Favorit F1 Special 1988

Přidat foto

Rám si mne našel v již opískované podobě a protože modrých už bylo dost, dle nápadu původního majitele jsem ho nechal za pomoci UrbanVelo obléknout do stříbrné. Je to tak trochu atyp, neboť jediné co odpovídá době vzniku dle vyraženého čísla jsou krátké zadní patky a delší hlavová trubka. Vše ostatní hovoří pro roky sedmdesáté.

(vloženo 27.8.18)

Pilane Pilane
Ohodnoť bajk: (4.3  / 33 hlasujících)
Značka Favorit
Model F1 Special
Modelový rok 1988
Velikost 60
Hmotnost 10,45
Rám ocel Chomutov
Vidlice F1
Hlavové složení celkem lehké
Kliky Shimano 105 Golden arrow
Středové složení Thun - SKF zapouzdřené
Přesmykač Shimano 105 Golden arrow
Měnič Shimano 105 Golden arrow
Řazení Shimano 105 Golden arrow
Převodník Shimano 105 Golden arrow 52/42
Kazeta Shimano 8kolo, 13-26
Řetěz Shimano HG 71
Náboj přední Shimano Ultegra SH 6600
Náboj zadní Shimano Ultegra SH 6600
Brzda přední Shimano 105 Golden arrow
Brzda zadní Shimano 105 Golden arrow
Brzdové páky Shimano Ultegra
Ráfek přední Alexrims R450
Ráfek zadní Alexrims R450
Dráty DT Swiss nerez
Pedály SR
Řídítka ITM
Představec ITM
Sedlovka 26,2
Sedlo Ritchey
Pláště Maxxis Dolomites

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
rorschach
rorschach

12.9.18 07:18

Ahoj Pilane, máš to krásně vypiplané:) Stříbrnej favál byl vždycky nejvíc.

Reagovat
sergo
sergo

5.9.18 23:06

K dříve probíranému: Stříbrné nálepky na stříbrném kole nezanikají – viz foto.

Reagovat
mejla64
mejla64

3.9.18 22:38

Tyto mufny mám na F1 z 83. roku. A jak jsem se později dozvěděl toto kolo bylo s komponenty Shimano 600 Arabesque stavěno na vývoz do Kanady, ale nějakým způsobem se nakonec prodalo v Tuzexu. Nepředpokládám tedy, že by na tomto kole použily staré mufny ze 70 let. Jasný 80tky.

Zdravím.

Reagovat
sergo
sergo

3.9.18 16:30

Tak nevím, ale mě třeba sedlová mufna připadá na 80´ léta…?

Reagovat
scottscott
scottscott

29.8.18 16:16

Tak je pravda, že podle mufen by se rám řadil do těch 70. let a výrobní číslo tak nejde vidět takže nálepky mi tam taky celkem sedí. Jen mě na těch replikách nálepek štve, proč je neudělali podle originálu a je tam tolik odlišností.

Reagovat
learita
learita

29.8.18 15:47

Ano, myslel jsem to jak píše Scott. Ale byl to napůl vtip.

Pokud ta patka bude držet, pak bych ji pouze nalil mosazí a vypiloval do kýženého tvaru, pokud nebude, pak vyměnit. Jednu stejnou tady mám. Lokální oprava, pouze troška laku s rozstřikem, uděláme na vrátnici.

Reagovat
Pilane
Pilane

29.8.18 11:54

to Scott – s tim co myslel Learita máš asi recht, já to mám tak, že kde jsou vykrajované mufny, tak tam patří stříbrná fólie, takže jsem akorát řešil zda standardní nebo červenou a navíc je hezčí :-)

S tou patkou, někdo před námi se už snažil, nechtěl jsem do toho šahat, snad to chvíli vydrží ..

Reagovat
scottscott
scottscott

29.8.18 10:15

Pilane – ta patka je opravovaná, že? Jinak Learita měl na mysli, že ty nálepky na rámu stejně jako kdybys použil stříbrné zrcadlové, které by pravda na stříbrném rámu zanikaly, patří na rámy z konce 70. let, ale na rámy z konce 80. let patří tento typ nálepek viz foto

Reagovat
vsudenakole
vsudenakole

29.8.18 09:38

Jsem zvědavý jak dlouho vydrží ten svar na patce.

Reagovat
Pilane
Pilane

28.8.18 15:21

to Learita : na stříbrný rám by se stříbrný „favorit“ polep ztrácel, takže je to čistě o tom, aby byl vidět. Neplánuji na tom jezdit, je to pro někoho jiného .. viz níže. .-)

KK – asi vyvenčím zachovalého padesátníka, no a co se týče toho Brna, viděls na čem pracuju .. .-)

Reagovat
learita
learita

28.8.18 15:00

To by mohlo být asi takto. Tenkrát v roce 1988, když v Rokycanech na dílně uklízeli, tak našli za ponkem zapadnuty rám F1S z roku 1976. Tenkrát ještě neměl vyřazené výrobní číslo. A jak se za ponk dostal? No to tenkrát v tom sestasedmdesatym zapíjel Karel v pondělí svého zrzavého kluka. S chlapama otevřeli rum už v práci a prepiskli to. Byl bengál a rám spadl za ponk. Druhý den měli těžký zbytkac a do třetího dne na rám zapomněli. Mufen a trubek plně krabice, tak se ve středu pustili do dalšího rámu…

Karel měl celkem čtyři děti.

A jak jsi se rozhodl pro tyto polepy které patří na sedmdesátá léta? Neváhal jsi, když je to konec osmdesátých:-)? Ty galusky by byli vážně lepší, ale jestli na tom plánuješ často jezdit, pak tomu rozumím.

Na čem pojedeš akce v září?

Reagovat
Pilane
Pilane

28.8.18 14:37

nooo, co bych to neřekl, tušil jsem, že za ta kola mě pochvala nečeká, tedy pár slov na vysvětlenou. Tento bike není určený do vitrínky, ale pro lehkou silniční turistiku v páru se červenou F1. Po zralé úvaze převážilo praktické hledisko opravitelnosti a fakt, že tato prakticky nejetá kola se mi doma bezprizorně válí dobrých 10 let.

Každopádně děkuju za názor a pokud by se tento stroj měl objevit třeba na KK, tak tam rozhodně budou galdy :-)

Reagovat
cioran-m
cioran-m

28.8.18 11:38

Ano. Moc pěkné kolo, Zlatej šíp naprosto ok, ale taky mi vadí ta samotná kola – ráfky, ultegra šedý vyhazováky atd.

Reagovat
Jakobo
Jakobo

27.8.18 22:20

Super! 5 poctive zaslouzenych.

Reagovat
mykovec
mykovec

27.8.18 22:05

Chybí tomu Mavic a galdy, klidně i Tufo, ale galdy

Reagovat
Vilém
Vilém

27.8.18 21:59

Skoda tech kol.

Reagovat