Mé první „lepší“ kolo. Určeno pro rekreační/sportovní jízdu. Vím, není to 1×11, ani to nemá <10kg, ale na mé ježdění je více než vystačující.
Přidal jsem pouze gripy ESI Chunky.
(vloženo 4.5.19)
Značka | Apache |
Model | A1 Hawk |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | 29 |
Hmotnost | 14,2 kg |
Rám | Apache 6061 Alu |
Vidlice | SR Suntour XCR 32 Air |
Kliky | Shimano FC-M4050 Alivio |
Středové složení | Shimano Deore BB52 |
Přesmykač | Shimano FD-M4000 Alivio |
Měnič | Shimano RD-M592 Deore |
Řazení | Shimano SL-M4000 Alivio |
Kazeta | Shimano HG400-9 11-34/9 |
Řetěz | Shimano Deore HG53 |
Náboj přední | Shimano HB-M4050 |
Náboj zadní | Shimano FH-M4050 |
Brzda přední | Shimano BR-M396 Deore Disc |
Brzda zadní | Shimano BR-M396 Deore Disc |
Ráfek přední | Remerx Rocky Disc 622x11 |
Ráfek zadní | Remerx Rocky Disc 622x11 |
Řídítka | Spec Flat 31,8 / 720 mm |
Představec | Spec MTB |
Sedlovka | Spec 30,9 / 350 mm + QR |
Sedlo | Apache Sport |
Pláště | Schwalbe Rapid Rob 29x2,25" |
Zkus hodit představec o dvě podložky níž, jestli ti to bude vyhovovat, tak to bude vypadat zase o kousek líp.
Zkus hodit představec o dvě podložky níž, jestli ti to bude vyhovovat, tak to bude vypadat zase o kousek líp.
Paradoxem je, že často ti s normálním kolem najezdí víc než ti, co mají top model. Tak to je. Sám jsem nejvíc najezdil na amuletu za 11 tis., měl pevnou vidli a byl mi malý. Nicméně intenzitu tehdejšího ježdění prostě dnes nejsem schopen dohnat… Takže ať slouží k radosti.
Kolo na pohodu
Na brzdy si nemůžu stěžovat, nemám s nimi nejmenší problém, fungují dobře. A o té hmotnosti – nejtěžší součást kola je stejně jezdec… :)
Vyměň pláště za nějaké lehčí, s kevlarovou patkou a půl kila je fuč! Tohle jsou fakt těžítka. Jinak bike super, jen by to chtělo víc fotek!
Tak mně se to líbí. Když ti hmotnost nevadí a nedáváš to dvakrát za den na střechu auta, tak co. Co ty brzdy, jaké jsou? Staví se to na přední?
Pěkný rám podobný první generaci Ghost Lector. Osazení funkční. Jo a tu frázi „na mé ježdění“ nebo na „na to mé ježdění“ používám sám stále častěji – má fakt něco do sebe.