Genesis Tarn

Přidat foto

Na okrese jediná, Kawasaki zelená

Když jsem přemýšlel o této stavbě, čekal jsem to o kilo težší

Po sedmi letech na fullu, ktery mi prasknul u sedlovky, chvili pote se mi vysrala i patrona u vidlice, jsem si chtel postavit kolo, ktere bude minimalne narocne na udrzbu. Zadne rozebirani tlumice, vidlice, prelisovani lozisek, vymena cepu… Proste kolo na vandry s baglem :-)

Barvu predni casti predstavce nereste, cerna neni v pozadovane delce v republice, a nikde nebylo psano, ze mi sedne. Pokud ano, premyslel jsem o eloxu, ale v reale se mi tam ta modra libi, tak se na to asi vybodnu.

Projel jsem to zatim jen kolem baraku, ale otaci se to na petniku (to jsem u 29 necekal, geometrie je fakt jinde, a to jak oproti Meride Ninety Six, tak i oproti RB CRX).

Davidovi dekuji za kola, Excelovi za ventilky, a Karayovi za objimku.

(vloženo 13.10.18)

RomanH RomanH
Ohodnoť bajk: (4.2  / 63 hlasujících)
Značka Genesis Tarn by RomanH
Model Tarn
Modelový rok 2018
Velikost 17
Hmotnost 11.55
Rám Genesis CrMo
Vidlice Genesis Carbon
Tlumič :-)
Hlavové složení Genesis 1 1/8 - 1 1/5
Kliky XT M8000
Středové složení BB52 HTII
Přesmykač :-)
Měnič XT M8000
Řazení XT M8000
Převodník AB Oval 30z
Kazeta SRAM GX 10-42
Řetěz SRAM X1
Náboj přední DT350 SP Boost
Náboj zadní DT350 SP Boost
Brzda přední XT M785
Brzda zadní XT M785
Brzdové páky XT M785
Ráfek přední ZTR Arch MK3
Ráfek zadní ZTR Arch MK3
Dráty DT Comp
Pedály Time XC6
Řídítka ODI Lite Bar 750mm
Představec Kore Cubix 60mm
Sedlovka FCFB Carbon 31.6
Sedlo WTB Volt
Pláště Mavic Crostrail Quest 29x2.35

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
petrun
petrun

29.10.18 12:49

Parádní sbíječka, dávám plný počet :-)

Reagovat
Macik
Macik

15.10.18 12:20

Je to už víc jak dvacet let, co jsem jezdil na Amuletovi s pevnou vidlicí. Dnes už bych to asi nedal, ještě dnes si pamatuju roztřesené vidění při kalupu z kopca :) Ale kole je to hezký, to zas jo.

Reagovat
obda
obda

14.10.18 23:53

SARM bolí? Ještě že jezdím (povětšinou) Shimano ;) Jinak k věci – kolo moc pěkný, Genesis tu za chvíli bud profláklejší než S :) Akorát su zvědavej, z jak dlouho přehodnotíš tu pevnou…

Reagovat
RomanH
RomanH

14.10.18 15:18

Nejvice boli prvni sram, pak uz je to sumak

Reagovat
p@X
p@X

14.10.18 13:02

Paja
Paja

14.10.18 12:25

Hlavne aby si to s depkou neomlatili navzajem ;)

Reagovat
Jaroslávek
Jaroslávek

14.10.18 12:01

P.S. Jen nevím jestli to příští týden ve vlaku neobložíš molitanem:-)

Reagovat
Jaroslávek
Jaroslávek

14.10.18 11:59

Už se mi to líbilo ve vlákně. V naší bandě další výraznej kousek po Depkovi :-)

Reagovat
les
les

13.10.18 22:57

p@X: Nehoblovalo. Mrkni u kulaťáku jak to mám.

Reagovat
Tom475
Tom475

13.10.18 22:35

Enjoy!

Reagovat
vojtechposmourny
vojtechposmourny

13.10.18 22:19

Moc pěkný.

Jediný, co bych ještě vylepšil, jsou kotouče. Takový sm-rt76 by tomu slušely.

Reagovat
Fugas
Fugas

13.10.18 21:18

Super kolo, super značka!. Mám 2 sezónu předchůdce (High Latitude) a jsem stále nadšenej. Dávám 5! A hmotnost neřeš, já mám s teleskopem a Aionem skoro 14kg:-).

Reagovat
Polka
Polka

13.10.18 20:08

Ani nevím proč, ale čekal jsem nějakej barevnější cirkus, ovšem tohle je až na ten konec forbecu úplně ok. Ty kliky, hazka a kazeta k té černé zadní stavbě krásně padnou. Vidlu máš tvarově i profilem noh stejnou jako já. Možná by tam padly víc ty 27,5+ pláště. Mno a posed…sice trošku jak v sobotu do COOPu, ale záda jsou přednější :-)

Reagovat
RomanH
RomanH

13.10.18 19:25

Jsem mile prekvapen, kolik je tam mista kolem plastu. Jsem rad, ze jsem to nestavel na 27.5+ Takto tam v pripade potreby v klidu dam 29×2.5 plast. No a pokud bych se to rozhodnul prekopat, je tam priprava na vedeni teleskopicke sedlovky spodem, s odpruzenou vidli by to pak byl uplnej tank.

Reagovat
p@X
p@X

13.10.18 19:15

Při vedení zadem by ti to hoblovalo hlavu. Sympatická značka ;) Opticky by se mi na tom více líbila železná vidla, zelená barva jede. Ať slouží s co nejmenší potřebou údržby :)

Reagovat
RomanH
RomanH

13.10.18 18:59

Diky vsem, zkusim odpoved souhrne :

ad vaha : pokud ram CrMo DB ram vazi cca 2.4 a karbon cca 1kg, nemuzete se divit. Dalsi vec jsou plaste – tam by se dalo ubrat 100g na kazdem, stejne tak i 50g na mliku (na prvni instalaci jsem dal vice) – jak jsem ale psal, je to kolo na vandry, fakt nechci resit zbytecne defekty na Fatre, Dukle. Vteriny nehonim :-)

ad vyska / otoceni predstavce : s tim pocitam, pokud mi to bude ve vyjezdech vyrazne vadit – zitra to testnu na Kvetnici. Berte to tak, ze kdyz me chytla krcni pater, neudrzel jsem sni rodla na Husquarne, a bolely me ruce i pri sjezdu na silnicce, tak to nechci pokouset. Ted na Smelc a zpet mi to vyhovovalo.

ad vedeni predni brzdy : darcem brzd byla Merida – na vedeni zadem bych potreboval o cca 10cm delsi hadici.

Reagovat
Karaya
Karaya

13.10.18 18:39

Pěkný. Váha imho na CrMo rám taky dobrá. S karbonem by to bylo o kilo míň. Ale ty rodla jsou teda ukrutně vysoko, to doufám ještě půjde dolů ;-)

Reagovat
Alojs01
Alojs01

13.10.18 17:50

Velice zajímavé kolo, ale na to, jak to je vybavený, je to po čertech těžký.

Reagovat
les
les

13.10.18 14:21

Je to jeste vetsi pecka, nez jsem cekal. Tesim se na setkani u kulataku. Ja bych si dal forbec do negativu, skrze vyjezdy. A hadicu predni brzdy hod zadem vidle, lip to vypada.

Reagovat
MrtweyUbrus
MrtweyUbrus

13.10.18 13:49

Kolo super ale tahle pevná není tvarově moc hezká, s odpruženou by to mělo o kilo víc ale líp by to vypadalo a v terénu by to bylo asi taky jinak.

Reagovat
babicak
babicak

13.10.18 13:42

Gratuluji, velmi pěkné, mnoho adrenalinových zážitků

Reagovat
Zoidberg
Zoidberg

13.10.18 13:28

Pěkný to máš, jen jsem zvědavý, jestli si tu za rok nepřečtu: „Po roce na hardtailu s pevnou vidlicí to konečně mohu v terénu pustit, nemrtví mi ruce, nemusím brzdit před každým kořenem. Prostě si terén zase užívám :-)“ Každopádně, ať dělá radost.

Reagovat
mastihuba
mastihuba

13.10.18 13:18

ten posed vypada přísně :-)

Reagovat
Excel
Excel

13.10.18 12:39

Už se těším až to chytím do pracek. Ty rodla vypadaj na první fotce ďábelsky.

Reagovat
Paja
Paja

13.10.18 11:54

Huraaa:) taky pekna barvicka, jak tato, tak depkova, ale ja bych pevnou vidlu na univerzala nechtel.

Reagovat
RomanH
RomanH

13.10.18 11:51

Jj, kilo navic dela ram (nevazil jsem ho, ale obecne se vaha u takovych ramu pohybuje okolo 2.4 kg), daly by se dat lehci plaste (poprelo by to ale ucel).

Reagovat
Mildee
Mildee

13.10.18 11:47

Na 1×11 a karbon vidli to máš po čertech těžké, to ten rám?

Reagovat
pepek
pepek

13.10.18 11:37

Zadne rozebirani tlumice, vidlice, prelisovani lozisek, vymena cepu? Zbývá jen tejpování zápěstí a kolen :-)

Ale kolo je to pěkný.

Reagovat
pavlik6022
pavlik6022

13.10.18 11:35

Pěkný

Reagovat