Rám je již stařeček z r.2003, ještě hliníkový.
Vše ostatní již bylo upgradováno:
sedlovka za karbon, měněná vidlice, sedlo, zapletená kola na karbonové Equatory, galusky Tufo, nedávno pak na sadu Ultegra R8000, kliky 105 s dual wattmetrem 4iiii, integrované berany
Chtělo by to nový a nepatrně menší rám, což plánuji brzy.
(vloženo 6.6.18)
Značka | Merida |
Model | Road 904 |
Modelový rok | 2003 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 8,1 vč. pedálů |
Rám | alu |
Vidlice | celokarbonová GHOST Race Carbon 700C |
Kliky | Shimano 105 R7000 4iiii dual wattmetr |
Přesmykač | Ultegra FD-R8000 |
Měnič | Ultegra RD -R8000GS |
Řazení | Ultegra R8000 |
Převodník | Shimano 105 R7000 50-34 |
Kazeta | Ultegra R8000 11 speed 11-32 |
Řetěz | KMC X11 SL |
Brzda přední | Ultegra BR R8000 F |
Brzda zadní | Ultegra BR R8000 R |
Brzdové páky | Ultegra R8000 |
Ráfek přední | Equator carbon 38mm galuskový |
Ráfek zadní | Equator carbon 38mm galuskový |
Pedály | Exustar PR200CKTI |
Řídítka | OG-EVKIN HB-1300 Carbon integrované 400-90mm |
Představec | integrovaný |
Sedlovka | IKE ISP 110 carbon 27,2/250mm |
Sedlo | Fizik Antares R1 Open Carbon |
Pláště | galusky Tufo Elite S3 25mm |
Hele až se trošku rozjezdíš tak ti bude ten převod 39/27 stačit. Na Grossglokner to asi nebude, ale po ČR v pohodě.
Ta hazka by 30 a patrně i 32 měla zvládnout, otázka je jak tak poskládat 9sp kazetu. Nahoď kompakt kliky a těch 27 by v česku mělo stačit.
No bohužel budu muset asi koupit celou sadu, protože nebudou zřejmě ani kompatibilní brzdy. A když budu chtít vzdadu 11–34 tak to znamená buď novou 105ku R7000 nebo Ultegru R8000 a přehazovačku s delším ramínkem. Jenže prostě těch 39–27 je v kopcích na mně již moc těžké…
Tu karbonovou sedlovku jsem dostal kdysi dávno zdarma a pocitově nepatrně lepší bylo než původní Ritchey Comp, plus asi o 100g lehčí. Nové karbonové equatory jsem sehnal levně a žehlí nerovnosti výrazně lépe než původní Ritchey, až jsem byl překvapen. Nevypadá to nic moc, jenže kdybych chtěl pořádně vyměnit vše, tak jsem na 60 litrech.
Ten posed je nastavenej opravdu zvláštně, ale jestli ti to tak vyhovuje…
Jinak myslím, že kombinace kompaktu 50/34 a kazety 11–34 (pravděpodobně ani 11–30) ti s touhle přehazovačkou fungovat nebude, nehledě na to příšerný odstupňování převodů pro silniční kolo.
Tou sedlovkou jsi to nijak neupgradoval, spíše downgradoval ;-). Karbonová kola v kombinaci se starým hliníkovým rámem působí taky dost nepatřičně.
..pořád by to bylo vcelku hezké kolo, nebýt toho šíleneho sklonu představce…Dyt ty bowdeny plačou, jak jsou natažené..)))
A když potřebuješ mít takhle vzadu sedlo, tak to raději nažen na sedlovce s offsetem..
6.6.18 08:31
ty mimikry jsou záměr?