Pařezolet

Přidat foto

Naložený v Rumunsku.

https://www.specialized.com/…-29/p/154262?…

No co říct. Je to spešl v základu, takže brada z toho nikomu asi nespadne. Já se do ně ale zabouchnul jak blbec do sklepa. Ten asymetrickej rám se mi libí moc.

Story: Na vánoce se sešel peníz a já po všech těch letech měl konečně na kolo který opravdu chci a né jenom na jaký mám. Takže trailbike. Vybral a objednal sem ale uplně jiný. Pak sem viděl a jel tohle na živo a zase sem objednávku zrušil. Dostal sem hodně slušnou slevu, takže nelituju.

Zatim sem příjemně překvapenej z brzd. Funkčně bez problému a silou i průběhem sou to prostě klony shimana.

Edit. výměna za SLX. Problém s nima nebyl, ale Slxka jsou prostě lepší kotvy. Možná ještě časem plesknu dopředu 4pístek, ale už teď to brzdí jak šlak.

Teleskop je sice těžítko, ale maká v teple i mrazu takže chválím.Super vychytaný je vedení bowdenů a hadic.

Jelikož je to moje prga celopéro, nemůžu porovnávat s jinejma, ale kolo jede a baví, až se bojim přetrénování. Těžko se z toho leze, když je to taková zábava.

(vloženo 5.5.19)

n_bye
Ohodnoť bajk: (4  / 46 hlasujících)
Značka Specialized
Model Stumpjumper ST
Modelový rok 2019
Velikost 19
Hmotnost skoro 16 kilek( převáženo na kalibrovaný váze a vylezlo to na 15,4 kila)
Rám Al
Vidlice RockShox Recon RL
Tlumič X-Fusion 02 Pro RL
Hlavové složení Tapered integrated
Kliky SunTour zeron
Středové složení BSA
Měnič Shimano SLX, Shadow Plus, 11-speed
Řazení Shimano SLX, 11-speed
Převodník 30T
Kazeta SunRace, 11-speed, 11-46t
Řetěz SRAM 1110
Náboj přední Specialized, sealed cartridge bearings, 15x110mm spacing, 32h
Náboj zadní Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm spacing, 32h
Brzda přední SLX BL-M7000, hydraulic disc, resin pad, 200mm
Brzda zadní SLX BL-M7000, hydraulic disc, resin pad, 180mm
Ráfek přední Double-wall, 27mm internal width
Ráfek zadní Double-wall, 27mm internal width
Pedály Spd 540
Řídítka Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 27mm rise, 780mm width
Sedlovka X-fusion MANIC 150mm drop post
Sedlo Body Geometry Henge Sport, steel rails, 143mm
Pláště Slaughter/Butcher, GRID Casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Lister
Lister

7.5.19 12:01

Super bajk. Ať lítá.

Reagovat
n_bye
n_bye

6.5.19 12:58

theedge ty tektra sou překvapivě slušný, ale po sezoně jdou jako první pa. Vidli zatim moc neřešim. Zatim se učim na tom nebát, takže stačí. Zase má nohy ocelový, tak se mi nezdá, že by se to nějak hrozně kroutilo.

Reagovat
theedge
theedge

6.5.19 11:57

Za mne na takový kolo škoda vidlice s 32 mm nohama. S tou to moc velký Pařezolet nebude – pokud je tím myšlena jízda přes pařezy :-) Vidle a brzdy by si zasloužily upgrade. Jinak slušnej základ na kterým se dá začít stavět.

Váhu v této cenové kategorii nemá smysl řešit.

Reagovat
vpa007
vpa007

6.5.19 11:04

Tak je to velkej hliníkovej rám, základnější vidle a teleskop, betelný kola a těžký gumy… od toho ta váha. Jinak kolo parádní, vozil jsem se na karbonový verzi na TestFestu a na traily velká paráda. Tak ať dělá radost ;-)

Reagovat
petyn
petyn

5.5.19 22:16

Jasnych 5*

Reagovat
Iron Maiden Man
Iron Maiden Man

5.5.19 20:01

Za mě 5*

Reagovat
n_bye
n_bye

5.5.19 15:22

Xaver. Tak to s tou váhou nebude moc mimo. Ale valí dolů jak šílený, to je fakt.

Reagovat
xaver
xaver

5.5.19 14:47

koukám, že mám trochu jinej, ne ST, ale 150mm a vidle Fox34 a tlumič také Fox..

Reagovat
xaver
xaver

5.5.19 14:42

hoj, kolego, já mám ho v eSku a má 14,8kg :)

ale jezdí dobře z kopce :D

Reagovat
Sistematicx
Sistematicx

5.5.19 14:35

Jsem musel jit prevazit bandita675. Ale predni DD guma DHF 2,5wt, zadni dhr 2,4 wt + cush core, v ramu brasna s nahradni dusi a dve mont-mont paky. Navazeno 16,4Kg. Tak kde berety ty hrnozny cisla…RB dela ramy z lesenarskejch trubek, tak to nejsem na tom zase tak mizerne.

Reagovat
n_bye
n_bye

5.5.19 14:32

juraj,9 No vážil sem to na osobce, stylem stoupnout na ní, počkat na nulu, pak vzit kolo do ruky. Kalibrovaná ta váha fakt neni, takže proměřovat může. Hodil bych to na decimálku v práci, ale až tak mě to nezajímá. Pujde tam mlíko místo duší, pak asi převodník z ocele na hlínu, až sjedu gumy dám lehčí a kilo je dole. Ale fakt to neni důležitý.

Reagovat
kOmE
kOmE

5.5.19 14:27

Ta hmotnost je úlet. Ja jsem teď s Nomadem na 15,3 kg, ale je to tank. Zkus to pak lip vyfotit, je to hezký kolo, ale na tvých fotkach vypada nějak divně.

Reagovat
juraj.9
juraj.9

5.5.19 14:21

Ta vaha je asi od oka,ne?Kdyz jsem po vybaleni kola z krabice navazil 14 kg tak jsem to rozdychaval tyden.Tohle by bylo na mesic :-) jenak docela pekny..

Reagovat
n_bye
n_bye

5.5.19 14:16

Sistematicx. Hele teleskop 610g, SPD cca 400g. to je navic k váze na krámě. A to kolo vážilo 15 i před tim (ty pláště jsou taky dost těžký). Bodejť ne, když v karbonu a top osazení váží 13,5. Oni taky výrobci o váze hodně lžou, takže když konkurence napíše 14 kilo, bude to spíš k patnácti.

Reagovat
Sistematicx
Sistematicx

5.5.19 14:10

Tech skoro 16 kilo jsi navazil i s tim bidonem na naradi nebo to je jen vtip ne?

Reagovat