Bidzigel

Přidat foto

Trek OCLV 5200 1995

BIELA PASKA BIELE GUMY .

onyx double s

Vyriesenie problem . novy smykac pouziva novu prichytku na rame kde sa ma opierat smikac srubou . pouzil som titanovy imbus naopak opiera sa o zbytom prichytky .

zadna stavba

Vyriesenie problem . novy smykac pouziva novu prichytku na rame kde sa ma opierat smikac srubou . pouzil som titanovy imbus naopak opiera sa o zbytom prichytky .

king titanium kosik

3t pro titanium 120m

titanova KAZETA 11/25

Ttrek 5200 kupeny v 95 asi jeden z prvych Karbonovych ramov na Sk Kupeny v NYC . Bidzigel = dzignes =spadnes /gel =bicyKEL . preco bidzigel? paru razy som na nom tak pripraskal na zem ze som mislel ze zdochem [zrazilo ma auto ,pokrutilo kluky] a bidzigelu=ramu nic .

(vloženo 19.8.18)

dodoslovensko dodoslovensko
Ohodnoť bajk: (3.7  / 28 hlasujících)
Značka trek
Model 5200
Modelový rok 95
Velikost 58
Hmotnost neviem
Rám oclv
Vidlice oclv
Tlumič /
Hlavové složení a9 stronglight
Kliky DuraCell 7700
Středové složení DuraCell 7700
Přesmykač DuraCell 9100
Měnič DuraCell 9000
Řazení 105 strieborne
Převodník DuraCell 7700
Kazeta Omni racer titan 2 kus 11-25
Řetěz CONNEX NEREZ
Náboj přední DuraCell 7700 28h
Náboj zadní Onyx 28h double sprag
Brzda přední DuraCell 7700
Brzda zadní DuraCell 7700
Brzdové páky 105 STI
Ráfek přední mavic open pro 28 cd
Ráfek zadní mavic open pro 28 cd
Dráty DT 2-1.5-2
Pedály Dura Cell 7410
Řídítka TTT pro dural
Představec TTT pro titanium
Sedlovka Al-TREK
Sedlo Vetta
Pláště Continental 700x23

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Peslezedirou
Peslezedirou

31.12.19 08:47

Proč si mám kupovat takhle drahý rám? Uběhne hodně let, člověk se na rám podívá a v hlavě se ozve AHA už vím! :-) Je to fakt paráda i po letech, za plný počet.

Reagovat
miťo
miťo

18.12.18 11:46

Tak už chápu, proč si leštil ten šaltr ;-)

Reagovat
vanderpoel
vanderpoel

20.8.18 21:30

to je fakt skoda. ***** bruslar to mel uz v roce 1990, ale stejne s tim nic nedokazal ani na okresni urovni. blbej den, no.

Reagovat
DaD
DaD

20.8.18 12:09

To asi ne. Já jsem z klukama ze silnice přišel do kontaktu málokdy. Jednou jsem jel s nimi nějaké kritérium, ale už ani nevím kdo tam se mnou jel.

Reagovat
Trepifajxl

20.8.18 12:01

DaD. aha, já jezdil silnici, takže asi neznáme

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

20.8.18 11:29

On dodoslovensko komolí všechno – už to album se jmenuje Bidzigel místo bicykel takže buď je to dysgrafik nebo si připadá vtipný…

Reagovat
DaD
DaD

20.8.18 11:21

Je to už drahně let, tuším 94–96 a byl jsem jediný, kdo za ně jezdil MTB. Měl jsem už v té době karbonového fulla a loukoťová kola od Bayeru. Trek „Y“ to byl parádní stroj na XTR.

DuraAce je korektní, ale nazývat to DuraCell mi moc neštymuje…

Reagovat
Trepifajxl

20.8.18 10:48

DaD: to bychom se měli znát, kdy si jezdil za TICO trek?

jo, na těchto rámech jsem viděl taky ruplou hlavu, to se stalo Pencovi

Dura je na tom naprosto korektní

Reagovat
DaD
DaD

20.8.18 09:28

I když jsem za TICO jezdil a vozil to, tak se mi to nikdy moc nelíbilo. Na mtb kolech dost praskala hliníková vložka v hlavové trubce. Byly v ní udělané otvory a ty pak popraskali mezi sebou. Pak už s lupáním z rámu nešlo nic udělat a muselo se to reklamovat.

Každopádně je to parádní retro až tedy na „DuraCell“ a nekompletní sadu

Reagovat
dodoslovensko
dodoslovensko

20.8.18 01:00

kupoval som ho uplne novy v new yorku . v casopise pelotom ukazovali team tico trek .

Reagovat
Hanys kuryr
Hanys kuryr

19.8.18 19:09

ano ty vitríny v zemi, pamatuji, tenkrát kola a vše ostatní pro mě nedostupné doháním to dnes :)))

Reagovat
milan.v
milan.v

19.8.18 19:01

Počkej, teď jsem si toho teprve všiml – DuraCell… :-o :-D

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

19.8.18 18:57

Pěkný! (I když je to teda Trek :))

Reagovat
milan.v
milan.v

19.8.18 18:10

Vypadá i krásně zachovale… Blbé je, že je jen jediná fotka … :o/

Reagovat
milan.v
milan.v

19.8.18 18:09

Jojo, TICO Praha, měli tam i vitríny v zemi, člověk se koukal pod nohy, aby viděl, co mají na krámu … :-D

Reagovat
Trepifajxl

19.8.18 13:43

Vilém: je to trochu mišmaš, ale co se týká těch cen – tenhle rám je prostě stále natolik kvalitní, že si investice zaslouží

osobně se domnívám, že je to jeden z nejlepších rámů z produkce Treku, i když už je to kousek historie

Reagovat
Vilém
Vilém

19.8.18 13:11

Peknej kousek historie. Jen nechapu nac na takovyho veterana davat novy naby za 10 tycek, kazetu za 7 a kombinovat starou a novou Duru.

Reagovat
Trepifajxl

19.8.18 12:34

promiň, ale spekulací by bylo spíš tu větu vykládat tak, jak naznačuješ (i když možný výklad smyslu to je, ovšem opravdu hodně spekulativní)

Reagovat
orm
orm

19.8.18 12:29

@Trepifajxl: Jeden z prvnich neznamena prvni. Dale pise, ze ho koupil v roce 1995, ne ze ho koupil novy v tom roce. Proste spekulujes a neumis to uznat :-). O Linkovi jsi sice mozna nepsal, ale o tom, ze jsi mel prvniho treka v CR pises casto. Inteligentni clovek pozna na co ta narazka byla, zasmeje se nad tim a nehada se ;-).

Reagovat
Trepifajxl

19.8.18 12:16

orm: nikoli, zlato, to s Linkem jsem tu opravdu ještě nezmínil, pokud takový příspěvek najdeš, vystav jej tu a já ti pošlu za odměnu dárek

to o mém starém Treku zmiňuji nikoli v „každém druhém příspěvku“, ale občas, když se bavíme o karbonových Trecích, protože to k tomu patří

pokud nějak sv+ědomitě a pečlivě sleduješ mé příspěvky, tak to samozřejmě nečteš poprvé, pokud tě to konsternuje, tak ty příspěvky nečti, někoho třeba tento exkurz do historie může zajímat

Slovensko bylo v té době součástí republiky a později federace a opravdu pochybuji, že se tento rám na Slovensku objevil až v roce 1995… již jen proto že vím, kolik jich tam natahal Martin Penc, víme?

Reagovat
orm
orm

19.8.18 11:54

@Trepifajxl: Vime, nezapomenes to zminit v kazdem druhem prispevku. Pise o Slovensku. Situaci na Slovensku neznas, ale vyjadrujes se k tomu :-).

Kolo super, popis super. Jen by to chtelo vice fotek. To kolo by si to zaslouzilo.

Reagovat
Trepifajxl

19.8.18 11:49

a ještě veselá historka z natáčení: když jsem na tom v roce 90 přijel na trénink „od mostu“ tak pak na René si to prohlížel Pepa Linek, šklebil se a prohlásil, že tohle „v Americe černoška motá n akopytě obinadlem a že by mu to nesmělo do sklepa“ (kde měl tč. půlku represkladu)

no a za rok na tom jezdil a několik let jsem ho neviděl použít jiný rám

hmotnost rámu byla 840 gramů. celé kolo, za použití titanu, jsem v roce 90 dostal na 7,5 kg

Reagovat
Trepifajxl

19.8.18 11:14

jeden z prvních v roce 95 asi těžko, já ho měl už v roce 90 a o pár let později ho vozil v Praze každej druhej veterán, alespoň při trénincích „od mostu“ jich bylo plno a pochybuji, že na Slovensku byla tak odlišná situace

Reagovat
Hanys kuryr
Hanys kuryr

19.8.18 09:11

ok omluva myslel jsem ze je to na me, TICO Praha byl i team :) promin :)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

19.8.18 09:10

Hanys Kuryr – Dura Cell

Reagovat
Hanys kuryr
Hanys kuryr

19.8.18 09:08

jake nazvy dane vyrobcem????

Reagovat
Jakobo
Jakobo

19.8.18 09:02

Proc komolis nazvy dane vyrobcem? A zopakuj si interpunkci.

Reagovat
Hanys kuryr
Hanys kuryr

19.8.18 08:49

ahoj krasné, milan.v, prodejna v Praze byla TICO, že?

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

19.8.18 08:26

Není ti to malý? :)

Reagovat
milan.v
milan.v

19.8.18 07:50

Pamatuji si, že tenkrát měl Trek prodejnu v Praze mezi Národní a Staroměstským náměstím, ač v té době biker, hltali jsme tato krásná kola z v té době revolučního materiálu…

Reagovat
miťo
miťo

19.8.18 07:31

Super kliky ;-)

Reagovat

Další galerie z kategorie

L31 3
hrota 4
JaMull 6
Neljen 4
Luk029 6
Radimir 2