Tato nába je tak trochu unikum. Příruba na straně šestikola je totiž z nerezové oceli a byla udělaná nějakým všeumělem dodatečně. Zřejmě jako náhrada původní duralové.
(vloženo 19.9.19)
| Značka | Favorit |
| Model | F1 Special |
| Modelový rok | 1974 |
| Velikost | 60 |
| Hmotnost | 10,61 |
| Rám | Ocel Chomutov 2165 g |
| Vidlice | Ocel 752 g |
| Hlavové složení | Campagnolo Record Strada |
| Kliky | Campagnolo Nuovo Record Strada 172,5 |
| Středové složení | Campagnolo Nuovo Record |
| Přesmykač | Campagnolo Nuovo Record |
| Měnič | Campagnolo Nuovo Record |
| Řazení | Campagnolo |
| Převodník | Campagnolo Nuovo Record 54/42 |
| Kazeta | Velamos 13-22 |
| Řetěz | Favorit Super NOS |
| Náboj přední | Favorit/Eska vysoký |
| Náboj zadní | Favorit/Eska vysoký |
| Brzda přední | Centric |
| Brzda zadní | Centric |
| Brzdové páky | Favorit pologuma |
| Ráfek přední | Favorit galuskový |
| Ráfek zadní | Favorit galuskový |
| Dráty | původní 1,8 |
| Pedály | Campagnolo GranSport |
| Řídítka | Favorit 40 cm |
| Představec | Favorit dlouhý |
| Sedlovka | Campagnolo 26,2 |
| Sedlo | Brooks Professional |
| Pláště | Galusky PWB |
Super kolo, ano nejčastější výbava Campa + Centriky, jak to šlo přímo z továrny. Další bude „Rychlonožka“?
20.9.19 18:00
Moment, nějak se ztrácím. Drahove náboje na silnici? Respektive na drahovem náboji nasroubovane vícekolečko Velamos?
Jinak kamaráde pěkná práce. Konečně tu někdo dal F1 tak jak vypadala snad nejčastěji – kombinace Campy a Centric.
Pet hvězdiček jsem ti dal nenápadně pod rouškou tmy :-)
Tak zítra.
Jó Centriky, to bylo pýchy. A co teprve duralový východoněmecký náby Renak – ty se tedy objevily až koncem sedmdesátých let, to bylo teprve něco.
20.9.19 14:25
Náboje kol nejsou Eska,ale dráhové náboje.Náboje Eska vyráběla do 2.sv.války.Po roce 1956 se náboje vyráběly v provozech slévárny Bílovec.Tam se odlévaly jak představce,tak ramínka brzd,páčky brzd a další komponenty.
Krasavec, jen bych dal pod sedlo imbus a zahodil matku a čepičky ventilku.
Lepší než nová :-) Bude na KK? Btw jak poznáš Chomutov?
Chtelo by to k tomu nejaky komentar. Jak jsi k tomu prisel, jak se to dostalo do soucasneho stavu a tak. Je to super.
Pekna praca a vysledok*****