Cannondale Supersex

Přidat foto

02/2020 Foto během první 100+km vyjížďky do Neveklova. Zatím čisté nadšení.

01/2020 Převoz z prodejny po vlastní ose.

Po devíti letech nastal čas pro nákup nového silničního stroje.

(vloženo 19.1.20)

Thapsus Thapsus
Ohodnoť bajk: (4.6  / 61 hlasujících)
Značka Cannondale
Model SuperSix EVO Disc Ultegra
Modelový rok 2019
Velikost 54
Hmotnost 8,5 v originálním stavu z prodejny, váženo včetně SPD 540 XT
Rám SuperSix EVO, BallisTec Carbon, Di2 Compatible, SAVE, PressFit BB30
Vidlice SuperSix EVO, BallisTec Carbon, SAVE, integrated crown race, 1-1/8" to 1-1/4" steerer
Hlavové složení SuperSix EVO, 1-1/4" lower bearing, 25 mm Alloy top cap
Kliky Kliky Shimano 105 50/34
Středové složení Token Ninja Cannondale BB30A pro 24mm
Přesmykač Shimano Ultegra, braze-on
Měnič Shimano Ultegra
Řazení Shimano Ultegra, 2x11
Převodník 50/34
Kazeta Shimano 105, 11-30, 11-speed
Náboj přední DT Swiss 240S
Náboj zadní 240S with Ratchet System 36 SL
Brzda přední Shimano Ultegra disc BR-R8070
Brzda zadní Shimano Ultegra disc BR-R8070
Brzdové páky Shimano Ultegra R8020
Ráfek přední DT Swiss PRC 1400 Spline DB 35mm
Ráfek zadní DT Swiss PRC 1400 Spline DB 35mm
Pedály Shimano Ultegra, SPD-SL PD-R8000
Řídítka FSA SLK Carbon, Gray K, 31.8/420mm
Představec Cannondale C2, 6061 Alloy, 31.8, 7° 100mm
Sedlovka Cannondale C2, UD Carbon, 25.4 x 350 mm (44-56)
Sedlo Pells A.I.eR Cr-Mo
Pláště Continental GrandPrix 5000 25mm

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Honzis
Honzis

21.1.20 16:21

Mě teda nepohoršuje skoro nic, prostě klasický střih s moderními komponenty, uhlazené, koukatelné. Módní policie by asi vyhodila pár podložek pod představcem, lanka venkem neberu jako hendicap, váha myslím adekvátní setupu s obyčejnějšími záplety + disky. Plusové body za to, že si koupíš nový kolo po 9letech.

Za mě je tenhle rám o mnoho hezčí a nadčasovější než aktuální modely, i když s čelistma by se mi líbil ještě víc :-) Trochu škoda, že aspoň nějaký model neudělal Cann i na tomhle rámu pro 2020, hold marketing tlačí na aero a disky :-(

Reagovat
Barak
Barak

21.1.20 13:55

Ty páky vypadají divně, ale jinak pěkný kolo.

Reagovat
Doyle
Doyle

21.1.20 11:12

Carbon rám, model 2019 a lanka řazení vedou venkem? To mě tedy překvapilo.

Reagovat
Rowdy
Rowdy

21.1.20 10:20

@Lachtis: Jsem měl diskového CAAD 12 a zadní QR nebyl problém. Přední jo, ale zadní? Jistě, člověk chce pro sebe to nejlepší. Ale na silnici zadní pevná osa nemusí být nezbytnost.

Reagovat
Lachtis
Lachtis

21.1.20 09:28

Vypadá nádherně a tahle barevná varianta se mi moc líbí. Jediné, co je škoda, je ten zadní rychloupínák…

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

20.1.20 21:49

deekay: Já už teď taky ne. :) Ale takový to nejlehčí, co je ještě nahoře potažený, ne jen holej karbon.

Ale jestli chceš, napiš a někdy se klidně stav.

Reagovat
deekay
deekay

20.1.20 21:30

cio: Toz dlouho to byly, ale taky me parkrat napadlo, ze sem se k tobe chtel na neco podivat :D naposled na SMP :)) Tos mel tusim na cervelu. Akroat nevim ktery model.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

20.1.20 19:54

Radovan: Ale jo, krz ty svý podivný kola občas jo. Teď je tam skládačka a mám v tomto ohledu (relativní ) klid. :)

Reagovat
Radovan84
Radovan84

20.1.20 17:06

Cio: Copak ty máš potřebu tady něco někomu jakože vysvětlovat? V profilu mám něco na čem sem jezdil/jezdím a hotovo-tečka.A zajímavý kola to jsou.To bezesporu.

Jinak ke kolu…pokud si palcem zakreju tý páky tak je to pecka.Supersix je prostě pěknej rám.A že by to byla „šedá myš“ bych osobně netvrdil .Spíš hezkej decentní stroj bych to nazval.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

20.1.20 16:10

deekay. Jo. Byly tady však dost dlouho. :)

Ostatně, sranda: dva lidi mi napsali něco takovýho a že by se potřebovali na cosi podívat, tak jsem jim je poslal na mail.

Ale aspoň už nemusím teď tady nic – jakože vysvětlovat. :)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

20.1.20 15:55

Funkčně tomu nemám co vytknout, geo těchto CD mi osobně taky velmi vyhovuje, ale vzhledově tomu chybí něco, aby to nebyla šedá myška… Třeba skinwall gumy nebo červená omotávka.

Reagovat
crom
crom

20.1.20 15:09

hohoho,to by slo:)

Reagovat
Jirra
Jirra

20.1.20 14:35

Deekay: díky za odpověď :-)

Reagovat
deekay
deekay

20.1.20 14:29

cio: Skoda ze jsi vymekl a ty tvoje kola z profilu dal pryc :)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

20.1.20 14:14

deekay: Já stejně plánuju na to kolo časem hliníkový Fulcrum Zera, takže ono ještě ztěžkne. :)

Reagovat
deekay
deekay

20.1.20 14:09

Jirra: Dotaz to neni debilni, je spravny. Supersix je pro me natolik pohodlne kolo, ze nevim, proc bych potreboval pohodlnejsi. Leda bych jezdil paris-roubaix :)

Ja bych volil dle geometrie. Synapse je kratsi a ma vyssi hlavovku. Z toho co jsem zkousel ma mnohem vetsi vliv na pohodli treba typ pouzitych kol a hlavne pneumatiky/tlak v nich (klidne ruzne typy stejne sire), nez jednotlive karbonove ramy mezi sebou. Pokud budes mit na obojim stejny posed a stejna kola a pneu, tak ten rozdil v rychlosti nebude velky. Vetsi bude rozdil jak dobre se vyspis :)

Reagovat
Jirra
Jirra

20.1.20 13:52

Mě se tyhle „pohřebáky“ libí a Cannondale obzvláště.

Chtěl jsem se zeptat jestli někdo nemáte srovnání mezi Supersixem a Synapsi. Jde mi o to jak moc pojede Supersix líp než Synapse a zda bude Synapse o moc vic pohodlnější, tedy na stejných pláštích.

Vím, že je to kapánek debilní dotaz a je to i dost subjektivní, ale třeba někdo jezdil obojí.

Reagovat
deekay
deekay

20.1.20 13:22

McBlacky: Praskaly?

Reagovat
deekay
deekay

20.1.20 13:22

cio: Tak tvoje rsys vazej stejne jak moje carbon galda kola no :)

ty novy bakelity nejsou tezky protoze by byl extra tezky ram (zpravidla ram s vidli u non-himod verzi kolem 1300–1400g) ale je to ohazene uplnym zakladem. Tezke kliky, brutalne tezke kola, kokpit, sedlo. Kotouce jsou tezsi, ale dela to neco pres pul kila oproti rafkovkam. Rozhodne ne dve kila :)

Reagovat
McBlacky
McBlacky

20.1.20 13:05

az na tu uzkou sedlovku náchylnou na fail to je fajnový kolo.

Reagovat
milan.v
milan.v

20.1.20 12:46

Koukám, že Zaffiro Pro Slick dostaly pořádně zabrat… :o)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

20.1.20 12:43

deekay. Nee. Starý plášťový R-Sysy – nějakých l400? A ten rám váží snad kilo osmdesát, jak je schválně předimenzovanej. .A nějak opravdu lehkýho na tom kole není, kromě sedla teda, nic. Standardní Dura, Deda vidla, Thomsony, Keo Blade a dost.

Mně prostě přijdou ty váhy dnešních bakelitových kol (defakto vyšší střední třídy) obtížně pochopitelný.

Tohle na obrázku je aspoň teda docela pěkný, když nic.

Reagovat
Cen da H
Cen da H

20.1.20 12:43

kolo je hezky decentní jen mi estetiku děsně rvou ty obrovské hydropáky, nemužu si pomoct…

Asi jsem na to moc velká konzerva.

Reagovat
vt
vt

20.1.20 12:30

Thapsus
Thapsus

20.1.20 11:01

Díky. Proto jsem s nákupem docela spěchal, letošní verzi už bych nekoupil. V prodejně ji sice chválili do nebes, ale mě se kolo musí líbit, aerodamika mě nebere, nekupuji letadlo, ale kolo. A na závody se silnicí nejezdím. Jinak pro ty, kterým se kolo zda batevne jednotvárné: jak jsem psal, jsou to jen první fotky během přepravy z prodejny po vlastní ose. Po montáži košíků a podsedlove brašnicky uz prokouklo, i když cirkus Humberto to nebude nikdy, na to si nejak nepotrpim. Fotky upgraduju, až s ním budu zase někdy venku za světla.

Reagovat
deekay
deekay

20.1.20 10:53

cio: Tak urcite na titanu nemas dvoukilovy kola trebas :)

Reagovat
myreczech
myreczech

20.1.20 10:17

paráda… poslední klasicky střižený rám od C… škoda že už nebudou…ty nové Supersixy extra kouzlo nemají…tak ať slouží…

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

20.1.20 09:55

Tak jo. Má to ten – jak říkáš. :)

Nechtěl jsem teda Supersix EVO srovnávat s jiným bakelitem, ale spíš mým těžkým titanem, který váží skoro 7,6, ale budiž… :)

Reagovat
deekay
deekay

20.1.20 08:22

cio: Proc by kotouce mely vazit 2kg? A pokud zase napises srovnani s tvym cervelem na galuskach, tak si provonej cim je tohle osazene… :) S timhle osazenim to rozhodne 6.5 na rafkovkach mit nebude. Moje S6 (starsi model teda) v 56 na rafkovkach s galdama ma 7,4 a mam tam rozhodne lehci veci nez Thapsus. Ten ram neni extra lehky (neni to HiMod verze),ale zase nepusobi narozdil od tech lehkych jako krehky kelimek od jogurtu. A taky se to tak na ceste nechova :)

Za me, az se to doladi, moc pekne kolo. Ma to potencial.

Reagovat
mathosh
mathosh

20.1.20 08:03

Caad13 na klasike ma v zaklade 28mm, diskovy vezme 30mm

Reagovat
vt
vt

20.1.20 07:50

Pekny, SuperSixem se nic nezkazi. Akorat ty barevna provedeni od Cannondale v poslednich letech jsou nejaky nudny.

tromboonen: mista je tam dost, je to silnice ne gravel :-)

Reagovat
well
well

20.1.20 07:31

Moc hezký.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

20.1.20 00:16

Kolo je (až na ty nápisu na klikách) takový standardně konfekčně úhledný a to, že nemá ten sloping, vypadá vždycky dobře. Akorát – to ty kotouče fakt váží dvě kila nebo kolik? :)

Reagovat
tromboonen
tromboonen

19.1.20 23:37

Caad pěknej, jen teda tradišně málo místa kolem zadníko pláště za sedlovou trubkou a mezi šavlema, na 25 gumy docela dost málo na můj vkus, jinak čistý, líbí…

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

19.1.20 21:59

Cannondale se mě vždy líbí 5*

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

19.1.20 21:42

Jo, bombovka za 5 kulí :-)

Reagovat
R-A-D-I-U-S
R-A-D-I-U-S

19.1.20 21:11

Tak to jsem na něj zvědavej na živo ;-)

Reagovat
Fran7
Fran7

19.1.20 21:06

Šedá myš, ale super stroj, tedy proč dát míň než 5*****

Reagovat

Další galerie z kategorie

Simi82 0
Koli13 3
Milan17 3
Zucco 6
kycerjaska 8
PDean 26