Colnago Super

Přidat foto

(vloženo 10.5.18)

martin.r1 martin.r1
Ohodnoť bajk: (4.9  / 43 hlasujících)
Značka Colnago
Model Super
Modelový rok 1988
Velikost 58
Rám Colango, Ocel - Columbus
Vidlice Colnago, Ocel - Columus
Hlavové složení Campagnolo Super Record
Kliky Campagnolo Super Record
Středové složení Campagnolo Super Record
Přesmykač Campagnolo Super Record
Měnič Campagnolo Super Record
Řazení Campagnolo Super Record
Převodník Campagnolo Super Record
Kazeta Regina-Sachs
Náboj přední Campagnolo Super Record
Náboj zadní Campagnolo Super Record
Brzda přední Campagnolo Super Record
Brzda zadní Campagnolo Super Record
Brzdové páky Campagnolo Super Record
Ráfek přední Mavic GP4 (1988)
Ráfek zadní Mavic GP4 (1988)
Řídítka 3ttt Paris - Roubaix
Představec 3ttt 84
Sedlovka Campagnolo Super Record 27,2
Sedlo Selle San Marco Concor
Pláště Vittoria Rally

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
aktuality
aktuality

15.5.18 20:53

Píši dvakrát výbornou. Krásná kola a velmi pěkné fotky. Fotka Camapgnolo Victory na ponku s nářadím… kalendářovka 

Reagovat
Trepifajxl

12.5.18 09:46

Pilane: super odkaz, dávám si do oblíbených, dík za rozšíření obzorů

Reagovat
Pilane
Pilane

12.5.18 09:01

No a co se bowdenů týče narazil jsem na tuto stránku

http://labibleduvelocataloguescolnago1.blogspot.cz/…go-1987.html

z toho se dá ledacos užitečného vyzjistit

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

11.5.18 23:14

No jo, ale to byla, přece jen o kousek jiná doba. Nietzche ostatně taky ne. Mimochodem, divil by ses, jak Židi dodnes nenávidí toho Junga. Teda ti profesoři, psychiatři třeba, psychologové et cetera. Krz to jeho angažmá – a taky neangažmá – za války. A krz jeho poválečný oportunistický kecy a snahy v této záležitosti. Mám s timhle osobní zkušenost – docela jsem byl překvapenej.

Reagovat
Trepifajxl

11.5.18 23:10

zmínils Heideggera, tak já si dovolím ještě jeden citát na dobrou noc:

„Poznámka pro osly: tento postřeh nemá nic společného s antisemitismem. Ten je zrovna tak pošetilý a tak zavrženíhodný jako krvavé a především nekrvavé postupování křesťanstva proti pohanům.“

Reagovat
Trepifajxl

11.5.18 22:55

Wagner žádného žida také nezabil :-)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

11.5.18 22:54

Knut Hamsun, Celine, Cruzio Malparte, Gottfriet Benn – a ještě pár dalších. O Heideggerovi – a vlastně ani Jungovi nemluvě.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

11.5.18 22:50

Trepifajxl

11.5.18 22:17

ty sklony k fašismu mu nelze vyčítat, byla taková doba, bylo to populární a byla to ideologie, či spíš politické a ideové hnutí se kterým sympatizovala celá řada intelektuálů (třeba obligátní Peroutka), všechno je třeba chápat v kontextu doby, dnes mají sympatie s fašismem docela jiný nádech a krom toho jeho dílo bylo sporné ideologie prosté

majiteli toho pěkného kola se omlouvám za off topic

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

11.5.18 16:50

Trepi: Bovdeny – jo, o trochu dřív, to možný je. Cioran – jo, samotnej už byl jako nick obsazenej, s E jako s Emilem taky. A jelikož se jmenoval (aspoň ve Francii) druhým jménem Michele, tak to – m teda. S Cioranem totiž je – přes všecky ty jeho průsery (včetně jakýchsi velmi krátce trvajícich, ale přesto blbě vyznívajícich politických sympatií v dost neštastné době) a nihilistický kecy a blasfemie a až preciózní stylizace – taky hodně velká prdel!

Reagovat
Trepifajxl

11.5.18 15:27

hroch: ale to bylo seriozní, Cobramův pohár je reálná akce: https://www.coppacobram.eu

Reagovat
Trepifajxl

11.5.18 15:24

Cio: s tím vedením bowdenů mi to nějak nesedí, totiž tak 84–90 jsem byl vůbec nejzažranější do cyklistiky a pamatuju si, jak už někdy v 84 jsem to vídal na zahraničních kolech

to se ví, jako začínající dorostenec jsem byl rád za poukázku na F1 s centrikama, ale po vzoru těch zahraničních kol, které byly kdesi v nedohlednu, v absolutním cyklistickém nebi… jsem provrtal brzdové páky a bowdeny vedl po řidítkách taky

pak kolem 86 už to začalo být docela běžné, to už jsem fasoval F1 s Campagnolem a tam už to bylo po řidítkách

a propos: nick máš podle Emila Ciorana? jeho literární pojetí nihilismu, misantropie a společenského pesimismu je mi velmi blízké

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

11.5.18 09:56

Trepi (když už jsem se tak rozkecal) – ještě v roce 87 kolo s „telaio super“ i na Superrecordu v nabídce Colnaga bylo. A sranda byla, že ten rám byl pochromovanej celej a teprve pak (kromě částí zadní vidlice atd. ) šel do laku. Jsem se na počatku devadesátých let někde na maratonu v Rakousku potkal s čouzkem, který měl to kolo celý strakatý, jak ten chrom z toho lezl ven. Tenhle rám z SL (v roce 81 dojela právě tahle Colnaga v Praze na mistráku na prvních dvou místech – Maertens a Saronni – a další rok v Godwoodu Saronni vyhrál) byl lehčí, než z SLX z druhé poloviny osmdesátých let s tou vnitřní šroubovicí, ale zas se rychleji vypráskal. Tehdy dělal Colnago ty lepší rámy (vzestupně dle ceny) z Columbus Aelle, Cromor, SL normální, SL „Esamexico“ profilovanej, „Conic Spiral“ s konickou spodní trubkou, SLX a vrcholem byl Master s těma „Gilco“ do čtyřlístku profilovanýma trubkama – ten se dělá, lehčí teda, než tehdy, doteď, že. Viditelně chromovaný mufny (mluvím o letech 87–88) začínaly v té řadě právě po SL dál – hlavně u Masterů si s těma spojkama hodně vyhrávali. Moje kolo v profilu je tak trochu replikou či spíše napodobením Saronniho kola – je o těch pár let novější.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

11.5.18 02:04

Pokud se týče bovdenů, začaly se dávat do oblouků zhruba kolem roku 86. Konkrétně v katalogu Colnaga z roku 1987 má jen jedno tam vyobrazené kolo brzdové bovdeny pod omotávkou (nikoli však uvnitř rámové trubky !) – jde o bílý Master s „moda“ designem a už na C-Recordu (a s Regalem). Jiný tamtéž prezentovaný Master na Superrecordu má bovdeny, stejně jako všechna ostatní kola, vrchem. P.S. Mimochodem, když mi v roce 1988 Colnago (bylo to ve Švýcarsku) skládali, mechanik mi navrhoval, že mi dá bovdeny pod omotávku (což jsem odmítl).

Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

11.5.18 00:01

Trepi, seriozne. Eroica, Kokorinska klasika to maji v podminkach (i kdyz nevim jak vazne se to bere, na KK urcite ne). Razeni na ramu, klipsnove pedaly, bowdeny horem.

Reagovat
Trepifajxl

10.5.18 23:36

Hroch: myslíš Cobramův pohár :-)

Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

10.5.18 23:30

Trepi- na spouste retro akci je bowdeny horem v podminkach. (Bez komentare a souhlas s anachronismem)

Reagovat
martin.r1
martin.r1

10.5.18 22:32

Trepifajxl, cioran-m : ďakujem. A naopak, veľmi rad si nechám poradiť. Čítam, je to zaujímavé…

Reagovat
Trepifajxl

10.5.18 22:23

martin: máš to pěkný, našimi historickými diskurzy se neřiď, na tom fakt nezáleží, pokud nestavíš historicky 100% kolo někam do muzea tak je to fuk

jedině bych dal bowdeny na řidítka, bude s eti jezdit lépe a koncem osmdesátých už to byl anachronismus

Reagovat
martin.r1
martin.r1

10.5.18 22:13

Zdravím. Ďakujem za reakcie… Bez pochýb k dokonalosti ma môj pokus ďaleko. Je niekde na pol ceste od bicykla o ktorom som v mladosti sníval a tým čo som si mohol dovoliť. Je možné že zopár komponentov ešte doladím ak bude nálada, zamením ak bude príležitosť… A možno nie. Nie som zberateľ, nerobím to ani pre zhodnotenie, je to len o prijemne strávenom čase skladaním niečoho čo aj jednotlivo, iste uznáte, je viac ako pekne, o potešení keď ho z času na čas položím na zem…

Reagovat
Trepifajxl

10.5.18 21:41

ne, tak vnitřní vedení brzdového bowdenu se koncem 80tých už dělalo

Reagovat
Trepifajxl

10.5.18 21:37

cio: nechtěl jsem s tím začínat, protože by mě zdejší lůza umlátila, ale je to tak jak píšeš, Super z 88 měl venkovní vedení brzdového bowdenu a naopak bowdeny od pák již po řidítkách, mufny neměl chromovaný a (tímto si nejsem jistý) touto sadou se již neosazoval, myslím, že na něj cpali Athenu, představci k úplné autentičnosti chybí gravírovaný podpis Ernesta

ovšem to nemění vůbec nic na tom, že je to moc pěkné kolo, výše uvedené je jen exkurz do cyklodějepisu

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

10.5.18 21:13

Trepi: a teda, když už s'to načal a když jsme u těch detailů: rámy Colnago Super 1988 byly teda z Columbusek SL (nad nima byly rámy z SLX a taky už Mastery z Gilco design trubek), ale neměly (aspoň myslím) vpředu chromovaný mufny a hlavně teda neměly vedení brzdovýho lanka vnitřkem. Na pákách by měly být hnědý, ne bílý gumy – ty patřily až k poslednímu Supráku a ten už neměl ty páky odvrtaný. (A taky neměly jeho kliky ten prolis). A ještě pár detailů mi tam úplně nesedí. Já teda mám tohle kolo z roku 1987, ne 88, ale aji tak… Spíš si myslím, že tohle Colnago je trochu jakože individuálně ex post dodělaný tak, aby zhruba odpovídalo dobovýmu kontextu a ne úplně autentický – teda právě takto v té době koupený. Ale jednak se můžu mýlit a jednak na tom vůbec nesejde – je to stejně moc pěkná věc. :)

Reagovat
tomxxx
tomxxx

10.5.18 21:06

Jo tak presne takovou vuni veterana bych si chtel taky jednou postavit. Mas to vyvoneny.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

10.5.18 20:45

Ale tak, víš – taky zrovna jedno takový Colnago mám, no… :))

Reagovat
Trepifajxl

10.5.18 19:28

cio: chválím neoddiskutovatelné znalosti, perfektní do detailu

Reagovat
learita
learita

10.5.18 17:40

Konečně kolo dle mého gusta!

Vidím všude Super Record, tak jaká je tedy ta hmotnost?

Krásná Italka!

Reagovat
Pilane
Pilane

10.5.18 16:35

Yýýyeesss !!, a co teprve až se na něm projedeš .. :-)

Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

10.5.18 15:01

Ty galusky jsou nějak impregnovany/pa­tinovany?

Reagovat
vpa007
vpa007

10.5.18 14:58

Super!

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

10.5.18 14:45

Ano, moc pěkné (včetně toho představce 3t, který Colnago v r 88 na svá kola dával). Rám by měl být Col. SL, se Suprákem by mělo kolo vážit se vším všudy kole 9,8 kg. Jedině snad škoda, že jsou tam ty GP4; jednak to byla přece jen spíš střední třida a jednak Ambrosia Metamorphose by se tam hodily víc (a byly by i trochu, myslím, lehčí). Ale krásný kolo, gratuluju! :)

Reagovat
noelgabriel
noelgabriel

10.5.18 13:47

krásny bicykel a pekne pofotený

Reagovat
arnettte
arnettte

10.5.18 13:36

Krásné kolo.. Jednoznačně za 5!

Reagovat
André Vebr
André Vebr

10.5.18 13:14

Ano, ano a zase ano!

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

10.5.18 12:53

Luxus!!!

Reagovat
Richards
Richards

10.5.18 12:50

Velká paráda ! 5* Moožna ten černý představec taky raději chrom :-)

Reagovat
Trepifajxl

10.5.18 12:34

zajímavý tip jak odlehčit kolo, pedály a řetěz pryč a hned je půl kila dole… jinak ale moc pěkný

Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

10.5.18 12:26

Výstavní…odrážedlo ;-)

Reagovat

Další galerie z kategorie

Honzis 1
vasour1988 9
Lamex44 1
L31 5
hrota 7
JaMull 6