Tato nába je tak trochu unikum. Příruba na straně šestikola je totiž z nerezové oceli a byla udělaná nějakým všeumělem dodatečně. Zřejmě jako náhrada původní duralové.
(vloženo 19.9.19)
Značka | Favorit |
Model | F1 Special |
Modelový rok | 1974 |
Velikost | 60 |
Hmotnost | 10,61 |
Rám | Ocel Chomutov 2165 g |
Vidlice | Ocel 752 g |
Hlavové složení | Campagnolo Record Strada |
Kliky | Campagnolo Nuovo Record Strada 172,5 |
Středové složení | Campagnolo Nuovo Record |
Přesmykač | Campagnolo Nuovo Record |
Měnič | Campagnolo Nuovo Record |
Řazení | Campagnolo |
Převodník | Campagnolo Nuovo Record 54/42 |
Kazeta | Velamos 13-22 |
Řetěz | Favorit Super NOS |
Náboj přední | Favorit/Eska vysoký |
Náboj zadní | Favorit/Eska vysoký |
Brzda přední | Centric |
Brzda zadní | Centric |
Brzdové páky | Favorit pologuma |
Ráfek přední | Favorit galuskový |
Ráfek zadní | Favorit galuskový |
Dráty | původní 1,8 |
Pedály | Campagnolo GranSport |
Řídítka | Favorit 40 cm |
Představec | Favorit dlouhý |
Sedlovka | Campagnolo 26,2 |
Sedlo | Brooks Professional |
Pláště | Galusky PWB |
Super kolo, ano nejčastější výbava Campa + Centriky, jak to šlo přímo z továrny. Další bude „Rychlonožka“?
Learita – máš samozřejmě pravdu a nějak mi tam vypadlo, že vysoké dráhové náboje to nejsou, ale vysoké silniční z produkce Eska ano. S produkcí Velamos nesouhlasím.
Moment, nějak se ztrácím. Drahove náboje na silnici? Respektive na drahovem náboji nasroubovane vícekolečko Velamos?
Jinak kamaráde pěkná práce. Konečně tu někdo dal F1 tak jak vypadala snad nejčastěji – kombinace Campy a Centric.
Pet hvězdiček jsem ti dal nenápadně pod rouškou tmy :-)
Tak zítra.
Jó Centriky, to bylo pýchy. A co teprve duralový východoněmecký náby Renak – ty se tedy objevily až koncem sedmdesátých let, to bylo teprve něco.
Eska1875 – vysoké dráhové náboje to jsou, ale z produkce Eska. Není pravda, že Eska už náboje po 2. světové válce nevyráběla. Dále představce a další duralové díly se nevyráběly jen v provozech slévárny Bílovec, ale také velká část produkce těchto dílů ve Strojmetalu Kamenice u Prahy. Mám dokonce jejich výrobní výkresy na díly jako jsou představce Favorit apod. Foto vypůjčeno z internetu.
Náboje kol nejsou Eska,ale dráhové náboje.Náboje Eska vyráběla do 2.sv.války.Po roce 1956 se náboje vyráběly v provozech slévárny Bílovec.Tam se odlévaly jak představce,tak ramínka brzd,páčky brzd a další komponenty.
Krasavec, jen bych dal pod sedlo imbus a zahodil matku a čepičky ventilku.
Lepší než nová :-) Bude na KK? Btw jak poznáš Chomutov?
Chtelo by to k tomu nejaky komentar. Jak jsi k tomu prisel, jak se to dostalo do soucasneho stavu a tak. Je to super.
Pekna praca a vysledok*****