TREK Supercaliber 2020

Přidat foto

Žádné kroucení do zatáčky.

Konečně jsem se dočkal odhalení, už na to šetřím a příští rok to kupuju. Co vy na to? Jolanda testovala víc jak půl roku, takže předpokládám, že to je funkční, akorát servis bude asi těžší.

(vloženo 2.9.19)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
seatik
seatik

6.9.19 16:33

Kaizr
Kaizr

5.9.19 20:43

filous
filous

5.9.19 10:21

Chlapci, softtail nema dole cep, ale pouze pruznou „planzetu“ jak to meli treba KHS a podobny. tohle je normalni full s polointegrovanym tlumicem nebo?

Reagovat
antt
antt

4.9.19 20:09

přesně, povedených softailů už bylo dost, tak je třeba oprášit historii a doladit geo dle trendů

Reagovat
krabica
krabica

4.9.19 18:12

PAFIRA> přesně… :-D

Reagovat
PAFIRA
PAFIRA

4.9.19 15:42

Je vidět,že Trek má ve vývoji a konstrukci samé blby a přitom by stačilo zabrousit do vod BF a vybrat tu pár chytrých hlav,aby jim poradili :-)

Reagovat
Aussig
Aussig

4.9.19 06:20

To je zase odborníků… :D

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

3.9.19 21:34

Sám jsi bouchlej hovado, nerozumíš tomu.

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

3.9.19 21:18

Jary, konkrétně u tohohle se stačí pouze malinko zamyslet – pokud se tenhle typ tlumičů nebude “bouchat” tak masově jako klasický tak je koupě tohohle systému cesta do pekla :-) navíc nikdo tu nepsal “že se na tom bude jezdit na prd” :-)

Reagovat
waters
waters

3.9.19 20:00

blázinec:/

Reagovat
mr.antik
mr.antik

3.9.19 14:36

Má to tedy nějaký přínosy,, třeba v tuhosti? Jako z boku v katalogu je to fakt hezký, v detailu už celkem ošklivý

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

3.9.19 13:44

Asi nemá cenu hodnotit, když to nikdo nejezdil, grafik má v něčem pravdu.

Reagovat
hubert.d
hubert.d

3.9.19 12:50

sorry, Rubiho :o)

Reagovat
hubert.d
hubert.d

3.9.19 12:48

ZdeNECK1: Viz Rudiho odkaz.

Reagovat
Kubiczech
Kubiczech

3.9.19 12:41

Jaká manipulace?

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

3.9.19 12:40

grafik: +1

Reagovat
grafik
grafik

3.9.19 12:06

Mě přijde strašně divný, že se vymyslí nový design tlumení, všichni to musí sledovat co je to za utajovanou ohromnou novinku, obkecávat v TV atd, přitom přínos pro lidstvo/cyklisty nula nula nic. K manipulaci stačí tak málo: být velká firma a zahalit kus rámu černým hadrem. Prostě trochu jako český sen.

Reagovat
Fazzy
Fazzy

3.9.19 11:41

Tak nevim, v televizi tomu původně říkali nějakej novej beztlumičovej systém a tady vidím tlumič..

Reagovat
ZdeNECK1
ZdeNECK1

3.9.19 11:03

kolik to má rear travel? 60mm?

Reagovat
Kublaj
Kublaj

3.9.19 10:39

Stejně to měli na svěťáku zamaskovaný jen proto, aby se do toho nedostal bordel :D

Reagovat
snas89
snas89

3.9.19 10:29

No..ty se teď budou bohužel hojit na turbech:/

Reagovat
McBlacky
McBlacky

3.9.19 10:05

Snas – z tohohle by prodejní pilu neudelal ani marketing driven Spešl

Reagovat
snas89
snas89

3.9.19 10:01

Hehe:)

Ram s hmotnosti fulla s nefunkcnosti fulla a servisem pravdepodobne horsim nez u fulla.

No nekup to:)

Reagovat
tomxxx
tomxxx

3.9.19 09:52

Je vic nez top modely normalnich XC fullu od „přímé konkurence“.

Reagovat
Rubi
Rubi

3.9.19 09:06

Blacky: prave ze je to tezke jako prase

Reagovat
McBlacky
McBlacky

3.9.19 08:24

Vi nekdo vahu?

Reagovat
Lachtis
Lachtis

3.9.19 08:00

Nevím no, ale tohle mi moc smysl nedává a nechtěl bych to. Klasické FS mi přijde lepší volba a když HT a k tomu trochu „komfortu“, tak karbon rám, sedlovku, dobře zvolené sedlo a pláště bez duší s adekvátním tlakem a je to :-).

Osobně si myslím, že tohle nebude mít úspěch a za tři roky zmizí pomalu z trhu, ovšem, třeba se mýlím :-)

Reagovat
kOmE
kOmE

3.9.19 07:25

Tlumič není o nic složitější než klasika.

Reagovat
-b-n-x-
-b-n-x-

3.9.19 00:10

To má být něco jako jednočep?

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

2.9.19 23:01

Asi bych měl strach o to až to jednou vypoví službu, za kolik bude repas/pořízení nového tlumáku. Pokud na to Trek poskytne zajímavou záruku tak proč ne :-)

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

2.9.19 22:55

Tak rok dva to vydrží na trhu, dále se to už rozvíjet nebude a nenápadně to zmizí v propadlišti dějin, bych řekl.

Reagovat
snas89
snas89

2.9.19 22:46

wilda81
wilda81

2.9.19 22:34

Ten malý nahrbeny rámeček uprostřed velkých kol se mi moc nelíbí.

Reagovat
antt
antt

2.9.19 22:08

lahůdka budou ty pazvuky, až se mezi ten tlumič a horní rámovou dostane cokoliv, což bude asi velmi rychle :) Trek star pobavil! :D

Reagovat
Georrge
Georrge

2.9.19 22:03

novas752: můj odhad je, že v přední části je klasický tlumič a vzadu je jen „jezdec“, který tam musí být kvůli absenci vahadla.

Reagovat
Mireewk
Mireewk

2.9.19 21:44

Tlumič bude atypický

Reagovat
KominiCZek
KominiCZek

2.9.19 21:44

Mně se to líbí!!

Reagovat
novas752
novas752

2.9.19 21:39

Neni někde řez tim tlumičem? Furt nechápu jak to tam maj udělaný a proč to tak maj.

Závodní stroj, kolo dělaný na velkej servis každých pár set km…

Reagovat
Cryzyy
Cryzyy

2.9.19 21:38

Otazka je proč si to porizovat, když se stejne pocita se zamykanim, takže se to houpe a lehke to taky neni? Nevyhoda bude servis, menší citlivost, nižší zdvih a vyšší cena proti normalnimu FS.

Reagovat
jendach
jendach

2.9.19 21:34

Nechtěl bych to už jenom kvůli tomu, jak blbě se z toho bez vapky bude dostávat prach a bláto.

Reagovat
Georrge
Georrge

2.9.19 21:31

Spíš by se to mělo jmenovat Trek Star… protože to je trochu Star Trek… chápeš ne?

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

2.9.19 21:22

Masírka bude založená na vzhledu jako HT? Vidím tam několik potencionálních „louskáčků“…

Reagovat

Další galerie z kategorie

Atilla 3
kubajs mtb 7
Tobyfree 13
Kubánec 25
theedge 29
TicTac135 37