Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Erider
Erider

30.9.18 13:19

kOmE : ekola s 80 W místo 500 W ?? … jednak už jsou takové „pseudo“ ekola ,které mají slabší baterii akorát se nějak neprodávají moc … a taky k čemu by pak byly ?? …myslím že jsi na ekole ještě nejezdil … protože slabší mod než eco do kopce moc nedává smysl… to už je lepší – lehčí výšlap na klasickém kole …

Reagovat
Barak
Barak

21.9.18 08:09

Lišák: nejsem příznivec ani odpůrce. Vidím pozitiva i negativa, takže pokud jsem zmíním nějaká negativa, není to nechtěně. Zatím na to nemám vyhraněný názor. Spíš sleduju tu hysterii kolem toho, pošramocená ega některých a hlavně to, kam se to celé bude ubírat. Protože bych samozřejmě nerad, aby se kvůli elektrokolům tvořili plošné zákazy.

Reagovat
Lišák
Lišák

20.9.18 21:30

cyborg, Barak: je hezký, jak dva příznivci éček, i když nechtěně, v podstatě napsali, kde je s éčkama problém :-)

Reagovat
cyborg
cyborg

20.9.18 15:09

:) Ok, sry… jak je to tady samy hejt tak jsem to uplne nepobral

Reagovat
Barak
Barak

20.9.18 14:50

cyborg: asi jsi mě úplně nepochopil. Myslel jsem to jako otázku pro ty, kterým vadí e-biky, ale zároveň se nechávají vyvézt lanovkou, aby měli větší akční radius nebo si kopec sjeli víckrát. Jistě, lanovky nejsou všude a většinou se pak jede dolů nějakým uměle vytvořeným parkem. Ale je na místě, aby se tito vysmívali e-bikům? Dá se jízda lanovkou a pak dolů z kopce považovat víc za cyklistiku než ježdění na e-biku, které tolik kritizují?

Reagovat
cyborg
cyborg

20.9.18 14:05

Lanovky jsou kupodivu jen na urcitych mistech, je jich ve finalne pomerne malo, takze casto nejsou zrovna tam kde bys to potreboval. Operuji vetsinou jen do 17h a pokud mas okruh s vyuzitim 3–4 lanovek + treba vlak, tak je to pomerne draha sranda.

Reagovat
Barak
Barak

20.9.18 13:06

Když je tak špatný vyjet na kopec v Alpách na e-biku, vyjet lanovkou je lepší/horší/stej­ný? ;-)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

20.9.18 12:52

jojo,* sranda je najednou i na mistech kde driv nebyla*, bohužel

nezbývá než doufat že se to pročistí tak nějak na Darwina… naposled jsem potkal dvojku s ekolama u nás na kopci, nahoru vyjeli, ale dolu to nedokázali sjet a tak to radši vedli. škoda, mohlo bejt o dva ebiky míň.

Reagovat
cyborg
cyborg

20.9.18 10:11

File12: presne.. ujet 45km za 2h v kopcich, a cim prudsi tim lepsi, clovek bez kondicky neda ani omylem a je z toho tryzna. Me bavi nejvic sjezdy, takze 90% casu stravim drapanim se na kopec a jen 10% zbyde na to co me na biku bavi nejvic. Ty % zabavy ebike dost meni a i traily mirne do kopce valite 25+km/h a sranda je najednou i na mistech kde driv nebyla. Na Koprivne jste s ebikem nahore stejne rychle jak lanovka atd. Dalsi kapitola jsou Alpy, kde je pro nas lamy scifi dat bez motoru okruh s 2k prevysenim. Takze ebike otevira uplne jine moznosti, protoze dokazeme prejet kopec a vratit se zpatky i bez lana. A ve finale, ja sem vic muzikant nez biker, takze cely leto jezdim po koncertech,liju pivo a chodim spat pozde. V kombinaci se dvema malymi decky na krku je pak na honeni fyzicky casu malo.

Reagovat
File12
File12

20.9.18 07:00

Trepi. proboha 45km za 2h to nic extra neni. Ale nezapomínej, že seš silničář. ono na bajku a pokud je trochu horší profil to je tak akorát. Prostě pro cyklistu ebajk neni. Známej ho koupil protože fyzičku nemá ale dělá závodně klasickou kuluturistiku a nechce tolik pálit svaly, přesto ho baví jezdit.

Těch případů a důvodů bude víc a nelze někoho odsuzovat. Možná je lepší v jiný sportovní aktivitě a nemusí to být lenost.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

19.9.18 21:00

Jen houšť :DD Tady to je trochu mimo a nejen pro ty ceny, ta váha mě furt straší. Naposledy jsem se „zamiloval“ do tady tohodle Lapierrre a čekám kdy se objeví na trhu. Pokud si někdo lépe rozumí se strejdou Googlem, tak ocením info :-)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

19.9.18 20:50

jasně, hospodští pomaleči stihnou obrazit víc hospod a ani se nespotěj

Reagovat
random
random

19.9.18 19:45

Ale ježdění do kopce je zábava. A pokud má někdo 2 hodiny na e-bike, tak má i 2 hodiny na kolo bez motoru, to jsou jen výmluvy, lenost a pohodlnost. Jinak design tohoto e-biku je povedený.

Reagovat
cyborg
cyborg

19.9.18 18:46

holt kazdej nema mrte casu a fyzicku treba uz vubec. tohle proste nam hospodskym povalecum uplne jinej raid a moznosti co se tyce planovani tras. A to nemluvim o tom ze i jezdeni do kopce zacne byt zabava. U me je to uz jen otazka penez, ale vim ze si to do 1–3 let poridim

Reagovat
Trepifajxl

19.9.18 18:37

cyborg: za dvě hodiny objede na mopedu 45 km? tak to je tedy úctyhodný výkon

Reagovat
cyborg
cyborg

19.9.18 17:51

V prubehu dne si klidne v appce doladite eco tak aby jste jeli tak pomalu jak „normalni bikeri“ a mate dojezd jak krava.. Dali jsme Alpy, Jeseniky, celodenni tripy, vylet i pres noc (+2h na dobijecce v hospode) a vzdycky vysel s baterkou Keneva s rezervou. A to sem tam tahal lidi do kopce.. Na turbo utahne dva lidi na batohu, do kopce kde by jste se plouzili 5km/k jedete 10+ a utrpeni je polovicni :)

Reagovat
cyborg
cyborg

19.9.18 17:44

da se jednoduse nastavit i v jejich apce, klidne 1% dopomoci

Reagovat
Petulda
Petulda

19.9.18 14:44

kOmE:

Souhlas. Co jsem zatím jezdil na e-kolech, tak u všech bych ten nejslabší „Eco“ mód bral třeba jako 2. nejsilnější ze 4. Prostě aby byly ještě dva slabší a jen jeden silnější než co je současné Eco. Případně nastavitelný max. výkon po 50W krocích, podobně jako píše JFtryall.

Reagovat
JFtryall
JFtryall

19.9.18 14:02

Kome: No je skoda, ze tohle uzivatelsky neni otevreny. Taky bych ocenil, aby se dal nastavit strop treba 150W a baterka vydrzela mnohem dele. Sice by jel clovek docela pomalu, ale vyjel by i velky kopce porad ve vytrvalosti a nevychladnul by na lanu, kazdopadne to ma smysl. U Shimana kdyz sepnes Eco mod na max- coz je na tezsim enduru s DH obutim skoro vsude(v technic­tejsim kopci), tak dava nejakych 280W. A takhle to vydrzi asi 90 minut pracovat.

Reagovat
wilda81
wilda81

19.9.18 13:26

Marek.Kv: máš snad v kapse nějaký převratný objev jak navýšit řádově kapacitu baterie?

Reagovat
cyborg
cyborg

19.9.18 13:09

Kamarád, muzikant, který jezdil na kole 1× za 14dní. Jezdil čím dál méně, fyzička chyběla, trápil se, jezdil mezi posledníma nebavilo ho to.. Prodal KTM Adventure, koupil si Turbo Kenevo a od tý doby jezdí 3–4× týdně, za 2h objede 45km! A je z toho úplně odvařenej, dává s náma všechny výlety, jen ten koho posíláme na kopec se podívat kudy, když je nouze dokáže na kopec vytáhnout dvě líné ludry které už nemúžou. Ve finále se hýbe 10× víc než předtím.. Co je na tom špatně ?

Reagovat
Marek.Kv

19.9.18 13:05

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
kOmE
kOmE

19.9.18 12:51

Mě jde o to, že by to mohlo být celý menší pro ty co potřebuji dopomoc sem tam a nemuselo by to ve finále ani vypadat tak hnusně. A navíc by to mohlo být jen třeba o kilo lehčí než kolo bez motoru.

Reagovat
Georrge
Georrge

19.9.18 12:46

kOmE: tak míru pomoci si můžeš nastavit, takže to může do kopce pomáhat jen trochu a baterie vydrží dlouho. Na rovinkách či z kopce se často dá jet více jak 25km/h i bez pomoci, takže tam se energie nepálí vůbec. Myslím, že s rozumnou mírou dopomoci lze na kole strávit celý den, což je super pro ty, kteří nejsou tak trénovaní a celý den na kole někde v horách nevydrží. Ale přitom mají pořád hodně pohybu a pořád pálí sádlo a fyzička roste.

Reagovat
kOmE
kOmE

19.9.18 12:30

Já bych raději viděl tyhle am a en kola koncipovaný tak, aby pomáhali nahoru ,ale ne 500w ale třeba 80w, čímž by byla potřeba menší baterii a motoru. Nemusí to přece být kola pro důchodce. Stačí aby trochu usnadnili výjezdy.

Reagovat
kOmE
kOmE

19.9.18 12:27

Tak najít místo ,kde se dá jezdit legálně na motorce není vůbec snadný. A na MX trať tě za darmo taky nikdo nepustí a co se týče endura, tak vím jen o pár místech kde se jezdit i mimo závody.

Reagovat
Joe_Pike
Joe_Pike

19.9.18 12:25

Ale jo… Pokud si to nebudou kupovat jelimani, který na to kromě peněz nemaj, tak proč ne… Hlavně by bylo fajn, aby někdo kontroloval, že ta kola jsou skutečně omezená na 25 km/h. To bude asi trochu problém…

Reagovat
sodek
sodek

19.9.18 12:21

snílek: kde chce a na čem chce, to nejde moc dohromady…

Reagovat
McBlacky
McBlacky

19.9.18 11:24

tohle už je mega pila

Reagovat
File12
File12

19.9.18 11:17

No vypadá dobře. Na elektrokolo. Radši nechci vidět cenu u sworks ve spojení s el.

Názor na ty kola mam neutrální a stejně je to pořád dokola. Pokud mi neruší nebo se mi nebude smát proč ne. Je to jinej druh zábavy.

MX souhlasim že bude větši prdel. Ale kde s tim můžeš reálně jezdit?

Reagovat
Libores
Libores

19.9.18 11:10

na MX si máknu taky a je na tom větší prdel. Tohle už je takové lehce pokrytecké…

Reagovat
snílek
snílek

19.9.18 10:53

Georrge: Můžeš si na tu krosku třeba přidělat kliky s pedálama, takovou maketu s nějakym odporem, pro ten pocit. A nebo se před vyjížďkou projet na kole abyses unavil. Představ si, kam s motorkou můžeš dojet – i když se ti zrovna nechce nebo dokonce nemůžeš.

Reagovat
Petulda
Petulda

19.9.18 10:46

snílek:

Přesně tak. Pokud dodržuje všeobecně platná pravidla, pak s tvým textem nelze než souhlasit.

Reagovat
Georrge
Georrge

19.9.18 10:45

snílek: k ničemu, protože se na tom nedá šlapat, není to kolo. Na e-kole si může máknout, stejně jako se můžeš pohodlně vozit, pokud se ti zrovna nechce nebo už nemůžeš. Na motorce se jen vezeš ⇒ k ničemu.

Reagovat
THORX
THORX

19.9.18 10:36

Ten střed je humus asi jako všechna ečka

Reagovat
snílek
snílek

19.9.18 10:34

Georrge: Jak k ničemu? Je to skvělý a ne o moc dražší. Nehlučí to a nesmrdí. To si konečně užiješ větší rychlosti a ujedeš delší trasu než na kole, proč se omezovat? Každej, včetně lenochů a dědků, má PRÁVO jezdit na čem chce, kde chce a jak chce.

Reagovat
Trepifajxl

19.9.18 10:33

další hnus do nekonečného zástupu hnusů

Reagovat
tomfree
tomfree

19.9.18 10:18

Nádhera.

Reagovat
Georrge
Georrge

19.9.18 10:10

snílek: to co jsi postnul je k ničemu. E-kolo není jen pro lenochy a staré dědky, pořád si na něm můžeš pořádně máknout a dát si řádně do těla, jen se to děje ve větších rychlostech a ujedeš za švih delší trasu.

Reagovat
snílek
snílek

19.9.18 09:43

Když už elektromotor, tak pořádnej!

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

19.9.18 08:36

Říká se, že kdo nemá v hlavě musí mít v nohách, ale tady mě napadá, kdo nemá ani v nohách musí mít v peněžence :-D Je vidět jak design za poslední dva roky u všech e-kol poskočil vpřed. Už to nejsou jen rámy a k nim prišroubovaná baterie divně nainstalovaný motor a ovládání. Už se těším jak budou e-kola vypadat, až budu ve věku, kdy sám zjistím, že abych někam dojel potřebuji asistenta. Neodsuzuji, nezávidím a nenadávam nikomu, kdo e-kolo má je to zkrátka evoluce cyklistiky a jen čas ukáže zda tahle cesta vede do slepé uličky jako třeba elektrické křeslo. To už dnes taky nikdo nepoužívá :-))

Reagovat
roman II

19.9.18 08:26

pěknej ebike

Reagovat
Marek.Kv

19.9.18 07:46

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Radovan84
Radovan84

18.9.18 23:48

S Works elektro?Nakopat je do řitě v tom slavným Spešlu…

Reagovat
Georrge
Georrge

18.9.18 21:12

Dost škaredé. Ale mohla by na tom být sranda.

Reagovat
Suke001
Suke001

18.9.18 20:19

paráda za cenu auta :-D

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

18.9.18 20:17

Paráda.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Livina 35
Reyinstashot 32
gemini 7
Doyle 19
Atilla 46
kubajs mtb 10