Dorazila zásilka

Přidat foto

Dorazila mi zásilka materiálu na stavbu současnou i plánovanou.

Jedná se o materiál na gravelové vidlice :-), korunka s vnitřní šířkou 72mm, nohy jsou Reynolds s prodlouženou délkou a prohnutím, sloupek Columbus Nivacrom.

Na plánovanou stavbu 29+ dorazila spodní rámovka Deda Adamantis na DT a Columbus Max na TT. ST bude Columbus Zona s prohnutím, vzpěry Deda ZeroUno, ty už mám delší dobu doma. Moje výška 166cm mi umožní stavět i bikové rámy na silničních trubkách, zejména DT je nafest, ale vyjde to. Díky tomu jsem schopen pro svou „velikost“ vybírat z širší řady trubek, pro MTB běžných velikostí je nabídka celkem ořezaná.

(vloženo 14.1.20)

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Strakááč
Strakááč

16.1.20 17:16

no nádhera.. nejhezčí je stejně to zapálení do tý práce, ono to pak dělá i nejvyšší kvalitu.. :)

jinak s tou rzí to ten výstřik dutin právě řeší v pohodě i když tam bude rez, ta rez se nasákne voskem díky rozpouštědlu… tím je ošetřená na slušných pár let…

Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

15.1.20 11:05

Dik. Ona ta max byla puvodne myslena u hlavy na svislo, ale treba u Merckxe pak vymysleli ze je to lepe otocit a meli na to i tak mufny. Najdes to tak i tak. Zvedav na vymazleny vysledek.

Reagovat
TK75
TK75

14.1.20 17:37

Ale je teda fakt krásná ta vidlice.Moc

Reagovat
kamaro
kamaro

14.1.20 17:14

Hroch: Korunku beru jako polotovar, ještě na ní trochu zapracuju a snad to bude porno i potom. Na fotkách je vidlice s touto korunkou – není to můj výrobek, autorem je Nao Tomii.

Ta Maxka je průměr 31,7 rozpláclá na krajích na elipsu 37,3×26,1, na každé straně v jiném směru. Ten Adamantis je průměr 38 (fest roura), na jedné straně kruhová, na druhé elipsa 43×27.

Chci od toho hlavu tuhou v krutu, hlava bude na hlávko s průměrem 44mm, trubka má vnější průměr 46mm. Naopak sedlová trubka je 28,6 na sedlovku 27,2. Takže Maxka půjde k hlavě na plocho a k sedlovce na svislo. Adamantis půjde elipsovou částí naplocho na střed T47, kruhovou částí poté k hlavě.

Protože hlavová trubka bude mít jen 90mm, tak bych tam tu MAXku na svislo spolu s DT ani nedostal – resp. by se ty trubky protínaly a nevypadalo by to dobře.

Reagovat
mr.antik
mr.antik

14.1.20 17:02

to bude stroj!

Reagovat
kubad
kubad

14.1.20 16:45

Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

14.1.20 13:53

Ta korunka je porno.

Ze zvedavosti, jak budes davat tu Max trubku? Vepredu naplocho vodorovne nebo svisle?

Reagovat
Lynch
Lynch

14.1.20 12:34

Na ty tvoje výtvory by tu měla být samostatná sekce, to je opravdu nádherná práce.

Reagovat
kamaro
kamaro

14.1.20 12:29

TK75: Já tam taky určitě budu mít zevnitř rezavý povlak. Protože jak to namočím do vody tak nejsem schopen to poté uvnitř už utřít. A protože ten rám je otevřený, tak se voda dovnitř dostane. Ale není to nic, co by byl problém. Ono by to i bez toho vosku vydrželo dlouho, ta Cr-Mo ocel je odolná.

Reagovat
TK75
TK75

14.1.20 12:18

Voskem jsem vystříkával Sequoiu i oba Roniny, ale právě že už tam rez byla od výrobce.Kam jsem dosáhl to jsem odstranil, ale všude jsem se nedostal.Bohužel jsem na takové věci puntičkář a to mi vadilo.To je velká výhoda, že si to už od začátku vše můžeš udělat dokonalé.

Reagovat
kamaro
kamaro

14.1.20 11:41

Nejsou orezlé, je tam vrstva konzervačního prostředku a prostředku který se používá pro tváření trubek. Navíc z jedné strany bývá uvnitř trubek stříknuté barvou aby bylo poznat která strana trubky to je – zeslabení trubek není z obou stran stejné.

Pokud by byly orezlé, tak by byly orezlé i na povrchu – u té vpravo (Columbus Max) na povrchu není nic, ta levá (Deda Adamantis) má i na povrchu konzervační prostředek.

A i kdyby, tak to nevadí. Před spojováním je potřeba ten konzervant dostat dolů, očistit, odmastit. Na vzduchu to nic nedělá, ale když ten rám ponořím do vody (kvůli odmočení tavidla), tak to samozřejmě chytne takovou povrchovou rezavou patinu, která ale není do hloubky materiálu, jde to utřít hadrou.

Jinak zvenku to potom odmastím, pískuju a lakuju, zevnitř rám vystříkávám konzervačním prostředkem na bázi vosku (používá se u automobilů na dutiny). Když je to dobře udělané (dírky na odvody vody a pod.), tak ten ocelový rám vydrží hodně.

Reagovat
TK75
TK75

14.1.20 11:24

Pardon, že se ptám, ale to je normální,že jsou ty trubky na poslední fotce orezlé vevnitř? Nevadí to?

Reagovat
šlapatko
šlapatko

14.1.20 10:58

Jaj, to bude pastva pro oči. Ty gravel vidlice budou super. To zahnutí funguje.

Reagovat
Dazz
Dazz

14.1.20 10:54

Ty jó, nádhera. Tomu fandím ;-)

Reagovat
mirorek2
mirorek2

14.1.20 10:50

Do tvé dílny bych se chtěl někdy podívat, paráda

Reagovat