SCOTT Scale 30

Přidat foto

Úkol zněl jasně… obratný, pohodlný a spolehlivý. Taky jsem ji slíbil, že to bude mít lehčí než já. Stavba se táhla přes dva roky, musel jsem při tom vykopat studnu, postavit srub…však to znáte, ženský:-)

Je to poskládaný z větší části z toho, co bylo doma a z bazarů. Nový je jen hlávko, střed, náboje, ráfky, řidítka, košík, pláště a duše, osy pedálů a mrtě Ti a Alu šroubků. Barevný je to dost, trochu cirkus, ale je to pro ženskou, tak se to musí trochu blejskat. Dost věcí je zrenovovanejch a něco i vyrobený na míru.

A že je to na 26palcovejch kolech? No před třiceti lety jsme na tom začínali, tak na tom i skončíme. Možná za čas elektrokolo…

(vloženo 13.6.19)

pačes pačes
Ohodnoť bajk: (4.7  / 23 hlasujících)
Značka SCOTT
Model Scale 30
Velikost 17´ (M)
Hmotnost 8,37
Rám carbon CR1
Vidlice Magura Durim R100 (tepered steerer)
Hlavové složení Black Knight a dole handmade redukční miska a ložisko FSA Super Light
Kliky Truvativ Noir
Středové složení Truvativ GXP
Přesmykač Shimano XTR FD-M950 E-type, Ergal bolts
Měnič Sram XX + Tacx ceramic jockey pulley, Ergal bolts
Řazení Sram XO 2x10, Ergal bolts
Převodník Extralite OCTARAMP 30/44, A2Z bolts
Kazeta Sram XG-1099 XX 11-36 gold anodized + teflon
Řetěz KMC X10 Gold SL
Náboj přední American Classic, KACTUS A1 Ti Skewers
Náboj zadní American Classic, KACTUS A1 Ti Skewers
Brzda přední Avid XX, organic pads Ice-Tec, Ti bolts, Scrub 160 rotor +Tiso bolts
Brzda zadní Avid XX, organic pads Ice-Tec, Ti bolts, Scrub 140 rotor + Tiso bolts
Brzdové páky Avid XX, Ergal bolts
Ráfek přední ZTR Alpine
Ráfek zadní ZTR Alpine
Dráty Sapim Laser
Pedály CrankBrothers Ti + Ti spindle tuned
Řídítka MCFK + KCNC BE2 teflon
Představec noname CNC, 70mm, Ti bolt
Sedlovka Syntace P6, 34,9x400, tuned lock, Ti bolt
Sedlo Specialized Ruby 155
Pláště Merlin 26x1,95, duše Continental Supersonic

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Mr_Tom
Mr_Tom

19.6.19 15:21

joj to je libovka!

Reagovat
MnemonicJ
MnemonicJ

14.6.19 15:31

Nějakou 300g čínu chvíli vozil na kole kamarád. V té době taky vozil v peněžence pěknou hromadu záplat (při jedné projížďce jich vypadlo 8), protože lepil několikrát týdně :)

Reagovat
pačes
pačes

14.6.19 15:13

Tenhle Durin má komplet s LO 1520g. Já mám starší model a ten je o nějakej gram lehčí, asi to bude rozdílem v provedení sloupku, já mám klasiku. Pláště jsou nějakej číňan, váha atakuje 300g a je to podle provedení běhounu v podstatě nějaká napodobenina splácanýho Maxxis Maxxlite 285 a 310. Ale v dnešní situaci s výběrem lehkých 26 plášťů docela dobrá volba https://www.aliexpress.com/…0226786.html

Reagovat
Lsdenski
Lsdenski

14.6.19 14:11

Durin byl perfektní, škoda že už nejsou vidlice v nabídce Magury :-(

Reagovat
Hnoj
Hnoj

14.6.19 10:53

Durin vážil tuším 1400g. Taky jsem míval. Podle mě hodně pěkně udělaná vidle. Vnitřek byl komplet hliníkovej, žádný plasty. Bike celkem super. Té bílé je na mě moc.

Reagovat
MartyM
MartyM

14.6.19 08:15

zajímavý kousek i esteticky a to mě obecně značně odpuzují bílé ráfky! :-) Nejsem kovaný přes Maguru, tak by mě zajímalo kolik vidle může vážit? I pláště by mě zajímaly, vůbec neznám! Jak psal Zoidberg, na tuto váhu za normálních podmínek leda s pevnou a to moje je malá, tím pádem jen 15" rám, ale je rozdíl to stavět na shimanu (můj případ) a top sramu, aspoň co se výsledné váhy týká že :-)

Reagovat
Zoidberg
Zoidberg

13.6.19 22:43

Mám karbon na pevné a jsem to nějakých 800 g výš. Jenže zatímco já jsem hmotnost moc neřešil, toto je už pokročilá gramařina. Moc pěkná práce.

Reagovat
šlapatko
šlapatko

13.6.19 21:02

Tohle je bomba. Po dlouhé době zajímavé kolo.

Reagovat
pavel675
pavel675

13.6.19 20:54

Ty vole, to mam taky, ale s pevnou..

Reagovat