Ten stříbrnej...

Přidat foto

Vetešnictví.....

A uvnitř tatranka

Páky byli dost dodrbané, museli jsme je vyleštit.

Pil by jste z toho někdo po těch letech?

Takže opět kolo mého dobrého Favorit kamaráda co zůstává v ústraní.

Jedná se o krásný rám F1S z posledního ročníku kdy se ještě používali tyto mufny. O rok později byli k vidění také, ovšem už na nich proběhli změny k moderně.

Kolo mělo v originále zcela stejný stříbrný lak, ovšem v tak zuboženém stavu, že bylo rozhodnuto o jeho novém nalakování.

Všimněte si velmi málo rozšířené přehazovačky z první generace SR. Otázka na znalce – měla tato přehazka oba hlavní šrouby z titanu?

Dále jsem odvařen z odlehčených brzdových pák, jsou prostě krásné.

Za zmínku stojí bidon s nápisem PWB a samozřejmě brašna na rameno značená stejným legendárním závodem.

Foceno na velodromu v Brně kde se konala akce Špicové Favál.. Tento den, toto kolo a jeho pilot získali diplom za druhé místo ve sprintu na 800m.

(vloženo 27.9.18)

learita learita
Ohodnoť bajk: (4.6  / 28 hlasujících)
Značka Favorit
Model F1S
Modelový rok 1980
Velikost 58
Hmotnost 10.2
Rám Fe
Vidlice Fe
Hlavové složení Campagnolo Nuovo Record
Kliky Campagnolo Super Record
Středové složení Campagnolo 1,37x24
Přesmykač Campagnolo Super Record
Měnič Campagnolo Super Record první generace
Řazení Campagnolo Super Record na objímce
Převodník Campagnolo Super Record 53-42
Kazeta No name 13-28
Řetěz ČZ F100 gold
Náboj přední Campagnolo Nuovo Record
Náboj zadní Campagnolo Nuovo Record
Brzda přední Campagnolo Super Record
Brzda zadní Campagnolo Super Record
Brzdové páky Campagnolo Super Record odlehčené
Ráfek přední Mavic galuskový
Ráfek zadní Mavic galuskový
Dráty DT Swiss
Pedály Campagnolo Nuovo Record
Řídítka Ambrosio
Představec Cinelli
Sedlovka Campagnolo Nuovo Record 26.2mm
Sedlo Concor
Pláště Vittoria Rally 23-622

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Hanysek
Hanysek

30.9.18 10:24

Nejen za ty boty top:)

Reagovat
learita
learita

28.9.18 21:23

Kus ty brepto:-) vrtáky mám:-)

Reagovat
Pilane
Pilane

28.9.18 21:16

no vidiš, .. a já myslel že's tam měl aspoň osmiděrovej ..

.-)

Reagovat
learita
learita

28.9.18 20:54

Pilane – a že já mám takový přesmyk na kole na kterém jsem s tebou jel KK to jsi si nevšiml:-)

Říkal jsem Markovi zda nechce krapet přitáhnout kónusy na nábojích:-)

Reagovat
Pilane
Pilane

28.9.18 19:12

Čtyřotvorový přesmykač, starší rámu samotného, toť věru raritka.

..pro druhé místo pouze.., taková drobná přátelská sabotáž…

Reagovat
learita
learita

28.9.18 12:20

Tromboonen- Rudé právo je povinnost:-)

Maki – ty boty dodnes závodí.

Aktuality – Marek udělal striptýz a ztratil se:-)

Ty páky vídám na ebay a vždy tam píšou SR.

Druhá generace prehazky SR má oba šrouby titanové.

Vicekolecko bylo zvoleno přímo pro tento závod, po stovkách najetých kilometrů v testu. Jedná se o speciální odstupňování převodů, určené přímo pro Markovi nohy a povrch velodromu. Bylo přímo určené pro získání druhého místa.

Reagovat
aktuality
aktuality

28.9.18 09:33

Vypadá to, že Marek domu šel pěšky, bez brašny a bos :). Páky jsou dle mého Nuovo Record a přehazka by měla mít jen jeden hlavní titanový šroub. Kolo je parádní! A co to vícekolečko?

Reagovat
makimaki
makimaki

27.9.18 21:03

Přesně tyhle boty jsem vlastnil – Botas, akorát měly tenké černé tkaničky, vidím to jako dnes.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

27.9.18 20:54

Nepil bych a Ruďasa bych si odpustil, ale historická hodnota se počítá…

Reagovat