F1SS 1961

Přidat foto

Nejedná se mé kolo, nýbrž o kolo jednoho výborného kamaráda. Ovšem jedná se komplet o mojí práci. Až na ten chrom samozřejmě.

Rám bylo třeba porovnat, tu a tam něco odříznout, tu a tam něco přiletovat. Kamarád vybral odstín, já vše nalakoval, vyleštil, ustrojil a rozchodil.

Na rámu je zajímavé probrání v podobě dvou žlábků při vstupu sedlovky do rámu a samozřejmě průměr sedlovky 26.4mm. Má krásné salámky a oko znalce jistě postřehne pro Favorit velmi atypické zpracování mufen. Dle mého názoru rám první třídy a já měl to štěstí se s ním pomazlit:-)

Nezbývá než se kochat......

(vloženo 13.4.20)

learita learita
Ohodnoť bajk: (4.8  / 61 hlasujících)
Značka Favorit
Model F1SS
Modelový rok 1961
Velikost 56
Hmotnost 10.5kg
Rám Zřejmě Reynolds 531
Vidlice Favorit Fe
Hlavové složení Stronglight
Kliky Campagnolo Strada 172.5mm
Středové složení Campagnolo BSA
Přesmykač Campagnolo
Měnič Campagnolo Gran Sport
Řazení Campagnolo
Převodník Značku neznám...
Kazeta Pětikolečko Velo
Řetěz ČZ Favorit
Náboj přední Campagnolo vysoký 36 děr
Náboj zadní Campagnolo vysoký 36 děr
Brzda přední Mafac Racer
Brzda zadní Mafac Racer
Brzdové páky Mafac Course 121
Ráfek přední Favorit galuskový 36 děr
Ráfek zadní Favorit galuskový 36 děr
Dráty Nerez - čtvero křížení!!!
Pedály Lyotard Marcel Berthet 23
Řídítka Nejspíše Favorit 40cm
Představec Favorit pájený 80mm
Sedlovka Campagnolo 26.4mm
Sedlo Brooks Professional
Pláště Galusky Barum

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Romaskov
Romaskov

4.7.20 08:10

Krasne kolo, vraci me do detstvi, presne takove tata v 1961 roce vyfasoval v klubu v Bratislavě kdyz byl v sirsim vyberu na Zavod miru. Bohuzel v 1972 mu ho ve sklepe ocesali od Campy a v 1987 ho uz me pro jistotu ukradli ze sklepa v Pardubicich cele. Vcetne toho krasneho sedla Brooks. Jen ta nalepka na spodni ramove trubce byla vicebarevna. A mam pocit, ze prehazovacka byla Huret, retizkova, ale mohla tam byt prehozena v 1972 z druheho kola co mel z Francie.

Reagovat
Roman64
Roman64

7.5.20 15:22

Krásné kolo a perfektní renovace.

Reagovat
lautom
lautom

17.4.20 19:31

Není co dodat. 5* a koukám jak taky mohl vypadat Favorit.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

17.4.20 18:16

cioran-m
cioran-m

17.4.20 17:12

Ono se měnilo všechno, jak Babický říkal. Bralo se, co bylo- trubky dlouho Reynolds 531, v osmdesátých letech i Columbus…

Ale jedno zůstávalo beze změny: Superspeciály dělal Franta a to reprezentatům na míru.

Reagovat
learita
learita

17.4.20 16:34

Samozřejmě, vždyť se jedná o Super Special. Tady byli vždy komponenty Campagnolo v kombinaci např s Cinelli, Brooks atd. Jak šel čas, tak se to mohlo měnit. V osmdesátých to už mohla být sada Dura ace.

Reagovat
Marek_sbr
Marek_sbr

17.4.20 11:24

venkovan – není tomu tak. Závodní rámy se „vylepšovaly“ o Campagnolo díky tak, jak byly sehnány. Lepší rámy byly osazeny Campagnolo díly. Byly to rámy pro Závod Míru atd. V 60. letech to byla celkem běžná věc. Sériové rámy byly tak jak píšeš – osazení Favorit.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

17.4.20 11:07

learita
learita

17.4.20 06:12

Lefo – díky za super komentář! Jsem rád, že se kolo líbí.

Reagovat
lefo
lefo

15.4.20 21:12

Za mňa 5 sternov + 5, je to ďalší neobyčajný Favorit F1 SS ktorý neskončil v kovošrote ale v rukách nadšenca ktorý ho vrátil späť. Keby tento bajk bol nepoškvrnený najdúch od Babickeho, verte mi, väčší odborník sa aj tak nájde

Reagovat
Marek_sbr
Marek_sbr

15.4.20 13:10

Co je původní osazení?

Reagovat
cioran-m
cioran-m

15.4.20 09:49

learita: Já nevím, asi nejvíc ty mufny.

Ale je to možná jen tím, že přece jen už nejsem na tyhle starší Fl až tak zvyklej se dívat.

Reagovat
learita
learita

14.4.20 23:21

CIO – copak na tebe působí tak zvláštně ve spojitosti s touto F1?

Venkovan – jaké by jsi tam použil osazení?

Díky za super komentáře chlapy.

Reagovat
KUBULA
KUBULA

14.4.20 21:21

Pán moc sluší, pán fešák. Skvělá práce a krásný stroj.

Reagovat
6anna9

14.4.20 21:05

Smazaný účet
Smazaný účet

14.4.20 21:02

dedek55
dedek55

14.4.20 19:59

zas jeden skvost :-)

Reagovat
Pilane
Pilane

14.4.20 14:48

proměna vraku v klenot, šikovný ručičky :-)

Reagovat
Lukvo
Lukvo

14.4.20 10:26

Luxusní rám a luxusní práce, smekám klobouk

Reagovat
aktuality
aktuality

14.4.20 09:20

Řeklo by se, že v jednadvacátém století najdete starý rám, sednete k počítači, objednáte, koupíte, zaplatíte, za chvíli máte hotovo. A za pár dní si odvážíte hotové kolo. Jenže to tak vůbec není. Jak to je? No přesně naopak :)

Reagovat
lautom
lautom

14.4.20 08:43

Krásný kousek.

Reagovat
An1na1

13.4.20 23:27

cioran-m
cioran-m

13.4.20 22:16

Je to krásnej, ale zároveň, aspoň myslím, trochu zvláštně působíci F1.

Reagovat
Hanys kuryr
Hanys kuryr

13.4.20 21:38

pěkná práce

Reagovat
kubad
kubad

13.4.20 21:29

hezký kousek historie

Reagovat

Další galerie z kategorie

Stekop 5
tommyD 6
d.barak 14
Sistematicx 31
minimus80 15
zderes 62