Značka | Pinarello |
Model | Dogma F10 |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | 50 |
Hmotnost | 7,1 |
Rám | Dogma F10 |
Vidlice | Onda |
Kliky | SRAM Red Etap |
Přesmykač | SRAM Red Etap |
Měnič | SRAM Red Etap |
Řazení | SRAM Red Etap |
Převodník | 50x34 |
Kazeta | 11-28 |
Náboj přední | Mavic |
Náboj zadní | Mavic |
Brzda přední | SRAM Red |
Brzda zadní | SRAM Red |
Brzdové páky | SRAM Red Etap |
Ráfek přední | Mavic Comete 64 |
Ráfek zadní | Mavic Comete 64 |
Pedály | LOOK Kéo Titan |
Řídítka | MOst Talon |
Sedlo | San Marco Zoncolan |
Pláště | Mavic Yksion |
Tady se teda vyrojilo silniček… jaro je tady, pande nebo nepandemie…
To Doyle: děkuji za tip, také nejsem příliš spokojen s košiky, jsou hezké, lehké, ale na nekvalitních cestách se klepou, už jsem si ty košíky Vico objednal.
Moc se mi to líbí.
Chválím, protože stejnou značku taky jezdím, navíc plus za eTap. Košíky Elite Leggero jsem měl taky, ale brzy šly pryč, na našich cestách mě hodně zklamaly. Teď mám Vico a spokojenost. Ať slouží, super stroj.
Proč ne, pokud to není Chinarello, což asi není. Rám mě sice designově vůbec nebere, ale tuhý to bude asi jako prase. Tohle kolo si asi pořídí jen člověk, který má specificky vyhraněný vkus a přesně ví, že je to pro něj to pravé ořechové. Tak ať ti dělá radost.
Naštěstí z těchto doskrétních fotek a v této barevné kombinaci ta Dogma jako taková v celé své kráse tak nevynikne, zaplaťpánbů. :))
Ale váha ok, vzhledem k tomu, že rám z roku 2017 je hodně těžkej – Sram na tom dělá, co může.
Krásný kolo, jen nevim proč tam nedaj černý brzdy. I ta červená tomu sekne a to netušim co je ten Ineos.
Hned jsem věděl, že to je určitě letadlo, které se mi líbí ;)
Mně se líbí. Jen ten Ineos za mě NIKDY. A možná spíš než k F4 bych to přirovnal k A-10, když už tu lítaj letadla.
Jak se mi dogma nelíbí, tak tato verze docela ujde, jen by to nemuselo mít tolik bílých nápisů. Funkčně nemá cenu to hodnotit, protože to prostě fungovat musí ..
miťo: co je ošklivého na F4?
Jen by si zasloužilo fotky se světlým pozadím, tmavý gauč tam dost vadí.