Dva roky jsem jezdila na obyčejný pánský silničce, na podzim jsem si pořídila tuhle bárbírnovskou. Taky je obyčejná, ale ten dámskej rám je pro můj zadek úplná pohádka! A třeba to za dva roky zase posunu o level vejš. :)
(vloženo 21.3.20)
Značka | Specialized |
Model | Dolce |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | 51 |
Rám | Specialized A1 Premium Aluminum, Women's Endurance Geometry, women's fully manipulated tube sets, threaded bottom bracket, 1-1/8" lower bearing, 130mm spacing |
Vidlice | Specialized FACT carbon fiber, alloy steerer/crown, Zertz inserts |
Kliky | Shimano Claris R200 |
Středové složení | BSA, 68mm, square-taper |
Přesmykač | Shimano Claris, 8-speed, braze-on |
Řazení | Shimano Claris 2000, 8-speed |
Brzda přední | Tektro caliper, long reach, dual-pivot |
Brzda zadní | Tektro, alloy, dual-pivot |
Řídítka | Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp |
Představec | Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise |
Sedlovka | Alloy, 2-bolt clamp, 12mm offset, 27.2mm, anti-corrosion hardware |
Sedlo | Women's Body Geometry Myth Sport, 155mm, Thin, steel rails |
24.3.20 01:31
Ajaj, už to schytala… Hele majitelko nic si z toho nedělej, taky mám esko, celkem podobné a „dětskou“ velikost kvůli geošce, svého času i s „dětskými převody“, jak poznamenali dva předjíždějící drsňáci, ale to máš jedno, ony ty eska vypadaj dobře a když se ohlídá ta geoška a jde se za účelem a podle použití, tak to funguje, záplety a gumy jsou stejně víc poznat než všechny výrustky na rámu, estetika se časem utřepe, a i kdyby ne, tak jezdit… akorát teda to cédéčko za kazetou bych sundal osobně, ten šroub to tam nepustí, tak cajk.
Jirra má pravdu, ke komplexní analýze je třeba vidět celou stavbu těla. :-D
Fotky jako lepší, ale musíš si uvědomit, že nám tady jde hlavně a především o tu cyklistiku. Velké odborné téma je zde třeba spravný posed a tam pro naše odborné zhodnocení bez fotky včetně daného jezce neobejdeme. Samozrejmě ma-li to mit patřičnou vypovídající hodnotu, je třeba foto nejen z profilu, ale i ze předu a ze zadu. On totiž každý zdejší odborník na tuto problematiku má jinou metodoku posuzování. Já se třeba přikláním ke komplexní analýze :-)
Tak jsem doplnila fotky na popud některých uživatelů..
Upřímně já vůbec nevím, co na tom kole fotit, takže ani nevím, jestli jsem to vylepšila. :D
⇒ Thomas: Převody jsou v pohodě, jen to chce vyměnit kazetu. Skok z 15 na 18 zubové kolečko je na silničku moc, dělají se kazety 12–32, bez 11 z kolečka se dá žít a 3 zubový skok je až 18 na 21 z.
více bárbín na kole! :-)
Vloni jsme dceři pořídili úplně to samé dokonce i ve stejné velikosti :-) viz. naše fotky. Nejprve jsme sice váhali ohledně toho Shimana Claris, ale po roce ježdění si říkáme ,že jsme vybrali dobře. Ty převody jsou z mého pohledu skvělé poskládané. Koukám že spolujezdec má modrou silnicku. I to máme společné. Takže bych nejraději dál 6+ :-)
5*
Kolo asi pěkný a věřím, že dánská geometrie je pro ženu příjemnější, ale ty fotky na prezentaci vhodné fakt nejsou…
Jestli to kolo má i pravou stranu, tak pěkný.
Tady je spousta odborníků, tak jestli chceš nezávislý posudek kam se za ty dva roky posunul, tak prosím přidat pár fotek :-)
Jinak kolo samozřejmě také pěkně :-)
Z fotek se toho o kole sice moc nedozvíme, ale chválím netradiční pozadí a situace. Moc pěkné.
Kolo pěkné, měl bych dotaz úplně mimo. Jak funguje ten nosič na střechu? Zatím jsem ho neviděl v reálném nasazení, jen staticky na výstavě na dokonale čistém autě bez jediné promáčkliny. Věřím, že na střeše bude držet a nepustí se, ale standardní střešní nosič má uchycené přední kolo, zadní kolo a za trubku rám. Tohle má chycenou vidlici a zadní kolo, oboje v nejnižším bodě, není problém s náklonem kola do stran? Přece jen ta páka na střechu je docela velká, když to není chycené nikde výš. A koukám, že auto má panoramu, tím spíš bych se bál na něj takový nosič přidělat.