Author Zenith Evo 2000

Přidat foto

Author Zenith EVO :-)

šaltr Deore, kazeta 11-27z

Tenhle Conti jsem chtěl vyhodit už loni, ale pár set ještě dá

Hodně ohoblovaný Mach Road Runner, Ritchey Stronghold 27mm, nába Ritchey

původní ráfek Ritchey v nové nábě LX, zatím jsem nedělal lepší předek

pohodlí - karbon sedlovka a Nisene, nutno kus plechu pod objímku, aby to nekřupalo

klasika rovný klacek rohy, řazení Deore s pákama dohromady

moje letité Ultegry, pila Stronglight 42z, do extra kopců 39z

z druhé strany

Krkonoše 2019 ve Lvím Dole

silniční pedály, kazeta XT 11-32

Mírně upgradovaný pracant/zimák kupovaný za 1000Kč. Dobrá geometrie, jen škoda, že vidle není na Ahead. Ultegra kliky na Octalink s 42z pilou, dle nálady vzadu 11–27 či 11–32XT + 39z převodník. Stále slušně fungující rapidfire, šaltr už má vakl, ale zatím neřeším. Levé řazení jsem nechtěl kuchat, tak zbylo neosazené. Klasická rovná úzká řidítka s posedem do závodna a nutno rohy, bez nich já neexistuju :-) Křeslo pohodlné Nisene. V záloze zadní kolo Mavic Open Pro + nába Ultegra, předek občas dám Shimano RS10. Pláště „na dojetí“ ze silnice, s cross plášti na asfaltu mě to nebaví. Pedály povětšinou silniční, protože mám troje silniční tretry, ale na foto XT. V zimě s blatníky, přes léto na horší silnice a 2× byl v Krkonoších, kde nezklamal a objel Tour de Brdy – furt to jede hodně slušně! Univerzál co baví a nějak mi připadá, že dřív ty crossy uměli. S lepšíma kolama a lehkým sedlem by to dalo i pod 10kg.

(vloženo 12.5.19)

Honzis Honzis
Ohodnoť bajk: (4.1  / 21 hlasujících)
Značka Author
Model Zenith Evo
Modelový rok 2000
Velikost 20"
Hmotnost 10,27 s pedály a košíkem
Rám AL 7005
Vidlice Cr-Mo
Hlavové složení 1" závitové, redukce na Ahead
Kliky Shimano Ultegra 6500 Octalink
Středové složení Shimano 5500 Octalink
Přesmykač vodítko
Měnič Shimano Deore 510, kladky Ultegra
Řazení Shimano Deore 510 3x9
Převodník Stronglight 42z
Kazeta Shimano 11-27
Řetěz Shimano HG93
Náboj přední Shimano Deore LX 580
Náboj zadní Ritchey
Brzda přední Tektro Quartz, špalky BBB
Brzda zadní Tektro Quartz, špalky BBB
Brzdové páky Shimano Deore 510
Ráfek přední Ritchey Rock Comp 32děr
Ráfek zadní Mach Road Runner 32děr
Dráty nerez
Pedály Shimano XT
Řídítka Ritchey Logic 560/25,4
Představec ITM 120mm
Sedlovka Author carbon 27,2
Sedlo Fizik Nisene
Pláště Ritchey Stronghold 27, Conti Grand Sport 25

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

13.5.19 11:15

Plecka- special na KOMy :-)

Reagovat
orm
orm

13.5.19 10:22

@Honzis: Myslel jsem, ze ram je ocelovy. Moje chyba.

Reagovat
Honzis
Honzis

13.5.19 09:26

Hmotnost je zcela reálná, je to relativně lehký AL rám, ocel vidle má jen 800g, kliky lehké, bez smyku a silniční kola s kevlar plášti, tam není co by bylo těžké a někteří „tuneři“ by z toho vykouzlili i 9kg :-) Převody jsou naprosto vyhovující, na asfaltu s tím jezdím 25–30km/h průměr, občasné krátké gravel vložky zvládá s přehledem a v záloze je 11–21z kazeta, ale to už mi připadalo celkem hard core :-) Hlavovka je dost úzká, tak 1a1/8 nejspíš nepůjde, leda si nechat převařit jiný krk na vidli.

Reagovat
Rubi
Rubi

12.5.19 19:41

zmer si hlavovou trubku a je velka sance ze se tam ahead vidle vleze, ja ji do sveho ocelaka z roku 93 narval…

Reagovat
vsudenakole
vsudenakole

12.5.19 17:36

V záplavě drahých a hlavně hnusných konečně něco na co se dá dívat.

Reagovat
miťo
miťo

12.5.19 16:25

V záplavě drahých kol konečně něco lidového a od srdce! A tvoje kilometry co natočíš to jen potvrzují.

Reagovat
orm
orm

12.5.19 16:20

Mam neco podobneho. Tu hmotnost moc neverim. Osobne bych kazetu dal vetsi a prevodnik mensi :-).

Reagovat