Author Patriot EVO 2015

Přidat foto

SLX M7000, zatím na kotoučích Tektro

Bike přítelkyně! Koupený nový cca před půl rokem. Vidlice se poměrně dost propadala při brzdění a dělala neplechu, tak byla nahrazená AIONEM, který působí o kus kvalitněji a hlavně je možné nastavit pomalou kompresi. Původní sedlovka PROMAX měla vakl, snad 1cm a jízda na ní byla dost nepříjemná. Další co jsme plánovali vyměnit byly brzdy, ale po odvzdušnění se zdá, že se jejich brzdný účinek a hlavně chod brzdové páčky mnohonásobně zlepšil, nakonec tedy zatím ponecháme. Někde jsem se vystrašil, že praská u Patriotu zadní řetězová vzpěra, tak jsem okamžitě koupil jednu do zásoby + ložiska. Kolo máme v plánu jezdit delší dobu. Za mě je to super hravý bike :)

EDIT (6.2019): Brzdy Tektro nahradily Shimano SLX M7000

(vloženo 29.3.19)

Vecis Vecis
Ohodnoť bajk: (3.3  / 68 hlasujících)
Značka Author
Model Patriot EVO
Modelový rok 2015
Velikost S
Hmotnost 14.8
Rám double butted alloy 6061
Vidlice Suntour Aion RC 15QLC32 CTS 27,5 160mm ( původní: RST Rogue )
Tlumič Rock Shox Monarch RT3/High Volume DeBan Air, 216x63
Hlavové složení PRESTINE Integrated 1.5" tapered
Kliky SRAM X1 170mm
Středové složení SRAM BB30 PF
Přesmykač E13 chain guide ( Vodítko řetězu )
Měnič SRAM X1
Řazení SRAM X1 Trigger (11)
Převodník SRAM X1-1000 32 teeth
Kazeta SRAM XG-1180 10-42 (11)
Řetěz SRAM PC-X1
Náboj přední AG Lab Disc
Náboj zadní AG Lab Disc
Brzda přední TEKTRO Orion disc hydraulic
Brzda zadní TEKTRO Orion disc hydraulic
Brzdové páky TEKTRO Orion
Ráfek přední AG Lab Krypton Pro 27.5
Ráfek zadní AG Lab Krypton Pro 27.5
Dráty black stainless steel 2.0 mm butted
Pedály HT-PA12
Řídítka AG Lab alloy 15 mm 750 mm
Představec AG Lab alloy
Sedlovka Brand-X Ascend 120mm ( původní: PROMAX/mechanická)
Sedlo Specialized HENGE SPORT
Pláště MAXXIS Ardent kevlar 27.5" x 2.25"

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Vecis
Vecis

30.3.19 09:44

JehlikCz: Díky za reakci. Ono to vyztužení není špatný nápad, ale než člověk někoho sežene, tak se hodí náhradní díl. Vzpěru jsem sehnal za 18 kil, takže pohoda :)

Reagovat
Zelecz
Zelecz

30.3.19 07:01

Patriot mi vydržel celou sezónu bez jediné újmy… a to myslím že dostal víc než naloženo, takže bych řekl, že to pod holkou snad ani nemůže prasknout. Já s ním byl maximálně spokojen, tak ať slouží!

Reagovat
JehlikCz
JehlikCz

30.3.19 00:56

Když rupne ta vzpěra je lepší ji svařit a vyztužit. Kamoš to tak udělal na Ninje a drží to, to je to kus chlapa.

Reagovat
Suke001
Suke001

29.3.19 21:46

Ať slouží, ladí ti to, uvidíš jak ty brzdy :-)

Reagovat

Další galerie z kategorie

Jan D. 8
pazout7 9
pazout7 2
M-pik 8
kralik.portos 5
RadekSpec 4