Favorit F1 1974

Přidat foto

po renovacii,

(vloženo 9.10.18)

kanta
Ohodnoť bajk: (4.2  / 37 hlasujících)
Značka Favorit
Model F1
Modelový rok 1974
Velikost 580
Rám ocel
Vidlice ocel
Hlavové složení Favorit
Kliky Favorit
Středové složení Favorit
Přesmykač Favorit pakovi
Měnič Favorit
Řazení Favorit
Převodník Favorit
Kazeta Favorit
Řetěz Favorit
Náboj přední velo
Náboj zadní velo
Brzda přední centric
Brzda zadní centric
Brzdové páky Favorit
Ráfek přední galuska
Ráfek zadní galuska
Pedály Favorit
Představec Favorit
Sedlo PWB Špecial
Pláště TOFA

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
kanta
kanta

9.10.18 22:05

inak tie dva fava su F12 special 1990 galusky 52 a 54

Reagovat
learita
learita

9.10.18 21:54

Crazym – jo a ten Vaculík, to já jen tak z legrace:-)

Reagovat
learita
learita

9.10.18 21:53

Crazym- nejrozšířenější velikost Favoritu byla 58. Taková česká univerzální. Galuskove F12 se dělali ve velikostech 56–58–60. Základní F1 se dělali v totožných velikostech, ovšem F1S jsem už viděl i ve velikostech 52. Dělali se na míru závodníkovi. Tvé kolo mi přijde jak o něco menší než 56. Snad těch 54. Mufny vypadají na Favorit. Vybavení Favorit. Brzdy Speciál. Snad by to mohl být ročník cca. 1970. V první polovině sedmdesátých let Favorit kooperoval s Renakem v NDR a na své kola montoval Renak náboje včetně RU. Na oplátku se v NDR řadilo prehazovackami Favorit.

Reagovat
kanta
kanta

9.10.18 20:46

doraz bwdenu z.brzdy sa mi viac pacil a ta nalepka ties… to je cele.

podla krku sudim 52–54 ( fijalovy 52 a modry 54) ked tak nech si ho zmera a vybavene,konec hadankam … ;)

Reagovat
Crazym
Crazym

9.10.18 20:10

learita: Tvl, ten Vaculík jsem já :DD A nic jsme nekamufloval, ukazoval jsem myslím na tehdy novou „značkovou“ nálepku na pumpě a dělal si prdel :-)

Jinak pokud jsi Favoriťák zajímalo by mě v kolika velikostech se vyráběly. Já měl pocit, že kámoš měl standardní velikost, nejrozšířenější v tehdejší nabídce (ta čísla mi nic neříkají), pak byl ještě jeden větší. Menší se v obchodech vyskytovala jen Eska. Jenže ten můj byl menší než kolegův a Eska to nebyla ale koupil jsem to z druhé ruky od nějakého sportovce a nic jsem o tom nevěděl, jen to, že mi ta velikost seděla. A až později jsem jistil, že tam měl třeba jiné náboje, nějaké rychloupínáky z NDR :-)

Reagovat
learita
learita

9.10.18 19:47

Kolo krásný, barva taky moc pěkná. Pouze jsem jako Favoritak krapet zmatený. Ročník 74 takže co ta nálepka na horní rámové trubce? O linkách jsi neuvažoval? Doraz bowdenu zadní brzdy?

Abych se vyjádřil přesně, kolo se mi líbí.

Kolem roku 90 jsem měl na kole ten bowdenovy tachometr taky. To byla povinnost:-) jo a pak celé kolo ukradeno na zábavě:-)

Crazym – ta velikost bude spíše 54, max. 56. Ten Vaculík na fotce prstem kamufluje salámek zadní stavby, aby bylo obtížné identifikovat rám.

Reagovat
romachain
romachain

9.10.18 14:03

Ještě jsem si vzpomněl že můj děda když jezdil na favoritovi tak měl tyhle brzdy nějak upravený, měl tam to U-čko udělaný nějak prodloužený či co aby to líp brzdilo. A i brzdový špalky si vyráběl prodloužený :-)

Reagovat
jardalee
jardalee

9.10.18 13:13

kolo je krasny jenze ,kdyz se na to clovek teda podiva hodne kriticky ,tak vlastne jediny co za neco stoji je ten tradicni ram a zelena metaliza ,proste tyhle ramy ve spojkach s peknou metalizou vypadaj vsechny dobre ,to ostatni je celkem hruza a bylo celkem utrpeni na tom jezdit :)

Reagovat
kamaro
kamaro

9.10.18 12:42

Moc pěkný favorit, krásná barva a moc pěkně nafocené.

Crazymovi nemusíš říkat pane, on je náš :-)

Reagovat
roman II
roman II

9.10.18 12:18

pěkný to máš

Reagovat
kanta
kanta

9.10.18 12:15

vsetkym dakujem za pozitívne reakcie,a som rad ze okrem mna ste sa viaceri vratili v case.

Pan Crazym, na prvej vasej fotke je zrejme velkost ramu 520. Jasne ze sa vyrabali v roznych velkostiach.

K tomu modremu favu som zabudol dodat rok vyroby je 1990(tachometer na bouden)

Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

9.10.18 12:10

Moc pekny.

Reagovat
vpa007
vpa007

9.10.18 10:59

Fíjo!

Reagovat
Robka
Robka

9.10.18 10:55

Jó, to Já si pamatuju, jak jsem lítal na tátovo Fáčku :)

Sehnala mu ho tenkrát babička v Magnetu na vesnici v Chroustovicích, pač to nebylo možný splašit.

Jelikož jsem nedostal na sedlo tak jsem jezdil pořád ve stoje :) a co mi asi nejvíc zůstalo v paměti bylo, jak jsem měl furt omlácený kotníky od těch klínků co byly na klikách :)) na to asi nezapomenu. Furt kotníky od krve.

Jinak kolo krásný. 5☆☆☆☆☆

Reagovat
seatik
seatik

9.10.18 10:36

Kanta … přesně takto to vypadalo..stejně jako celé kolo. Uff, vrátil sem se teď o 29 let zpět v čase :-) Díky

Reagovat
Hanys kuryr
Hanys kuryr

9.10.18 10:22

dobrá práce

Reagovat
Crazym
Crazym

9.10.18 10:15

Jéé, ten je krásný. Jak je to s těmi velikostmi, já měl tu menší, pumpa mi dosahovala až k horní trubce a držela za jednu tu objímku bovdenu. Já ho koupil z druhé ruky a myslel si, že mu ho dělali na míru bo byl malý jak já :-) Mě se dochovaly jen dvě fotografie a paměť už neslouží :-(

A není to tak dávno co jsme prodali kamarádův původní, ten byl větší a měl odlehčené brzdové páky. Nastrojili jsme na něj vše co se našlo a šel do světa za 1500,– a teď už toho pomalu začínám litovat :-)

Reagovat
tromboonen
tromboonen

9.10.18 09:41

Sakra chlapi, Vy se tady rozplýváte nad tím, jak to krásně cvakalo a neberete ohled na Onuceho, co o pár témat vedle řeší složitou životní situaci s cvakající vidlicí, navíc ztracenou v matrixu České pošty… mějte trochu ohled :)

Reagovat
kanta
kanta

9.10.18 09:34

F10 s taxometrom ;)

Reagovat
noelgabriel
noelgabriel

9.10.18 09:27

Krasna renovacia, a nielen tato :)

Reagovat
romachain
romachain

9.10.18 09:14

Mám ten tachometr někde doma v krabici si myslím ještě…

Reagovat
seatik
seatik

9.10.18 09:11

Nádherně zachovalý exemplář. :-) Ten tachometr si taky pamatuji, nějaký čas mi to taktéž cvakalo. Po něm to pak nahradila bovdenová verze tachometru s budíkem. To byly časy . Plnej počet :-)

Reagovat
novas752
novas752

9.10.18 09:06

Krásná barva

Reagovat
Alojs01
Alojs01

9.10.18 08:55

Super je ten tachometr na přední vidlici, s tím jsem pár tisíc km taky najezdil a když se trochu povolil ten vnitřní mechanizmus, tak při sjezdu vyšla každá 3.-4.otáčka na hrot a ozvala se děsná rána :-))). Pak tam šla gumička z duše a bylo to zase opravený… :-))

Jinak stroj krásnej!

Reagovat