Ultralight Road Bike

Přidat foto

Něco pro gramhoniče, váha 4.28kg. Včetně rozpisu co kolik váží. https://www.youtube.com/watch?…

(vloženo 19.11.18)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Trepifajxl

25.11.18 19:58

Spartacus, Cio: mě se líbej kola vás obou

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

25.11.18 10:14

My si nic neudělali. To, že na Cioranovy názory někdy prskám, neznamená, že je zase nerespektuji. Jen někdy dojde k průsečíku přímek, třeba když havran lobuje za vodorovnou horní rámovou trubku, bo je to hezčí a já zase za sloping, bo rám může být menší, lehčí a pevnější.

Jasně, moje kola fajnšmekra přes historii značek, kol a stavitelů těžko chytnou za srdíčko, ta se spíš budou líbit někomu, kdo řeší čistě sportovní stránku věci. Mě po estetické stránce stačí, když to není kýč, není to nějaký šílený komponentový mišmaš a je vhodně zvolená geo. Pak už řeším hlavně to, jestli to má nějaký odpich, poslouchá to v zatáčkách a jestli to zvládne i pavé sektor.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

25.11.18 08:11

Trepi: Jasný, je OK. A ty kola má taky docela pěkný, mimochodem…

Reagovat
Trepifajxl

24.11.18 22:13

cio: podle mě jste oba v pohodě a relativně, vzhledem k B-F standardům, se Spartakem kámoši… já si to nemohl odpustit, protože mě pobavilo, jak se hádá „fašista“ s gladiátorem

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

24.11.18 14:00

Hogy: Nejlepší pizza na světě je asi obyčejná margharita v pizzerii ve Forcelle v Neapoli; přičemž podotýkám, že tohle není jen názor můj, ale i jednoho vysokýho funkcionáře konkurenční kalabrijský ´ndranghety, s kterým jsem měl jednou tu čest povečeřet. A nejkrásnější kolo na světě je jedna jistá Trecia Amelia Rivy. :)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

24.11.18 13:48

Trepi: já mu fakt nic neudělal. A přisámpánbů, když jsem to psal (teď jsem se podíval, proč jej to tak vzalo) – fakt jsem netušil, že má v profilu jednu jakože adolescentní činelku a jeden canyon na (bezpochyby dobře fungující) ultegře… :))) A pokud se týče všech těch “ příběhů” s kolama (pokud teda nejde o Kamara a jemu podobný) – nic směšnějšího v oboru kol jsem snad nezažil. :)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

24.11.18 13:43

Spartacus : … a nebo raděj nic. :))

Reagovat
Hogy
Hogy

23.11.18 20:53

Někomu ta pizza z mrazáku ohřátá v mikrovlnce stačí, někdo jiný si raději zajde do opravdu dobré pizzerie. Každému co jeho jest.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

23.11.18 17:57

Tak já nikomu ty krabičáky nenutím, chápu, že někomu se to prostě nelíbí, nebo splývá s ostatním. Jen k názoru „havrana“ přidávám tu realistickou složku, tzn. použitelnost v praxi, užitkovou hodnotu, nebo jak to popsat :-)

Reagovat
filipo
filipo

23.11.18 17:45

Tak on Canyon jistě je dnes to nejlepší ze skupiny cena/výkon a je to i pěkný kolo. Jde o to že tihle „šílenci“ jdou dál a jsou schopni pro svoji libůstku leccos obětovat a vznikne tak něco výjimečného . Ten příběh vzniku si ta věc pokud je kvalitní v sobě nese. Těm prostě kolo v krabici přijít nemůže. Samozřejmě to má mnoho limitů jako peněženka, čas, invence nebo „jen“ ta důležitost. Není třeba takový přístup brát jako útok. Je třeba to podporovat a to vlastně ve všech činnostech lidských.

Reagovat
Trepifajxl

23.11.18 17:21

jeden fašista a druhej gladiátor… vy jste si něco udělali?

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

23.11.18 15:41

Havran: Ještě víc na posrání je fakt, že ta nudná šedivá ultegra prostě funguje patrně ze všeho nejlépe. A příběh, proč ne? :) Našel jsem kolo, koupil jsem si ho proto a proto a jsem takto spokojený. Třeba zrovna můj nuda canyon na ultegře svému majiteli pasuje geometrií perfektně – na rozdíl od té gramařiny na fotce výše ;)

Reagovat
Trepifajxl

22.11.18 21:44

Marty: ani ne, Bormio 2000 je vyloženě na rozjetí nebo třešnička na závěr

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

22.11.18 19:40

Kluci – fajn! Konečně je tady zas o něčem podstatným a zajímavým řeč. Všechny totiž ty Spešly Roubaix a Canyony na Ultegře, jakože bomba, žejo, a ten nezbytnej „příběh“ k tomu – jak si to Joe objednal a jak mu to došlo a jak se mu to teda líbí – na posrání…

Reagovat
MartyM
MartyM

22.11.18 17:49

tak na té třetí fotce to nebudou rozpaky, ale spíše pěkné vyflusnutí po vyjetí na nějaký ten alpsky kopeček ne?! :-) Kolo bombice, první fotku po zvětšení jsem slušně oslintával…

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

22.11.18 16:43

Jo, Trepiho Madona je snad jediná gramařina, co se mi fakt líbí, jinak to jsou hnusy viz foto, které jsou už od pohledu nepoužitelné.

Jinak to GCN není špatný nápad, kluci britší by tím zabili dvě mouchy jednou ranou: jedna reportáž o „custom lightweight bike“ a druhá o „wild west on the czech road“ :D

Reagovat
Trepifajxl

22.11.18 14:32

Trepifajxl

22.11.18 14:31

Blacky: první Umbrail z Marie (fotila Anna-Marie) a cestou jsme vyzvedli lelkujícího Lukáše, který pak v tunelech a galeriích nad Bormiem závodil s motorkami

druhá je lago di Sauris pod Passo Pura, následoval sjezd do Ampezza sedmi až kilometr dlouhými tunely, na zemi dlažebky, ze stropu tekla voda a okolo naprostá tam, fakt pošušňáňí…

třetí Bormio 2000

Reagovat
McBlacky
McBlacky

22.11.18 12:49

Kdybych měl tipnout odkud jsou ty fotky:

Umbrail z Marie

Duron (?)

Bormio 2000

Reagovat
Hogy
Hogy

22.11.18 12:48

U mě 14,7g včetně šroubků. Oba dohromady :-) A láhev v nich kupodivu drží perfekně a to i 0,75l. Jsou z trubiček, takže ta torzní tuhost je uplně jinde, než když je to jen placka (třeba jako nepoužitelné košíky od Tune, které jsem kdysi měl).

Reagovat
Trepifajxl

22.11.18 12:30

Hogy. mají 18 gramů a hlavně – drží v nich lahev

orm: udělám to sám, již jen proto, že jsem měl řadu let ateliér a pořád se cítím ještě trochu jako fotograf, jen jsem z toho už vypadl a tak se musím rozhoupat, vyndat hluboko uklizená světla a stativy a sehnat nějaký černý hadr na pozadí, protože to co jsem měl jsem prodal

Reagovat
orm
orm

22.11.18 12:22

@Trepifajxl: Napis do GCN treba ti udelaji peknou reklamu a fotky kola. Myslim, ze tvoje kolo si to zaslouzi.

Reagovat
Hogy
Hogy

22.11.18 12:09

Co ty těžký košíky?

Reagovat
Trepifajxl

22.11.18 11:26

Trepifajxl děkuje, zájem mu lichotí

Trepifajxl se stydí, že byl líný a neschopný to za celý rok nafotit a že může posloužit jen fotkami z akcí, na fotkách je alespoň vidět vzhled rámu po odlehčení jeho obroušením na holý karbon

na fotkách je také vidět, jak je Trepifajxl z takového zájmu celý v rozpacích

Reagovat
Hogy
Hogy

21.11.18 22:56

Žádná škoda, takhle tu mám v galerii nejlehčí kolo doufám já. Na kovovém rámu teda imho určitě. Nekažte mi tu radost :-)

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

20.11.18 19:00

Trepi: škoda škoda :-( ;-)

Reagovat
Trepifajxl

20.11.18 18:13

parisch, Marty: děkuji, já na tom na letošní sezónu ještě zapracoval a tak by to chtělo nové fotky, jenže já byl celý rok nemožně línej to pořádně nafotit a namrskat fotky mobilem se mi nechtělo, jsem nemožnej, já vím

Reagovat
parischr
parischr

20.11.18 17:26

To jo, taky mi tu Trepiho kolo chybí …byl to (alespoň pro mě ) takovej “gramařskej ethalon” :) …samozřejmě v elegantnim provedení…ne toto…

Reagovat
MartyM
MartyM

20.11.18 17:19

toto se mi vůbec nelíbí, trepiho stroj je jiné kafe co si tak matně vybavuji, elegance, cit pro detail, škoda, že aktuálně je tu jen fotka těch řídítek… :-)

Reagovat
rorschach
rorschach

20.11.18 15:13

Chápu že váha je zde na prvním místě, ale toto je včetně toho nastaveného posedu příliš škaredé.

Mám rád když si někdo postaví pěkný kolo a ono vyjde lehký tak nějak samo bez zbytečných ko..tin.

Reagovat
Pajaa76
Pajaa76

20.11.18 14:48

Tak to dopadne, když amatér s vrtačkou a naditou peněženkou v kapse, pustí se do upgradu svého (geometricky nevhodného) kola a GCN je z výsledku paf. Přitom krásný a citlivě postavený kola na podobné váze jsou lehce dohledatelný na webu.

Reagovat
Trepifajxl

20.11.18 13:52

blacki: tak se pak ozvi a můžeme prodiskutovat postřehy a zkušenosti

Reagovat
BLACK1E
BLACK1E

20.11.18 12:52

Přestože Trepiho za většinu jeho komentářů, kterými se to prezentuje moc nemusim, musím říct, že jeho výsledek se mi líbí o mnoho víc. Přijde mi, že tady gramařili uplně na pitomejch místech a výsledek je proti treepiho výsledku polovičně použitelnej.

Já můžu jen doufat, že časem budu mít dostatek času a ochotných lidí kolem sebe, kreří mi pomůžou dosáhnout něčeho podobnýho. Momentálně se babram kolem sedmi kilo předevšim proto, že mám lepší věci, do kterých leju prachy.

Reagovat
Trepifajxl

20.11.18 12:39

JSt: nedostanu, proč bych je tam měl dostávat? mám je tam kde je chci mít

rám mám správně velký

Reagovat
JSt
JSt

20.11.18 12:24

trepifajxl: ty na tom svem kombu rodla/forbec dostanes oblouky do stejne pozice se stejnym natocenim jako jsou na diskutovanem kole? ;-) kdybys pouzil keprovku a ten primerak pres paky, mohl bys mit ram spravne velikosti pri zachovani stejne hmotnosti treba. ;-)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

20.11.18 09:23

Mě se ten představec líbí :)

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

20.11.18 00:58

Nechápu proč tu řešíte váhový limit – nebo opravdu předpokládáte, že stavitel má v hlavě nasráno? .-)

Reagovat
tomxxx
tomxxx

19.11.18 18:49

Steve je magor

Reagovat
waters
waters

19.11.18 18:33

top cap 2,7g.. a on ji nesundá:)

Reagovat
Trepifajxl

19.11.18 18:13

Kamilac: já vím, že to nemyslíš špatně, jen to dál rozvádím

osobně mě překvapuje, že řidítka i s tím megahnusným představcem mají 162 + 82, tedy 244 gramů, protože moje kombo Bontrager XXX mělo před úpravou 248 gramů a poté, co jsem zbrousil lak a barvičky to má dohromady 234 gramů

dál nerozumím gramaření na zbytečné vysokém rámu, raději ušetřím gramy na rámu lehce pod míru a doženu to delší lehkou sedlovkou a delším představcem, navíc pak odpadne potřeba takového hrozného patvaru

další věc ta hrůza na řidítkách.. .já použil pásku Eolo, má pár zanedbatelných gramů,dtto ta hrůza na pákách, já si dal udělat z karbonu objímkyna úchyt pák na řidítka a jsem na stejné hmotnosti

Reagovat
Hogy
Hogy

19.11.18 16:58

Když se tu už nakousla ta gramařina, tak Darimo má nově v nabídce silniční řídítka. V rozměru 42 c-c váží parádních 137g

Reagovat
Hogy
Hogy

19.11.18 15:07

Já z tohodle kola mám pocit, že si majitel pořídil o číslo větší rám, než měl. Krom výšky i poloha sedla, tvar řídítek (extrémně mělká)…

Reagovat
TJK
TJK

19.11.18 15:03

dluzno rict ze Gunter potazmo Fairwheelbikes za ty veci vytopili neskutecne penize.. kazdej dil pokud si dobre pamatuju byl custom a staly stotisice.. takze cele to 2.7kg kolo nakonc bylo za neskutecnej balik… btw jinak to je mnohem hezci nez tohle.. ale zase musim rict ze dat na tohle alespon ten „obycejny“ AX Zeus tak je to mnohem hezci

Reagovat
Hogy
Hogy

19.11.18 14:27

Je velká škoda, že Dash už nedělá náboje. To byla neskutečná gramařina. Stejně jako ty kliky, které jsou na tom pouze jako prototyp.

Reagovat
paulart23
paulart23

19.11.18 14:24

limit jezdce – 65 kg )))

Reagovat
KUBULA
KUBULA

19.11.18 14:20

No řekl bych že to o čem píše cioran-m v přepracování od Firewheel Bikes je mnohem hezčí, Jediné tedy co se mi na tom vážně nelíbí je bezindexové řazení na rámu. Z hlediska funkčnosti by mi to nestálo ani za gram.

https://www.redbull.com/…rwheel-bikes

Reagovat
Kamilac
Kamilac

19.11.18 14:03

Trepifajxl: ten představec je fakt mega hnus, ale matně si vzpomínám, že se tady tvoje kolo kdysi mihlo a krom představce vypadalo dost podobně. Rozhodně jsem to nemyslel zle.

Reagovat
Trepifajxl

19.11.18 13:58

Kamilac: já se na tuto váhu dostal s koly a galuskami na kterých nejde normálně jezdit, na normální svezení jsem na 4,6 – 4,8 a tedy představec, kterej vypadá jako nos princezny Bosany, bych si na kolo nikdy nedal, ani kdyby byl plněný héliem a vážil – 30 gramů

Reagovat
Hogy
Hogy

19.11.18 13:18

V některých ohledech to má dotažené celkem do extrému, má tam nepoužitelné pedály atd, ale dá tam klidně těžký lanka a náboje. A špice určitě taky, neb je to sériovka. A kdyby si sehnal nizší rám, tak by tam nemusel dávat ten šílený představec a s hmotností by to šlo ještě níže. Nízké ráfky taky pomůžou, navíc co se AX-42 ráfků týče, tak zkušenost s nima mám takovou, že dost rychle vyměknou.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

19.11.18 12:44

No, jelikož vím o Trepiho kole a na zcela běžně jezditelným kole s titanovým rámem, co váží těsně pod 5.3 kilo, jsem se svezl, nepřipadá mi zas tohle na obrázku až tak pozoruhodný. A to tam má dotyčný Tom brzdy, které opravdu hodně dobře brzdí a i všechny ostatní věci jsou v klidu normálně použitelné. Koneckonců, Gunter Mai na tom svém kole taky běžně jezdí (kilometráž za rok jsem zapomněl, ale bylo to jistě přes 8000) a to je teda ještě o více než kilo a půl lehčí.

Reagovat
snas89
snas89

19.11.18 12:36

Váha super. Ale nění to už na úkor funkčnosti?

Reagovat
McBlacky
McBlacky

19.11.18 12:36

ty páky to je fakt hnus, stejně jako tesa místo omotávky. Zase tolik custom to není, na zakázku tam nemá nic, všechno díly co se daj běžně koupit.

Reagovat
DoomHammer

19.11.18 12:24

celek zajímavý, ale ty gramařské detaily vypadají divně – „omotávka“, „gumky“ na pákách, ten bordel na vstupu bowdenů do rámu…

Reagovat
Kamilac
Kamilac

19.11.18 12:06

Já jsem prvně myslel, že jim půjčil kolo.

Reagovat
orm
orm

19.11.18 12:03

Vzpomnel jsem si pri koukani toho videa na Trepiho. Mohl by si vzit nejake tipy a naopak.

Reagovat

Další galerie z kategorie

maajkee 7
jardalee 6
DaD 28
antuch 22
Sulka 1
cyklista86 9