SS EVO 2 Grey SuSi

Přidat foto

Lepší fota budou až bude komplet

Ležérn

Sisel s pavouke

Barva Zippů na světle krásně ladí s nápisy na rámu

Pro Ciorana ;-

Krásně jednoduchý a lehký představe

Ještě jedn z boku

Tak se to blíží do finále. Sedlovka je pochopitelně jen dočasné řešení :-)

(vloženo 14.2.20)

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
tromboonen
tromboonen

19.2.20 13:07

Ale jo, „Suzi“ bude asi taková parádnice do detailů, ale jinak pěkný, dlouhý jak dva tejdny před výplatou, minimálně na mě, ale to bude asi účel a snad i vyzkoušeno.

Reagovat
nooski
nooski

16.2.20 18:49

Omotávka měla být dočasná ale způsob instalace je už můj typický. Pár jsem jich už namotal, ale většinou sobě hnusně :-)

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

16.2.20 18:46

Doufám, že je dočasné řešení i ta omotávka vypadající, jakoby ji motal nějaký brigádník v dekatlonu… :-).

Reagovat
Spartacus
Spartacus

16.2.20 15:37

jo, rozumíme si. Já se držím někdy viz obr.2, někdy viz obr.3, takže to dává smysl a páky jsou tak pro mne pohodlné. Pokud potřebuješ do dlaně nacpat v podstatě celé tělo páky, tak asi jediná možnost je ta elektrická ultegra ( která je mimochodem nyní velmi oblíbená, pár lidí v okolí při výběru nového kola přešlo z dury právě na elektro-diskovou ultegru a jsou velmi spokojení), zatím mne nenapadá, kam by ta expanzka měla jít schovat, pokud se tam má vejít i řadící mechanismus.

Reagovat
deekay
deekay

15.2.20 19:51

DaD: Jo, ale to resi jen brzdovou packu. Ja nejak extra male ruce nemam.

Spartacus: Viz foto. na prvni fotce, jak to drzim ja. Na druhe, jak to vyrobce zamyslel a pri jakem drzeni by asi nevadila bambule (ale nevlezou se mi pod paku prsty) a na treti fotce jak to drzis ty a tak se mi tam taky idealne nevejde malicek a divne mi to krivi ruku.

Reagovat
DaD
DaD

15.2.20 19:10

A pak jsou ještě páky pro malé ruce. Dělá se to u řad 105 a Ultegra. U Dury jsem to nezjišťoval.

https://www.youtube.com/watch?…

Reagovat
Spartacus
Spartacus

15.2.20 18:34

To se držíme cca stejně, dva pod pákou a dva přes ni, jakoby nachystané k brzdění. Pokud ty dva prsty máš ne přes páku, ale ten vršek, tak tě asi chápu… jinak trefil jsi to dobře, vozím páky natočené nahoru, abych se plochou mezi palcem a ukazovákem mírně zapřel o vršek páky a nemusel kvůli tomu vylamovat zápěstí.

Jinak velmi dobře se mi držel hydro sram force, ale ruka už je příliš zvyklá řadit nahoru celou pákou. :D

Reagovat
deekay
deekay

15.2.20 16:27

Spartacus: Hele, me nejde az tolik o estetiku, ale paky jsou pro me jak sedlo, kdyz se me to blbe drzi, tak to pak stoji zahovno. Ono taky zalezi jak ty paky drzis.

mechanicka 105 7000 je uplne super paka ergonomicky pro me. Jeste kapanek lepsi nez 6800, co pouzivam ted.

785 jsou masivni ve spodnic asti, plus mistama az moc hranate. R7020 jsou lepsi ve spodni casti, ale zase ta bambule je hrozna a nedrzi se mi to pak dobre za vrsky. chapu ze pro lidi, co maji paky vytocene nahoru a drzi to cele za tu cast pred brzodovou pakou je to ok. ja jsem zvykly mit dva prsty pod pakou a dva pres paku.

Proste nechapu, proc bych mel davat prachy za upgrade na neco, co bude v pro me dulezite veci, jako je ergonomie hrosi, nez to co mam ted.

Reagovat
nooski
nooski

15.2.20 10:49

Spartacus: díky

p@X: ano přijde tam klasická Čína bez loga. Stejný typ, který mám prakticky na všech kolech.

Reagovat
p@X
p@X

15.2.20 10:41

Vymírající druh kola, na sedlovku aceton a hotovo. Stejně tam prdneš čínu.

Reagovat
Spartacus
Spartacus

15.2.20 10:38

jinak Nooski, tak jako ostatní tvá kola, to máš moc pěkné, elegantní a tradiční, ale zase denně použitelné. ;-)

Reagovat
Spartacus
Spartacus

15.2.20 10:35

Deekay: myslím, že ty páky až příliš prožíváš. Jako nelze zpochybnit, že jsou větší, ale to je nějaký vývoj, třeba staré tykadlové shimana taky nebyla zrovna subtilní a mě osobně přišla hnusná. Mám přímé srovnání mechanická 105 r7000 vs. hydro r7020, vs. mimosadové rs685. Zatímco 685 byly pro mou ruku místy fakt velké a přechod z klasiky byl citelný, tak nové hydraulické 105 mají téměř totožný úchop, až po důkladnějším vyzkoušení jsem naznal, že mají proti klasice v dolní části širší horní plochu ( nad výstupem hadice ) a jsou delší cca o 5mm.

Třeba mně osobně ta hydraulická di2 ultegra přijde už zas dost malá :) estetika je další věc, mě osobně ten špekáček nad pákou neuráží, to spíš mi jako humus přijde to nové GRX di2.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

15.2.20 09:31

deekay: Abych byl upřímnej, s jistotou to říct nemohu – já totiž na zrovna tom kole, kde jsou Zippy, toho na mokru zas tak moc nenajel. Ale pokud se pamatuju, nějaké výraznejší problémy nebyly.

Reagovat
orm
orm

14.2.20 22:46

@nooski: Aha, netusil jsem, ze je to rocnik 2019. Koukal jsem ted na web a tam uz tento ram neni. Myslel jsem, ze uz loni ho nahradili tou novou silenosti. Tento ram je ± stejny uz roky. Klasicky tvar, lanka venkem. Proto jsem napsal starsi model. Skoda, ze uz to nedelaji. Kotoucova verze se mne libila.

Reagovat
nooski
nooski

14.2.20 22:39

Sedlovka není provokace, ale nouzové řešení :-)

Reagovat
Tom-T45
Tom-T45

14.2.20 22:33

Nádhera, ta Campa je dokonalá a jako celek super. Sedlovka je předpokládám provokace :-)

Reagovat
morrows
morrows

14.2.20 22:18

Moc pěkný kolečko. Poslední hezkej rám, co tahle firma vyrobila. Shodou okolností stavím teď něco podobnýho. Tak to sem pak taky hodím. Kotouče jsou věčný téma a marketing nakonec všechny donutí. Za pár let se to zase bude vracet, aby bylo co prodávat.Navíc to současný evo je fakt hnus fialovej. Ať dobře slouží.

Reagovat
deekay
deekay

14.2.20 22:14

To jsou Speedplay tak hrozne na udrzbu? Ja mam Looky a po Speedplay jsme uz dostkrat pokukoval. Jako stred pouzivam ROTOR UBB4630 a jsem s tim spokojen.

Reagovat
nooski
nooski

14.2.20 22:05

Pro mě jsou velkou změnou pedály. Po 7 letech se vracím od Speedplay k Shimanu (součást toho maximálně zjednodušit údržbu a žití s kolem). Ze stejného důvodu tady budu testovat šroubovací pressfit střed. Lisovaná ložiska jsem likvidoval co 1000 Km :-( Taky tu poprvé budu vozit 25mm pláště – opět kvůli pohodlí.

Geometrie EVA 3 jsou ve velikosti 54 skoro Synapse… Nejelo se mi na něm dobře.

Reagovat
deekay
deekay

14.2.20 21:58

nooski: Nj, sem si rikal, ze je to nake zdrcle a ona je to 52 :)

Tak ono vyjma sedlovky a predstavce se da rict ze sou to takove spotrebaky vsechno .)

Rozhodne lepsi, nez stavet komplet nove. Hlavne EVO3 ma ve velikosti 54 a mensi tu geo trochu zmrsenou :( Polozena hlava a velky offset funguje na caadxu, ale na ty silnici mi prijde, ze zatizit pak predni kolo dostatecne je trochu probem. V 56 a vic uz to ma geo klasickou.

Reagovat
nooski
nooski

14.2.20 21:52

deekay: představec 100 mm vs 110 mm, protože tohle je 52 a je o něco kratší. Jinak jsem měnil sedlovku, pedály, kazetu, střed, představec, omotávku, upínáky, pláště, expandér a víčko hlaváče (a spotřebák pochopitelně). Pořád je to méně, než kdybych šel do kotoučové 3. generace, tam bych měnil skoro všechno.

Reagovat
nooski
nooski

14.2.20 21:49

orm: tohle je model 2019, starším bych ho moc nenazýval :-) Vzhledem k průměrnému stáří mého vozového parku je to novorozenec. No a předchozí EVO možná povstane z popela, ale v poněkud ekonomické výbavě jako dvojka. Uvidíme :-)

Reagovat
deekay
deekay

14.2.20 21:47

Marusak: Tak on nooski jen menil ram jako nahradu za praskly :) Plus sedlovku pac novy ma 25.4 misto 27.2 a predstavec, protoze nevim proc :D

Reagovat
nooski
nooski

14.2.20 21:46

Marušák: to je jednoduché, naposled jsem si celé nové kolo koupil v roce 2014. Od té doby včetně tohodle jsou to přestavby s využitím dílů, které již mám. Komplet nové čistokrevné silniční kolo plánuju tak za 4 – 5 let. Když se zadaří, tak letos snad bude nový gravel, kde již pochopitelně kotouče mít chci. Taková 2. generace podstatně pěknějšího SystemSixe s 3. generací eTapu by nemusela být marná, ale to je věštění s křištálové koule :-)

Reagovat
orm
orm

14.2.20 21:33

Kolo moc pekne, mam rad tyhle starsi klasicke cannondale ramy, ale to oranzove melo vetsi koule :-).

Reagovat
Marušák
Marušák

14.2.20 21:31

nooski – "" je mi jasné, že příští nové kolo už na kotoučích bude". Omlouvám se za zkrácení Tvého komentáře. Můžeš prosím vysvětlit proč jsi postavil superkolo s vědomím, že příště to bude na kotoučích?

Reagovat
deekay
deekay

14.2.20 21:27

Marusak: Galuskovy rafek je diky absenci patek pevnejsi a lepe odvad brzdne teplo, navic galuska je uzavrena a tlak vzduchu v pneumatice nepusobi ve smeru rozevreni patek. To vsechno znamena vetsi nachylnost na poskozeni prehratim u carbon rafku pro normalni plaste, nez pro galusky. Nadruhou stranu u silnicncih kol vyrobci doted bojuji taky s prehrivanim kotoucovek atd.

Ja nemam nic proti konci rafkovek, mam jen problem s diletantstvim designeru, konstrukteru, vyrobcu…

Nejsem hater kotoucovek jako nekteri ortodoxni silnicari, ostatne mam je na CX. proto taky dokazu porovnat vyhody a nevyhody obojiho.

Reagovat
Marušák
Marušák

14.2.20 21:15

deekay -" Problem je v tom, ze na carbon kolech neverim plastovym rafkum pro rafkove brzdy". Tomu nějak nerozumím, ale to je jedno páč ráfkovky končí stejně jako před lety v MTB a diskuse na BF na tom nic nezmění a to je dobře:-).

Reagovat
Mikikuba
Mikikuba

14.2.20 21:10

Nooski: Přesně stejně jsem co se týče kotoučů přemýšlela já když jsem kupovala Scotta Adicta.

Reagovat
nooski
nooski

14.2.20 21:00

Marušák: Já měl na výběr a vybral jsem si dvojkové EVO, protože se mi líbí a lépe se mi na něm jezdí. Na novince jsem jezdil a rozhodl jsem se podle mých preferencí správně. Kotoučovky jsem neřešil, ale je mi jasné, že příští nové kolo už na kotoučích bude, do té doby mají výrobci spoustu času vyřešit pazvuky, škrtání, špatnou ergonomii atd. ;-)

Reagovat
deekay
deekay

14.2.20 20:35

Marusak: Rada s kotoucema sice hezka, ma to ale svoje ale… jako vsechno. Zaprve, nebojuju s ucinnosti brzd, je dostatecna i na karbon rafcicih. Problem je v tom, ze na carbon kolech neverim plastovym rafkum pro rafkove brzdy, proto vozim galusky. Bohuzel do galusek uz se nejspis moc vyvoje nestrka a vsechno zajimavejsi je a bude ted v plastovych verzich.

Kdybych chtel kotouce, mam vicemene jen dve moznosti. Ultegra nebo Dura Di2. Vsechny ostatni hydraulicke paky od vsech vyrobcu jsou neuveritelne hovadske s pro me prisernou ergononmii a omezuji me hodne v moznostech uchopu. A Di2 zase uplne nechci, radsi mam mechaniku :) Ne vse je zlato, co se trpyti.

Reagovat
Marušák
Marušák

14.2.20 20:25

Super stroj, ale ve srovnání s novým SS ( ze kterého se osazenstvu BF zvedá kufr, přesto se dostal do mého nejužšího výběru nové silnice:-) vypadá prehistoricky. BTW : problémy s účinností brzd se dnes řeší přechodem na kotouče:-).

Reagovat
Mikikuba
Mikikuba

14.2.20 19:51

Těším se na lepší fota hlavně detailů a vůbec komplet popis!

Reagovat
Mikikuba
Mikikuba

14.2.20 19:43

Bomba!

Reagovat
Jery01
Jery01

14.2.20 19:29

Jsem se schvalne kvuli Tobe sel podivat na sveho SS jak mam bowden u zadni brzdy ja :D mam to dost podobne. Po dalsi vymene lanka se na to budu muset vic soustredit :)

Reagovat
deekay
deekay

14.2.20 19:19

Jojo koukam na to…No zlate vedeni venkem na EVO1…

Reagovat
nooski
nooski

14.2.20 19:18

deekay: korálky by pomohly ale já je nemám rád, přinášejí spoustu dalších problémů. Problematická je i partie vstupu zadní brzdy do rámu. Vstup je vpravo, takže to chce trochu improvizace. No oproti klasickému vedení mě ta zadní brzda potrápila hodně.

Reagovat
deekay
deekay

14.2.20 19:14

Nooski: Nokon nebo Alligator iLink nebo Jagwire link by nepomohly?

Reagovat
deekay
deekay

14.2.20 19:13

cioran: I za mokra?

Reagovat
nooski
nooski

14.2.20 19:13

No budu muset prubnout origo špalky Zipp. Tyhle swissstopy furt nic moc. Zadní bovden není prdel, protože vychází přímo a záleží na skoro desetině mm. Byl zkrácen akorát na 4. pokus, pak utáhnul brzdu a hle. Mrkni na fotky eva profiku, mam to ještě moc hezky. :-)

Reagovat
doubeq
doubeq

14.2.20 19:10

Ten bowden!

Reagovat
nooski
nooski

14.2.20 19:09

Sedlovka je sice hnusná ale zato má skoro 400 g :-) A jo, jako šichťák to je fajn. :-) představec se mi líbí moc a ve 110 mm má s Ti šrouby krásných 111 g. Extralite je hezčí ale taky podstatně za jiné peníze a nevím, jestli by přežil.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

14.2.20 19:08

Mně na Zippech brzdí jejich obyčejný korkový špalky zcela suficientně.

Reagovat
deekay
deekay

14.2.20 19:08

cioran: Nj jenze extralite nestoji 22 eur :) A ma na muj vkus prilis titerne sroubky, to mi nejak nejde po vousy :) Ale designove krasnej a –12 stupnu je ideal k supersixu.

Reagovat
vili
vili

14.2.20 19:07

Hodne v topu. Ten bowden k zadni brzde by nesel o kousek zkratit aby tam byl peknej plynulej obloucek? ;-)

Reagovat
deekay
deekay

14.2.20 19:07

Safra, docela zavidim :)

Jinak koukam nejspis Cannondale prebrandoval Kalloy Uno Six predstavec. Kvalitni, levny, lehky kousek.

Jsem zvedav jak pak porovnas se starym ramem co se tyka vlastnosti.

A tkay by me zajimalo, jak jsi spokojen s tema Zippama? Uz jsi nasel spalky, co s tim funguji? Ja pouzivam cervene campy na cinske rafky a brzdi to luxusne. Tys tusim psal, ze se zippama moc nefunguji.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

14.2.20 19:03

Tak, až na tu strašnou sedlovku a ne moc pěknej oředstavec (kdyby tam byl třeba Extralite, že!) to není úplně to nejhroznější tady prezentovaný kolo.

Ony taky tyhle hlinikový kliky a hlavně košíky (pokud to jsou Arundely teda) toho hodně dokážou zachránit!

Jako kolo na dojíždění do práce vlastně ok. :))

Reagovat
doubeq
doubeq

14.2.20 19:02

Na detailu páky ti nelícuje guma, no děs…

Ne, je to pecka a ta Campa je fakt pěkná.

Reagovat
yoolaus
yoolaus

14.2.20 18:59

dal by som inu sedlovku :D :D :D ale inac porno !!!

Reagovat
DaD
DaD

14.2.20 18:51

Tohle se fakt povedlo! I přes to, že je to Cannon tak fakt pecka:)

Reagovat