Ex Raketka XM 527

Přidat foto

Důvod 1. reklamace

2019

Důvod 2. reklamace. Objevilo se po 5 měsících spíše neježdění...

2020

2020

2020

Raketka s geometrií, která mě nutí jet rychleji než jen tak na pohodu. Ve sjezdu daleko jistější než Nerve a i celkově mě lépe sedí. Opravdu vybízí k rychlému a drsnému ježdění, ale pak docela limitují zdvihy. Proto se do budoucna budu snažit o přestavění na AM verzi s 150/150.

Nevíte zda jsou rámy XM a AM opravdu totožné? Zatím podle mého měření by se měl 190×51 tlumič v pohodě vlést…

jaro 2019: černý vyreklamovaný rám s pár úpravami, odpružení beze změn

(vloženo 16.11.18)

$tanley
Ohodnoť bajk: (4.5  / 26 hlasujících)
Značka Lapierre
Model XM 527
Modelový rok 2017
Velikost XL
Hmotnost 13 kg (2019)
Rám Zesty XM Carbon OST+ 120mm
Vidlice RS Revelation RL 130mm
Tlumič RS Monarch RT 184x44
Hlavové složení FSA Orbit
Kliky XT 36x26
Středové složení SMBB7141A Pressfit
Přesmykač XT FDM8025ED6X
Měnič XT RDM8000GS
Řazení XT SLM8000
Převodník (narrow wide chinasen)
Kazeta XT CSM8000140 11-40
Náboj přední Race Face Aeffect 27.5’’ 15x100
Náboj zadní Race Face Aeffect 27.5’’ 12x142
Brzda přední XT BRM8000 180mm
Brzda zadní XT BRM8000 180mm
Pedály chinasen
Řídítka Lapierre 740mm
Představec Easton 70mm
Sedlovka Kind Shock Lev Integra 125mm
Sedlo SDG Duster (Cannondale)
Pláště Schwalbe Nobby na Nic Perf. 27.5x2.25 (Aggressor 2,3)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Hadato
Hadato

18.11.18 18:12

Není zač, třeba to pomůže (osobně s tím zkušenosti nemám).

Díky moc za lokalizaci! Tušil jsem, že to je někde kolem Hradce, ale na tohle bych nikdy nepřišel. Letos jsem tama sice dvakrát na podzim jel, ale určitě bych to nezařadil.

Reagovat
$tanley
$tanley

18.11.18 15:34

Hadato díky za tip.

První fotka je 2 týdny stará, jak byla mlha a z tohoto místa 49.8463778N, 17.8652411E ;)

Reagovat
Hadato
Hadato

18.11.18 12:51

Moc pěkný stroj! K přestavbě: Napadá mě, že by se možná dalo využít "excentrické uchycení tlumiče ":https://www.offsetbushings.com/. Tím by se mělo zredukovat těch 5 mm v délce tlumiče. Otázka je, zda by to konstrukce unesla (zda by třeba kolo nekolidovalo se sedlovkou v plném propružení, nebo samotný tlumič třeba s vahadlem).

Mimochodem: Kde je focena ta první fotka?

Reagovat
GULIN
GULIN

17.11.18 17:27

Parádní to máš

Reagovat
Lanzinho
Lanzinho

17.11.18 07:13

Hlavně to, že se tam tlumič vleze neznamená, že by to dobře fungovalo.. s tím se dá laborovat když máš možnost použít tlumič stejné délky oko-oko a delší zdvih pístnice..

Jinak hezký.. kdysi jsem pokukoval po karbonové zesty na 150

Reagovat
$tanley
$tanley

16.11.18 23:44

Dr. Jackyll je fakt, že se mi zvedne střed, to mi nedošlo. Hodnoty BB jsou u xm –15 a am –10 mm a já bych to zvedl někde na nulu :D Takže to nechám tak jak to je. A pláště určitě půjdou pryč, ale to budu řešit až příští sezónu.

Reagovat
Dr.Jackyll
Dr.Jackyll

16.11.18 20:25

Jo a hlavní věc, na ostřejší ježdění bych rozhodně hodil jiné pláště: minion dhf – minion ss nebo magic mary – rock razor gravity. Bude to líp držet a hůř to pojede, takže se ti možná přestane chtít jít do vyššího zdvihu :-)

Reagovat
Dr.Jackyll
Dr.Jackyll

16.11.18 20:18

Mám Zesty AM a osobně bych ti spíš doporučil zkrátit představec a dát širší řidítka (mám 40–760). Maximálně ještě vyměnit vidli za Pike a nechat zdvih jak je. To kolo je proti Zesty AM stavěné víc do rychlosti (pohon 2×11, delší kokpit, lehčí kola, nižší zdvih sedlovky). Ale jak znám lapierre, rozdíl mezi XM a AM bude maximálně v poloze horního uchycení tlumiče, jinak rám bude stejný, takže i ta konverze by mohla jít, jenom bude možná výš střed.

Reagovat
bajkondra
bajkondra

16.11.18 19:25

Pěknej stroj, pěkný foto, dávám 5 *

Reagovat
theedge
theedge

16.11.18 16:54

Kolo pěkný. Ale chápu dobře že z tohle konkrétní kolo 130/120 chceš přestavět na 150/150 ?

Reagovat

Další galerie z kategorie

Romanek88 1
PDean 23
Ray Tarkin 9
p0spec 13
filipes 18
Mican_1 1