Cannondale SuperSix Evo 2015

Přidat foto

Napsal bych tu více, ale protože kvůli dementnímu systému bike-fora to tu dávám na druhý pokus, tak na to už kašlu. Kolo je super.

(vloženo 31.3.19)

nooski nooski
Ohodnoť bajk: (4.5  / 77 hlasujících)
Značka Cannondale
Model SuperSix Evo
Modelový rok 2015
Velikost 54
Hmotnost 7,125 KG se vším, jak je na fotkách
Rám Cannondale SuperSix Evo
Vidlice Cannondale SuperSix Evo
Hlavové složení Cannondale KP203 + krytka ¨KP253 + odlehčená rozpěrka KP017
Kliky Hollowgram Sisl2
Přesmykač Campagnolo Chorus
Měnič Campagnolo Chorus
Řazení Campagnolo SuperRecord
Převodník Cannondale OPI 53/39 Spidering
Kazeta Sram PG-1130 11-26
Řetěz Sram PC 1110
Náboj přední Zipp 76
Náboj zadní Zipp 176
Brzda přední Planet X Ultralight CNC, špalky korek
Brzda zadní Planet X Ultralight CNC, špalky korek
Brzdové páky Campagnolo SuperRecord
Ráfek přední Zipp 302
Ráfek zadní Zipp 302
Dráty Sapim CX Sprint
Pedály Speedplay Zero Stainless
Řídítka FSA K-FOrce 420 mm
Představec Zipp Service Course SL 100mm
Sedlovka China karbon
Sedlo Selle Italia SLR Ti
Pláště Continental GP5000, duše Maxxis ultralight

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
nooski
nooski

14.4.19 15:23

Cioran: v těch už skoro rok nejezdim, i když byly super. Potřeboval jsem něco širšího, tak jsem zakotvil u černo bílých Bont Riot, jestli chceš, tak je mám ve skříni ve 43,5 ;-)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

13.4.19 20:20

Nooski: Ale stejně: Měl bys to pro úplnost vždycky fotit s těma červenejma botama – ty byly naprosto skvělý! :))

Reagovat
Cavendish
Cavendish

4.4.19 07:25

cioran-m: Nefungující řazení rumunské značky? Ale no tak :)))

Reagovat
nooski
nooski

4.4.19 05:33

Tady se to rozjelo :-) nějakou tu stovku už máme v tomto setupu za sebou a není si na co stěžovat. Jen ten vítr kolem toho bohem zapomenutého místa zvaného brno mě vyloženě štve. Lanka venku jsou u mechaniky jen a jen přínos.

Petr Ch: vzhledem k vyplněnému profilu vidím, že taky holduješ jízdě na splozencích incestu ;-)

1james1: člověk si tak šlape v pondělí v poklidu do práce s velkým batohem na zádech a nejednou takový divočák :-) díky, aspoň ten nezáživný úsek pěkně utekl.

Reagovat
kubad
kubad

3.4.19 22:44

@Petr Ch

a přitom to funguje :D

mám kliky Cannondale, kazetu DA a řazení Sram a pohoda

Reagovat
Petr Ch
Petr Ch

3.4.19 21:25

Sis nadběh:( Co na tento incest říct? Snad, že, jen to smazat. Kliky Cannondale, kazeta Sram, řazení Campa:(.

Reagovat
Honzis
Honzis

2.4.19 15:38

myslím, že někteří majitelé těch kol s vedením uvnitř, vymění celé kolo dřív, než budou muset nějaké lanko měnit :-) Beztak bude všechno nové na hydrách a di2, takže co vlastně řešit …

Reagovat
cioran-m
cioran-m

2.4.19 12:57

kubad: Mám stejný názor. Na kozách a “aerokolech” je to asi v pořádku, jinde však tohle asi moc žádný pozitivní přinos ve skutečnosti nemá – naopak.

Reagovat
deekay
deekay

2.4.19 12:56

Lanka venku a Jagwire Sealed Shift kit a nemam problem ani na CX ani an silnici :) Takhle nefungovaly ani bowdeny v kuse (precijen to vic pruzi).

Reagovat
kubad
kubad

2.4.19 11:10

lánka venku, je pro silničku nejlepší řešení

a to inovátorství za každou cenu , nevím jestli je to to pravé ořechové

Reagovat
Čipera
Čipera

2.4.19 09:24

Tak to je smutny, smutný je to, že máš takovou smůlu, že si narazil ne všechny tyhle problemy. Mě se skoro nic podobného za dlouhá léta nestalo, aspoň ne v takové míře.

Reagovat
DaD
DaD

2.4.19 06:19

vt: Mě na Cannonu, co ho nejezdím, naštěstí už nevadí vůbec nic:)

Jinak viz. níže…

Reagovat
DaD
DaD

2.4.19 06:16

Čipera: rú a lanka vně na FSi nebylo kvůli jednoduchosti ale proto že zaspali. Kdyby šli proti proudu i nadále, tak by to mělo i stávající FSI. S jednoduchostí se neslučuje ani Lefty. Jen vercajk na její servis je tak drahý, že domů si to pořídí jen opravdu málo kdo. Shock i Fox sfoukneš doma v pohodě. Mě se Lefty neustále srala a snižoval se jí zdvih. Před každým švihem jsem musel resetovat dráhy a před každým druhým závodem mi odešel dual lock na Scalpelu. Vrzající patka byla jen maličkost. Jejich náby škoda mluvit. Praskající karbonové ráfky u niplů taktéž fail. Vyšisované barvy jsou na těch původně krásných oranžových FSI na poblití. Záruka se neuznávala. U nových Scalpelů křivé adaptéry zadní brzdy, které musím ručně brousit aby destičky šly kolmo s kotoučem jinak to neseřídíš bez škrtání. Boční tuhost zadní stavby u Scalpelů je tragédie. Stačí na ni ve stojanu z boku prstem lehce zatlačit a už škrtá kotouč. U levnějších kol je toho ještě více.

Silničky jsou na tom o poznání lépe. Ale jejich pokus vést zadní brzdové lanko přes hlavu do rámu je taky nesmysl. Je tam tak krátký oblouk, že se bovden snad každému koho znám u té hlavy zlomil. Mě na Malorce natekl ionťák z bidonu do středového složení a musel jsem ho tam měnit. To prostě nevymyslíš:(

Reagovat
Čipera
Čipera

1.4.19 23:01

DaD: Prave že mě spíš prijde, že se Cannondale ridi spíš směrem použitelnosti a jednoduchosti, před vzhledem a tom co je zrovna in. To samé mělo FSI když ostatní měli pevné osy a lanka v rámu Cannon furt držel lanka venku a ru v podstatě do minulého roku než přišlo nové FSI. Zlatě lanka venku. Ocení to hlavně jak píšeš mechanici a hlavně na závodech.

Reagovat
vt
vt

1.4.19 20:20

DaD: tak vlastne nerozumim co ti vadi? ze to neni inovativni? .. to neresim a jak pises pro mne jakozto domaciho mechanika je to obrovske +

BTW ty zmetky se tykaji i tehlech ‚drazsich‘ kol? Par uzivatelu SuperSix znam a vsichni ram chvali.

Reagovat
DaD
DaD

1.4.19 18:06

vt: To vůbec nehraje roli. Lanka venku jsou pro nás „mekániky“ doslova dar z nebes:) Ale Cannon se vždy prezentuje jako nadčasový inovátor a tohle je fakt, s ohledem na veřejnost, velké zaspání.

Nemám tuto značku vůbec rád. Je to od té doby co jsme na nich museli jezdit a ještě se to umocnilo tím, že je stavím a servisuji. Spousta zmetků, drahý servis a nesmyslné prachy za to chtějí. Pro mě je Cannon už téměř sprosté slovo…

Super Six jsem jezdil dva roky po sobě a sedlo mi. To je asi jediné kolo od nich, co mi nevadí.

Reagovat
vt
vt

1.4.19 17:54

DaD: mozna kvuli aerodynamice? jinak nevidim ve venkovnim lanku zadnej problem.

Reagovat
DaD
DaD

1.4.19 17:17

Geo rámu velmi dobrá. Design čistý, hezký a zaujme. Váha také pěkná. Ale v roce 2015 lanka venku? A Campu už osobně nikdy více. Přeji ať dále slouží k plné spokojenosti…

Reagovat
vt
vt

1.4.19 16:07

Pekny, barevne daleko lepsi nez soucasny SuperSixy.

Hele jak funguje Campa s tim hologramem?

Reagovat
vpa007
vpa007

1.4.19 12:09

Mno tyjo! Tohle je luxus. A ty převodníky, tyjo, chtěl bych sehnat nohy, co to utočí.Plnej :D

Reagovat
Trepifajxl

1.4.19 09:53

hovado: já to nechápu, ale vůbec jsem si nevšiml té fotky s detailem představce, takže jsem ty dvě podložky hledal na fotce celku celého kola

Reagovat
siky83
siky83

1.4.19 09:14

Moc pekny, super, 5*

Reagovat
doubeq
doubeq

1.4.19 09:10

TAKHLE má vypadat kolo, nádhera, skoro mi z něj houpnul :-)

Reagovat
wombi
wombi

1.4.19 08:54

Pěkné fotky pěkného kola. Pecka !!!

Reagovat
1james1
1james1

1.4.19 08:14

Super, naživo vypadá ještě lépe :) dnešní chvilkový sparing za Otmarovem :)

Reagovat
myreczech
myreczech

1.4.19 07:47

moc hezký…jen mě trochu ruší ty klasiky náboje…teda ten přední…taky mám SuperSixe a nová kola budou napřímo…jinak krása…palec hore…

Reagovat
Pajaa76
Pajaa76

1.4.19 07:38

Já to říkám furt, ShimaNO pro baby a Campa pro chlapy :)

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

1.4.19 07:33

Cannondale taky můžu 5*.

Reagovat
zarkow
zarkow

31.3.19 23:24

Chválení je nošení dříví do lesa, snad jen že Bory bez polepů se mi líbily víc, ale i tak je to paráda :-)

Co to máš za omotávku? Díky

Reagovat
Hogy
Hogy

31.3.19 23:19

hovado: Tak já třeba u mých kol řeším šroubky do košíků. Když tehdá torx neznali, tak ho tam určitě nedám. Řeším pak tady i tvar hlavy onoho šroubku. Ale jinak jsem, vcelku snad i normální :-)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

31.3.19 23:15

Tak jasně – je to moc pěkná věc. Kdyby ta kola tak každý desátý uměl poskládat aspoň zhruba nějak takhle, žilo by se nám líp. :)

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

31.3.19 23:02

Trepi, fakt ale i tak řešit dvě 5 mm podložky je podle mě (Hogyho) diagnóza. Bajk se mi libí – za 5

Reagovat
Hogy
Hogy

31.3.19 22:52

Na těchto brzdách jsem najel snad 20k km. Za mě fakt ne.

Komín v tomto případě i chápu. byť mi přijde divné mít kolo tohodle typu tak dlouho :-) Mám tu doma funglový představec toho samého typu, jen 17°. Byl bys bez komína a budoucnost stále řešitelná se stávajícím. Když tak napiš.

Ten původní lak na tom zůstal?

Reagovat
roud
roud

31.3.19 22:47

Ty kliky jsou mňam :) 5,25*

Reagovat
peter934
peter934

31.3.19 22:40

Peknee :) preco si vymenil bory?

Reagovat
cioran-m
cioran-m

31.3.19 22:36

Tak – na pohled je to fakt docela pěkný – na to, že je to pod tím lakem jenom obyčejnej Cannondale. A kliky a pláště by se z toho na nějaký opravdu dobrý kolo použít i daly. A košíky taky – jako náhradní, kdyby nějaký vlastní praskl. A to je asi vše. Nefungujíci řazení té dnes rumunské začky nechám ze soucitu stranou, ale celý ten vršek (snad kromě představce) a ty brzdy…! Hrůza. :) A je to teda – ale zas vzhledem k tomu materiálu pochopitelně – fakt hodně těžký – na všechny srandičky kolem… :))

Reagovat
nooski
nooski

31.3.19 22:12

Jsou tam dvě 5mm podložky :-) krytka a rozpěrka jsou kp017 v odlehčené verzi. Krytka ložiska pak kp253

Reagovat
Trepifajxl

31.3.19 21:58

fakt vidíš dva? to máš tedy oči, není to jeden a čepička?

každopádně jeden nebo dva, to je jedno, třeba je to ve fázi lazení a tohle mi fakt připadá cajk a to píšu jako přívrženec tohoto řešení:

Reagovat
deekay
deekay

31.3.19 21:54

Paradni…

Jen teda memu oku lahodily vice Bory, nez tyhle Zippy. Nelibi se mi ten svetly odstin brzdne plochy.

Reagovat
nooski
nooski

31.3.19 21:51

Hogy: komín nechávám pro případ, že zfotrovatím ještě víc – zatím tam je 5 let. Brzdy jsou super, dávkovatelnost skvělá. Nejsou to pochopitelně kotvy jak 105 a výše, ale vždycky mě ubrzdily v Beskydech, tak kolem Brna jsou neskutečně předimenzované. FSA se mi taky nelíbí, ale vyhovují mi tvarem a byly prakticky zadarmo. Lehké to není, ale pořád je to lehčí než většina kol profipeletonu a jezdec má taky dost kilo přes limit. Ten můj konkrétní rám je snad nejtěžší kus na planetě a tím lakem ještě notně přibral. Kazeta nebo upínáky by byly snadným terčem snižování váhy, ale třeba titan na těchto místech prostě nestačí mému výkonu ;-)

Reagovat
Cavendish
Cavendish

31.3.19 21:48

Kráska. Pro mě patří mezi TOP10 biků na BF.

Reagovat
Spartacus
Spartacus

31.3.19 21:48

Máš nějaké srovnání těch kontíků s předchozí generací 4000sII?

Reagovat
Hogy
Hogy

31.3.19 21:42

Jsou dva :-) A mám na to alergii. Tutady by si to zasloužilo víc. Většinou bych to ani nekomentoval, vzhledem k tomu, co tu běžně je.

Reagovat
Trepifajxl

31.3.19 21:40

Hogy: nazývat 5 mm kroužek komínem to fakt ne

Reagovat
Hogy
Hogy

31.3.19 21:37

Na Cannondale dost slušné. Proč ten komín? Hoď tam jiné brzdy. Tyhle jsem měl kdysi taky a asi nejhorší, co jsem kdy na silničce měl. Hmotnost ok, brzdí to přijatelně, ale dávkovatelnost a jakákoliv zpětná vazba na nule. Takové ZG by tomu slušely více. Pruhované FSA, bych taky vyhodil. Přiznávám teda, že na tuhle firmu mám averzi. A máš to těžký :-)

Reagovat
Zoidberg
Zoidberg

31.3.19 21:22

Pastva pro oči. Nějak takto to má vypadat.

Reagovat
juraj.9
juraj.9

31.3.19 21:19

Hooodne pekny.....5*

Reagovat
Trepifajxl

31.3.19 21:12

designový purismus v černo-oranžové, moc pěkné

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

31.3.19 21:11

Superbožínejlepší, za 5*

Reagovat

Další galerie z kategorie

Papuča 4
Jason Voorhees 4
Suriomario 7
danny23 7
Kubánec 39
Strada 2