Superior - Škoda Road Elite 2019

Přidat foto

Aktuální stav po výměně některých dílů - viz popis.

Původní stav - řídítka Alloy Compact 420 mm, představec ONE Race 110 mm, sedlo Selle Royal Seta Performa, kazeta HG400-9 11-32.

Pořízeno jako laciné popojíždědlo a pracovní dojížďák coby nástupce starého Felta ve škodovácké akci za 9. Oproti originálu jiná řídítka, představec, sedlo a kazeta, vše z vlastních zásob. Bicykl mnoha zdejšími experty zkritizovaný zejména na základě nápisu na rámu a cenovky. Nekupoval jsem ho jako závodní raketu, co jsem od něj očekával, to přesně splňuje, je to prostě levný pracant, nic víc a nic míň. Za plnou cenu (teď už ho zase nabízejí za 24) bych o něm ani neuvažoval, ale s cenovkou horší bazarovky jsem prostě neodolal a zatím nelituju (pravda – má to najeto teprve cca 500 km)…

(vloženo 10.1.20)

oberleutnant Weiss oberleutnant Weiss
Ohodnoť bajk: (4.3  / 58 hlasujících)
Značka Superior - Škoda
Model Road Elite
Modelový rok 2019
Velikost M - 540 mm
Hmotnost katalog 9,6, v reálu neváženo
Rám SUP - alu X6 Ultralite
Vidlice Carbon UD
Hlavové složení FSA Orbit C-40 NO.42/ACB
Kliky Shimano Sora R345
Středové složení Shimano BB-ES300
Přesmykač Shimano Sora R3000
Měnič Shimano Sora R3000 SS
Řazení Shimano Sora 3000
Převodník Sora 50/34
Kazeta Tiagra CS-HG50 9s 12-27
Řetěz KMC X9 + Master Link 9s
Náboj přední ONE KT QR
Náboj zadní ONE KT Sport light QR
Brzda přední Tektro R312
Brzda zadní Tektro R312
Brzdové páky Shimano Sora 3000
Ráfek přední Weinmann Flier 24H
Ráfek zadní Weinmann Flier 24H
Dráty Sapim Race Black
Pedály Shimano PD-M 520
Řídítka Ritchey Comp Curve 400 mm
Představec Easton EA90 120mm
Sedlovka ONE Race Alloy
Sedlo Fiz:k Antares
Pláště Schwalbe Lugano 700x25C

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
tromboonen
tromboonen

14.1.20 15:44

Jo jo, Specialites TA 50+36 tuším mám, ale myslím, že mají i 38 nebo dokonce 39 na kompakt pavouky na klikách…

Reagovat
mykovec
mykovec

13.1.20 19:22

tromboonen: zatím jezdím 53/39 nebo 52/38 a 10ku 12/25 a zatím to stačí v rámci Moravy všude. Pravda na Mravenečník od Loučné jedu až v létě, protože na jaře na to ještě není forma a nerad chodím pěšky :-). Časem asi přejdu na 50/38 a 10ku 12/27, možná by stačilo i 13/27, jezdit rychle (nad 50km) z kopce už nemám zapotřebí… zdraví mám jen jedno

Reagovat
tromboonen
tromboonen

12.1.20 21:15

mykovec: mysli na nás amatéry/postarší… já si dal velkou práci, abych dostal na jednici „neatraktivní“ kompakt, pak jsem řízenáím osidi chvíli jezdil na starým ocel dojížďáku 53/39 i s 20 kg na zádech do dost velkých kopců a jo, vzpomněl jsem si proč to byl ten „jediný“ rozměr, ta absence megaskoku mezi velkou a malou je fakt fajn, akorát do kopce to nemusí stačit (vzadu taky rád co nejmenší skoky 1× nebo maxi kazety fakt ne a 10 sp pro kompatibilitu se vším…), na druhou stranu většinu času se nemám s kým vystřídat, takže 53 není nutný, v místních zvlněných a relativně nízkých, ale stejně dost brutálních kopcích místama… tak jsem dosáhl „relativně“ podobné mezery tím, že jsem nechal 50 velkou a dal co největší malou co by ještě šla na kompakt kliky (FSA SLK) a hele, je to fakt dobrý, vzadu 12–25 tuším, to celkem dávám, kdyby byla nějaká extrémní akce typu Alpy nebo něco tak, tak si holt přibalím jako zálohu tu 34 malou nebo větší kazetu a na místě přehodím… ale bez rovinky s ideálníma podmínkama a/nebo skupiny není 53/39 a 12 nebo 11–23 ideál pro smrtelníky bez občasnýho tahouna. Za mě „škodifka“ OK, měl jsem něco staršího hlínu z druhé ruky za víc a o moc lepší to nebylo, včetně zadní stavby, ale stejně fajn dokud jsem konečně nepochopil geometrii a nedokonalosti mého „vzrůstu“ Škodifky auta jsme opustili, protože nám je furt někdo kradl, nebo všechno z nich… ale tohle bych nejen na dojíždění klidně bral, škoda min tloušťky plášťů, ale jak se říká, těžko na cvičišti…

Reagovat
mykovec
mykovec

12.1.20 19:53

To maajkee: 1/nemám rád kompakty – skok 34–50 mi přijde moc velký, 50z na velkou by mi stačilo, ale 34z je použitelná jen do kopce, trochu tomu může pomoct kazeta od 11z, ale ta 11ka je jinak více méně zbytečná a pak chybí pastorky na druhé straně…

2/ 9kolo v rozsahu 12//27 je moc hrubý – velký skoky – to nemám rád

Reagovat
Nakolenakole
Nakolenakole

12.1.20 09:42

Na tomto rámu je nejvíc škoda že má tak zmršenou zadní stavbu.

Reagovat
milan.v
milan.v

12.1.20 09:30

Tady spousta lidí hledí jen na peníze, oběma směry… :o/

Reagovat
maajkee
maajkee

12.1.20 07:09

Hodnocení 4,5?

Hmm, asi už jsem starej nebo to jen lidi dávají proto ze ti stalo málo peněz? O penězích to přeci není ne?

Jako chápu že za ty prachy je to dobrej kup, ale vzhledově mi to teda nepřijde dvakrát pěkný a ty dvě usmolený fotky tomu taky nepřidávaj. No nic :)

Reagovat
Nydlak
Nydlak

11.1.20 10:13

Taky jsem na něj koukal ale tam bych nedostal 28 gumy takže nic no…

Reagovat
p@X
p@X

11.1.20 09:45

Jestlipak by byl stejný počet zákazníků, kdyby napsali gumy 25mm max, a to ještě na některých velikostech? Zimák za mě teda ne.

Reagovat
maajkee
maajkee

11.1.20 08:13

Myslivec: co je prosim tě na těch převodech zcela nevhodnyho?

Reagovat
oberleutnant Weiss
oberleutnant Weiss

10.1.20 21:59

Tak na trošku lepší silničaření mám zpřevodovanýho Artura, tohle je na lenošení a cesty do/z práce…

Reagovat
mykovec
mykovec

10.1.20 20:45

Super kolo, vše co je potřeba, tak má. Na silnici sice ne zcela vhodný převody, ale každýmu vyhovuje něco jinýho…

Reagovat
atty
atty

10.1.20 20:31

Za ty prachy kolo na pohodu (pracant, zimák, dojíždědlo…) ideální.

Jediná škoda je, že se tam nedaj nacpat alespoň 28/30 pláště, což by leckomu na to „dojíždění“ připadalo ideálnější a pohodlnější (možná taky jeden z důvodů, proč se vyprodávaly za tuhle cenu).

Ale jinak za ty prachy opravdu hodně staré nebo jeté obyčejné bazarovky solidní.

Reagovat
Peslezedirou
Peslezedirou

10.1.20 20:25

Za ty peníze paráda, ať dělá radost…

Reagovat