Vždy jsem silnici používal jako doplněk k bajku a jelikož jsem na ni začal jezdit víc, tak stařičký Giant už nestačil a byl jsem donucen pořídit něco lepšího. Šel jsem cestou horší komponenty a lepší kola. Jak se říká kola dělají auto a u kola to platí dvojnásob. Pořídil jsem karbonová kola od starka díky předešlé zkušenosti z gravelu a jsou fakt bezva. Skvěle jedou i vypadaji za dobrý peníze.
(vloženo 17.4.19)
Značka | Cannondale |
Model | Optimo tiagra |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 8,5 |
Rám | CAAD Optimo, SmartForm C2 Alloy, SAVE |
Vidlice | Cannondale Ultra, Full Carbon, 1-1/8" to 1-1/4" steerer |
Kliky | Fsa comet 50/34 |
Přesmykač | Shimano tiagra |
Měnič | Shimano tiagra |
Řazení | Shimano tiagra 10s |
Kazeta | Shimano 105 11-25 |
Náboj přední | Kastar carbon |
Náboj zadní | Kastar carbon |
Brzda přední | Cannondale c4 |
Brzda zadní | Cannondale c4 |
Ráfek přední | Kastar carbon R50 |
Ráfek zadní | Kastar carbon R50 |
Dráty | Sapim 1.6 |
Řídítka | Ritchey comp logiccurve |
Představec | Fsa |
Sedlovka | Fsa slk carbon 27,2 |
Pláště | Mavic yksion pro 25c |
19.4.19 10:33
Ty nápisy bych změnil na lebky a zkřížené hnáty.
Jsou a proto je tam taky mám, abych s nima mohl plašit řidiče a chodce.
18.4.19 23:32
Ty kola jsou dost ohavné.
Ty loga kastar jsou trochu moc výrazná, ale kolo jako celek se mi líbí. A hlavní je že se líbí majiteli :)
Ale teda – lepší byl ten Sachs…
Trepi: Jasně, tak to má být! Sparťanské srdíčko!
18.4.19 12:53
SRAM, SRAM, SRAM a kdo nesere s námi, sere proti nám!
To by bylo na delší vykládání. A jelikož se to týká především vkusu, ne až tak té funkce (jsem ve skutečnosti přesvědčen, přes ty moje kecy, že všechny vyšší sady od tří velkych výrobců fungují dobře – i když v Osace maj pořád vždycky nepatrnej náskok – a že jejich volba je naprosto v klidu daná jen osobní preferencí), tak se do toho, co mě na dnešní Campě sere, tady nechci pouštět. Už jsem to parkrát zažil a následnej průběh diskuse znám dopředu. :)
CIO: vcera sem jen chvili na Veloce 2018 a pak na novejsi 105ce, oboje fungovalo dobre. Co ti s tou campou nejde?
Cav: No, já mám na kolech Campagnola – jedna, dvě… no, celkem čtyři. Že. Ale ne už teda ty jejich recentní bakelitový hrůzy :)
Cio: tak ještě že na silnici mám tu Italskou :) na CX teď teda tu Rumunskou, ale běhá to jako víno.
A Cannondale je prostě tím, čím byl od počátku své existence, když po dětskylch vizících začal produkovat i kola a jak také explicite uvedeno v americké cyklistické encyklopedii: hliník pro masy. (Dnes teda už samozřejmě i karbon). Ale to je v pořádku a na tom není samozřejmě naprosto nic špatného.
Cavendish: Ano, rumunská. Tak jako jsou některá kola (včetně jednoho mého teda) zase čínská. :)
Běžná čínská – pardon.
Čipera: pleteš dvě věci dohromady: ano, dnešní campa je na pohled trochu butikově směšná a oproti shimanu nefunguje, ale kola Colnago nejsou „shit“, to se mýlíš, pokud si to myslíš: prostě jsou to, pokud se monokoků týče, dnes běžna činský kola jako všechna ostatní, jen poněkud předražená pro nápis na šikmé trubce. Pak jsou ta jejich kola „nečínská“ , která se snad dělají v Cambiaghu: jednak z historického hlediska (na počátku byla slavná C40, „Královna Roubaix“) sice zajímavá, ale konstrukčně zastaralá karbonová kola do karbonových mufen (strašlivě teda předražená) a pak pořád nádherné ocelové rámy Master, vyráběné v této podobě (i když dnes z lepši oceli) už od roku, tuším, 1986 nebo 87. No. A kdybys potřeboval ještě něco vědět, neostýchej se zeptat. :)
Goob: hele z místní módní policie si fakt nic nedelam počítal sem s tím fakt na 100% že to tak bude. :-D
Cav. To je přece fakt že campa stojí za nic, stejně tak jako že colnago je shit z ciny, ale na levnyho cannona by stačila.
No, že dostaneš pojeb za kola, to se dalo čekat :-/. Nic si z toho nedělej, já dostal za Stan's to samé.
Pěkné to máš,
Vzhledem k tomu, že ta kola tomu kolu tak – dominují a také vzhledem k osobním Kastárkovým preferencím by tomuto kolu slušela Campa! Bylo by to takové – ješte podařenější… :)
Je to do očí bijící pravda, ale jak sem říkal, mě se to celkem líbí mohl sem mít popisky v jaké barvě sem chtel díky tomu kastar ID, bohužel sem nečekal že budou až tak velký. :-D možná časem považuji po něčem ne tak kriklavym nebo půjdou dolů uplne. Jinak jo kliky jsou hnus, je to bolest všech levných cannonu. Časem, až se naskytne nějaká dobrá nabídka na bazaru nebo tak chci dát určitě jiný.
zoidberg: Hlavne tyhle kliky jsou priserne po vsech strankach. Tezke, prevodniky totalni blato. To myslim je prvni adept na vymenu. S kolama bych to nevidel tak cerne, necha si udelat pres to cerne polepy a pohoda.
Koukám na ty fotky a vidím super kola, pěkný rám, funkční osazení a hnusný kliky, hnusný kliky, hnusný kliky… Je to samozřejmě věc vkusu, ale mně přijde, že na nic méně vkusného už pedály našroubovat nelze.
Kolo této barvy fotit před Zlatym deštěm? To ti hrozně vyniknou kola:-)
Kola od KS jsou super! (I když vzhledově je to pekna divočina). Optimo jsem měl párkrát v ruce a moc se nelíbilo, CAAD12 je nekde jinde. Velmi slušná je váha, takto těžký rám na tiagře, je znát že kola udělají fakt hodně…
18.4.19 08:10
design hrůza, ale to ještě není nic proti tomu, co dokázal pan Stárek vypotit na svém webu v jejich popisu
18.4.19 07:49
kolo hezký…ty polepy prostě dojem kazí…stačilo aby byly lesklý na matným laku, když už tam musí být…
5*
Kola od Karla jsou super, ale ten design jim prostě nejde. Vypadá to děsně.
Ještě je třeba nahradit ty měkké upínáky co moc neupínají a pak by to mohlo být funkční. Jinak, dát na kolo kola, které stojí tolik co zbytek kola, je vcelku neotřelý přístup.
Ono je to dost těžké ty loga sundat, když jsou zalakované, ale s tím, že vypadají ultra ošklivě souhlasím.