Viner Superprestige

Přidat foto

Po nekolika pokusech a omylech jsem se rozhod koupit neco poradnyho jak na zimu, tak i na normalni najizdeni. Nejak mam bliz k cyklokroskam nez ke gravelum (i kdyz nekolik gravelu bych si doved predstavit mit ve staji :-)) Na kolo jsem mel 3 pozadavky – karbon ram + vidle, hydraulicky kotouce a pevny osy. V neposledni rade byla taky cena, preci jen to melo plnit roli zimaka a trojky, tak abych do toho nezahucel za uplne moc. Tenhle Viner splnoval prakticky vsecko, takze nebylo co resit. Takhle jak je na fotkach ma 10 kg, dle prodejce bez pedalu a kosiku 8,7 kg, nekde tam lita cca 700 g, ale co, prostoru na odlehcovani je tam dost – az sjedu ty plaste, tak nahodim bezdusaky, casem karbon sedlovka. Mam najeto neco pres 200 km a musim rict parada, lesnich a polnich cest je kolem mraky, i narocnejsi cesticky to pobere, horsi asfaltky super. Pomalu dospivam k nazoru, ze silnicka je zbytecna – dokoupim silnicni kola a budu dle potreby prehazovat (klidne i s prevodnikem, prace na 5 minut) a silnicku pustim o dum dal.

(vloženo 14.9.18)

Kalderon Kalderon
Ohodnoť bajk: (3.9  / 34 hlasujících)
Značka Viner
Model Superprestige
Velikost M
Hmotnost 10
Rám Karbon
Vidlice Selcoff karbon
Hlavové složení Selcoff
Kliky Sram Rival
Měnič Sram Rival
Řazení Sram Rival
Převodník 42T
Kazeta Sram Rival
Náboj přední Clement
Náboj zadní Clement
Brzda přední Sram Rival
Brzda zadní Sram Rival
Brzdové páky Sram Rival
Ráfek přední Clement Ushuaia
Ráfek zadní Clement Ushuaia
Pedály Shimano Ultegra
Řídítka Selcoff Al
Představec Selcoff Al
Sedlovka Selcoff Al
Sedlo Selle Italia
Pláště Vittoria Randonneur

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Kalderon
Kalderon

18.9.18 14:28

Kazeta je 11–42T, v kombinaci s tou 42T plackou vepredu je to delany do vetsich kopecku, snes bych i vetsi placku vepredu, na nejlehci jsem jel zatim tak 3×. Brzdy za sebe muzu rict, ze brzdi perfektne, uz jsem si s tim vyzkousel i na celkem pekny sjezdy a parada. Pohodli – ja to nemel s cim porovnavat, drnca to vic jak HT (prekvapive :-)) ale v pohode, jak jsem psal, az budou bezdusaky, mozna sedlovka karbonova, bude to zas jina pisnicka.

Reagovat
detoxy
detoxy

18.9.18 14:04

Předloni jsem o něm taky uvažoval, když jsem si pořizoval cx na ježdění do práce. Bylo to a je to krásné kolo, i po letech mi z hned padlo do oka. Jakou to má kazetu (rozsah)? Jak jsi spokojený s pohodlnosti rámu? A jak to brzdí? To byly dřív pro mě hlavní otazníky…

Reagovat
Kalderon
Kalderon

16.9.18 22:43

Sedlo – z ty fotky to vypada hrozne, v realu to az takovy neni, ale pujde pryc, nesedi mi.

S predelavanim na silnicku – taky si uplne nedokazu predstavit predelavani napr. denne nebo i tydne. Mam predstavu, ze to proste predelam a budu jezdit delsi casovy usek (3 tydny a vic) silnici, pokud mi bude chybet kros, tak to zase vratim, ale prekopavat to casteji, to by me asi pekne brzo otravilo. Navic v lete ten teren muze na sebe vzit MTB a kroska byt silnickou prakticky cely leto, ale uvidime jak to bude.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

16.9.18 08:39

Pěkný, zajímavý… Škoda slabších fotek. Co se výměny kol a převodníku týče – ono to možná je „pět minut“, ale moc si nedovedu představit, že se odpoledne po práci rozhodnu vyjet a teď vezmu do ruky inbus a budu se točit s dvakrát pěti šrouby. Další věc je pak délka řetězu…

Reagovat
milan.v
milan.v

14.9.18 23:50

Zajímavě nakloněné sedlo… Kde já jsem to jen viděl…

Reagovat

Další galerie z kategorie

Steev 7
Mican_1 0
MCS 0
mirdanb 2
pumpy 4
vlkuc 1