BMC

Přidat foto

Nový lak – antracitová metalíza, karbon. Karbon upínány, karbon košíky a titan šrouby – komplet 24g.

Kolo má váhu včetně držáku pumpy, držáku na Garmin a Power podu.

Omotávka Ciclovation.

Všechna ložiska vyměněna za Ceramicspeed.

(vloženo 4.12.19)

zzigi zzigi
Ohodnoť bajk: (4.7  / 89 hlasujících)
Značka BMC
Model TEAM MACHINE SLR01
Modelový rok 2015
Velikost 51
Hmotnost 6,1kg
Rám BMC TEAM MACHINE SRL01 - 890g
Vidlice BMC TEAM MACHINE SRL01 - 310g
Hlavové složení Ceramicspeed + karbon podložky a víčko - 72g
Kliky Shimano Dura Ace - 629g
Středové složení Ceramicspeed - 60g
Přesmykač Shimano Dura Ace DI2 - 104g
Měnič Shimano Dura Ace DI2 - 216g
Řazení Shimano Dura Ace DI2 - 237g
Převodník Shimano Dura Ace 52/36z
Kazeta Recon 12-28z - 118g včetně závěrné matice
Řetěz KMC X11 SL11 zlatý - 218g
Náboj přední Mavic Cosmic
Náboj zadní Mavic Cosmic
Brzda přední Shimano Dura Ace - 151g
Brzda zadní Shimano Dura Ace - 148g
Brzdové páky Shimano Dura Ace - 237g
Ráfek přední Mavic Cosmic Ultimate - 1150g celá kola bez galusek a upínáků
Ráfek zadní Mavic Cosmic Ultimate
Dráty Karbonové
Pedály Speedplay titanium - 160g
Řídítka Karbon - 180g
Představec BMC - 110g
Sedlovka BMC - karbon - 193g
Sedlo Karbon - 115g
Pláště Tufo

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
kamaro
kamaro

8.12.19 07:08

Já motám odspodu a ukončuji u představce šikmým seříznutím a lepím to sekunďákem. Ideálně tak, aby konec pásky (lehce zaoblená špička) byla vespod. V podstatě tak, jak to popsal Zzigy. Líbí se mi na tom to, že před pákami není omotávka „proti srsti“.

Reagovat
BTom1
BTom1

7.12.19 21:06

zzigi+trepi:díky.

Reagovat
Trepifajxl

7.12.19 18:30

BTom: mě motání odshora taky vyhovuje, ale končím ho u páky a pak jdu zase k páce odspodu, spoj dvou pásek je pak ukrytý pod gumou páky, má to výhodu, že spodní část namotání nemá tendenci se povolovat

Reagovat
zzigi
zzigi

7.12.19 16:51

Ty opravy textu mě pěkně serou!, a nevím zda to dělá zde na webu nebo moje PC?

Reagovat
zzigi
zzigi

7.12.19 16:47

BTom1: přesně tak, dělám to tak celý život, než s tím žádný problém, drží to naprosto stejně.

Nesnáším ukončování nějakou nevzhlednou páskou nebo izolačkou. Drahý kolo, pěkný a pak toto?

Pokud bych to motal od spoda, stejně bych to ukončil tak, aby se tam páska nedala, třeba sekundovým lepidlem a přilepit na předposlední otáčku omotávky a zespoda, ať není nic vidět. Ale takhle je to jednoduché, namotáš, přesah přes konec řídíte, utáhnout a zatlačit omotávku s koncovkami do řídíte, utáhnout impulsem. pokud tedy je taková zátka a hotovo.

Reagovat
deekay
deekay

7.12.19 16:04

Trepi: Ono to bude asi o preferencich. Kazdej ma tu hranici nekde jinde, nicmene za sebe muzu rict jednu vec. Vadi mi ultralehka kola (zaplety). Resp ty, co maji lehoucky rafek a opravdu minimalni gyroefekt.

Reagovat
BTom1
BTom1

7.12.19 13:28

zzigi:všiml jsem si že omotávku nemáš u představce zalepenou páskou..Ty jsi to motal odvrchu dolů a pak ji jen zatlačil na koncích do řidítek koncovkama?

Reagovat
Trepifajxl

7.12.19 07:13

zzigi: v zásadě ano, není nutné gramařit, pokud to člověk nemá jako koníčka a křivka cena/výkon pak už není zdaleka lineární, ale mně se tedy na lehkém kole (lehce přes 4 kg) jezdí hodně dobře a rozhodně s ním nemám problém když foukne… naopak, když jsem si musel v Dolomitech na den půjčovat stroj, který měl přes 7 kg, jezdilo se mi blbě a ten den mě to vůbec nebavilo

Reagovat
zzigi
zzigi

6.12.19 22:05

Hogy: jasně ono by šlo atd., ale proč?

Dříve jsem to dělal a měl kola co vážila 5,2Kg, ale peníze je potřeba i na jiné věci a dále pak už se mi na tom blbě jezdilo, trochu fouklo a....... Váha není vše, člověk si dělá radost, ale už v rámci mezí. Funkčně super, váhově taky a dle mých představ o barevnosti a sladěnosti.

Reagovat
Hogy
Hogy

6.12.19 21:49

Na mnoha místech by to šlo výrazně lehčeji i hezčeji, ale na dnešní dobu to je přeci jen nadprůměr.

Reagovat
MARET
MARET

6.12.19 07:32

KRÁSA!…

Reagovat
Rowdy
Rowdy

6.12.19 07:22

PowerPod je schopný fungovat slušně. Když ho zkalibruješ a pak jedeš v té samé pozici a máš to samé oblečení a mezitím nedotankuješ vodu. A vzduch není příliš turbulentní. A nemění se povrch proti kalibrační jízdě. A máš stejné pneu a stejný tlak. A nefouká moc vítr. OK, podstatná je ta pozice a oblečení a vítr. Zbytek už jsou celkem drobné rozdíly. Déšť? No tak si to zkuste, první kapka, která vletí do tý pitotky, zastaví čtení tlaku. Watty jsou od té chvíle úplně mimo, dokud to zas nevyschne. Což se stane asi až po dešti doma. No tak já to rok vozil. A všechny tyhle úskalí jsem si s tím prošel. Dokonce jsem se naučil ty čísla v hlavě tak nějak kompenzovat. Pak jsem přešel na pedály a mám od toho klid, válí se to ve skříni. … No a největší legrace byly rovné úseky. S PowerPodem jsem trpěl sebevědomím. Mám tu takovou místní „časovku“ asi tak na 10 minut. Údolíčkem celkem lehoučké klesání v průměru asi –0.5%. S PowerPodem jsem si naměřil průměrný výkon něco přes 350W. To jsem si říkal, že by šlo. S pedálama při rychlejším čase 280W. Jezdím to často, na těch 350W se fakt dívám z hodně velké dálky. Byl to nesmysl z PowerPodu.

Reagovat
Lok
Lok

6.12.19 06:44

já jsem nad tím taky přemýšlel ale jako největší úskalí vidím to že ten powerpod nemá šanci vědět jestli sedíš v aero pozici nebo si úplně narovnaný, co máš oblečené, porotže někdy vozím šustku, takvou docela velkou a ta bude mět taky nějaký nemalý odpor větru… a pak obecně to že když fouká zboku tak to prej neměří úplně štastně…

ale jinak kolo úplně super :)

Reagovat
zzigi
zzigi

6.12.19 01:00

No tak blbě na tom PowerPod rozhodně není.

Testován byl ve světě mnoha jezdci a je srovnatelný v přesnosti s tradičními watmetry. Jsou na něj veskrze pozitivní ohlasy a to včetně jízdy za deště. Otvor, který slouží k průniku do měřiče – pipetova trubice má na konci membránu.

Co je potřeba, tak pohrát si s nastavením v aplikaci Isaac a doporučenou montáž na řidítka nebo na držáky pod tachometry a dodržet počáteční kalibraci.

https://translate.google.com/translate?…

Zde odkaz na nový produkt:

http://eshop.wattmetry.cz/…cerny-p.html

Reagovat
milan.v
milan.v

5.12.19 22:39

Aha, pak to tak zajímavé není a nemá vůbec smysl nad tímto řešením přemýšlet…

Reagovat
Rowdy
Rowdy

5.12.19 22:31

@milan.v: na ten PowerPod jsem tuhle psal recenzi. ±2% je nesmysl. Je to strašně závislé na parametrech, které to odhaduje a které se za jízdy mění. Ve výsledku mohu jen říct, že po přechodu na Favero Assioma (kde se 2% dá věřit) jsem některé svoje výsledky musel opravit až o 30%. Tedy PowerPod produkuje nějaká čísla, která se dají označit jako „odhadovaný výkon“. Vesměs mi to fungovalo dobře do kopce v bezvětří. Cokoli jiného bylo s velkým otazníkem.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

5.12.19 21:25

Tady si někdo vyhrál :)… BMC není to, co mám nejradši, černočerné černokněžníky taky nemusím, ale tohle bylo cíleno jedním směrem, evidentně, takže se povedlo… dobře Ty!

Reagovat
Trepifajxl

5.12.19 19:18

zzigi: já všude nastrkal bílou celokeramiku a mám pocit, že se to točí ještě lépe + úspora na hmotnosti

Reagovat
zzigi
zzigi

5.12.19 18:25

Měl jsem možnost komplet ložiska za 5000,– Kč, což je vzhledem k ceně kompletu ložisek z obchodu skoro zadarmo. Pak to tedy neberte, že?. Rozdíl v tom je, ale myslím, že to spíše poznám na délce životnosti, než na úspoře watů, ikdyž pocit při šlapání je o něco lehčí, což však může být vsugerováno tím, že to tam člověk má a musí to být přece lepší.

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

5.12.19 17:30

Super, škoda že nejsou fotky z venku, jinak 5*

Reagovat
milan.v
milan.v

5.12.19 16:37

Tak keramická ložiska, to by samo vydalo na samostatné vlákno, tady to zase zapadne…

Rozdíl v tom samozřejmě je, ale velmi zanedbatelný, vše už bylo změřeno, popsáno odborníky, pro běžného hobby jezdce spíše libůstka, pro sponzorovaného závodníka zajímavý rozdíl, který mu nikdo zadarmo nedá a díky keramice ho má.

Reagovat
dookie
dookie

5.12.19 15:06

Včem je výhoda toho středového složení Ceramicspeed? Pociťuješ nějaký výrazný rozdíl proti standardnímu složení Shimano?

Reagovat
Cavendish
Cavendish

5.12.19 13:59

Díky za info. Škoda, že už nejdou sehnat :)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

5.12.19 13:56

Jo, vypadá to pěkně. :)

Sám mám sice bakelitovou silničku postavenou (kromě té Dury a i ta je mechanická) úplně jinak, ale vzhled i hmotnost jsou vlastně velmi podobné.

Reagovat
zzigi
zzigi

5.12.19 12:29

Košíky mám pět let, drží super, byť se zdají být titěrné. Váha jednoho po přelakování je 10g, původně 8g.

Originál to byla pletenina 3K, což mi ke kolu nesedělo, takže nalakováno černou barvou, pak udělána imitace UD karbonu a čirý 2K lak. Výrobce je PELLS.

Bluetooth jednotka šla nakonec do sedlovky. Do budoucna možná vyměním řídící jednotku a dám ji do rámu místo záslepky na dorazy bovdenu řazení. Jinak PowerPod je naprosto v pohodě. Sehnal jsem ho levně a přesnost měření je opravdu ±2%, porovnáváno s tradičním wattmetrem na klikách. Pokud se povede levně sehnat 4iii i s klikou Dura Ace 9000, tak taky do budoucna vyměním. Ale toto není priorita ani není potřeba. Funkčně bez problému, s Garminem chodí super a s čidlem kadence a rychlosti se páruje jednoduše.

Reagovat
Davidakta
Davidakta

5.12.19 12:22

To je kladivo na čarodějnice :)

Reagovat
DaD
DaD

5.12.19 11:37

Parádní práce!

Reagovat
Barak
Barak

5.12.19 11:14

Kolo krásný, určitě 5*. Jenom ty držáky vepředu a ten PowerPod celkový dojem kazí.

Reagovat
Cavendish
Cavendish

5.12.19 10:26

Copak je to za košíky? Jak drží láhve?

Reagovat
milan.v
milan.v

5.12.19 10:14

Ještě by mě zajímalo, jak funguje ten PowerPod.

Nikde jsem o něm tady zatím zmínku nezachytil a pro mě to je něco nového, zajímavé řešení, přesnost měření +/-2% je celkem skvělá, když vezmu osvědčené konkurenty a jejich řešení.

Reagovat
zzigi
zzigi

5.12.19 10:13

Díky, upsal jsem se u kazety, ta je 12–28z, sedlo je karbonové, lehké a mě sedí. Je neznačkové, mám ho už delší dobu a není s ním žádný problém. Lak je dělaný doma, mám kompletní výbavu pro Airbrush i plotr pro výrobu masek, nálepek atd.

Řetěz je zůstatek po minulém kole a mě naopak na tomto celku sedí. Ale třeba až se sjede, bude v jiném provedení.

Reagovat
bernie
bernie

5.12.19 09:46

Tohle musí neskutečně letět :) Tak bacha na radary :)

Reagovat
Řepík
Řepík

5.12.19 08:21

Pěkný kolo, pěkný…

S tou kazetou bych řekl, že se upsal :-)

Reagovat
Libores
Libores

5.12.19 08:09

7sp?

Reagovat
Trepifajxl

5.12.19 08:00

Recon dělá nejmenší kazetu 11–21, hmotnost 88 gramů

Reagovat
milan.v
milan.v

5.12.19 07:20

Jo, toto jako že můžu, jen ten zlatý řetěz mi tam nesedí… :o) 5*!

Kde sis nechával ten nový lak dělat?

Sedlo je jaké přesně?

Kazeta je tedy brutální rozsah, to bych nedal mimo Polabí asi ani okolo Prahy…

Reagovat
siky83
siky83

5.12.19 07:13

Raketa

Reagovat
Cavendish
Cavendish

5.12.19 06:34

Kazeta 12–18?

Reagovat
Radovan84
Radovan84

4.12.19 23:57

Paráda

Reagovat
petyn
petyn

4.12.19 23:56

Ultimatni za 5*

Reagovat

Další galerie z kategorie

Real 9 10
unitak 20
Sark88 19
Likebike 16
WACANT 4
mire 5