Stýf

Přidat foto

Silniční setup

Vždycky jsem chtěl zkusit silnici.. Vždycky se ale našly přednější investice a taky jsem se chlácholil tím, že nerad jezdím mezi autama. První problém jsem vyřešil omezením závodních aktivit, a druhý pořízením něčeho, co kromě silnice projede i někde „bokem“. Takže kroska. Chtěl jsem něco do 30 000 s klasicky vypadajícím rámem s minimálním slopingem – moderní geo a design gravelů se mi nelíbí, libovolnýma kotoučovkama a minimálně na Tiagře. Poměrně rychle se výběr zůžil na Cube Cross Race, Stevens nebo něco z Anglie. Přestože jsem mohl pár litrů ušetřit, tak šli Angláni z kola ven jako první, protože jsem konzerva a nákup holuba za mořem nedala moje nervová soustava. No a výběr mezi zbytkem vyjasnila zajímavá sleva na aktuální Stevens. Z kola jsem samozřejmě nadšenej. Bál jsem se kritizovaných TRP brzd, ale přesto, že brzdnej účinek není žádnej oheň, tak zatím splnily všechno co jsem po nich chtěl. Do budoucna bych možná zvážil jen krosovější převodníky. Jinak jsem nahodil užší Hutchinsony – na 23 mm ráfku při 3 barech mají reálně 34 mm. Zatím s dušema a asi tak i zůstanou, Fulcrumy mě svým profilem k bezdušákům úplně neohromily. Původní sedlo nahradil širší Phenom.

Edit: S tím kolem je sranda, takže se objevila potřeba – více, dále, rychleji. Ke kolu tedy přibyl „silniční setup“ v podobě nových zápletů. A protože je to kroska, nedávalo smysl hrát si s tím na žiletku a obul jsem Conti Grand Prix 5000 v komfor­tnějším rozměru 32–622. Kolo je na rovinách rychlejší, znatelně dynamičtější a navíc o nějaký to deko zhublo. Už vím, že převodníky zůstanou.

(vloženo 10.6.19)

Fazzy Fazzy
Ohodnoť bajk: (4.1  / 29 hlasujících)
Značka STEVENS
Model Gavere
Modelový rok 2019
Velikost 58
Rám hliník 6061 TB
Vidlice STEVENS S-lite, hlína
Hlavové složení STEVENS Race Taper
Kliky Shimano FC-RS510 50/34
Středové složení BSA 68 mm / Hollowtech II
Přesmykač Shimano 105 R7000
Měnič Shimano 105 R7000
Kazeta Shimano 105 R7000 11s
Řetěz Shimano CN-HG601
Náboj přední Fulcrum
Náboj zadní Fulcrum
Brzda přední TRP Spyre-C
Brzda zadní TRP Spyre-C
Brzdové páky Shimano 105 R7000
Ráfek přední Fulcrum Racing 700DB DPR / Fulcrum Racing 4 DB
Ráfek zadní Fulcrum Racing 700DB DPR / Fulcrum Racing 4 DB
Pedály Shimano PD-M520
Řídítka Oxygen Scorpo Aero
Sedlo Specialized Phenom Comp 155
Pláště Hutchinson Black Mamba CX kevlar 34-622 / Continental Grand Prix 5000 32-622

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
doubeq
doubeq

13.6.19 09:09

Přesně, klasika se neomrzí, zvlášť ve větší velikosti je to stále pěkný kolo.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

11.6.19 07:36

Skoro klasika CX, to vypadá vždycky slušně, bral bych ještě starší design polepů atd, ale to se u novýho kola blbě shání, takže není co řešit…

Reagovat
Fazzy
Fazzy

10.6.19 20:24

Doom, Kotew: Díky

p@x: nějaký bych ti dal, ale mám jen dvě a obě potřebuju :)

Reagovat
p@X
p@X

10.6.19 19:15

Ty malé těsnící gumičky na Spyre bych potřeboval, rozesraly se mi ty původní dlouhé u PM verze…

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

10.6.19 18:58

Fakt se mi líbí. jasná 5*

Reagovat
DoomHammer
DoomHammer

10.6.19 18:36

Fajne

Reagovat