Letňák

Přidat foto

Na kole trávím denně cca. 2 hodiny dojížděním do práce a zařizováním různých věcí. Jenom cyklodopravou najedu cca. 4000 km za rok. Ve městě mi kolo plnohodnotně nahradí auto, šetří čas, benzín a nervy při hledání parkovacího místa. Původně jsem chtěl gravel ale nakonec to dopadlo takto. Kolo je tedy spíše pracovní, na blbnutí v lese mám Full.

(vloženo 6.4.18)

petrun petrun
Ohodnoť bajk: (3.8  / 94 hlasujících)
Značka Race Bike
Model CRR 290
Modelový rok 2018
Velikost XL - 21"
Rám RB 290
Vidlice AXON RLR 100 15QLC32 29 TS (fotky nejsou aktuální)
Hlavové složení VP, 1 1/8-1 1/2
Kliky Shimano SLX FC-M7000-1 - 175 mm
Středové složení Shimano SMBB52 Hollowtech II
Měnič Shimano XT RD-M8000 GS, 11s
Řazení Shimano XT SL-M8000 i-spec II, objimka, 11s
Převodník Deckas NW 34z
Kazeta Sram XG-1175 11sp. 10-42z
Řetěz Sram PC 1130, 110 článků
Náboj přední DT Swiss 370 straightpull 15x100mm
Náboj zadní DT Swiss 370 straightpull 12x142mm
Brzda přední Shimano Deore BR-M6100 + Shimano XT SM-RT76 160mm
Brzda zadní Shimano Deore BR-M6100 + Shimano XT SM-RT76 160mm
Brzdové páky Shimano Deore BR-M6100
Ráfek přední Weinmann 32mm, 28 děr
Ráfek zadní Weinmann 32mm, 28 děr
Dráty zeslabované DT Swiss Revolution 2-1.5-2mm, 2x28ks
Pedály Shimano XT PD-M8000 SPD
Řídítka MAX1 Evo Carbon XC 720mm + ESI Chunky
Představec Tosek 70mm Al
Sedlovka Thomson Elite - rovná 30,9x367
Sedlo WTB Volt Team Ti 150mm
Pláště Continental RaceKing Protection 29x2,2 + duše Revoloop

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
petrun
petrun

7.1.24 09:43

Změna zpátky na odpruženou. Jen místo původní Reby nyní Axon. Hmotnost už není hlavní prioritou :-)

Reagovat
petrun
petrun

11.5.21 22:27

Vyměněny Tupolito za Revoloop čímž se smazal rozdíl při výměně pneu.

Reagovat
petrun
petrun

11.5.21 22:23

Vyměněny pláště za Protection verzi.

Reagovat
petrun
petrun

2.2.21 15:12

LM – dík za upozornění, opraveno. To byla ještě hmotnost s ultratenkym karbonem (sedlo, sedlovka, řidítka), fórovejma pedálama a ultratenkýma šlupkama místo pneumatik. Téhle lehkejch atrap jsem se musel zbavit, nedalo se na tom jezdit :-D

Reagovat
LM
LM

2.2.21 13:33

Na té fotce je ale 9.945, né 9.45, jak máš v popisu :-)

Pěkněj štěrkolet, Specialized už se k něčemu podobnému taky dopracoval

Reagovat
petrun
petrun

2.2.21 11:32

Ta fotka tam je.

Reagovat
Marek.Kv

2.2.21 11:21

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
petrun
petrun

20.2.19 20:49

Zdendyš – Však já su taky ze starých časů :-D

Reagovat
roud
roud

20.2.19 20:32

Pěkný :)

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

20.2.19 20:02

Opravdu musím napsat, fakt pěkný RB :-) máš to za 5*

Reagovat
Zdendyš

20.2.19 18:33

Tehle koncepci rozumim, pripomina mi to stare ale ty dobre casy.

Diky

Reagovat
CannondaleF29carbon

20.2.19 18:12

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
petrun
petrun

2.11.18 20:17

Ve předu už Ralph není. Nasadil jsem contíka X-King šíře 2,4". Ale letošní sezónu jsem ani na RaR nedefektil :-)

Reagovat
Ondris23
Ondris23

2.11.18 20:04

Pěkná Karkula, dobře jsi to odlehčil, udělal jsi sní závoďaka. Ralphy jsem jezdil a tolik defektu jsem nikdy neměl. :-D Hlavně, když člověk spěchá do práce a pak někde mění duši v lese. :-D

Reagovat
petrun
petrun

26.10.18 19:07

Reba soloair je ale skoropevná vidle :-D

Reagovat
doubeq
doubeq

26.10.18 13:51

Velmi pěkné, kombinace červené a černé je těžko překonatelná :-)

Reagovat
vpa007
vpa007

24.10.18 21:36

Furt krásný kolo a dost dobrá finální váha! Ale jen si nemysli, mám rozpracovaný podobný projekt, jen s menšími koly (CRR 275, M) a s Rebou, ale váha by mohla být, podle tabulky, cca 10,31 ;-)

Reagovat
petrun
petrun

24.10.18 16:10

Karkulka zhubla o 2 kila. Až teď zjišťuji krásně Reba žehlila nerovnosti :-D

Reagovat
petrun
petrun

1.8.18 11:47

Kola nejsou koníček ale diagnóza :-D

Reagovat
vpa007
vpa007

1.8.18 09:13

Supr upgrade… baví mě, že tě to kolo furt baví a že tě furt baví jej ladit.. jen tak dál ;-)

Reagovat
petrun
petrun

30.7.18 19:03

Červenec 2018 – upgrade klik

Reagovat
petrun
petrun

30.5.18 14:54

Lehký upgrade pohonu. Kazeta překopána z 11–46 na 11–42. Pocit při řazení o třídu lepší. Ta větší varianta se Japoncům opravdu nepovedla. Pod pravou misku středové osy jsem dodatečně vložil 1mm podložku čímž byla vytvořena rezerva u zadní šavle pro 38z převodník.

Reagovat
petrun
petrun

25.4.18 22:25

36z je hraniční, zbývá tam pouhých 2mm! Původně jsem chtěl nasadit placku 38z ale ta se tam nevlezla. Musel jsem jí prodat nasadit tento převodník.

Reagovat
beranek666
beranek666

24.4.18 08:15

36z převodník se bez problémů vleze? Zbývá tam ještě nějaký prostor u vzpěry? Nebo jsi musel misky posunout ven?

Reagovat
vpa007
vpa007

8.4.18 23:30

Super… klasická skalka a u ní parádní kolo. Ta stavba se povedla, červená jí sluší ;-)

Reagovat
Lister
Lister

7.4.18 12:22

Moc hezké kolo ale ta kazeta je fakt asi nejhnusnejsi co se vyrábí – to se Japoncům nepovedlo.

Reagovat
petrun
petrun

7.4.18 10:22

300 gramů mi ušetří i plánovaný nákup Tubolito duši.

Reagovat
petrun
petrun

7.4.18 10:19

Čtvrt kila půjde dolů jen výměnou klik. Vyměním je až sjedu převodník což bude hodně brzy. Na nových už bude jiná rozteč šroubů.

Reagovat
scalar
scalar

7.4.18 09:12

Karkulka pěkná, ale potřebovala by dietku, aspoň kilo dolů.

Reagovat
petrun
petrun

6.4.18 23:30

Kliky půjdou časem pryč. Už kvůli váze. Jsou opravdu těžké jak prase.

Reagovat
Zoidberg

6.4.18 23:25

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat

Další galerie z kategorie

Lesky 2
gersa 10
whoever 39
RadekHubl 4
jakub_kencl 3
Pepa Hrabačov 32