Beskydský Virus

Přidat foto

(vloženo 22.2.19)

THORX THORX
Ohodnoť bajk: (2.2  / 193 hlasujících)
Značka AUTHOR
Model Versus
Modelový rok 2018
Velikost XL
Hmotnost Neváženo
Rám AL
Vidlice SR Auron 2018 RC2 / PCS / Boost / 140mm
Hlavové složení TOKEN
Kliky SRAM NX 175mm
Středové složení PressFit SRAM GXP BB/92
Měnič SRAM NX
Řazení SRAM NX
Převodník AbsolutBLACK 28z
Kazeta SRAM PG-1130 / 11-42 / 11s
Řetěz SRAM PC-1110
Náboj přední AUTHOR Xenon / Boost
Náboj zadní AUTHOR Krypton / Boost
Brzda přední TRP Slate T4 / XT SM-RT86 203mm / Sintr FORCE
Brzda zadní Shimano XT BR-M8120 / XT SM-RT86 180mm / N04C s chladičem
Ráfek přední AUTHOR Krypton Plus 27.5 / 32 děr / INNER W. 32.8mm
Ráfek zadní AUTHOR Krypton Plus 27.5 / 32 děr / INNER W. 32.8mm
Dráty Nerez ocel 2.0 černé
Pedály HT-P12
Řídítka Renthal Fatbar Carbon 780mm / 30mm / ODI ELITE PRO
Představec Renthal Apex 40mm / 31.8mm
Sedlovka AUTHOR Patriot
Sedlo RST Elev 8 / 125mm / 30.9mm
Pláště MAXXIS Rekon+ 2.80/ Specialized Ground Control GRID 3.0 / Tubeless / 100ml Finish Line

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
venkovan

28.1.21 12:58

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
venkovan

12.7.20 00:05

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
venkovan

28.6.20 12:32

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
TK75
TK75

23.4.20 09:03

Parádní kolo, jako fakt jsem tak koukal po galerii a vypadá fakt jak pořádná střela

Reagovat
THORX
THORX

23.2.19 09:57

po.viper.oo – díky za tip. Zkusím ho na další sezónu.

100ml asi málo bude, ale jelikož si FL moc neporadí s dírami, tak ho tam mám jen aby těsnil popřípadě utěsnil píďi dírky.

Reagovat
oo.viper.oo
oo.viper.oo

23.2.19 08:41

Protože +ka jsou fajn, ale stačí mírně stoupavý asfalt a je to boj

Ono se to nezdá, ale ta 3C MaxxTerra je dozadu skoro až moc lepivá směs a na přesunu po asfaltu se to zrovna projeví. Vzadu je od Maxxisu lepší buď DC (dual compound) nebo 3C MaxxSpeed. A tohohle Rekona 2.8 v DC dělají, tak ho schválně zkus, 3C si můžeš nechat dopředu až ten první sjedeš.

Rekon+ 2.80 / Tubeless / 100ml Finish Line

Není 100ml do takovýho balónu málo?

Reagovat
Lanzinho
Lanzinho

23.2.19 08:23

jen si říkám, jestli je na HT potřeba 28z převodník, ale tak proč né

Reagovat
THORX
THORX

23.2.19 05:59

Tomak – zatím vozím na zadním 1.3bar, určitě je to lepší jak prvotních 2.2bar, to byla sebevražda. Na šutrech to bude vždy neklidné si myslím.

Reagovat
Tomak
Tomak

22.2.19 22:44

Ja mel za to, ze Versus nema zadni pevnou osu. Minuly rok jsem na nej taky koukal, hodne se mi libil, ale jelikoz jsem tluste prase, co trpi pri a heka pri kazdem vyjezdu kopci, ale sjezd si chce nalezite uzit, tak jsem vzal radsi Horneta od Dartmooru, coz je proste tank, ktery podrzi i pri chybach.

Mel jsi to uz v terenu? Drzi zadni kolo a nebo trosku ustreluje kdyz trefis sutr/parez?

Jinak ten Author Verus je moc peknej bike.

Reagovat
THORX
THORX

22.2.19 19:50

danielh – příští rok už to bude úplná spokojenost s 10–42. Ale i teď úplně na pohodu. Já z kopce odpočívám a kochám se krajinou, takže nešlapu jak variot. :) A po rovince to taky nějak nehrotím.

Reagovat
THORX
THORX

22.2.19 19:44

stanik48 – za mě super, ale mám zatím jen naježděno 350km vč. skoro roční pauzy. Jinak si myslím, že už jezdím jen na výpary, prý ale né a měl by tam být stále :D

Reagovat
danielh
danielh

22.2.19 19:43

Fotky pekne, apropo to ti fakt staci nejtezsi prevod 28–11?? Mi nekdy nestaci ani 38–11 a to jedu tak 35km/h u 40kmh citim ze tocim nohama jak krecek v kole :-) u 28–11 bych mel snad kadenci 120 a urval si nohy :-0

Reagovat
stanik48
stanik48

22.2.19 19:25

Jak jsi spokojený s Finishline tmelem?

Reagovat
maajkee
maajkee

22.2.19 16:35

Foto celku by bylo fajn, jinak super!

Reagovat
THORX
THORX

22.2.19 12:15

nomecz – uvažoval jsem nad Saint, ale teď jsem nadmíru spokojen. Byla by to asi zbytečná investice, kterou bych moc neocenil.

Dokud se nic nepodělá, nechám to tak a po sezóně se uvidí. Teď mi hlavou šrotuje mnoho myšlenek. Jestli 27.5+ nebo 29 nebo dokonce full.

Reagovat
nomecz
nomecz

22.2.19 12:07

vypadá to celkem pěkně a nafoceno dokonce moc pěkně :-) ALE

místo kokpitu si měl raději koupit normální brzdy. Časem doporučuju ještě pořešit kola.

Reagovat
lazza
lazza

22.2.19 11:55

Kolo se mi jinak moc nelíbí, ale tys to nafotil docela dost líbivě :-)

Reagovat
THORX
THORX

22.2.19 11:36

Plánuji ještě něco nafotit v přírodě za lepšího počasí.

Jsem rád za pozitivní ohlasy ;-)

Reagovat
vpa007
vpa007

22.2.19 11:27

Hele super. Ty „studiový“ fotky nemaj chybu, jen… jen, nenašla by se tam nějaká normální, kde by si člověk prohlídl celý kolo a něco na tom viděl v širším kontextu? Jako třeba foto přímo z jednoho a druhýho boku? Takhle je to jak postupný odhalování auta před světovou premiérou ;-)

Reagovat
Iron Maiden Man
Iron Maiden Man

22.2.19 11:25

Líbí

Reagovat
fery18
fery18

22.2.19 11:08

Pěkný pěkný

Reagovat
puka
puka

22.2.19 11:05

Já vidím chybu v šetření gramů na spatných místech. Navíc na takovým kole bych gramy tolik neřešil, pojede pořád stejně napiču na takových papučích. :) Když už šetřit gramy, tak rozebrat bajk do posledního šroubku, převážit a pak utrácet.

Ať ti dělá radost, ať tě nikde nenechá, naučíš se na něm pořádně jezdit. 4* (jen kvůli fotkám :D)

Reagovat
platypus
platypus

22.2.19 10:47

pěkně nafocený

Reagovat
TJK
TJK

22.2.19 10:25

bike je to hezkej, renthal tomu slusi ale nemuzu si pomoct ale v kontextu celyho kola je ten kokpit az nesmyslnej … ale jak rikam kolo je to hezky a fungovat bude imho vyborne

Reagovat

Další galerie z kategorie

*J1 10
kubajs mtb 17
Pavel.81 14
tomtoylc 18
Vwdablik 5
Bery04 7