CX

Přidat foto

Vidle se ke zbytku barevně moc nehodí, tak jsem k ní doladil alespoň sedlovku. Blikačka Blackburn Local 10 je i ve dne skvěle vidět ze všech úhlů.

TRP Spyre-C, 160 mm. Bál jsem se jich, ale jak se zajely desky, doladil jsem krok a chodí dobře i při horním úchopu. Do Alp to možná není, ale Šumava nemá kopec, kde by zvadly.

Kliky bohužel nejsou k sadě. Vzhledově i váhově ale mají ke 105 klikám poměrně blízko, takže proč ne.

Vždycky jsem chtěl zkusit silnici.. Vždycky se ale našly přednější investice a taky jsem se chlácholil tím, že nerad jezdím mezi autama. První problém jsem vyřešil omezením závodních aktivit, a druhý pořízením něčeho, co kromě silnice projede i někde „bokem“. Takže kroska.

Chtěl jsem něco do 30 000 s klasicky vypadajícím rámem s minimálním slopingem, libovolnýma kotoučovkama a minimálně na Tiagře. Poměrně rychle se výběr zůžil na Cube Cross Race, Stevens nebo něco z Anglie. Přestože jsem mohl pár litrů ušetřit, tak šli Angláni z kola ven jako první, protože jsem konzerva a nákup holuba za mořem nedala moje nervová soustava. No a výběr mezi zbylou dvojicí vyjasnila zajímavá sleva na aktuální Stevens.

Kolo neprovozuju jako klasickou CX, ale spíš jako silniční univerzál, který se nelekne špatných cest nebo tvrdšího zacházení. Proto jsem přikoupil druhou sadu zápletů s jezdivější gumou. Proběhla jen menší gramařina výměnou hliníkový vidlice za karbonovou. Ne, že by to byl takový rozdíl, ale chtěl jsem se dostat pod hranici 10 kg.

Další upgrade zatím nechystám. Sada 105 mi naprosto vyhovuje, brzdy TRP Spyre taktéž a víc karbonu už na kolo nechci. Co mě hodně láká je tvorba vlastního designu, ale nevím jestli to místo ježdění někdy budu chtít na delší dobu rozebrat.

(vloženo 10.6.19)

Fazzy Fazzy
Ohodnoť bajk: (4.2  / 32 hlasujících)
Značka STEVENS
Model Gavere
Modelový rok 2019
Velikost 58
Hmotnost 9,85
Rám hliník 6061 TB, osa 12x142
Vidlice Cube Cross Race SL disc, full carbon, osa 12x100
Hlavové složení STEVENS Race Taper
Kliky Shimano FC-RS510 50/34
Středové složení BSA 68 mm / Hollowtech II
Přesmykač Shimano 105 R7000
Měnič Shimano 105 R7000
Kazeta Shimano 105 R7000 11s 11/32
Řetěz Shimano CN-HG601
Náboj přední Fulcrum
Náboj zadní Fulcrum
Brzda přední TRP Spyre-C, 160 mm
Brzda zadní TRP Spyre-C, 160 mm
Brzdové páky Shimano 105 R7000
Ráfek přední Fulcrum Racing 700DB DPR / Fulcrum Racing 4 DB
Ráfek zadní Fulcrum Racing 700DB DPR / Fulcrum Racing 4 DB
Pedály Shimano PD-M520
Řídítka Oxygen Scorpo Aero, 420 mm
Představec FSA Afterburner 110 mm / -12°
Sedlovka Oxygen Scorpo Road, 27,2/320 mm
Sedlo Oxygen Cyrius, 143 mm
Pláště Hutchinson Black Mamba CX kevlar 34-622 / Continental Grand Prix 5000 32-622

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
doubeq
doubeq

13.6.19 09:09

Přesně, klasika se neomrzí, zvlášť ve větší velikosti je to stále pěkný kolo.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

11.6.19 07:36

Skoro klasika CX, to vypadá vždycky slušně, bral bych ještě starší design polepů atd, ale to se u novýho kola blbě shání, takže není co řešit…

Reagovat
Fazzy
Fazzy

10.6.19 20:24

Doom, Kotew: Díky

p@x: nějaký bych ti dal, ale mám jen dvě a obě potřebuju :)

Reagovat
p@X
p@X

10.6.19 19:15

Ty malé těsnící gumičky na Spyre bych potřeboval, rozesraly se mi ty původní dlouhé u PM verze…

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

10.6.19 18:58

Fakt se mi líbí. jasná 5*

Reagovat
DoomHammer
DoomHammer

10.6.19 18:36

Fajne

Reagovat