Letosni Thunder Burt 29*2,25"…nakonec vazi o 20 gramu vic nez 2,25" RoRo, co jsem z kola sundal… Mimochodem jedno z nejhorsich nahazovani na rafek, co jsem zazil…
(vloženo 19.3.19)
Georrge: Ten X-one není bezdušový, schwalbe výslovně uvádí, že ho jako bezduš použít nelze, k tomu je třeba verze evo.
nitraq: tohle jsem u bezdušových (a teď nemyslím UST) schwalbe musel dělat vždy. Pokud nebyl plášť ve žlábku, nešel přetáhnout.
Nejdřív ne, nikdy předtím jsem to nepotřeboval řešit. Ale jo, brzo na to došlo a pečlivě jsem patku usazoval, i přesto to šlo ztuha.
V mým případě moc těsný, téměř nemožný přetáhnout druhou patku přes ráfek.
V poslední době jsem kupoval X One Speed performance, tam měl pár 695 g oproti udávaným 700, takže cajk. A pak pár Burta 26 evo, váženo 820 g, udáno 790, takže taky dobrý. Zatím jsem nasazoval jen X One a teda takovej porod jsem zatím s plášti nepotkal.
ja pred par tydnama nahazoval najmakciho hansa a nebyl zadny problem.
Když tady vidím kudy se ubírá Schwalbe tak dojezdím staré dobré zásoby a změním značku :-(
20.3.19 07:41
loni 4 kousky, jsem sice nevážil ale to nahazování mě šlo v pohodě i když jsem si montpákou trošku pomoc musel
Na to, že je to 29 je to pořád dost lehké. Tolik váží Rocket Rony na 26 v tlr provedení.
Tak jsem kecal. Ron je pořád i LS. Tim víc nechápu proč Ralph už je jen TLE… A obouvání – včera jsem nandával Ralpha LS Speed a šel líp než starý Pace Star (nebo jsem se to už naučil:-).
“do patek rafku sly okamzite, ale dostat to na rafek byl porod” – bud rad. Opacne by to byl vetsi problem.
Burt aspoň pořád bude i LS. Všechny pláště „se vzorkem“ od letoška pouze TLE:-(((.
Hele, jestli to vyrobce udava, tak cajk… Ja je dostal jako vzorek a po specce jsem nepatral, protoze byly dycky lehky:-)
O 4 gramy víc než výrobce udává. Chápu, to naštve:-)…
19.3.19 17:58
Tak s takhle těžkým pláštěm se ani nepůjde rozjet.
slýchám to již delší dobu, že Schwalbe je poslední dobou dobré nahazovat tire boosterem. Asi na tom něco je. Uvidím na jaře/ v létě až budu přezouvat. Váha nic moc.