Rose Xeon CWX Di2

Přidat foto

Po 11 tisíc silničních km odjetých na CX Cruxu jsem usoudil, ze by se mi hodila čistokrevná silnice. Cesty v okolí jsou rozbité, takže jsem chtěl karbon, který prý lépe tlumí. Další podmínkou byly kotoučové brzdy. Líbí se mi vzhledově a všechny moderní kola je už stejně mají.

Začal jsem vybírat v kategorii endurance, hlavně pohodli, že. Jako etalon jsem měl Canyon Endurace CF SL Disc. Už to vypadalo, že koupím BMC Roadmachine 02, ale moje velikost už nebyla.

Pak jsem náhodně zabrousil na stránky ROSE, viděl CWX a bylo rozhodnuto.

Výběrová kriteria jsem tedy ušil na míru CWX (stejně jezdím v průměru okolo 2,5 hodiny a honim PR na Strave + mám CX jako gravel) a začal konfigurovat kolo.

Xeon CWX byl zrovna v pěkné slevě, takže jsem ji eliminoval výměnou kol za karbon. A nepřihodit 500E za Di2? To by mě zpětně mrzelo. Pak jen vybrat u dalších komponent ze cca šesti variant a bylo objednáno.

Kolo bylo za měsíc sestaveno a odesláno DHL. Ta to za 14 dní dovezla do CZ a zpět do DE. A předala dalšímu přepravci, který mi to konečně za dva dny doručil!

Zatím jsem to projel jen krátce včera, jede to parádně, Řevničák jsem na tom "vyletěl ". Di2 je super, řadí ve všech podmínkách stejně dobře, jen musím ještě přehodit funkci páček přes E-tube aplikaci.

Řidítka pujdou také o kousek dolů.

(vloženo 16.4.18)

nzg nzg
Ohodnoť bajk: (3.7  / 56 hlasujících)
Značka Rose
Model Xeon CWX Di2
Velikost 62
Rám Carbon T30/40
Vidlice XEON CW full carbon
Kliky Shimano Ultegra FC-R8000 50/34
Přesmykač Shimano Ultegra Di2 FD-R8050
Měnič Shimano Ultegra Di2 RD-R8050
Řazení Shimano Ultegra Di2 RD-R8050
Převodník 50/34
Kazeta Shimano Ultegra CS-R8000 11-28
Řetěz Shimano CN-HG701 11-speed
Náboj přední Rose, axle 12 x 100 mm TA
Náboj zadní Rose, axle: 12 x 142 mm TA
Brzda přední Shimano ST-8070 / 160mm disc
Brzda zadní Shimano ST-8070 / 160mm disc
Brzdové páky Shimano Ultegra
Ráfek přední ROSE CW-1550 Carbon Disc 44mm, 28 spokes
Ráfek zadní ROSE CW-1550 Carbon Disc 44mm, 28 spokes
Dráty Sapim CX-RAY TCS Aero flat
Pedály Ultegra R8000 SPD-SL +4mm axle
Řídítka Ritchey Comp Evo Curve 44 cm, drop:128 mm, reach:83 mm, backsweep:4°,flare:2°
Představec Ritchey WCS C220 110 mm
Sedlovka ROSE Carbon Flip Flop
Sedlo Ergon SRX-30
Pláště Continental GP4000 S II, 700x25

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
nzg
nzg

19.4.18 14:19

198, inseam 95, sedlovka ma jeste rezervu

Reagovat
KRoser
KRoser

19.4.18 14:06

Parádní kolo. Taky se příští rok do něčeho podobnýho chystám. Kolik měříš na výšku? Že na 62ce rámu máš tak vysunutou sedlovku, možná klame fotka, ale stejně musíš být sakra vysokej.

Reagovat
Trepifajxl
Trepifajxl

17.4.18 13:05

ok, napiš, dáme si pak maily

Reagovat
tomxxx
tomxxx

17.4.18 12:34

V pátek nemůžu, ale to se dohodnem, já se ti někdy ozvu do PM, neboj ;)

Reagovat
Trepifajxl
Trepifajxl

17.4.18 11:56

jo, 12 jsem tam jezdil ne při tréninku, ale při časovce do vrchu, kterou jsem před lety vyhrál

kdy se tam vyskytuješ? já to mám teď tak, že jaro a podzim běhám a kolo fakt už jen doplňkově, víc na kole jezdím v létě, když je horko a nechce se mi běhat

budu tam možná tento pátek odpoledne

Reagovat
tomxxx
tomxxx

17.4.18 11:04

@Trepi: Tak to si jezdil elitu, páč pod 12 to maj jen honiči segmentů, i vakoš to má na stravě „jen“ pod 13. Se tam musíme někdy potkat.

Reagovat
nzg
nzg

17.4.18 09:41

Tak Continental Grand Prix GT 28 mm se vejdou, vzadu je to těsnější, ale do bahna to kolo stejně není.

Reagovat
Spartacus
Spartacus

16.4.18 22:41

Rám se tváří jako kříženec 3T strady a triatlonové kozy, ale po funkční stránce dle mě to nej, co jde nyní sehnat: karbon rám a kola, ultegra a kotouče.

Reagovat
Trepifajxl
Trepifajxl

16.4.18 22:01

Rubi: kolem 12 minut, myslím že nejrychlejší čas jsem měl i pod 12, dnes to jezdím kolem 14 minut

Reagovat
Wáclavka
Wáclavka

16.4.18 19:10

Přádnej žebřiňák :-)

Reagovat
Vilém
Vilém

16.4.18 16:54

Compact kliky mi k takoveto koze moc nesedi.

Reagovat
Rubi
Rubi

16.4.18 16:51

Trepi jaky mas rekord na revnicaku?

Reagovat
treatt
treatt

16.4.18 16:33

Věděl jsi, co chceš, vybral sis kolo, pro které jsi zahořel a jsi nadšen, jak jezdí..tak to má vypadat! :) tak ať dělá jen radost..

Jinak konkrétně tenhle model jsem viděl asi 2 roky zpět v jednom FR časáku a dost ho chválili..

No a čas teda hodně solidní na tom Řevničáku, klobouček..

Reagovat
Trepifajxl
Trepifajxl

16.4.18 16:03

no jo, ke dvěma metrům je 86 kg celkem odpovídající údaj, tedy pokud netoužíš být vyloženě vrchař

jinak kolo se mi nijak zvlášť nelíbí, přístup ano

Reagovat
nzg
nzg

16.4.18 15:58

Dik, kila dolu uz radsi ne, 86kg na 198cm je pro enduristu docela malo. Ale urcite se tam vratim, ale na 5× v rade si netroufam!

Reagovat
Trepifajxl
Trepifajxl

16.4.18 15:49

nzg: na 86 kilo a poprvé jetý a roční dobu slušnej čas, každopádně pokud budeš takhle pokračovat, půjde čas dolu (a úměrně i kila)

je to fajn kopec, já vždycky když se vrátím z Alp nebo Dolomit tak ho jezdím jako pitomej třeba 5× za sebou nahoru-dolu, aby to pro mě nebyl po návratu takový šok

tak ať to jezdí, třeba se tam někdy potkáme

Reagovat
nzg
nzg

16.4.18 15:42

30mm vpředu určitě, dozadu ne. Zítra zkusím manželky Continental Grand Prix GT 28 mm, ale bude to vzadu těsné.

Reagovat
JFtryall
JFtryall

16.4.18 15:12

Skoda, ze je to tak velky. :-) ale je to fakt pekny kolo a pojede urcite paradne. Je tam prostupnost i na 30mm pneu?

Reagovat
nzg
nzg

16.4.18 14:42

Tak vážím 86 kg, takže těch půl kila za dobré brzdy jsem ochoten obětovat.

Řevničák za 16:43, jel sem ho poprvé v životě, nekonečnej kopec na středočeské poměry. Ale mít ho před barákem by bylo fajn.

https://www.strava.com/…/37681563582

Reagovat
Trepifajxl
Trepifajxl

16.4.18 14:20

o tom, že „všechna moderní kola už mají kotoučovky“ by se dalo s úspěchem polemizovat, ale to přenechme Jonášovi…

za kolik byl včera Řevničák, takhle při jaru?

Reagovat
milan.v
milan.v

16.4.18 13:33

Tak toto mohu ;o) 5* pěkné kolo, pěkný profil, hezký příběh.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

16.4.18 12:39

Zajímavý, vypadá dost podobně jako to 3T s jednoplackou co vozí Irové… tady se jim aspoň povedlo udržet možnost dvouplacky. Pěkný čistý, ne muj typ kola, ale líbí.

Reagovat