Jeden z prvních aero rámů. Tenkrát to ještě kreslili lidi ne počítače, tak se na to dá i dobře koukat oproti součastné produkci. Rám je Made in Japan! V té době s tím karbonem holt neuměl pracovat každý.
Kola jsou Spynergy poslední čtvrté generace v provedení Super-Stiff (zesílené loukotě) a doplněné ještě o vzpěry mezi loukotěmi.
(vloženo 3.9.18)
Značka | Kestrel |
Model | 200SCi |
Modelový rok | 1995 |
Hmotnost | 9,7 |
Rám | Bakelit |
Vidlice | Kestrel EMS |
Hlavové složení | Shimano 600 |
Kliky | Dura-Ace 7400 |
Středové složení | Dura-Ace 7400 |
Přesmykač | Dura-Ace 7400 |
Měnič | Dura-Ace 7400 |
Řazení | Dura-Ace 7400 |
Převodník | Dura-Ace 7400 |
Náboj přední | Spynergy |
Náboj zadní | Spynergy |
Brzda přední | Dura-Ace 7400 |
Brzda zadní | Dura-Ace 7400 |
Brzdové páky | Dura-Ace 7400 |
Ráfek přední | Spinergy |
Ráfek zadní | Spinergy |
Dráty | Spinergy |
Pedály | Look |
Řídítka | Nitto |
Představec | Dura-Ace |
Sedlovka | Dura-Ace |
Sedlo | Selle San Marco |
Pláště | Vittoria |
Tak třeba to v roce 1988 na 386ce spočítal nějaký sofistikovaný SW na aerodynamiku a ten rám takto navrhl, nicméně já k tomu budu přeci jen lehce pesimistický. Asi jako k mimozemšťanům v Roswellu.
V roce 95 to kreslil lidi, ne počítače? V ulambataru, nebo kde!? Ještě tu o červený karkulce :)
Dobře jsi to sem nasypal! Dost kontrastní oproti tomu co tu standardně frčí. Což není myšleno negativně. Často nás totiž omezují naše obzory vědění, zpracované marketingem. Stroje, i pojednání si zaslouží ve všech případech plný počet.
tak tohle je neskutečný mazec, úplně škoda mít takové kolo. já bych na tom nejezdil, aby vydrželo věčně a mít ho, aby stálo doma to nemá smysl. perfektní práce
Košíky jsou tady opravdu titanové KC. Nicméně mi tam úplně neseděli, tak jsou tam teď tenčí nerezové KC a černé. Nechal jsem je nitridovat :-)
Fajny . kosiky na flase su KING titanium ? [vyzeraju tak podla zvaru] ked hej tiez mam take . dakedy davno som dal za jeden 40bubakov .
Tak jako zapšklý nejsem! Staromilský outsider teda už jo :-) Jako Dogma je víc. Přeci jen to to dogma. Hnusný je to teda obdobně.
Super, tahle první Dura s dualama je bombastická, páky nemají daleko do šperku
Hogy: Když už byla řeč o kráse dnešních mainstreamových kol, v různých anketách (Red Dot, ankety hobby cyklistů v cykl. mediích v Británii, Spojených státech i jinde) bývají často nejvýše hodnocena, (ponecháme-li stranou fenomén Socialized, jako nejkrásnejší a nejprestižnější silniční kola, jež je možno si přát Pinarello Dogma F10 a Trek Madone. Které z těchto dvou kol bys ty (oprostiv se na chvíli pozice zapšklého staromilského outsidera) považoval za to prestižnější a krásnější pro dnešního standardně moderního, dynamického a mentálně přirozeně flexibilniho hobby sportovce?
Richards: to je tím, že to je z karbonu a ne oceli. Všechny tři mé slušné ocelové kola (zimáka vynechávám) váží méně. Takže je to uplně jasný :-)
mr.antik: z produkce minimálně posledních deseti let bych snad našel něco relativně přijatelného, pěkného, co má paměť dává, nic. A pokud něco snad postavené bylo, tak imho mimo běžné značky. Spíš se v tomto okruhu nalézá řada nejošklivějších kol, která jsem kdy viděl.
Tobyfree: tohle vůbec neřeším. Všechny moje kola jsou mimo mainstream a pro většinu víceméně zcela nezajímavá.
Paprsky nejsou loukotě, takže nikoliv vzpěry mezi loukotěmi, ale mezi paprsky. V cyklistice se loukoťová kola nazývají loukoťová nikoliv proto, že by byla opravdu loukoťová, ale proto, že se skutečným loukoťovým kolům vzdáleně podobají (zejména kvůli malému počtu silných paprsků).
Asi blbý dotaz, ale tuto éru silniček až tak nesleduji. 9,7 kg ? Co je na tom tak těžkého ? Ale jinak nádhera za 5* každopádně.
Nadhera, jenom me mrzi, ze nejakej vandrák nedal 5, takze nedosahnes na komplet 5 hodnoceni :( …rozhodne by si to zaslouzilo!
Krásnej kus historie. To má plnej počet.
Parádní retro kousek, na tom je škoda jezdit. 5*
Současná produkce je díky novým „standardům“ většou moc pěkná, to bych nehaněl. Dnes bych si na krámě tohle nekoupil. Ale na tu dobu to je teda bomba
neskutečné :)