Canyon Aeroad CF SL 8.0 2019

Přidat foto

Už dlouho jsem chtěl zkusit jezdit dost rychle i po rovině a tohle je solidní žiletka do protivětru. Kola jsem dal základ, aby mi nebylo líto to poslat do děr, ale není to vůbec špatné. Sice by asi bylo lepší mít 60mm, bezduše a kotouče, ale nechtěl jsem úplně zabít potenciál do hor a cálovat za kotouče. Rovinář bohužel nikdy nebudu, ale tohle je velká berlička. :-) Očekávám posunutí všech PR. Kolo je neuvěřitelně tuhé a v rámci možností i pohodlné. Největší nevýhoda je Shimano, dvouplacka fakt peklo a ergonomie pák je něco na co nejsem ze Sramu zvyklý. Další upgrade bude na obutí, prostor je pro 28mm, takže Vittorka nebo Challenge?

(vloženo 17.7.19)

JFtryall JFtryall
Ohodnoť bajk: (4.5  / 80 hlasujících)
Značka Canyon
Model Aeroad CF SL 8.0
Modelový rok 2019
Velikost L
Hmotnost 7,3kg v zavislosti na pedalech
Rám Canyon Aeroad CF SL
Vidlice Canyon FK0068
Tlumič NE
Hlavové složení Canyon/Acros
Kliky Shimano Ultegra R8000 52/36, 175mm
Středové složení Shimano Pressfit BB86
Přesmykač Shimano Ultegra R8000
Měnič Shimano Ultegra R8000
Řazení Shimano Ultegra R8000
Převodník Shimano Ultegra R8000
Kazeta Shimano Ultegra R8000, 28-11T, 11s
Řetěz Shimano CN-HG701 se Squirtem
Náboj přední Equator- Powerway 20H
Náboj zadní Equator- Powerway 24H
Brzda přední Shimano Ultegra R8000 Direct Mount, špalky Reynolds- Bracko
Brzda zadní Shimano Ultegra R8000 Direct Mount, špalky Reynolds- Bracko
Brzdové páky Shimano Ultegra R8000
Ráfek přední Equator T45
Ráfek zadní Equator T45
Dráty Sapim Race, mosaz niple
Pedály Look Keo, Garmin Vector 3
Řídítka Canyon H36 Aero CF
Představec Canyon H36 Aero CF
Sedlovka Canyon S27 Aero CF
Sedlo Prologo Dimension NDR TiROX 143
Pláště Tufo Elite Ride 25mm

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
JFtryall
JFtryall

19.7.19 13:29

orm: Uvazuju, ze Garmin bych pustil a dal kombo Quarq+ Stages na silnicku, kde mi bohate staci a je odolnejsi, nez pedaly. A na gravel zavod se wattak fakt hodi, donuti te to zdimat mnohem vic a v podstate jsem si i obnovil 3 min max v Ceske Kanade.

Reagovat
orm
orm

19.7.19 12:59

Vidim, ze jsem tu svoji jednoduchou otazkou na Hogyho rozpoutal zas peklo :-). Tak se vratim zpet ke kolu.

@JFtryall: Co tam das za powermetr, kdyz vectory mas na gravelu nebo to budes prehazovat?

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

19.7.19 12:47

JF+deekay: Ano.

Reagovat
deekay
deekay

19.7.19 12:31

JF: V Caterhamu bezne jezdeni peklo je, ale ten Megane RS nebo Fiesta ST jsou paradni univerzaly.

Reagovat
deekay
deekay

19.7.19 12:30

antik: Jenze to je prave ono. Nekdo ma KOMy u ******. A jak sam rikas, dulezity je jak to jede. ja bych upresnil – duelzite je jak se ti na tom jako jezdci jede. A kazdy ma tohle nastavene jinak.

Ja mam taky plastikovou silnici, takovej otloukanek idelani na moje pouziti. nevim jestli by u me melo misto nejake top titan silnicni kolo na nedelni vyjizdky do kavarny, protoze by asi spis vic viselo na zdi, nez jezdilo. Ale to neznamena, ze se mi i na tom plastiku nemuze lepe jezdit na urcitem typu gum (max. 25mm a nejlepe galusky s perfektne kulatym prurezem), nez na jinem, i kdyz ten jiny je pohodlnejsi a rychlejsi a ma mensi valivej odpor a obecne je ted IN.

Reagovat
JFtryall
JFtryall

19.7.19 11:37

To porovnani s autama chapu, ale aby clovek ocenil Caterham a Lotus, tak musi byt hlavne dobry ridic. Bezne svezeni je v tech autech taky celkem peklo. Na moderni roadie nebo jakemkoliv top kole musi clovek o to vic venovat cas detailum a set-upum, aby si to naladil na svuj zpusob pouziti. Ja to beru uz jako veci, ktere by mely fungovat a mely by mit vlastnosti, ktere cekam. Nemam k tomu prehnany citovy nebo sentimentalni vztah, ani to nejde, kdyz na tom clovek casto trpi. :-) A stejne jako v Lotusu bych nerad jezdil na nakup, tak tezko chci na aero kole jezdit 27 po stezkach nebo se propletat centrem mesta na kafe. Ocelaky i titan mam moc rad, hlavne ty moderni typu Firefly, ale je to uplne jiny svet, jina cilovka a efektivita tam neni a nebude hlavni prioritou.

Reagovat
mr.antik
mr.antik

19.7.19 11:30

Mě se to líbí, svoji práci to odvede, koupíš, jezdíš a dáš určitě víc KOMů než zdejší fajnšmeřky co si myslí, že na titaňáku nebo mufňáku za dvojnásobek peněz by dali víc/pohodlněji/lé­pe, tak je to spíš k pousmání. Dá se samozřejmě onanovat nad kolem opřeným u kavárny, což je o něčem jiným, ale ty za jízdy vidíš stejně jen horní trubku + řidítka a je důležitý jak to jede.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

19.7.19 09:02

Ono těch analogií s autama je víc. Existujou holt ještě pořád lidi, kteří, chtějí-li se opravdu dobře a teochu sportovně svézt, daj přednost Elise či dokonce Caterhamu před Cayennem, Bentayagou nebo BMW X6. A stovkama jejich levnějších variant. Anebo ve starým Meganu RS se samosvorem, Fiestě ST nebo dokonce v archaické 205 GTI a tak. A při řazení radši tahaj za klacek. Nojo, „ancient race“´, jak řekl v Tenkrát na západě Harmonika Frankovi.

Nevím teda, jestli tohle bude trochu pochopitelný, ale co už.

Z vlastni zkušenosti však mohu říct, že svézt se na titanovém kole, co váží velý jen nepatrně nad pět kilo nebo na kole s perfektně svařeným rámem z 953 je opravdu velmi příjemnej zážitek. Koneckonců, třeba i na staré ocelové De Rose do mufen.

Ale já osobně nijak ty dnešní trekcannondal­canyonmeridas­pešly na osmadvacítkach a s Ultegrou DI2 nijak neodsuzuju, dovedou leccos; akorát je to něco jiného. A trochu mám taky problém je od sebe rozeznat.

Ale co: koneckonců, vývoj nezastavíš a za chvíli stejně budou všichni jezdit jen na elektromopedech a říkat tomu kola.. :)

Reagovat
deekay
deekay

19.7.19 08:58

Tak u hogyho to mozna staromilstvy je, nevim, neznam ho :) Pokud mam mluvit za sebe – ja mam rad kdyz dostanu dostatek informaci, ktere muzu zpracovat a dle toho se zaridit. U kola, nebo auta to znamena, nebyt oddeleny od toho co se deje kolem me (proto treba nikdy nevozim sluchatka na kole) a pode mnou. Nechci uhoupanou houbu u ktere nevim po cem jedu, stejne tak nechci auto kde nejsem schopny z volantu zjistit jaky grip maji aktualne predni kola napriklad.

Reagovat
orm
orm

19.7.19 08:46

@deekay: Ja jsem mel pocit, ze jsem Hogyho take pochopil, ale on napsal, ze nepochopil, tak nevim. Mam respekt k tomu, kdyz ma nekdo rad staromilstvi, ale zaroven si uvedomuje, ze svet je uz jinde. Pokud si to neuvedomuje a bude tvrdit, ze to stare je lepsi, tak je nekde chyba. Coz nemusi byt pripad Hogyho, ale to nevim, protoze neodpovedel. Ja osobne mam rad jezdeni na starych pevnych mtb, ciste iracionalni pocit, lepsi to urcite neni :-).

Reagovat
deekay
deekay

19.7.19 07:19

Ja teda Hogyho naprosto pochopil. I presne tu analogii s autama :) Problem bude ten, kdyz se sejdou dva svety. Ti kdo jezdi podle casomiry a jde jim o co nejmensi cisilka a ti kdo jezdi pro radost :)

Treba v tech zatackach hodne hraje roli pomer delky a sirky stopy pneu.

Nicmene uz jsem zjistil, ze obrovske mnozstvi lidi proste jemne rozdily vubec nevnima, takze pak je tezko se s nima bavit. Rozpoznaji maximalne drnca/nedrnca. A podle nich – co nevidim/necitim, to proste neexistuje. A to je uplne jedno, zda se bavime o kolech nebo autech.

Jen podotknu, ze silnicar rozhodne nejsem, silnici jezdim necely rok a jeji cena byla zhruba jako cena kvalitni enduro odpruzene vidlice od Foxu. To pro dalsi tabor chytraku.

Reagovat
BLACK1E
BLACK1E

19.7.19 07:02

Tak já se Hogyho aspoň trochu zastanu. Sice vozim všude 25mm, ale ty balóny přes 30mm mi přijdou fakt srandovní. Když míjim tyhle hypermoderní kola, houpající se ze strany na stranu, jak se na nich maitel snaží trochu jet. Je to divná móda těhle plešatých bajků. 17mm ráfek a 25mm pláště jsou pro mě ideálním kompromisem váhy, aero a jízdních vlastností.

Reagovat
DoomHammer

19.7.19 06:26

No už jsem se lekl, že se tu neobjeví žádný ze Snobů. Hned je mi lépe.

Reagovat
Jan_UL
Jan_UL

19.7.19 01:17

Mám laický pocit, že se tady na fóru pohybuje několik ultra konzervativních a lehce namyšlených silničářů, kteří neustále tvrdí svoje pravdy založené na svých pocitech bez ohledu na výsledky skutečných testů, nebo toho co jezdí dnes profi peloton. Přesto mají potřebu dělat z ostatních idioty nebo alespoň omezence. Trochu smutná realita, ale částečně odpovídající tomu, co si řada lidí myslí o silničářích na hodně drahých kolech… že jsou to namyšlení idioti, kteří se rádi chlubí.

Reagovat
JFtryall
JFtryall

19.7.19 00:48

Hogy: Nevim, co tim chtel basnik rict. :-) Muzes nam to napsat jako detem?

Reagovat
Hogy
Hogy

19.7.19 00:01

Ostatně, proč nedát na pevnou 29" oblouky a 50mm hladké pláště. Pro řadu lidí asi optimální řešení a silničky tu pak dál pro ně netřeba řešit.

Reagovat
Hogy
Hogy

18.7.19 23:57

Nápověd už bylo víc jak dost. Pokud to doposud někomu nepomohlo, tak už nic nepomůže. Možná jen vyzkoušet různé rámy (ne jen bakelit) a nejezdit jen rovně. Ale to chci tuteď už asi opravdu moc.

Reagovat
orm
orm

18.7.19 23:33

@Hogy: Tak zkus nepouzivat analogie a napis rovnou racionalni argumenty a mas vystarano. Je to tak snadne :-).

Reagovat
Hogy
Hogy

18.7.19 23:31

Ale jako jsem měl předpokládat, že analogie s auty se tady většiny asi taky nedotkne.

Reagovat
Hogy
Hogy

18.7.19 23:28

plzakj, orm: Ne, jen vaše nepochopení psaného slova. Ale to už je dneska standard, stejně jako 28mm pláště.

Reagovat
orm
orm

18.7.19 23:24

@Hogy: Takze staromilstvi, bez racionalni slozky. Beru.

Reagovat
plzakj
plzakj

18.7.19 23:22

Takze zadny :-)

Reagovat
Hogy
Hogy

18.7.19 23:13

Jednak tak půlka kol, co mám, drncá na 23mm pláštích/galdách jak bakelit na 28mm. A druhá věc je, že jsem měl pár aut bez posilovače řízení. Jo, parkovalo se s nima trochu hůř, ale jinak to byla paráda. Teď mám hydraulický posilovač a tak nějak to dávám. Když sednu do auta s elektrickým posilovačem, tak si vyloženě zoufám. Ber to analogickcky k 23–25–28.

Reagovat
orm
orm

18.7.19 23:04

@Hogy: Jaky mas racionalni duvod mit plaste >= 23mm, krome estetiky a, u tebe, hmotnosti?

Reagovat
Hogy
Hogy

18.7.19 22:43

Na jednom kole mám 25mm pláště. Dost mě tam serou a až je sjedu, tak tam přijde 23mm jako mám jinde (teda mám i 22mm). Ono to ale chce rám/vidlici, které taky něco poberou a nejsou tvrdé pomalu jak dural. Jednoplacka by byla funkčně fajn. Jen mi to vychází na 17s kazetu, což je asi krapet problém.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

18.7.19 20:52

Souhlas. Až budu mít zase náladu na čistě silniční pláště, tak půjdu taky cestou 30mm a bezduš :) Celkem mě teď zaujala vittoria corsa control 30mm tlr, má se jednat o špičkovou gumu, která ale proti běžné corse má mít navíc ochranu proti defektům. Jinak ty narážky nejsou ve zlém, jen to holt jako propagátor nekonvenčních způsobů teď lehce schytáváš :D

Reagovat
JFtryall
JFtryall

18.7.19 18:27

Look: Jojo tohle by asi nebylo spatne.

Reagovat
Fazzy
Fazzy

18.7.19 18:17

Tohle bych rád zkusil. Jen škoda, že je to designově takovej stín ve tmě..

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

18.7.19 17:57

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
JFtryall
JFtryall

18.7.19 17:45

Ja to mam stejne jen na chvili, abych poznal i tento typ kol. 25mm na nase cesty jsou opravdu hodne spatne, ale vic nez 28mm bohuzel nedam. Na kotoucove roadie bych jezdil 30mm bezduse. MTB jede dobre, ale je fakt, ze kazdy ma sviznou jizdu nastavenou jinak. :-)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

18.7.19 16:29

Jirka holt zjistil, že MTB na podhuštěných gumách fakt není úplně ono, co se svižné jízdy po cestách týče :-) Ale ty dvě kola dohromady mi celkem dávají smysl – jeden gravel do borčusu a jedna klasická rychlá silnička. Jinak možná škoda, že jsi nevzal spíš ultimate na kotoučích – kompatibilita mezi oběma koly, možnost bezduší a někde tu na BF jsi psal, nechceš ani na silnici jezdit méně než 32mm pláště – ultimate je pobere v pohodě, aeroad asi ne :/

Reagovat
deekay
deekay

18.7.19 09:47

JF: Tam nejde o to, ze sram by blbe radil, tam jde o to, jak se s tim radi :D (ted mam namysli mechaniku). Tlacitka tam je to jina, ale kdykoliv budu preferovat mechanicke shimano pred mechanickym sramem. Uz jen kvuli tvaru pak, protoze specialne designeri sramu asi slovo ergonomie nikdy neslyseli :) Takove praseci nozky. Ale chapu, ze toto je dost individualni, nicmene tady mas proste opacny nazor k tomu tvemu, co do ergonomie drzeni pak :)

Nejlip se mi drzi Di2 hydraulicka ultegra.

Jinak na razeni pouzivam brousena jagwire lanka a sealed kit s vymennyma linerama a s timhle radi fakt vsechno.

Reagovat
JFtryall
JFtryall

18.7.19 09:35

Protoze to mas blbe natahany asi, kazdej komu blbe funguje Sram ma nekde chybu. :-) Ja mam tu odezvu prave rad a je to rychlejsi. Pouzivam cerny lanka k velke spokojenosti a plynuly ohyb+ lehke maznuti keramikou. Kdo to ma v bordelu, tak tam je Sram za trest to vim.

Reagovat
orm
orm

18.7.19 09:28

@JFtryall: Prevodniky maji vlnu kvuli lepsimu razeni na presmykaci. To je podle me normalni. Radit mechanicky sramem je peklo, to jsou zas moje fakta :-).

Reagovat
JFtryall
JFtryall

18.7.19 09:25

Jezdim za sebe. Kecy nejsou kecy, ale fakta. :-) Ja jsem na silnicnim Shimanu od Tiagry po Duru najel opravdu hodne a Sram je proste dal tot vse. Chapu, ze nekdo muze byt s Ultegrou spokojeny na max, ale asi jsem moc zhyckany nebo to moc resim. Nevim jestli je krivy prevodnik nebo pavouk, ale jsou to cca osme kliky, ktere maji vlnu a proste skrtaji v urcite poloze o presmyk a na 52–25 nebo 52–11 to nikdy nebude ideal i kvuli tomu velkemu krizeni. 34 kazeta na aero kole proc ne? Doporucuju sledovat Tonyho Martina nebo aktualne Trek Segafredo nebo Ronyho Kubu. Na moje smrdlani by to bylo lepsi, jenze je to cenove zatim ulet. Reynolds mel 58mm profil, plaste a cca 1700g, takze ryzi rovinarsky kola a ja jsem porad potreboval relativne univerzalni silnici, takze galusky a 45mm jsou kompromis. Navic bych musel davat bezduse a to bych vozil radsi az u kotoucu.

Reagovat
platypus
platypus

18.7.19 09:20

JF: pardon za unáhlený názor s jednoplackou na silničce.

Reagovat
deekay
deekay

18.7.19 09:05

JF: Pekny to mas :) Akorat teda ty kecy kolem toho… je videt, ze ty proste nejsi se standardni silnici kompatibilni…biker telem i dusi :)

Jinak ja treba ergonomicky absolutne nesnesu SRAM :)

Jsem zvedav, co ti vydrzi naboje, mel jsem Powerway R36 a jsou konstrukce absolutne tragicke. Hlavne predni je vysmech.

U galusek se podivej jeste na Veloflex Raven/Vlaanderen

Jinak zacal jsi jezdit pro Canyon, misto RockMachine?

Reagovat
saintjv
saintjv

18.7.19 08:57

Takze ty ted jezdis za Canyon? A ze te Fabien netaha do gravity/ews tymu;)?

Reagovat
Honzis
Honzis

18.7.19 08:32

Tak furt lepší dát malou 42z a mít klid do 90% profilů + na extrémy to měnit (třeba celý kliky 52/42 za 52/36). 1placka chodí líp proč, že tam není smyk o který to škrtá a máš pilu jako by „uprostřed“? Já zas když vidím na 1× X když jedeš nejtěžší a řetěz jde „ven“, tak se mi to nelíbí. Navíc s tvojí výkonností by sis do 12% prostě jen stoupnul i na 42/28, akorát ta kadence nebude úplně optimál, no.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

18.7.19 08:26

Myslím, že Tvoje argumenty o Shimanu jsou poněkud liché… jestli neuznáváš nic jiného než SRAM, měl sis pořídit SRAM, ale jednoplacka a 34 kazeta na aero kole?? Že Shimano je křivé je blbost, jestli to nemáš nastavené nějak nedokonale, tak velká velká není problém a velká vepředu a druhá největší vzadu už vůbec ne. 27–28 mm Challenge jsou super (Strada, Roubaix), narozdíl někdy od úzkých a lehkých, které mají problém s ideálním napasováním na ráfek a odcházej. S Vittorkama taky nic nezkazíš, v obou případech bych šel do co nejvyššího TPI, nejmenšího valivého odporu… a gumwall, to na tom kole bude super.

Reagovat
JMT
JMT

18.7.19 08:21

Proč si sundaval reynolds kola ?

Reagovat
kesu
kesu

18.7.19 07:44

Silniční Sram řazení mi nikdy nesedlo, zlatý Shimano…

Kolo je na můj vkus možná i černý :-), ale celkově pecka!

Reagovat
vrazdit
vrazdit

18.7.19 00:07

je to černota a tvarově se mi to nějak moc nelíbí, ale jako aro celek to docela jde… a strašně se mi líbí to canyoní kombo rodla/představec…

Reagovat
JFtryall
JFtryall

17.7.19 23:47

Chlebovnik: Jo to mi brani protoze kopce nemivaji plynuly sklon a kolem 5–6 procent to vychazi na velkou, ale prave nekde kolem 23–25T a to proste neni ono, malou bych musel dat 39 nebo 42 a to zase nestaci na Cernou horu atd. S jednoplackou tohle resit nemusis a je to na tohle mnohem lepsi, zvlast kdyz nejedes na vylet. Razeni radsi nech bez komentare to mas pravdu. :-)

Reagovat
JFtryall
JFtryall

17.7.19 23:41

Jojo je to dobra nabidka. Navic se to porad da pocitat jako relativne univerzalni silnicka. Jeste to sirsi obuti a bude to fajn. Jinak ja mam na gravelu Force 1X klikach top retezovku a tam to je prave uplne tiche, chameleon musel mit podlozku pod stredem kvuli prostupnosti prevodniku a uz to na nejlehcim taky trosku chroupalo. Kazdy mm je znat.

Reagovat
Chlebovnik
Chlebovnik

17.7.19 23:40

@JFtryall: Něco ti brání jezdit intervaly na malou placku, když máš ty výhrady k 52–23? Třeba na 36–15. Nebo si tam hoď klasiku 53/39 a bude to ještě lepší.

Řazení o dva v tempu na rovině nechám bez komentáře.

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

17.7.19 23:39

Vypadá jako solidní žihadlo :-)

Reagovat
orm
orm

17.7.19 23:28

@JFtryall: Uz to chapu. Ty porovnavas 11s shimano a novy 12s sram. Tam kazeta 10–33 je a i by to castecne zlepsilo skoky. 1× je navykove, ja to chapu, ale zrovna na silnici si myslim, ze 2× je lepsi. Co se tyka toho krizeni, tak mne se to na gravelu krizi dost a dokud se nezajede NW prevodnik, tak to i dost hluci. Nenadelas nic. Kdybych nemel powermeter misto pavouka, tak by to slo doladit. Je to individualni. Jsi zkuseny jezdec a vis co ti sedi, takze ti do toho mluvit nebudu a skoncim s tim, ze to kolo je fakt pekne a pokud nekdy jeste budu kupovat silnicku, tak to asi bude canyon.

Reagovat
JFtryall
JFtryall

17.7.19 23:05

orm: Vysvetlim. Shimano ma retezovku docela dost ven a uz prevod 52–23 vetsinou hodne krizi a je to zaprve neefektivni a zadruhe to proste skrta, protoze Shimano dela krivy prevodniky. Uz jsem to videl nekolikrat a i na tomhle kole to je. Na gravelu to tam sazim jako po masle, je ticho, citim odezvu a porad mam kam radit. Jak nahoru, tak dolu. Skok o dva delam proto, protoze o jeden je to malo a hned mi vyskoci kadence, coz ve vytrvalosti, tempu nechci. Na casovku a do kopcu je to jeste ok. Kazeta se dela 33–10T pardon a i tak by to byla pro me lepsi volba, krome nejprudsich stojek. Ale to ma jeste cas, resil bych to stejne az na kotoucovou roadie.

Reagovat
ferlikster
ferlikster

17.7.19 22:55

Overkill i pro mně, ale rád bych se na tom někdy svezl :)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

17.7.19 22:53

Krásný. Na to moje ježdění by to byl totální overkill, ale dobře se na to dívá.

Reagovat
orm
orm

17.7.19 22:50

@JFtryall: Na rovine radis o dva, protoze jsi zvyklej ze sramu, kde trefit razeni o jeden je o hodne velkem soustredeni :-). Cemu vadi to krizeni, napr. velka-velka? Nicemu to nevadi. Ze se nema krizit slychavam jen od starych pardalu, kde to za jejich mladejch let mohla byt pravda. Maj to naucene, tak to musi byt pravda. Na gravelu mam kliky sram force s power2max a prevodnik mam na pozici velkeho prevodniku. Radim celou kazetu. Na tve dvouplacce to neni rozdil, kdyz mas dobre serizeny presmykac. Nove shimano presmykace pracuji super. Predelat to na jednoplacku nebude slozite, pokud se smiris s packama v leve pace. Horsi bude orech. Kazeta 10–34 se nedela. Muzes zkusit 3T kazetu, ale stoji balik.

Reagovat
JFtryall
JFtryall

17.7.19 22:43

Upinaky jsou jinak jeste stare RavX jen na sroubek. #AeroIsEverything

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

17.7.19 22:41

JFt: Jasný, ok. :)

Reagovat
JFtryall
JFtryall

17.7.19 22:41

Nepopiram, nikdy jsem aero silnici nemel, takze potrebuju dalsi zkusenosti. :-) Dvouplacka je uplne nahovno, protoze do kopcu mi to porad vychazi na velky krizeni na velkou i kdyz jedu tezky intervaly kolem 400W a prave optimalni kadenci nejedu. Kdybych mel 48T jednoplacku a 34–10T kazetu, tak si piskam. Na rovine stejne radim porad o dva, takze zadnou vyhodu to nema.

Reagovat
JFtryall
JFtryall

17.7.19 22:37

cioran-m: Jako pouzitelny to je hodne, spis standartni delnik, navic jsem chtel pohrebacka. :-) Na Envacich, ale bez Dury, Force AXS s Quarqem by stacilo, ale v nejakym normalnim zprevodovani a ne v tomhle idiotskem. :-)

Reagovat
Pebe
Pebe

17.7.19 22:36

pěkný, copa to je za „upínáky“?

Reagovat
orm
orm

17.7.19 22:36

Rozbil jsi prasatko, ze updatujes vsechna kola :-)? Zacinas nejak popirat sam sebe a jdes z extremu do extremu. Od tveho mtb s berany po cistoukrevnou silnicku, kterou jsi rikal, ze uz nikdy :-). Kolo moc pekne. Na silnici je dvouplacka jedine reseni, jinak jsou moc velke skoky a je problem drzet kadenci a watty. Co se tyka shimana, tak ja po vice nez roce stale rostu ze sram razeni. Je to o zvyku a o tom, na cem jsi zacinal.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

17.7.19 22:32

Ale tak – je to takový – standardně pěkný, proč ne. Furt lepší, než nějakej Trek nebo Lapierre… Kdyby tam byla Dura a slušný ráfky, bylo by to vlastně použitelný kolo. :)

Reagovat
JFtryall
JFtryall

17.7.19 22:26

Plaste, vaha a moc vysoky profil pro univerzalni pouziti.

Reagovat
TheJD
TheJD

17.7.19 22:25

Proc jsi tam nenechal origo Reynolds kola?

Reagovat

Další galerie z kategorie

Mican_1 1
MCS 4
mirdanb 4
pumpy 5
vlkuc 1
Skream 7