Je to již stařeček, ještě s hliníkovým rámem, ale nemá moc najeto.
Upgradována sedlovka za karbon, měněná vidlice, sedlo, kazeta na Ultegru, zapletená kola na karbonové Equatory, galusky Tufo
Časem si ji nechám jen na trenažér a pořidím novou s karbonovým rámem – akorát z ní použiji Equator kola .
(vloženo 6.6.18)
Značka | Merida |
Model | Road 904 |
Modelový rok | 2003 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 8,5 vč. pedálů |
Rám | alu |
Vidlice | celokarbonová GHOST Race Carbon 700C |
Kliky | Shimano 105 53-39 |
Přesmykač | Shimano 105 |
Měnič | Shimano 105 9 speed |
Řazení | Shimano 105 |
Převodník | Shimano 105 |
Kazeta | Ultegra 9 speed 12-27 |
Řetěz | Shimano |
Brzda přední | Shimano 105 |
Brzda zadní | Shimano 105 |
Brzdové páky | Shimano 105 |
Ráfek přední | Equator carbon 38mm galuskový |
Ráfek zadní | Equator carbon 38mm galuskový |
Pedály | Exustar E-PR100P |
Řídítka | Ritchey comp |
Představec | Syntace F99 105mm 25,4 |
Sedlovka | IKE ISP 107 carbon 27,2/250mm |
Sedlo | Selle Max Flite Gel Flow Team Edition |
Pláště | galusky Tufo Elite S3 25mm |
Hele až se trošku rozjezdíš tak ti bude ten převod 39/27 stačit. Na Grossglokner to asi nebude, ale po ČR v pohodě.
Ta hazka by 30 a patrně i 32 měla zvládnout, otázka je jak tak poskládat 9sp kazetu. Nahoď kompakt kliky a těch 27 by v česku mělo stačit.
No bohužel budu muset asi koupit celou sadu, protože nebudou zřejmě ani kompatibilní brzdy. A když budu chtít vzdadu 11–34 tak to znamená buď novou 105ku R7000 nebo Ultegru R8000 a přehazovačku s delším ramínkem. Jenže prostě těch 39–27 je v kopcích na mně již moc těžké…
Tu karbonovou sedlovku jsem dostal kdysi dávno zdarma a pocitově nepatrně lepší bylo než původní Ritchey Comp, plus asi o 100g lehčí. Nové karbonové equatory jsem sehnal levně a žehlí nerovnosti výrazně lépe než původní Ritchey, až jsem byl překvapen. Nevypadá to nic moc, jenže kdybych chtěl pořádně vyměnit vše, tak jsem na 60 litrech.
Ten posed je nastavenej opravdu zvláštně, ale jestli ti to tak vyhovuje…
Jinak myslím, že kombinace kompaktu 50/34 a kazety 11–34 (pravděpodobně ani 11–30) ti s touhle přehazovačkou fungovat nebude, nehledě na to příšerný odstupňování převodů pro silniční kolo.
Tou sedlovkou jsi to nijak neupgradoval, spíše downgradoval ;-). Karbonová kola v kombinaci se starým hliníkovým rámem působí taky dost nepatřičně.
..pořád by to bylo vcelku hezké kolo, nebýt toho šíleneho sklonu představce…Dyt ty bowdeny plačou, jak jsou natažené..)))
A když potřebuješ mít takhle vzadu sedlo, tak to raději nažen na sedlovce s offsetem..
6.6.18 08:31
ty mimikry jsou záměr?