a děti a na silnicích auta, není co řešit.

Reagovat
kamaro
kamaro

21.4.20 13:59

Rubi: To je dobře… :-)

Reagovat
mr.antik
mr.antik

21.4.20 13:57

v tý červený to prostě vypadá mohutně… je to hezký, ale od poholedu už je to prostě fakt pro dobrý švihače :-)

Reagovat
DaD
DaD

21.4.20 13:55

Kua, chlapi, vždyť je to je normální současná Madone. Co máte s tím e-bikem? Třeba tady:

https://www.trekbikes.com/…tap/p/28013/

Reagovat
mr.antik
mr.antik

21.4.20 13:51

není uplně vidět, jestli je to elektro nebo klasika…

Reagovat
vrazdit
vrazdit

21.4.20 13:43

kolo prostě hnuuusné ale osvědčená Ferrari red s černou snad ani nemůže vypadat špatně, jako objekt to vypadá docela OK :)

Reagovat
Rubi
Rubi

21.4.20 13:32

to je strasne nehezky, asi se ze me stava konzerva na klasicke kulate trubky…

Reagovat
morrows
morrows

21.4.20 13:30

A kde to má baterii?

Reagovat
DaD
DaD

21.4.20 13:24

doubeq: Tento systém používají už několik let a to i na HT biku. Funguje to v pohodě. Na silnici téměř bez údržby.

Reagovat
doubeq
doubeq

21.4.20 13:14

Jako hezký, ale nebude to časem a prachem vrzat, když je vidět tolik jednotlivých dílů zapadajících do sebe? (třeba foto č.3) a údržba tlumení toho členu horní / sedlová trubka bude taky pecka.

Reagovat
KUBULA
KUBULA

21.4.20 13:01

novas752: To ale nemeni nic na to, ze mi to nejde do hlavy. Navic kdyz tam je videt i „navarek“ na presmyk.

Reagovat
novas752
novas752

21.4.20 12:32

Je to render, ne skutečné fotky.

Reagovat
kesu
kesu

21.4.20 12:26

Super!

Reagovat
les
les

21.4.20 12:24

To se povedlo. Až to začnou plácat děcka v Číně, tak jdu do toho.

Reagovat
KUBULA
KUBULA

21.4.20 12:24

Zajimave, ale jedna vec mi nejde do hlavy. Bezdratove razeni chapu, ale to bezpresmykacove mi proste hlava nebere.

Reagovat
AussigBiker
AussigBiker

21.4.20 12:20

Taky se mi libi.

Reagovat

Další galerie z kategorie

maajkee 4
jardalee 6
DaD 28
antuch 22
Sulka 1
cyklista86 9