Bebe: Nic si z toho nedělej. Není každému mu dáno. Quod licet Iovi… :)
Bebe: Ano. Včetně tebe. :)
No, víš: já sám jsem všechno jinýho, než mechanik. Ale bádalo nad tím pár lidí, kteří zkušenými mechaniky (a někteří i strojaři) jsou a nevymysleli nic. Co já vím, třeba před těmi šesti lety nebyla vhodná osa k dispozici nebo co, já tomu h. rozumím. Tak jsou na mým Cervelu teda Rotory – ale ty tomu támu myslím nějak výrazne zas neškodí.
Nojo, měl jsem to koupený, zkoušeli jsme to tehdy různě, aji u Venťáka, nešlo to tehdy. No, aspoň je má teď na svým kole Lazyk.
kliky Canondale SISL jdou na BB Right dát , jen potřebuješ vhodnou delku osy, kterou nemá Cannondale v nabidce, ale jiní výrobci jo,
Jasný. Hollowgram SL1. Skoro dokonalý. Akorát nešly na rám s BB Right.
Cioran: doufám, že máš na mysli hlavně ty starší kliky s klasickým pavoukem. Tyhle už moc nedávám. Teda ne že to je úplně blbý, ale na kolo bych si to nikdy nedal.
Na každým dražším Cannondalu jsou opravdu hezký akorát kliky a převodníky. Už jsem to, myslím, aji psal. :)
A mně se to kolo vlastně líbí, akorát ta barevná kombinace je taková nevýrazná, v každým případě ty kliky jsou na tom nejhezčí
Jo- však jasně. Je to obyčejný kolo, akorát do lehka trochu stavěný. Si tady děláme jenom prdel z té prezentace, že. :)
Vždyť to kolo není prezentovaný jako nejlehčí na světě, jej to jen info o tom, na čem jezdí jeden britský šampion závodů do místních kopců – kopce jsou britský, takže prudký, ale rozhodně ne dlouhý, takže hmotnost rozhoduje o něco míň
Jo, ta Merida není pěkná ani trochu. Akorát teda byla tehdy o kilo lehčí než tohle. Zvládla by to teda možná dnes aji s těma lidem vyžadovanejma kotoučema.
Trepi: Tak directmount jsem nikdy nemel moznost ozkouset. Hodne mi i karbon rafku a ulteger pomohl prechod ze Swiss Stop Yellow kingu na cervene Campagnolo BO500X. U yellowkingu mi to prislo jako chvili nic a pak se to prisalo :)
Rafky taky bez basaltu, stare spinolla,takze cina.
Zatim mi prijde, ze ty blbe levne shimana brzdi oproti zbytku porste super. Akorat tezitka.
Rob je pecka (až na ten modrý bordel), ale na běžné ježdění pedály, kazeta (hádám karbon) a galdy nebudou.
Cannondale běžná nuda, ale proti té Meridě je na tom rozhodně lépe.
Mimochodem, tato prodejní Merida ( ne, že by se mi nějak líbila, ale to tenhle nekompromosní Cannondale taky ne) vážila 4,55 už před čtyřmi lety.
5.3.19 09:27
deekay: mám direct mount typ, EE jsou hodně citlivé na seřízení, ale když si s tím člověk vyhraje výsledek stojí za to, páky chodí lehce a reakce na brzdách je tak akorát, používám červené korkové špalky Corima a karbonové ráfky bez bazaltové vrstvy (Ax, Lightweight, Corima), před tím jsem měl direct mount Bontrager a z těch jsem byl vyloženě nešťastnej, teď brzdím jedním prstem, speciálně dlouhé sjezdy (20 a víc km) jsem měl časem křeče v dlaních, teď brzdím jedním prstem a úplně v pohodě
jeden čas jsem měl na jiném kole Ciamillo Zero Gravitas a spokojenej jsem s nimi tedy nebyl, takový spíš podprůměr
Filipo: Mám naprosto stejný názor. Ostatně – stejně jako skoro na každej dražší Cannondale.
Pěkné kliky a převodníky. Ostatní standard jako nabízí každá druhá firma.
Vyjma kol na tom nema zadnou vylozene gramarinu, narozdil od toho Ti Deana, takze bych to vubec nesrovnaval. Dean je vymazleny sperk, tohle dle me bude perfektne fungujici kolo, pro to urceni, ktery to ma.
Jinak z celkoveho hlediska jsou u tohodle cannonu rozhodne kompromisni kola – vyrobce (zapletac, protoze je to klasika cina na novatecu) je nedoporucuje na bezne jezdeni, ale jen na vrcharske zavody :)
Trepi: Jak se chovaji ty EE na pace? Napriklad ciamillo mi vubec nesedne prubehem a obycejne ultegry 6800 mi sedi paradne.
4.3.19 22:03
cragsman: jako ano, pěkné, ale… nesmrdí ti trošku ta samochvála? jinak brzdy dej EE cycleworks, budeš příjemně překvapený
4.3.19 21:58
mě ten Cannon tak nějak nechává úplně klidným, nenadchne, neurazí, nic po čem bych toužil, z hmotnosti si na prdel taky nesednu, vlastně se mi na něm líbí jen že nemá komín… Hogyho kolo se mi líbí asi tak 1000× víc
K Duratecu Cult CR3: No jo ale on ten Cannon je až na záplety série – nic extra a je na 5,5kg (ale věřit jim nemusíme).
"5,5Kg již před 8 lety ":https://www.duratec.cz/…cr3-5-58-kg/
Kuchy: V tom se asi neshodneme. :))
Na to, jak to bude ******** drahé, tak mi to přijde celkem o ničem… kotouče tomu chybí, barevně jak nějaký průměr pro hobíka… A vůbec, mít ten rozpočet, tak stavím a s každým komponentem se vyloženě pomazlím.
A pokud se třeba hmotnosti jako výsledku nekompromisní stavby tohoto kola bývalého výrobce závěsných dětských vozíků týče; no – kovové silniční kolo k běžnému užívaní jednoho zdejšího kolegy váží teda trošičku míň. :)
Tak – řek bych, že spíš kotouče na silničním kole – jsou jakejsi kompromis. :)