Značka | 3T |
Model | Strada |
Modelový rok | 2019 |
Velikost | 56cm/L |
Kliky | Sram Force 50zubů |
Přesmykač | --- |
Měnič | Sram Force 1*11 |
Řazení | Sram Force 1*11 |
Převodník | 50t |
Kazeta | 11-36z |
Náboj přední | 3T |
Náboj zadní | 3T |
Brzda přední | Sram Force |
Brzda zadní | Sram Force |
Řídítka | 3T karbon |
Představec | 3T |
Pláště | Pirelli |
já to mam v rámci jedný akce u 3T z Itálie
Jinak v Čechách to dováží FC Import (Futurecycling). Nejlíp asi napiš Tomáši Chotěborovi na chotebor@futurecycling.cz
Ahoj odkud to máš a kolik to stálo?:) díky chtěl bych tu červenou verzi …
1.10.18 14:18
paráda, za pět
well: tak já trpim na to, že mam krátký nohy a delší trup. Před tim jsem jezdil s kolem co mělo reach 387 a 130mm představec. Tady se ve výsledku dostanu na hodně podobný hodnoty.
gumy tam jsou daný 25mm, což je v kombinaci s ráfkama Dicus 35 Pro asi ideál
https://www.3t.bike/…c35-555.html
Jinak aerodynamika, nedokážu uplně posoudit. Určitě je to nejvíc aero z toho, co jsem dlouhodobě jezdil před tím (Tarmac Pro, Tarmac SL4, BMC SLR01,…), ale vyloženě aerokola (Venge a Timemachine od BMC) jsem jel vždycky jen na chvíli a je třeba to posuzovat včetně setu kol s pláštěma. Když dáš na sebelepší rám nearokola (a neni zas tak hodně zásadní jak moc jsou vysoký), tak ho to taky zabije.
Jednopřevodník je mi celkem volnej. Když to majitel ušlape, proč ne. Jen mi to kolo přijde díky řídítkům a představci hrozně dlouhý (posunutý těžiště až moc nad přední kolo). Jen se na to kouknu a bolí mě záda.
Daldrum: Jenže ty potíže se smykem opět padají, přesmykače z posledních řad od Shimana chodí jak po másle, odpor a rychlost řazení téměř stejná jako při řazení na kazetě. Vyzkoušeno na FD-5800 a FD-8000.
Jo. Je to – v rámci obecnýmu vkusu škaredý asi stejně jak prvni S5 Cervelo. Ta se mi taky hrozně líbila. :)
favorit: Mně se vlastně svým způsobem to „zbořený“ kolo i líbí. Jede určitě pěkně a i s většími odstupy v převodech se dá jezdit. Líbí si mi absence přesmyk – jestli jsem měl za dobu, co jezdím, s řazením nějaký problémy, byl to většinově spíš přesmyk než zadní šaltr
favorit: A ta, jakože aerodynamika? Jak ti přišlo, že to jede? Mimochodem, jak široký jsi tam dal gumy?
Daldrum. Jasný. Však já taky ne. Já tam ostatně byl párkrát vždycky jen v zimě – aby mi nebyla taková zima, že. :) Jen jsem byl akorát na kole vždycky zvyklej, že když se někde jelo ve skupině (tŕeba aji s těma opravdickejma závodníkama) na švih, tak aby byla hlavně sranda. Kdežto od té Olympie vypadalo legračně, jak to tam někteří hoši brali jakože vážně, říkali tomu trénink, učili se sami ty cyklistický dovednosti (třeba kolotoč a tak) měli takový ty stejný bundičky a na kole zodpovědnej výraz. Ale ono je všechno tohle asi v pořádku; mně to akorát při tý jejich výkonnosti (s vyjímkou toho Pohyho, jak jsem řek) a při mý potměšilosti přišlo takový trochu srandovní, no. :)
Že převodník jako jednotný číslo, nebo převodník jako že se něco stane když šáhneš na levou páku??? Vyjadřuj se jasně chlape.
No, myslim si v podstatě to samý, tedy že převodník na silnici je primárně marketingovej tah.
Na druhou stranu, na muj styl silovyho jezdeni a hodne ze sedla mi to prijde supr. Navic jsem na min prevodu naucil na biku, kde jsem to vzdycky orezaval co to slo, kdyz uz treba pred deseti lety jsem vozil 2*9 a co nejdriv pak daval jednotac. Ta jednoduchost ma neco do sebe.
Zaroven je ale pravda, ze na profi uziti to jemny odstupnovani chybet bude. Ale jak uz se tu pise, profi, amatersky a jezdeni na kochacku jsou uplne odlisny veci. Kazdopadne jsem zvedavej jaky to bude az pojedu neco delsiho, tedy 150+km
Zdeňku, já neříkám, že to bylo od Olympie závodění, protože se primárně najíždělo. Olympie je docela široké období. Je vidět, že máš přehled jen o části té doby. Jen jsem chtěl přehnaně naznačit, že i s jedním převodem se dá jezdit. Na závodníka si nehraju, nejsem jím
Těžko říct – moc by mne, i proto, zajímalo co o tom řekne majitel. Závody na profi úrovni jsou jedna věc a hobby švihy a projížďky druhá. A od Olympie – to bývala taková legrace: jedinej Pohy byl, jako jedinej, opravdu hodně dobrej a trčel tam mezi těma hobbikama naprosto nesouměrně. Ad od těch ostatních to byla jen trochu legrační hra na opravdickou cyklistiku. Ale proč ne, nakonec… :)
Jinak podle mě jedinej důvod vzniku tohoto jednopřevodníkovýho řešení na silnici byl pokus o oživení trhu. Nějaké zájemce si to najde, i když to je trochu krok zpátky (záleží, kde člověk jezdí). Na plošší profily ok, na náročný profily to je krok zpátky. Ale proč ne, já taky jednu dobu jezdil zimní švihy na festce, dokonce i párkrát na společné vyjížďce s normálními zimáky od Olympie :-)
„takže nedostatkem jsou „jen“ větší skoky mezi jednotlivejma pastorkama“
No právě, proč si v dnešní době dvojplacky zvykat na větší skoky? To je při náročnějších jízdách docela důležitá věc a při zvyšující se únavě to pak musí být nepříjemný (v porovnání s dvojplackou). Ale chápu, že se ti to třeba líbí. Zvyknout se na to asi dá, dřív se jezdilo míň pastorků a tužší převody, k čemuž bych se taky už nerad vracel. Podle mě to je zatím slepá cesta, případně niche.
Co mám já společného s tím, že ty nemáš rád nějaké mravokárce, jsem zcela nepochopil. Ledaže bys snad potřebu prezentace vlastní hlouposti nakonec považoval za špatný mrav?
Mě zas nesedí mravokárci co furt kážou, tak je zkouším nalomit ironií, ale na tu seš Ty imunní, že jo? Se furt tak nerozčiluj a neber si to osobně, ještě Ti praskne žilka :) A pusť si ten rozhovor…
Tromboonen: Rád ? To asi ne; mě hlupáci, co se do člověka furt, jako ty, povrchně a hloupě serou, spíš dost otravují. Já vím, je to však dnes asi zastaralý postoj.
Já vím, že mě máš rád, Cio, ale slyšel jsem rozhovor s majitelem AquaBlue a 3T s nima pěkně vyjebali, jestli s tím měl něco do činění Vroom nevím.
Hogy: s těma převodama souhlasím. Dávám 11–25 na časovky, 11–28 na tréninky, ale tam už mi ty skoky vaděj.
Jinak kolo zajímavý, to jo, ale raději bych 2×11 verzi.
Pohodlné by to vzhledem ke konstrukci (tvaru) rámu být mělo. Designově mi to zrovna nesedí, překvapivě hlavně díky dolní rámové. Jednopřevodník by pro mě byl peklo. I na klasice 53/39 a 11s sadě mi přijde optimální odstupňování až na kazetě 12–25.
Je to zajimavy kolo:-)a i pekny!hlavni je aby vzdy kolo delalo radost majitely:-)
tromboonen: seš, jako skoro vždycky, hodně mimo glocnu. Kolo v závodním režimu mělo svý limity a nefungovalo optimálně a byly s tím teda jakýsi problémy, ale s tím, že docela sympatičtí Irčani museli skončit, tohle teda nesouviselo vůbec. Vroomen to zkusil, nesral se, a úplně to (zatím) nevyšlo; ok. Moh si to, s tím, co dosud v oboru udělal, ostatně klidně, na ronzdíl od jiných, co doteď jeho různý ty Cervela kopírujou, asi dovolit. Ostatně dnes je k dispozici i verze s dvojpřevodníkem. Furt je tohle invenčnější a zajímavější než všechny tytrekcanonspešlmeridy z každýho Lídlu.
jinak
První dojmy jsou dost příjemná a stabilní geometrie a vysoká tuhost, včetně řídítek (což mě u plochejch docela překvapilo). Na to, že se jedná o aerokolo je tu nadprůměrnej komfort, kterej se ještě nechá vyladit širšíma pláštěma (max je 30mm, ted tam jsou 25mm).
A jednopřevodník? Na profi závody by to byla blbost, ale pro amatérský ježdění mi to přijde v cajku. Lehkej a ani těžkej převod nechybí, takže nedostatkem jsou „jen“ větší skoky mezi jednotlivejma pastorkama.
@tromboonen za ty peníze nebylo na výběr. Ale ve výsledku mě to jako celek mile překvapilo. Esteticky a i funkčně.
@peter934 ráfky maj 32mm
jako nesilničářovi laikovi mi to přijde jak tvrdá koza na časovku. taky by mě zajímaly jízdní dojmy.
Tak snad nedopadneš jako team AquaBlue, který tohle kolo a neprůstřelná smlouva s dodavatelem přivedli do hrobu… Škoda žes nevzal tu dvojkovou (2×) verzi
@mykovec je to silnice. Letos na tom jezdil, ne moc úšpěšně, Aquae Blue Sport.
Je to silnička nebo greml, pardon gravel? Kazeta11–36 by mi na silnici asi moc nechutnala. O 1×10/11 na zimákovi jsem lehounce přemýšlel ale tak s 44×11/28 pro 10 nebo spíš 11s. Ale vypadá to velmi zajímavě, vo tom žádná, jestli to pojede, jak to divně vypadá, tak to bude fakt raketa
místa je tam dost. Měly by se tam vejít až 30mm. Teď tam jsou 25mm.
No a fotky. Já na to focení moc nejsem, jen cvaknu mobilem. A u baráku bylo divný světlo :(
Mezi zadním pláštěm a stavbou moc místa není, ty gumy jsou 28mm? Jinak Strada je top, fakt by to zasloužil lepší fotky.
Nějakýho kamaráda s lepším foťákem máš? Ne že bych byl posedlej kvalitou fotek ale v tomhle případě by to možná nebylo od věci. Kolo samosebou TOP!
Těším se na ty jízdní dojmy. Abych byl upřímnej, Strada je jednou z mála dnešních bakelitových silniček o kterých bych sám snad ještě uvažoval…
dneska jsem ho dostavěl, takže první dojmy budou až večer.
Sedlo jsem tam hodil ze starýho kola, protože mi vyhovuje tvarově. Bílá barva na ráfkách sundat nejde a červenou jsem doladil ještě omotávkou od Supacazu, což neni na fotce moc vidět, aby to sedlo a nápisy 3T tak nebily do očí :)
Pardon
To je fajn, že to tady někdo má…! :) Jak se ti na té věci jezdí? Jinak bych se jen přimlouval dá pryč to takto barevný sedlo – docela to tam ruší (trochu teda i s těma bílýma flekama na ráfkách) – apoň teda na tech fotkách.
To je fajn, že to tady někdo má…! :) Jak se ti na té věci jezdí? (Jinak bych se jen přimlouval dá pryč to takto barevný sedlo – docela to tam ruší – apoň teda na tech fotkách)