Merida 904

Přidat foto

Je to již stařeček, ještě s hliníkovým rámem, ale nemá moc najeto.

Upgradována sedlovka za karbon, měněná vidlice, sedlo, kazeta na Ultegru, zapletená kola na karbonové Equatory, galusky Tufo

Časem si ji nechám jen na trenažér a pořidím novou s karbonovým rámem – akorát z ní použiji Equator kola .

(vloženo 6.6.18)

Charles2k Charles2k
Ohodnoť bajk: (2.6  / 28 hlasujících)
Značka Merida
Model Road 904
Modelový rok 2003
Velikost 56
Hmotnost 8,5 vč. pedálů
Rám alu
Vidlice celokarbonová GHOST Race Carbon 700C
Kliky Shimano 105 53-39
Přesmykač Shimano 105
Měnič Shimano 105 9 speed
Řazení Shimano 105
Převodník Shimano 105
Kazeta Ultegra 9 speed 12-27
Řetěz Shimano
Brzda přední Shimano 105
Brzda zadní Shimano 105
Brzdové páky Shimano 105
Ráfek přední Equator carbon 38mm galuskový
Ráfek zadní Equator carbon 38mm galuskový
Pedály Exustar E-PR100P
Řídítka Ritchey comp
Představec Syntace F99 105mm 25,4
Sedlovka IKE ISP 107 carbon 27,2/250mm
Sedlo Selle Max Flite Gel Flow Team Edition
Pláště galusky Tufo Elite S3 25mm

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Le Corbusier
Le Corbusier

7.6.18 10:57

Hele až se trošku rozjezdíš tak ti bude ten převod 39/27 stačit. Na Grossglokner to asi nebude, ale po ČR v pohodě.

Reagovat
Vilém
Vilém

6.6.18 20:44

Toto upgradovat novou ultegrou? Clovece neblazni a kup si neco novyho.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

6.6.18 16:14

Ta hazka by 30 a patrně i 32 měla zvládnout, otázka je jak tak poskládat 9sp kazetu. Nahoď kompakt kliky a těch 27 by v česku mělo stačit.

Reagovat
Charles2k
Charles2k

6.6.18 15:00

No bohužel budu muset asi koupit celou sadu, protože nebudou zřejmě ani kompatibilní brzdy. A když budu chtít vzdadu 11–34 tak to znamená buď novou 105ku R7000 nebo Ultegru R8000 a přehazovačku s delším ramínkem. Jenže prostě těch 39–27 je v kopcích na mně již moc těžké…

Reagovat
Charles2k
Charles2k

6.6.18 14:55

Tu karbonovou sedlovku jsem dostal kdysi dávno zdarma a pocitově nepatrně lepší bylo než původní Ritchey Comp, plus asi o 100g lehčí. Nové karbonové equatory jsem sehnal levně a žehlí nerovnosti výrazně lépe než původní Ritchey, až jsem byl překvapen. Nevypadá to nic moc, jenže kdybych chtěl pořádně vyměnit vše, tak jsem na 60 litrech.

Reagovat
Alojs01
Alojs01

6.6.18 10:32

Ten posed je nastavenej opravdu zvláštně, ale jestli ti to tak vyhovuje…

Jinak myslím, že kombinace kompaktu 50/34 a kazety 11–34 (pravděpodobně ani 11–30) ti s touhle přehazovačkou fungovat nebude, nehledě na to příšerný odstupňování převodů pro silniční kolo.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

6.6.18 09:20

Tou sedlovkou jsi to nijak neupgradoval, spíše downgradoval ;-). Karbonová kola v kombinaci se starým hliníkovým rámem působí taky dost nepatřičně.

Reagovat
paulart23
paulart23

6.6.18 08:51

..pořád by to bylo vcelku hezké kolo, nebýt toho šíleneho sklonu představce…Dyt ty bowdeny plačou, jak jsou natažené..)))

A když potřebuješ mít takhle vzadu sedlo, tak to raději nažen na sedlovce s offsetem..

Reagovat
Trepifajxl

6.6.18 08:31

ty mimikry jsou záměr?

Reagovat

Další galerie z kategorie

radsoukup 3
kuldis 16
Tomas.Honig 5
Čuli 7
Cocka 1
Ben J 9