Červenáček

Přidat foto

Tato nába je tak trochu unikum. Příruba na straně šestikola je totiž z nerezové oceli a byla udělaná nějakým všeumělem dodatečně. Zřejmě jako náhrada původní duralové.

(vloženo 19.9.19)

Pilane Pilane
Ohodnoť bajk: (4.7  / 53 hlasujících)
Značka Favorit
Model F1 Special
Modelový rok 1974
Velikost 60
Hmotnost 10,61
Rám Ocel Chomutov 2165 g
Vidlice Ocel 752 g
Hlavové složení Campagnolo Record Strada
Kliky Campagnolo Nuovo Record Strada 172,5
Středové složení Campagnolo Nuovo Record
Přesmykač Campagnolo Nuovo Record
Měnič Campagnolo Nuovo Record
Řazení Campagnolo
Převodník Campagnolo Nuovo Record 54/42
Kazeta Velamos 13-22
Řetěz Favorit Super NOS
Náboj přední Favorit/Eska vysoký
Náboj zadní Favorit/Eska vysoký
Brzda přední Centric
Brzda zadní Centric
Brzdové páky Favorit pologuma
Ráfek přední Favorit galuskový
Ráfek zadní Favorit galuskový
Dráty původní 1,8
Pedály Campagnolo GranSport
Řídítka Favorit 40 cm
Představec Favorit dlouhý
Sedlovka Campagnolo 26,2
Sedlo Brooks Professional
Pláště Galusky PWB

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Roman64
Roman64

20.9.19 21:11

Super kolo, ano nejčastější výbava Campa + Centriky, jak to šlo přímo z továrny. Další bude „Rychlonožka“?

Reagovat
aktuality
aktuality

20.9.19 18:04

Mílo, měl ses jmenovat Milan Precizní. Kolo krásný. Ani nevím, žes něco stavěl.

Pozor, neplést si vysoké náboje dráhové a silniční. Zadní dráhový je širší a má dva závity VÍCE ZDE

Reagovat
scottscott
scottscott

20.9.19 18:00

Learita – máš samozřejmě pravdu a nějak mi tam vypadlo, že vysoké dráhové náboje to nejsou, ale vysoké silniční z produkce Eska ano. S produkcí Velamos nesouhlasím.

Reagovat
learita
learita

20.9.19 17:31

Moment, nějak se ztrácím. Drahove náboje na silnici? Respektive na drahovem náboji nasroubovane vícekolečko Velamos?

Jinak kamaráde pěkná práce. Konečně tu někdo dal F1 tak jak vypadala snad nejčastěji – kombinace Campy a Centric.

Pet hvězdiček jsem ti dal nenápadně pod rouškou tmy :-)

Tak zítra.

Reagovat
šimlos
šimlos

20.9.19 17:14

Jó Centriky, to bylo pýchy. A co teprve duralový východoněmecký náby Renak – ty se tedy objevily až koncem sedmdesátých let, to bylo teprve něco.

Reagovat
scottscott
scottscott

20.9.19 14:25

Eska1875 – vysoké dráhové náboje to jsou, ale z produkce Eska. Není pravda, že Eska už náboje po 2. světové válce nevyráběla. Dále představce a další duralové díly se nevyráběly jen v provozech slévárny Bílovec, ale také velká část produkce těchto dílů ve Strojmetalu Kamenice u Prahy. Mám dokonce jejich výrobní výkresy na díly jako jsou představce Favorit apod. Foto vypůjčeno z internetu.

Reagovat
Eska1875
Eska1875

20.9.19 10:59

Náboje kol nejsou Eska,ale dráhové náboje.Náboje Eska vyráběla do 2.sv.války.Po roce 1956 se náboje vyráběly v provozech slévárny Bílovec.Tam se odlévaly jak představce,tak ramínka brzd,páčky brzd a další komponenty.

Reagovat
standoslav
standoslav

20.9.19 08:32

Krasavec, jen bych dal pod sedlo imbus a zahodil matku a čepičky ventilku.

Reagovat
KUBULA
KUBULA

20.9.19 06:05

Moc hezký kousek. Pěkná práce. U mě za plnej.

Reagovat
bikerman2
bikerman2

20.9.19 02:10

Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

20.9.19 00:16

Lepší než nová :-) Bude na KK? Btw jak poznáš Chomutov?

Reagovat
orm
orm

19.9.19 23:12

Chtelo by to k tomu nejaky komentar. Jak jsi k tomu prisel, jak se to dostalo do soucasneho stavu a tak. Je to super.

Reagovat
noelgabriel
noelgabriel

19.9.19 22:09

Pekna praca a vysledok*****

Reagovat