dráty
Láska na první pohled! Maká jak ze švajcu a přitom to je anglán z thajwu!
(vloženo 20.6.18)
Značka | Whyte |
Model | Glencoe |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | 54 |
Hmotnost | je tabu, to ušlapu! |
Rám | Al |
Vidlice | Al |
Tlumič | Al |
Hlavové složení | Fsa |
Kliky | s nápisem Whyte |
Středové složení | BSA s domkem 73mm |
Přesmykač | je přežitek |
Měnič | Apex |
Řazení | Apex |
Převodník | zubatý 44 |
Kazeta | zubatá 11-42 |
Řetěz | 11sp |
Náboj přední | s logem Whyte, šroubovací osa 12×100mm |
Náboj zadní | s logem Whyte a šroubovací osou |
Brzda přední | Hydromechanická TRP Flatmount |
Brzda zadní | Hydromechanická TRP Flatmount |
Brzdové páky | Apex |
Ráfek přední | Asymetrický WTB 650B |
Ráfek zadní | Asymetrický WTB 650B |
Dráty | rovné, kulaté, černé |
Pedály | ve fázi řešení |
Řídítka | 500mm! oblouky s logem Whyte |
Představec | Al |
Sedlovka | Al |
Sedlo | je tam |
Pláště | WTB horizon 47mm (road+) |
zatím pořád duše . . Mám to na občasné vyjížďky převážně po asfaltu, tady ten tmel asi nevyužiju :(
No, takže první a nejspíš poslední pokus použít Horizon pláště jako bezduše byl neúspěšný. Mám je na Fulcrum ráfcích a nasadit i sundat je lze jednou rukou bez použití montpáky… Nebýt šero, asi bych to zvládl i pouhým pohledem :/ Nechce se mi s tím už drbat a bike stejně přezuji na univerzálnější (terénnější) pláště jakmile pořídím silničku. Tak, snad budeš mít víc štěstí (nebo umu).
Líbit se mi to líbí. Na těchto pláštích už mám něco najeto, takže ke srovnání se silničkou – je to na rovince o nějakých minimálně 10–13% pomalejší než průměrná silnička. Tolik můj odhad. Do kopce je to pak ještě horší (hmotnost). Velkým plusem je pohodlí, stabilita, určitá „jistota“ na horším povrchu (i bordelu na krajnici). Terén se s tím dá, dokud je sucho. Samozřejmě bez bočního vzorku opatrněji a do prudších kopců s citem (těžiště). O víkendu se snad dostanu k tomu, že to překopu na bezduše
Škoda, že vzadu nemáš 10z pastorek.
Za mě moc pěkný. Samozřejmě ortodoxní silničáře neohromí a nějaké koukám pohorší. Vzhled je holt subjektivní. Za mě je všechno pěkný a dobře. Jednoplacku bych chtěl taky ale pokud by byl mix terénu. Na to mi chybí u pláště ale boční špunty.
Ryze na silniční pohodlí by to ale dvoutác chtělo.
Já jsem ale co se týče vzhledu benevolentní. Neberu to jako silničku a samotnýho mě překvapuje, že mi nevadí ani dvouplošník od Canyonu.
zase tak moc bych to tady neprožíval . . :) Ale díky za komenty, hrubky odstraněny, fotky otočeny, život jde dál. Ano, kola 27,5 jsou originál
Hele, kolo super, nadšení super, ale trochu bych zamakal na fotkách… nejsou dootáčený a doostřený… jinak taky nemusím ty rádovy vtipný popisky „je tam, rovné kulaté černé“, to je celkem zbytečný… ale jinak OK ;-)
20.6.18 09:41
čtyři a půl, velmi pěkné, neokoukané
20.6.18 09:17
tady čtu, že je to „fešák“, takže o vzhledu je již rozhodnuto a nemá smysl se k němu vyjadřovat
popis je tak vtipný, že je to až k popukání
jen ty „asimetrické“ ráfky jsou spíš k pláči
Je vidět jak je vkus rozdílnej. Pro mě se na tomhle kole sešlo úplně všechno co se mi nelíbí. Hliník, jednopřevodník, skoky na kazetě, kotouče, krátkej představec ve špatným úhlu, divně zohýbaná zadní stavba. Jediný co bych pochválil jsou boky plášťů. Ale já jsem konzerva, takže přeju hezký svezení :-)
Whyte dělá skvelé fully a tohle vypadá taky dobře. Brzdy jsou takové zvláštní, dávám 5*
Brzdy mě taky překvapily vzhledem-jsou fakt hnusný :) Ale kolo jako celek moc hezký.
ups! Kazeta samozřejmě 11–42 (PC-1130), opraveno, díky! :)
Brzdy překvapili jak vzhledem, tak dávkovatelností, zatím spokojenost :)
Tohle je bomba. Pěkná rámovka a pořádné kola. Tak nějak si představuju silnici na pohodu i nepohodu. Možná by mi vadilo odstupňování kazety. Máš tam 5.
Co to máš za kazetu 11–44?