700X37C TCS LIGHT FAST ROLLING Jede krásně, je pohodlnej, v terénu drží, ale na zadním kole takto vypadá po 1300km asfalt : terén 50:50 a 94kg. To by samo o sobě nevadilo, protože na správnym tlaku problém s trakcí nebyl. Ale teď poslední tři vyjížďky a na každé defekt od ostřejšího kamínku. Ještě, že Milkit funguje dobře.
Vyměním ho teď v zadu za Teravail cannonbal. Ten má směs na první pohled tvrdší. Na přednim ho nechám. Tam funguje OK.
Na sucho pak mám nachystané GK slick.
(vloženo 8.3.20)
Taky ho vozím jen na předku už. Minulý rok mi starší paní nedala přednost a po smrti v očích a pár metrech ve smyku jsem se s hrůzou podíval a vypadalo to přesně jak jsem čekal :D
Až dojezdím co mám, chci tam zkusit dát na léto BYWAY.
Každej si musí najít to svoje:-)
Těch reálných 40mm je vzadu rozumný limit.
@jiri – zda, to bude jak je otrenej rukou v prachu. I kdyz mozna po tech pivech… :-D
@vt – nezkousel, ale 40c by se bez blatniku veslo.
Zdá se mi to nebo jezdíš nějak šejdrem, že vzorek není sjetý přesně uprostřed?
Složení Budvaru je nejčistší, co může být, ostatní lahváče mají přidaný cukr, chemicky upravený chmel, zlepšovače pěny.
Jen prostě toho chmele je tam málo.
@machozs :-) V garazi pri servisu, jako kdyz najdes.
Jako, milkit dobry. Ale jeste ze mam ted nandany blatniky, jinak bych z kazdy vyjizdky prijel jak z bukkake
Můj je po cca 700km stejným terénem na zadku jako nový, ale vážím teda přesně o 30kg méně. Pak na léto přijdou na řadu exposure 32, které ještě čekají na své zužitkování a pak bych rád našel nějaký sweetspot kolem 33–37 s rychlým běhouhem a vzorkem na bocích.
Pokud nemáš problém s trakcí a Milkit funguje dobře, tak stačí častěji kontolovat zda tam ještě nějaký Milkit zůstal a dojezdit to do ztráty trakce :-)