Konečne jsem se dostal k tomu kolo nafotit.
A jak to celé začalo: po prodeji předchozího CX jsem po pár týdnech zjistil, že mi chybí berany, bo ježdění není jenom zpoza rovných řidítek a život je změna (i když, rovný řiditka mě stejně pořád budou bavit víc), tak jsem začal opět hledat nové CX. Požadavky byly jednoduché, hydra. brzdy ( měl jsem mechanické kotoučové a není to ono) a systém 1× páč ta zbytečná bižu vepředu mě irituje (jelikož ho nemám ani na bajku, tak jsem na něho při vyjížďkách na CX stejně zapomínal a skoro vůbec nepoužíval :) a ano na to moje šmrdlání mě 1×11 stačí) nechť je mu země lehká. A proč CX? nějak jsem si na tuhle katogerii zvykl, čistá silnic je na mě moc tvrdá :) a šířku gravel pneu stejně nevyužiju jezdím pláště max 35mm.
(vloženo 8.2.19)
Značka | Canyon |
Model | Inflite |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | S |
Hmotnost | prej 8,5 pocitově bych věřil |
Rám | AL |
Vidlice | Canyon ONE ONE FOUR full karbon disc |
Hlavové složení | Acros |
Kliky | Sram Apex1 |
Středové složení | Sram GXP press fit |
Přesmykač | :) na nic |
Měnič | Sram Apex1 11s |
Řazení | Sram Apex1 |
Převodník | Sram Apex1 40z |
Kazeta | Sram PG 1130 11-36 |
Řetěz | Sram PC 1110 |
Náboj přední | DT Swiss |
Náboj zadní | DT Swiss |
Brzda přední | Sram Apex1 hydra |
Brzda zadní | Sram Apex1 hydra |
Brzdové páky | Sram Apex1 |
Ráfek přední | DT Swiss C1850 spline DB |
Ráfek zadní | DT Swiss C1850 spline DB |
Dráty | Dt Swiss |
Pedály | Shimano M520 |
Řídítka | Canyon H17 |
Představec | Canyon V13 |
Sedlovka | Canyon S23 |
Sedlo | Selle Italia X1 |
Pláště | Schwalbe X-One, 33 mm |
Dávám 5, krásná raketa! Ať slouží. Mimochodem, dříve nebylo zvykem, aby krosky měly závity na košíky, konečně to výrobci pochopili ;-)
Celeste je, pravda, však poněkud speciální barva – nebo ne? Podobně jako žlutozelená Legnana, měděná Willieru… nevím, co s těma kolama máj společny´ ta auta, i když kooperace Ferrari-Colnago a dnes s Bianchi dobře známá je.
Pěknej hrbáč, na rychlovku do lesa super :-) 5*
Pánové, stejně tu hysterii kolem těch barev nechápu. To u aut zakážem červenou? Jeto přece barva spojená s Ferrari ne? A co si vůbec o sobě myslí majtelé černých Audi, BMW a MB? To je Fordova barva.
b.sprcha: Snad ještě poznámka: musím říct, že mě v mládí nikdy nenapadlo, že se nevědomost a hloupost jednou stanou preferovanými vlastnostmi o které se člověk bude moci hrdě a bez ostychu veřejně opřít… :)
b-sprcha: Ano. Tím chci říct, že tvůj názor (včetně názoru té tvé většiny) je v kontextu zcela pochopitelný. :)
cio, chceš rozšířit obzory – o Bianchi Passione (pašije – utrpení páně) F8, když se o jeho existenci doslechl někdejší jezdec juniorského týmu Bianchi a dnešní majitel firmy Canyon, tak kvičel jako prase na jatkách a nazval mne největším aršlochem, kterýho kdy potkal :-))
Kolo je nářadí které má vyhovovat účelu, ne dodržovat něčí náboženské hodnoty. Řeči o přirozeném respektu ke značce jsou k smíchu, zvlášť když většina lidí o té značce maximálně slyšela, ale žádné povědomí o ni nemají.
Toto kolo je parádní a účelu vyhovuje jelikož jezdec má konkrétní preference a potřeby. Jasná pětka.
wilda: Nejsem si úplně jistej, jaks to myslel. Domnívám se však, že může. Pokud se týče karbonovejch monokoků, je to v současnosti jedna z mála italskejch značek, na jejichž kola se dá vůbec dívat. Částečne k tomu i ta barva přispívá.
cioran-m: v realu je ta barva barva trošku jiná (jinej odstín) porovnával jsem z originálem.
Nechci se zastávat Canyonu (jejich designér má jiný vkus, navíc je to BF mainstream + Spectral), ale ty barvy mohou (nemusí) být v reálu dost rozdílné.
Cyklistika má – zvlášť ta silniční – nějakou historii. A k té by se mohl pojit jakejsi přirozenej respekt k jejím slavným “hráčům”. Prostě – pokud dnešní zásilková firma používá na své rámy barvu, která je symbolem jedné z vůbec nejstarších a nejslavnějších persistujících značek kol, lze to chápat trochu jako jistý nedostatek vkusu a vychování. :)
Když slyším nebo čtu „BO“ vzpomenu si na základní vojenskou službu a zatíná se mi pěst, ale to je jiný příběh. To kolo vypadá, že pohodlnost je jeho doménou, barva hezká a když jsi spokojen tak není důvod dát menší než 5*****
Pěkné! Já si naopak neumím na CX jedno-placku představit. Chvíli jsem to zkoušel, ale chyběly mi převody nebo byly velké skoky.
Pěkný, fakt paráda, jako čtení, profil i kolo (byť se mi fakt nelíbí ten hrb na horní rámovce). Ale všechno poctivý, jak má být. Tak ať dělá jen radost ;-)
díky všem za komenty
p@X: svatá pravda, ve středu odpo jsem tě podle kola (oranž. Genesis) předjížděl v Praci v kopci (autem) a podle výrazu bys možná zrovna CX jel po asfaltu radši. ;)
beranek666: měřím 178cm. Canyon má nějaký posunutý číslování TT u Canyonu ve vel. S odpovídá Cube ve velikosti L (56)
parádní kolo, já jsem o canyonu taky uvažoval, ale spíš o Grailu.
jediné na co si fakt nemůžu zvyknout u tohoto posledního modelu Inflite je to zalomení horní rámové trubky, na to jsem moc velká konzerva. Ať přináší radost z jízdy.
p@X
dnes 09:19
To je bludný kruh, když jedeš na MTB „volej“, představuješ si, jak jedeš na CX a naopak :)
Reagovat:
Tak to je zcela přesný.
Mám to samé jen v XS a váze můžeš věřit. Tak mi nezbývá nic jiného než dát za 5 :-)
Kolik meris a jak ti sedí S-ko? Tvoje ostatní kola co máš v profilu jsou většinou 19", takže L.
Krasne, aji barva se me libi 5*.
jinak asi jak psal makimaki – na stav dnesnich silnic – je toto ideal.
Když jsem viděl na současný stav silnic s mega dírama, tak tohle by u nás na „jako“ silničku bylo ok. Barva není dle mého gusta, jinak ať máš z kola jen radost!
barva a vsechno OK, ale ta ohnuta stangla se mi proste nelibi, at je to na CX prakticke jak chce…
Moc pěkný kolo.
„čistá silnic je na mě moc tvrdá“ myslíš nepohodlná? To je pouze předsudek z minulosti a vůbec to tak být nemusí. Stačí mít kvalitní široké plástě kolem 28mm, ideálně tubeless a zároven i dobrý rám co nebude kostitřas. Od Canyonu je to Eundurace a Ultimate.