Ten co visí vedle bajku

Přidat foto

Konečne jsem se dostal k tomu kolo nafotit.

A jak to celé začalo: po prodeji předchozího CX jsem po pár týdnech zjistil, že mi chybí berany, bo ježdění není jenom zpoza rovných řidítek a život je změna (i když, rovný řiditka mě stejně pořád budou bavit víc), tak jsem začal opět hledat nové CX. Požadavky byly jednoduché, hydra. brzdy ( měl jsem mechanické kotoučové a není to ono) a systém 1× páč ta zbytečná bižu vepředu mě irituje (jelikož ho nemám ani na bajku, tak jsem na něho při vyjížďkách na CX stejně zapomínal a skoro vůbec nepoužíval :) a ano na to moje šmrdlání mě 1×11 stačí) nechť je mu země lehká. A proč CX? nějak jsem si na tuhle katogerii zvykl, čistá silnic je na mě moc tvrdá :) a šířku gravel pneu stejně nevyužiju jezdím pláště max 35mm.

(vloženo 8.2.19)

Kamilac Kamilac
Ohodnoť bajk: (4.2  / 72 hlasujících)
Značka Canyon
Model Inflite
Modelový rok 2019
Velikost S
Hmotnost prej 8,5 pocitově bych věřil
Rám AL
Vidlice Canyon ONE ONE FOUR full karbon disc
Hlavové složení Acros
Kliky Sram Apex1
Středové složení Sram GXP press fit
Přesmykač :) na nic
Měnič Sram Apex1 11s
Řazení Sram Apex1
Převodník Sram Apex1 40z
Kazeta Sram PG 1130 11-36
Řetěz Sram PC 1110
Náboj přední DT Swiss
Náboj zadní DT Swiss
Brzda přední Sram Apex1 hydra
Brzda zadní Sram Apex1 hydra
Brzdové páky Sram Apex1
Ráfek přední DT Swiss C1850 spline DB
Ráfek zadní DT Swiss C1850 spline DB
Dráty Dt Swiss
Pedály Shimano M520
Řídítka Canyon H17
Představec Canyon V13
Sedlovka Canyon S23
Sedlo Selle Italia X1
Pláště Schwalbe X-One, 33 mm

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
miťo
miťo

9.2.19 23:10

Dávám 5, krásná raketa! Ať slouží. Mimochodem, dříve nebylo zvykem, aby krosky měly závity na košíky, konečně to výrobci pochopili ;-)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

9.2.19 22:32

Celeste je, pravda, však poněkud speciální barva – nebo ne? Podobně jako žlutozelená Legnana, měděná Willieru… nevím, co s těma kolama máj společny´ ta auta, i když kooperace Ferrari-Colnago a dnes s Bianchi dobře známá je.

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

9.2.19 20:20

Pěknej hrbáč, na rychlovku do lesa super :-) 5*

Reagovat
Kamilac
Kamilac

9.2.19 19:58

Pánové, stejně tu hysterii kolem těch barev nechápu. To u aut zakážem červenou? Jeto přece barva spojená s Ferrari ne? A co si vůbec o sobě myslí majtelé černých Audi, BMW a MB? To je Fordova barva.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

9.2.19 17:29

b.sprcha: Snad ještě poznámka: musím říct, že mě v mládí nikdy nenapadlo, že se nevědomost a hloupost jednou stanou preferovanými vlastnostmi o které se člověk bude moci hrdě a bez ostychu veřejně opřít… :)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

9.2.19 17:26

holiič: :)) Nojo, ta italština.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

9.2.19 17:16

b-sprcha: Ano. Tím chci říct, že tvůj názor (včetně názoru té tvé většiny) je v kontextu zcela pochopitelný. :)

Reagovat
holiič
holiič

9.2.19 14:28

cio, chceš rozšířit obzory – o Bianchi Passione (pašije – utrpení páně) F8, když se o jeho existenci doslechl někdejší jezdec juniorského týmu Bianchi a dnešní majitel firmy Canyon, tak kvičel jako prase na jatkách a nazval mne největším aršlochem, kterýho kdy potkal :-))

Reagovat
bezdratova.sprcha
bezdratova.sprcha

9.2.19 13:30

Kolo je nářadí které má vyhovovat účelu, ne dodržovat něčí náboženské hodnoty. Řeči o přirozeném respektu ke značce jsou k smíchu, zvlášť když většina lidí o té značce maximálně slyšela, ale žádné povědomí o ni nemají.

Toto kolo je parádní a účelu vyhovuje jelikož jezdec má konkrétní preference a potřeby. Jasná pětka.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

9.2.19 11:19

wilda: Nejsem si úplně jistej, jaks to myslel. Domnívám se však, že může. Pokud se týče karbonovejch monokoků, je to v současnosti jedna z mála italskejch značek, na jejichž kola se dá vůbec dívat. Částečne k tomu i ta barva přispívá.

Reagovat
Kamilac
Kamilac

9.2.19 11:16

cioran-m: v realu je ta barva barva trošku jiná (jinej odstín) porovnával jsem z originálem.

Reagovat
wilda81
wilda81

9.2.19 11:02

cioran-m: a nic víc než barvu ta slavná značka už neumí nabídnout?

Reagovat
cioran-m
cioran-m

9.2.19 10:57

To je pravda.

Reagovat
p@X
p@X

9.2.19 10:49

Nechci se zastávat Canyonu (jejich designér má jiný vkus, navíc je to BF mainstream + Spectral), ale ty barvy mohou (nemusí) být v reálu dost rozdílné.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

9.2.19 10:37

Cyklistika má – zvlášť ta silniční – nějakou historii. A k té by se mohl pojit jakejsi přirozenej respekt k jejím slavným “hráčům”. Prostě – pokud dnešní zásilková firma používá na své rámy barvu, která je symbolem jedné z vůbec nejstarších a nejslavnějších persistujících značek kol, lze to chápat trochu jako jistý nedostatek vkusu a vychování. :)

Reagovat
p@X
p@X

9.2.19 10:09

A už je to tu zas, které odstíny RAL se mohou používat, a které ne?

Reagovat
Mildee
Mildee

9.2.19 09:42

Barva je čórka, tím u mě kaňón celkem klesl. Jinak kolo celkem pěkné.

Reagovat
cioran-m
cioran-m

8.2.19 22:27

Ta barva patří na jiná kola.

Reagovat
Fran7
Fran7

8.2.19 21:48

Když slyším nebo čtu „BO“ vzpomenu si na základní vojenskou službu a zatíná se mi pěst, ale to je jiný příběh. To kolo vypadá, že pohodlnost je jeho doménou, barva hezká a když jsi spokojen tak není důvod dát menší než 5*****

Reagovat
gemini
gemini

8.2.19 20:32

Krasavec – ta barva je top

Reagovat
wilda81
wilda81

8.2.19 13:59

Pěkné! Já si naopak neumím na CX jedno-placku představit. Chvíli jsem to zkoušel, ale chyběly mi převody nebo byly velké skoky.

Reagovat
p@X
p@X

8.2.19 13:57

Kamilac: :D

Reagovat
KAITEN
KAITEN

8.2.19 13:52

vpa007
vpa007

8.2.19 13:22

Pěkný, fakt paráda, jako čtení, profil i kolo (byť se mi fakt nelíbí ten hrb na horní rámovce). Ale všechno poctivý, jak má být. Tak ať dělá jen radost ;-)

Reagovat
Kamilac
Kamilac

8.2.19 13:00

díky všem za komenty

p@X: svatá pravda, ve středu odpo jsem tě podle kola (oranž. Genesis) předjížděl v Praci v kopci (autem) a podle výrazu bys možná zrovna CX jel po asfaltu radši. ;)

beranek666: měřím 178cm. Canyon má nějaký posunutý číslování TT u Canyonu ve vel. S odpovídá Cube ve velikosti L (56)

Reagovat
Cen da H
Cen da H

8.2.19 12:44

parádní kolo, já jsem o canyonu taky uvažoval, ale spíš o Grailu.

jediné na co si fakt nemůžu zvyknout u tohoto posledního modelu Inflite je to zalomení horní rámové trubky, na to jsem moc velká konzerva. Ať přináší radost z jízdy.

Reagovat
1001100010001­11101
1001100010001­11101

8.2.19 12:38

p@X

dnes 09:19

To je bludný kruh, když jedeš na MTB „volej“, představuješ si, jak jedeš na CX a naopak :)

Reagovat:

Tak to je zcela přesný.

Reagovat
vylizplech
vylizplech

8.2.19 12:25

Mám to samé jen v XS a váze můžeš věřit. Tak mi nezbývá nic jiného než dát za 5 :-)

Reagovat
beranek666
beranek666

8.2.19 12:13

Kolik meris a jak ti sedí S-ko? Tvoje ostatní kola co máš v profilu jsou většinou 19", takže L.

Reagovat
lunochod
lunochod

8.2.19 11:59

hm určitě, pocitově :-)

Reagovat
pumpy
pumpy

8.2.19 11:59

Krasne, aji barva se me libi 5*.

jinak asi jak psal makimaki – na stav dnesnich silnic – je toto ideal.

Reagovat
marius
marius

8.2.19 11:36

Moc pěkné

Reagovat
makimaki
makimaki

8.2.19 11:16

Když jsem viděl na současný stav silnic s mega dírama, tak tohle by u nás na „jako“ silničku bylo ok. Barva není dle mého gusta, jinak ať máš z kola jen radost!

Reagovat
vrazdit
vrazdit

8.2.19 10:56

barva a vsechno OK, ale ta ohnuta stangla se mi proste nelibi, at je to na CX prakticke jak chce…

Reagovat
jkcz
jkcz

8.2.19 10:38

Tak to uz je slusny upgrade z Cube. Parada.

Reagovat
Lachtis
Lachtis

8.2.19 10:19

Super! A krásná barvička, tohle se mi líbí :-)

Reagovat
roman II
roman II

8.2.19 09:26

se 40mm by to bylo fajné

Reagovat
madik
madik

8.2.19 09:25

Moc pěkný kolo.

„čistá silnic je na mě moc tvrdá“ myslíš nepohodlná? To je pouze předsudek z minulosti a vůbec to tak být nemusí. Stačí mít kvalitní široké plástě kolem 28mm, ideálně tubeless a zároven i dobrý rám co nebude kostitřas. Od Canyonu je to Eundurace a Ultimate.

Reagovat
p@X
p@X

8.2.19 09:19

To je bludný kruh, když jedeš na MTB „volej“, představuješ si, jak jedeš na CX a naopak :)

Reagovat