RB CRR

Přidat foto

po 1200 závodních kilometrech LP 2014

jako zimák ještě s Vikingama

o5 trochu starší se starým kokpitem a XTR duály

Silvestr 2014 na Rennerovkách v Krkonoších

zima 16/17

vzal jsem širší galdy abych si pomohl s pohodlím

2017 - obuté galusky a nový představec

rám z únoru 2012 od začátku stavěn jako univerzální kolo na každodenní ježdění a na XC maratony, později 24 hodinovky a vícedenní závody.

Řazení – původně duály XTR, nahrazeny páčkami a nyní gripshiftem

kola – RM5 pak vikingy, následovaly RM3, paralelně k tomu jezdím RMX Brave a na rok 2017 přibyly galusky Tufo

sedlovka a sedlo vyměněno po pádu

řídítka – po pádu jsem staré WCS 600 mm vyměnil za karbon 680 mm

postupně začínám zjišťovat, že nestíhám inovovat zastarávající komponenty.

koncem roku 2016 jsem zlikvidoval Rebu, zatím pro další sezonu odpruženou vidlici nemám

Doplnil jsem k zimnímu setupu přední kolo plášť allmighty na ráfku Remerx Brave – zadní BlackSharkmud je super a stále drží

Vyměnil jsem starý představec 4axis 100 mm za c220 90 mm s vyšším úhlem. Připadám si, že na tom sedím jak na chopperu

(vloženo 13.2.15)

makaltom
Ohodnoť bajk: (3.4  / 8 hlasujících)
Značka RB
Model CRR
Modelový rok 2012
Velikost XL
Hmotnost 9,8
Rám RB CRR
Vidlice Force
Hlavové složení WCS
Kliky XT 44/32/22
Středové složení XT Hollowtech
Přesmykač XT
Měnič Sram X9
Řazení Sram X0 gripshift 3x9
Kazeta XT 32z 9k
Řetěz Dura Ace
Náboj přední DT 350
Náboj zadní DT 350
Brzda přední XT
Brzda zadní XT
Brzdové páky XT
Ráfek přední Tufo ALCA
Ráfek zadní Tufo ALCA
Dráty sapim
Pedály SH 540
Řídítka Ritchey WCS
Představec Ritchey WCS c220
Sedlovka Ritchey WCS alu
Sedlo Ritchey WCS
Pláště Tufo XC4

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
vpa007
vpa007

20.3.17 18:22

Hm… jako majitel několika RB chrochtám blahem nad klasickým rámem… jinak osobně teda k tomu nemusím tu pevnou vidli.. ale to je teda jen tak můj osobní pocit a pohled na věc.. tak ať vpoho slouží dál ;-)

Reagovat
makaltom
makaltom

15.9.14 22:58

váha je s Rebou, pouze součtem skutečných hmotností komponentů. Reálná je 10,4 kg (košík, náhradní duše a nějaké odchylky) Pevnou vidli vozím v zimě a speciálně obouvám špuntové pláště. Mimo závody vozím jiné zadní kolo a likviduju pláště.

Reagovat
Kalic
Kalic

15.9.14 22:40

To měníš vidlice podle toho jakou máš náladu? :-) Ta váha je s pevnou, že jo? Jinak pěkně vybavený kolo, ale barevně neladí.

Reagovat

Další galerie z kategorie

pumpy 3
vlkuc 1
Skream 6
JirkaNep 7
kordinaz 16
Kody156 8