Phantom BW

Přidat foto

moc povedený…

(vloženo 7.6.18)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
tromboonen
tromboonen

8.6.18 23:45

Tak ten rám co neměl vůbec bejt (podle mechanika, ředitele stáje atd.) nasazenej, to už jsem někde slyšel, akorát ten nerupnul, zato mu to dost jelo :)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

8.6.18 22:12

Treatt: Praaklá Festka proběhla – dle člověka, kterej na tom švihu byl – prostě tak, že se hoch potřeboval vychcat nebo něco takovýho a normálně přibrzdil u krajnice. Prasklej Favorit na cyklokrosovým mistráku bylo něco jiného – byl to, kromě jiného, taky ******* mechanika – tento rám tam vůbec neměl být nasazenej.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

8.6.18 22:07

Tak – je to trochu drahý a Krejčák to nevozí, že. Ale zas bys třeba jinak ušetril – nepotřebovalo by to novej lak a vůbec všechno to šolíchání kolem, aby to bylo hezký… :)

Reagovat
nooski
nooski

8.6.18 21:39

Pekny DURATEL skoda ze za ty roky se nenaucili poradne umistit vstup bovdenu nebo mensi logo. Fakt bych si to kvuli tomu nekoupil 

Reagovat
tromboonen
tromboonen

8.6.18 14:44

UL letadla co si lidi laminujou přes zimu v garáži za nestálých teplot taky padaj z nebe častějc než tovární kousky z pece nebo hliníkoví ptáci…

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

8.6.18 14:36

treatt: jasně, že prasknout může vše, ale připadá mi, že „garážový“ karbon může být často horší jak čínská katalogovka.

Reagovat
treatt
treatt

8.6.18 14:21

Prasklá Festka, to je otázka, jak to konkrétně proběhlo, zatím jsem k tomu nenašel víc info. A rám Havlíkové tu byl probrán, vyjadřoval se k tomu i přímo stavitel, byl to hodně specifický rám, takže bych to tedy rozhodně nepaušalizoval, že rámy Rozzo nejsou dobře zpracované..

Ostatně si můžeš zkusit rešerši a imho nenajdeš prakticky žádnou značku kol, u které bys nevygůglil nějaký prdlý rám. Pokud nebudeme počítat lidi jako English, Baum nebo tak :)

Reagovat
tromboonen
tromboonen

8.6.18 14:11

Taky jsem to „plivat“ dal do uvozovek a pro jistotu napsal, že si to nemáš brát špatně :) Mě se starší Tarmacy líběj a Roubaix teda taky, do velikosti 56…

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

8.6.18 14:11

treatt: nedávno tady proběhla fotka prasklé Festky a Havlíkové praskl CX Favorit při závodě (údajně nejmenší CX karb. rám na světě).

Reagovat
treatt
treatt

8.6.18 14:00

2 p@x – ony jsou Rozza nedobře zpracované? Ostatně i Festky? Co jsem nějaké viděl z rychlíku, tak mi tedy přišly pěkně zpracované.. a na fáčku jsem se onehdá projel a teda nezaznamenal jsem tam jedinou slabinu v provedení..

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

8.6.18 13:52

tromboonen: Hele, já tyhle expresivní termíny – jako plivat na něco a tak – rád nemám – já si to nějak představím fyzicky a je mi z toho zle. Supersix není škaredý kolo, koneckonců, když se s velkou snahou a pečlivostí pojedná (viz Nooski), může být z toho, ač originalně trošku humpoláckýho rámu, dost pěkný kolo – zvlášt při pohledu z boku, jak to skoro nemá ten sloping. Je to však opravdu jediná ted´ tady zmíněná věc, která se tomu Duratecu snad trochu podobá. Tarmac byl a je (vzhledem, funkčně je to skvělý kolo) vždycky opravdu hodně škaredej, Roubaix vždycky naprostej ******* a současná Madona počítačem až do posledního detailu neuvěřitelně vyšolíchaná hrůza. :))

Reagovat
tromboonen
tromboonen

8.6.18 12:43

Cioran: vůbec se nechci hádat a souhlas s individualitou, ale kromě Madony jsi mluvil o SuperSixu, kterej jakoby tomuhle z oka vypad (teda spíš naopak) a onehdy jsi tuším podobně sepsul i Tarmaca (před „faceliftem“), což je taky podobně klasický vzhled jako tohle. Chápu, že při Tvých znalostech a přehledu preferuješ netuctový výrobce nebo spíš rámaře, ale adorovat Duratec a „plivat“ na v zásadě podobný rámy jiných větších značek mi přišlo trochu zábavný, toť vše, neber to špatně.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

8.6.18 11:56

Mi se to líbí moc, doufám, že je to líp zpracované než Festka, či Favorit (Rozzo).

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

8.6.18 11:50

tromboonen: No, jedna z méně známých definicí informace je, že je to každý rozdíl, který hraje roli (tedy relevantní odlišnost, zpráva o rozdílu). Pokud ten rozdíl člověk nevidí (a jsou to pro něj – teda nepříklad poslední Madona a tohle- „vpodstatě vzhledově stejný rámy“), není to pro něj informace.Tohle má prostě každej jinak a jinde. Koneckonců, já zas nepoznám někdy i zásadní rozdíl v tom, co každej mechanik nebo technicky zaměřenej člověk vidí na první pohled, protože su zas na tohle hodně blbej… Výhodou je, že technický věci jdou, na rozdíl od těch estetickejch, většinou snadno ukázat a vysvětlit. :-)

Reagovat
tromboonen
tromboonen

8.6.18 09:51

Tyjo Ciorane tak už to přiznej: jak je něco masovka od velký značky tak se Ti to nelíbí i kdyby trakaře padaly a jak je něco od menší značky tak i slevíš z kdejakýho „obecně platnýho“ kritéria :) Nic proti, tohle vypadá slušně, ubral bych jen na velikosti a zářivosti polepů, ale vyzdvihávat to a zároveň hanit vpodstatě (vzhledově) stejný rámy velkých značek, to už zavání…

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

8.6.18 09:12

Moc pěkné kolo. Škoda, že tohle tady není na Duře, ale aji tak. A mimochodem – podle mého názoru, ačkoli jaksi zcela odpovídá tomu dnešnimu schematu karbonových kol, kterým vrchní část zadni vidlice nekončí v polovině sedlové trubky, vyznívá na pohled daleko lépe, než většina z nich. Hezčí než Supersix (o slizké zakapotované Madoně a spol ani nemluvě).

Reagovat
JMT
JMT

8.6.18 08:45

Líbí se mi to moc !

Reagovat
tromboonen
tromboonen

7.6.18 23:11

Dost mi to připomíná asi tak 10 rámů, co vozej UCI profíci, ale dokud se to bude chovat aspoň podobně tak proč ne, na tvar celýho rámu a některý ty detaily ještě pokud vím patenty nejsou, tak to asi bude takový to přáteklský vypůjčení :)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

7.6.18 22:42

Moc pěkný. Dost mi to připomíná Cannondale Supersix.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Livina 35
Reyinstashot 32
gemini 7
Doyle 19
Atilla 46
kubajs mtb 10