Tohle se mi fest líbí a jestli půjdu do Project One, tak to bude vypadat hodně podobně.
(vloženo 21.4.20)
DaD: Jojo, to kolo… :)
Klika to byla, být to tříštivá zlomenina, tak na to nechci ani pomyslet:( RTG plánuji až tento týden, ale s tím jak to zatím vypadá, se na to možná vykašlu úplně a ukončím neschopenku sám.
A děkuji za přání, když bych opět lehnul, tak by to byla velká smůla a navíc na novém kole:)
Tos měl dost kliku – a vůbec, ulomit si klíček tak pěkně, vyžaduje jistou dovednost! :)
Na rtg kontrole's už byl? Jak to srůstá a tak?
Hele, hlavně teď někde nelehni…!
To co popisuješ je zlá, zlá, nepěkný případ! To si snad nedovedu ani představit. Fuj tajbl, velebnosti :(
Mě se to stalo minulý pátek. Klička zlomená, ale u sebe. Dostal jsem ortézu a nechal to dva dny v klidu. Pak jsem ji sundal a zkusil normálně fungovat. Občas to pekelně zabolí, ale už se sám oblíknu (tričko!), dojdu si na nákup, umyji nádobí a dnes jsem zkoušel opravit pračku. Kolo by už taky šlo, ale nechci to zase přehánět. Funguji trochu přes bolest a hlavně to protahuji, nenechám zakrnět a ochabnout svaly. Rehabka je potom mnohem horší než samotný úraz. Na bolest jsem ostatně zvyklý jako každý správný závoďák:)
DaD: Jasný! :) Však tak jsem to i bral…
Aha, nojo, *****; skoro všwm se nám tohle stalo… – Operovali Ti to nebo fixovali?
Já to měl kdysi zlomený v celkem dobrým postavení, takže operovat nebylo třeba, ale fixovat delbeťákama to nešlo, protože jsem byl všude, hlavně na zádech, pěkně sedřenej z kůže. Takže jsem skoro šest neděl pěkně seděl /i spával/ v křesle, s rukou na pásce, ráno jsem se odlepil od prostěradla, vydesinfikovala se secernující ranná plocha a furt tak dál.. :)
cio: no tak jasně, tu konzervu ber s velkou nadsázkou:) Bylo mi naprosto jasné, že to strháš i z trenkama a proto jsem to tam napsal. Jak už jsem jednou psal. Myslím, že máš dost dobrý přehled nejen o kolech, ale i tak všeobecně a proto mě tvůj názor, i když je jiný než můj, nikterak nedráždí a naopak si nad ním rád podumám. Teď mi přišlo toto: https://www.trekbikes.com/…tap/p/28013/ a těším se, až to sem dám, jak mi vypereš žrádlo:)
Bohužel jsem měl crash a srůstá mi klička a tak se na tu krabici s kolem mohu jen dívat, ach jo…
DaD: Jinak vím, že je tohle všechno to naše žvanění tady hlavně tak trochu prdel – nějak vážně bych se do toho samozřejmě nepouštěl…:)
DaD: Jenom k té „konzervě“ : já myslím, že o tohle, alespoň u mne, vůbec nejde.
Mně se postupně velice líbily například první (tehdy hodně extravagantní) monokoky Kestrel, všechny hliníkové Kleiny, první karbonovej Trek do hliníkových mufen, německé FES, první Corimy, některé Looky, Lotusy, prakticky všechny britské universitní ilegály a hrůzy jako prvni Cervelo S5, 3T Strada a dnes i ty dráhové speciály Hope.
Což jsou nebo teda byla všechno kola ve své době absolutně „l’avant-garde“. A spoustě lidem se mnohé z nich nelíbí vůbec.
To je, jako bys nazval konzervativcem někoho, kdo má zásadní výhrady k tomu, co dělá třeba Damien Hirst. Je totiž možné (a vlastně snad i pravděpodobné), že se mu mohou líbit věci Keithe Haringa. Anebo, když už jsem svým způsobem kousek, tak i spousta (někdy opravdu skvělejch) graffiti.
Takže půjde asi o něco jiného.
Tak SUV nemám o tom jestli se líbí, ale jestli se s ním dostanu do dvouapůlticíce metrů ;-) Jinak díky za vysvětlení.
dolomiti: Já kolo na přiložený fotce moc nemůžu rozeznat – asi Aeroad?- a rozhodně nejsem od toho, abych někoho poučoval. (Zvlášť v režimu líbí-nelíbí, protože to je opravdu každého věc. Jak jsem říkal, mnoha lidem se líbí i ta dnešní SUV)
Canyony považuji (stejně jako přibuzné, taky zásilkové Rose) pokud se designu týče, za dnešní karbonovej standard – prostě běžná dnešní produkce, která nijak „neurazí“. A Madona mi přijde na pohled adekvátní spíše té X6.
Ale opravdu zajímavá karbonová kola, která nevypadají, jako by je od začatku do konce udělal nějakej umělej aparát a mozek, jsou ještě úplně jiná. Třeba Ritte, Crumptony, příšerka 3T Strada, pořád ještě některé Looky (třeba 785 Huez), Bianchi Specialissima, end-to-end lepený Sarta, některá Cipollini, z běžné produkce i ty BMC, Argony, Ridley… A tak. Koneckonců, i to archaický Colnago do karbonovejch mufen má pořád něco do sebe.
Jinak ta otázka je je stejná, jako by ses ptal, v čem je (teda na vizuálně, techniku nechme stranou) zásadně jinej F22 Raptor od SU 35.
cioran-m: já se teda v designu moc nevyznám, buď se mi to líbí nebo nelíbí, ale rád se nechám poučit ;-) V čem je tenhle Trek tak zásadně jinej než kolo na přiložený fotce?
Je to zvláštní, co se teď (třeba v tom designu) děje. Auta, kola… U letadel, zvlášť těch americkejch to do jisté míry chápu, tam už lidi skoro nemají co dělat, tak proč ne; komplet počítačem vytvořenej a hnusně jako tohle uhlazenej je třeba i ten Raptor… Blackbird (nechci srovnávat kategorii a použití, jen jakýsi to vyznění), vytvořenej z 95% na prkně, modelováním atd., nyl úplně jinej svět.
Jakoby se už – takovou měkkou formou a tajně teda – naplnila ta vize z Terminátora: že už tiše a nenásilně převzaly vládu nad světem počítače a stroje, eliminovavše jakejkoli kreativní lidskej, živej faktor.
A produkujou teda tohle. :)
danielh: jo, jako designové cvičení fakt pěkné, promyšlené a vymakané, barva super, ale kolo je to hnusné :)
Je smutné že trek kdysi vyráběl pěkná kola.
Tak – bral jsem to jako povinnost, žejo…! :D
Nojo, fakt je to slizké peklo, se vším všudy! :)
Ale na druhé straně – X6 a Bentayga se mnoha lidem taky moc líbí, tak co…
orm: Jj, náhrada za stávající kolo. Propel je naprosto v pohodě, ale je tam spíše tlak ze strany zaměstnavatele. Ono by mu to tedy bylo naprosto jedno, kdybych pro něj nedělal i nějaké propagační akce. No a tam není moc vhodné, když jezdím kolo konkurenční značky:)
novas: Hele jedno bílý mám, použitej Alu CX/zimák/dojižděč a špinavej byl, ale stačilo jenom umejt plus vzít hadrem a ředidlem a je na tom líp, než skoro černokněžník z US of A (ale i ten má malinko červený)..... a bělogvardějec je z Německa, je na něm napsáno „The Cross Bike Pioneer“ a je to Centurion… mám chuť tam přidat další dekálu před a za to logo, aby tam bylo „My vather was a“ CENTURION „in the Jevusalem Gavison“ … https://www.youtube.com/watch?… Biggus Dickus a Incontinentia Buttocks už se tam asi nikam nevleze… Možná Full Monty by se tam dalo vmáčknout.
dodoslovensko: Jenže kup si bílý kolo. Za pár let to bude tak zasiflené až běda, Ideálně bílý matný. :)
ferlikster: No ty drazsi Aeolusy stojej k 60–70k :) Ale neni vahovej limit a jestli je menej bez jakychkoli potiizi, tak to je dobra sluzba, navic se tusim porad vyrabej v USA.
A PorjectOne taky lakujou v USA, v nejakym videu rikali, ze je to zabere cca jednoclovekouvou osmihodinovou smenu.
Je to pekne .Celkovo podla mna je cervena najkrajsia farba hned po bielej . Mozno keby to malo farbu RUBY RED = viacej super . Dakto tu ma Trek ruby red = super krasna farba .
U mě zatím vedou takový ty měňavkový bavy. Ale i tohle je hodne pěkný, jen bych dal přednost nápisu TREK třeba matnou červenou.
DaD: děláš mi bordel v žebříčku :-D
ferlikster: jsou to taková kvalitní, bytelná kola. Nic moc lehkého to není, tuším něco přes 1700gr, ale drží jak šlak a moc hezky jedou. XXX verze jsou o dost lehčí, ale stojí dvakrát tolik. Bonus je, že pokud nějaké kola od Bontrager rozšťípeš, a to i svou vlastní vinou, tak dostaneš nová. Hezká služba
DaD, tak o rukavicích a růčo řazení vepředu jsem ještě neslyšel, to je teda Sodoma Gomora, ale po tom bordelu, co udělá korona v silniční závodní sezóně a celkově v mnoha zemích možná takové věci budou populární, hlavně aby nebyly povinné čuchometry, jak se tomu říká na stavbách :)
Jinak je to pěkné, i ta červená i ta stealth varianta jenom s kouskem červené, i když malinko víc by jí tam být mohlo…
vrazdit: Jj, ta červená se opravdu povedla a sluší mu. Ostatní barvy jsou příliš nevýrazné i pro mě.
mr.antik: Robotická nikoliv, ruka je ruční. Dokupuje s k tomu rukavice se speciální kluznou plochou, kterou máš v kapse dresu. V případě potřeby si ji navlečeš a ručně řetěz přesuneš na požadovaný převodník. Zručnější jedinci to dávají i za jízdy a nemusí proto zastavovat a z kola slézat. Ti mají následkem toho ve výsledku i o dost lepší rychlostní průměry a to jak v trénincích tak hlavně v závodech.
No a jak to teda přesmykuje? Ručně jako minulém století nebo tam je nějaká skrytá robotická ruka v sedlové trubce?
DaD: v té celočerné verzi je to úplně škaredé, ta Ferrari monopostová vizáž tomu dává aspoň trošku opodstatnění jako rychlému modernímu kolu a je to snesitelné…
Madona je famozni, ve vetsich velikostech teda moc ne… ale to zadny kolo.
Nejde mi do ale hlavy, proc do tak drahyho stroje montuji tyhle kola: „Bontrager Aeolus Pro 5“. To jsou tak dobry? Jsou za 33k a davaji je na Madony od SL7 po SLR7… (a to je mezi nimi cenovy rozdil 70k).
morrows: Tohle neni moped, je to normlani kolo, jinak beterie pro prehazovacku je patrne pod tim cernym plastem co je videt na vnitrni dolni ramovy trubce. U karbonovyho Checkpointu mam stejnou „skrys“.
Pěkná raketa a uměl bych si představit mít ji doma, ale i na mě je to už trochu moc Ferrari. A co se týče bezpresmyku, tak to si zase já dovedu lehce predstsvit. Zvlášť na silnicce mě to vždycky hrozně sralo. Na hořáků si to nemůžu vynachválit a na budoucí silnici to půjde taky, ale spíše 12s. Tam už by bylo 11 pastorku dost kompromisem.
Pro mě nejkrásnější moderní silnička. Nebýt doma žena a děti a na silnicích auta, není co řešit.
v tý červený to prostě vypadá mohutně… je to hezký, ale od poholedu už je to prostě fakt pro dobrý švihače :-)
Kua, chlapi, vždyť je to je normální současná Madone. Co máte s tím e-bikem? Třeba tady:
kolo prostě hnuuusné ale osvědčená Ferrari red s černou snad ani nemůže vypadat špatně, jako objekt to vypadá docela OK :)
to je strasne nehezky, asi se ze me stava konzerva na klasicke kulate trubky…
doubeq: Tento systém používají už několik let a to i na HT biku. Funguje to v pohodě. Na silnici téměř bez údržby.
Jako hezký, ale nebude to časem a prachem vrzat, když je vidět tolik jednotlivých dílů zapadajících do sebe? (třeba foto č.3) a údržba tlumení toho členu horní / sedlová trubka bude taky pecka.
novas752: To ale nemeni nic na to, ze mi to nejde do hlavy. Navic kdyz tam je videt i „navarek“ na presmyk.
Zajimave, ale jedna vec mi nejde do hlavy. Bezdratove razeni chapu, ale to bezpresmykacove mi proste hlava nebere.
Taky se mi libi.