Whyte S-120C R 2019

Přidat foto

Sedlovka je tak tak. Doufám, že někdy někdo vyrobí kolo i pro dlouhonohé lidi, které nebude vypadat jak žebřiňák...

Hoodně velká hlavová trubka (150

NX zatím šlape bez problému, snad mu to vydrží

Pláště jsou na nějaké dlouhé přejezdy po rovině celkem líné, ale v terénu je to jiná káva.

Pláště jsou na nějaké dlouhé přejezdy po rovině celkem líné, ale v terénu je to jiná káva.

Podle mě hodně vydařené zpracování

Praktická prachovka, aby se nedostával bordel do rámu. Na jiných kolech jsem to ještě neviděl.

V akci na trailech na Bílé.

V akci na trailech na Bílé.

Po asi deseti letech na pevňáku MRX přišel čas vyzkoušet něco z jiného soudku, tak jsem se rozhodl pro svůj první full bike. Chtěl jsem něco jezdivého, ale taky něco co by se dalo pustit z kopce dolů a užít si sjezd + aby se s tím taky dalo slušně jezdit po trailech. Nejdřív jsem měl vyhlédnutého canyona neurona. Na fotkách se mi to kolo hrozně líbilo, ale když jsem ho zkoušel na bikefestu v Kálnici tak mě úplně neoslovilo ani co se týče vzhledu ani co se týče jízdy. No a tam jsem taky poprvé vyzkoušel kolo od whytu, konkrétně nějaký model na 150 zdvizích, což bych při mém stylu ježdění asi úplně nevyužil, ale borci z whytu byli ochotní, ukázali mi i jiné modely a odkázali mě na showroom v Novém Jíčině což mám necelou hodinku cesty autem z domy. Tak jsem se domluvil na vyzkoušení 120-ky v XL no a po týdnu rozhodování bylo kolo doma.

Zde je několik důvodů proč jsem se rozhodl pro toto kolo:

  1. Vstřícnost lidí u stánku na bikefestu.
  2. Prodejna a servis v blízkosti bydliště.
  3. Různá ocenění trail biky roku (nevím jak jsou ty ocenění relevantní), ale myslím, že umějí dělat dobrá kola.
  4. Na živo se mi bike neskutečně líbil (zpracování, barva..)
  5. V Česku není tato značka úplně rozšířená, tak jsem rád, že mám kolo, které nemá každý druhý.
  6. Sleva 10% jako testovací jezdec.

Pár nevýhod:

  1. U takového kola bych čekal alespoň řezení GX
  2. Vyšší hmotnot

Tyto nevýhody by řešil vyšší model, ale ten už byl mimo rozpočet.

PS: Kolo má zrovna po garančkách cca 200 km a ježdění si neskutečně užívám, teda až na přejezdy po asfaltu, ty nejsou nejzábavnější, ale jakmile se vjede do terénu tak je to bomba a mám rohlík od ucha k uchu. Nikde nic nelupe, nevrže ani nevydává jiné nepatřičné zvuky, tak snad to tak vydrží a kolo mi bude dělat jenom radost jako doteď :).

(vloženo 14.8.19)

ondrawali ondrawali
Ohodnoť bajk: (4.8  / 28 hlasujících)
Značka Whyte
Model S-120C R
Modelový rok 2019
Velikost XL
Hmotnost 14,9 se vším (zváženo)
Rám Carbon, Uni-directional Multi Monocoque Front Triangle with Internal Cable Routing, Tapered Head Tube, Intergrip Seat Clamp System, Alloy Symmetrical SCR Rear Triangle and 148mm Bo
Vidlice RockShox Revelation RC 29", 120mm Travel, 42mm Offset, DebonAir, Charger Damper, Fast Black Coating, Tapered Steerer, 110mm x 15mm Boost, Maxle Lite
Tlumič RockShox Deluxe RT, DebonAir, Fast Black Coating, Adjustable Rebound and 2 Position Compression
Hlavové složení FSA No. 42 Orbit ZS Plus, Integrated, 1 1/2" Lower and 1 1/8" Upper Sealed Cartridge Bearings
Kliky SRAM Descendant 6K Eagle
Středové složení SRAM DUB, BSA, 73mm
Měnič SRAM NX Eagle, 12 Speed
Řazení SRAM NX Eagle, 12 Speed
Převodník X-SYNC 2, Direct Mount 32T, Boost, 12 Speed
Kazeta SRAM PG-1230 Eagle, 11-50, 12 Speed
Řetěz SRAM Eagle, 12 Speed
Náboj přední Alloy, Double Sealed Cartridge Bearings, 15mm x 110mm Boost Through Axle, 32 Hole
Náboj zadní Alloy, Double Sealed Cartridge Bearings, 12mm x 148mm Boost Through Axle, 32 Hole
Brzda přední SRAM Guide T, 4 Pot, 180mm Rotor
Brzda zadní SRAM Guide T, 4 Pot, 180mm Rotor, Internal Routing
Brzdové páky SRAM Guide T, Matchmaker
Ráfek přední WTB ST i29 TCS 2.0 System, Pinned Joint, Tubeless Ready, 32 Hole
Ráfek zadní WTB ST i29 TCS 2.0 System, Pinned Joint, Tubeless Ready, 32 Hole
Dráty DT Swiss Champion 2.0mm, Black Stainless, Brass Nipples
Pedály SPD
Řídítka Whyte 6061 Alloy, 15mm Low Rise, 31.8mm, 780mm Wide
Představec Whyte Gravity Stem, 40mm Extension
Sedlovka Bike Yoke Devine, 30.9mm, S 125mm Travel, M/L/XL 150mm Travel, Trigger Remote with MMX attachment
Sedlo Whyte Custom Dual Density, Triple Panel Design
Pláště Maxxis Forekaster TR 29" x 2.35" 60TPI Dual Compound, EXO Sidewall Protection, Front, Maxxis Crossmark II TR 29" x 2.25" 60TPI Dual Compound, EXO Sidewall Protection, Rear

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
lazza
lazza

14.8.19 20:07

Smugg a tahle 120 je pro me taky hvezdna dvojka. Ale ta vaha je na karbon s nizkym zdvihem teda fest vysoka(podobne jako u Transky). Docela by me zajimala vaha samotnyho ramu, nikde sem to nedokazal dohledat.

Reagovat
Goob
Goob

14.8.19 17:23

Parádní. Kamarád má S-150 a musím říct, že ačkoliv jsem nechtěl long&slack mrchu, tak s odstupem času bych při výběru kola měl dva kandidáty: Transition Smuggler nebo něco od Whyte.

Reagovat
juraj.9
juraj.9

14.8.19 15:19

Kolo moc pěkný,pláště jsou jezdive úplně v pohodě ale ta váha je děs.S ohledem na zdviha a carbon…At slouží…

Reagovat
maajkee
maajkee

14.8.19 12:04

Pláště tam máš jezdivé na daný typ kola až až. Jinak moc hezký!

Reagovat
Emp14
Emp14

14.8.19 12:01

Jo jo, Whyte jsem také zkoušel, moc pěkný. Jen těch 14,9 ? to máš včetně láhve, ne ?

Reagovat
Hadato
Hadato

14.8.19 11:31

Super stroj! Je to jedno z nejzábavnějších a nejvšestrannějších kol, co jsem jel v poslední době. Výbava opravdu není top, ale ta se dá časem vyměnit. Hlavní je rám, a ten je parádní (na 120 mm zdvihu toho zvládne opravdu mnoho, navíc je to kolo hodně hravé díky zadní stavbě s 430 mm).

Reagovat
motacek
motacek

14.8.19 11:14

Paradni bajk. Vitej v rodine a at ti slouzi :-)

Reagovat