| Značka | Favorit |
| Model | Tourist |
| Modelový rok | 1964 |
| Rám | Favorit |
| Vidlice | Favorit |
| Hlavové složení | Favorit |
| Kliky | Favorit |
| Středové složení | Favorit |
| Přesmykač | Favorit |
| Řazení | Favorit |
| Řetěz | Favorit |
| Náboj přední | Favorit |
| Náboj zadní | Favorit |
| Brzda přední | Favorit speciál |
| Brzda zadní | Favorit speciál |
| Brzdové páky | Seccom |
| Ráfek přední | Favorit |
| Ráfek zadní | Favorit |
| Dráty | xxx |
| Pedály | xxx |
| Představec | Favorit |
| Sedlovka | Favorit 26,2 |
| Sedlo | Favorit |
| Pláště | Mitas |
Je to průřez několika desetiletí. Proč ne, ale když už bych stavěl designovku, tak hnědá omotávka a černá guma brzdových pák ??? S tou sedlovkou pár desetin uber :)
Jezdí z dílny do showroomu, zdá se…
Řemeslně určitě jo,moc pěkně jsi to pořešil. Jinak se zeptám – kolik na tom jezdíš?
Nepřehnal jsi to trochu s tím průměrem sedlovky 26,2?
Každopádně palec nahoru za tu snahu a práci na kole odvedenou.
Sundal bych ten plech z převodníků… bude to trochu víc „genuine“ :)