Specialized Levo SL Comp Carbon vel: M

Přidat foto

Váženo bez duší.

Tohle se Spešlu povedlo. Není to vyloženě pro pecivály a pokud má člověk trochu potrénováno, tak je to asi naprosto ideální e-bike.

https://www.specialized.com/…bon/p/154891?…

Cena není nijak lidová, ale to je u této značky, tak už nějak zvykem.

(vloženo 9.2.20)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Trance
Trance

11.2.20 08:58

Co je na tom povedenyho? Je k tomu snad i vozik, aby se duchodcum jezdilo lip do samosky?

Reagovat
McBlacky
McBlacky

10.2.20 16:53

embi – tohle asi nebud mít klientelu bikepark KOM hunterů :)

Reagovat
embi
embi

10.2.20 11:07

s 34 a tlumicem bez expanzky to neni uplne kolo do bikeparku (pokud se nebavime o flowtrailech)…

Reagovat
Lišák
Lišák

10.2.20 07:29

Díky za osvětu! :-)

Reagovat
deekay
deekay

10.2.20 06:34

Lisak: Treba v bikeparku, kde jsou lanovky :) Pise to i na BnR

Reagovat
iron.hide
iron.hide

9.2.20 23:53

nebyt toho motoru a baterky, je to paradny bike

Reagovat
orm
orm

9.2.20 21:38

@Lišák: Treba kdyz prestane byt linej? :-)

Reagovat
Lišák
Lišák

9.2.20 21:33

Baterku a motor vyndáš a můžeš švihat za své.

Proboha – proč bys to dělal?

Reagovat
DaD
DaD

9.2.20 18:23

Pedro404: Fazua je hodně povedený pohon a myslím, že zanedlouho bude hodně velký hráč i na poli e-biků. Na e-silničkách to válcuje nekompromisně. Mě osobně se Fazua hodně líbí. Baterku a motor vyndáš a můžeš švihat za své. Tady to jaksi nejde. Tedy jde, vyndáš motor, pak baterii a dáš motor zpět:( Fazua, je za mě, momentálně TOP systém na přípomoc jak na bikách tak na silnicích.

Reagovat
šlapatko
šlapatko

9.2.20 17:55

Marek.Kv Mám rád v přírodě klídek. Více lidí méně klidu. Zatím mi stačí vyhledávat kopce bez hospod na vrcholu. Potkávám tam normální lidi. Nezapmeň že jsi na BF, tzv. šlapky by měly být v přesile :-)

Reagovat
Pedro404
Pedro404

9.2.20 17:46

ceo: Tak vona se Lapierru povedla o dvěstě klacků nižší cena:) Když bys porovnal váhu srovnatelně drahejch modelů LP a Spec, tak to podle mě vyjde velice podobně.

Reagovat
ceo
ceo

9.2.20 17:33

Tento přístup se mi líbí. První jsem ho ale viděl u Lapierre. Cca. před 2 měsíci. https://www.bikeandride.cz/…ro-trpelive/ Těm se ale nepovedla tak nízká váha.

Reagovat
Marek.Kv

9.2.20 17:25

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
šlapatko
šlapatko

9.2.20 16:42

Může to mít třeba 15kg a baterku schovanou v sedlovce, pořád to nebude kolo. E bajky dostávají sráče kam nepatří. Berte to s nadsázkou. Vím že jsou i slušní E-bikeři, ale je jich jak šafránu.

Reagovat
theedge
theedge

9.2.20 15:52

34 Rhythm, NX Eagle, Guide R za skoro 200k :-D

Dobre vam tak … nechces slapat tak zaplat tlustochu.

Reagovat
JakeF
JakeF

9.2.20 15:37

Tohle mi dava smysl… Dopomoc tak akorat, aby clovek porad musel makat, ale zaroven dost lehky, aby s tim byla sranda z kopce a rovinky slo jezdit za svy.

Reagovat
DaD
DaD

9.2.20 15:24

Pedro404: Přesně, do kopce ti i Nino kouká na záda a dolu kopcom ty dvě kila fakt nepoznáš. Pro mě perfektní koncept…

Reagovat
Pedro404
Pedro404

9.2.20 15:17

  • b-n-x-: Já to vnímám jako spojení výhod, jenom o trochu vyšší váha než moje enduro a menší dřina do kopce, tak neni co řešit:)
Reagovat
-b-n-x-
-b-n-x-

9.2.20 15:06

Spojení nevýhod obou světů. Na e-bike slabé. Na bike těžké.

Reagovat
novas752
novas752

9.2.20 15:06

@kesu: Tohle je konečně koncipováno jako kolo s dopomocí, ne jako motorka. Je to lehké, z kopce to bude velice podobné normálnímu Stumpovi, výkon na přípomoc do kopce po obvyklých stoupacích cestách dostatečný, skutečný dojezd je zatim otázkou, ale i na tu základní baterku by to na kombinaci Eco a Sport mohlo průměrnou trail/enduro vyjížďku okolo 500–1500m stoupání pokrýt, s tou externí baterkou v pohodě.

Kdo chce motorku, může sáhnout po klasickym Levu, který se stále vyrábí a je i levnější. Za mě hodně povedené, cena velká ale je to zatim asi jediný ve svý kategorii, takže můžou.

Reagovat
Bafoon
Bafoon

9.2.20 15:01

Jo…na ebajk to vypada hodne pekne. Cenovku radsi nehledam :-D

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

9.2.20 14:14

Specialized, co dodat?

Reagovat
kesu
kesu

9.2.20 14:01

Ta hmotnost je docela slušná, když s evezme v potaz, že X0 AXS sada by to poslala o půl kila dolů. Něco na řízení a kolech a mělo by to být pod 17 i s pedálama. Já jsem s Levem aktuálně kolem 20,5. Otázkou je, jestli úspora cca 3,5 kg stojí za podstatný snížení výkonu a hlavně kapacity baterie.

Reagovat

Další galerie z kategorie

maajkee 5
jardalee 6
DaD 28
antuch 22
Sulka 1
cyklista86 9