Specialized Diverge E5 Elite 2018

Přidat foto

(vloženo 1.4.18)

Petr L2 Petr L2
Ohodnoť bajk: (1.9  / 44 hlasujících)
Značka Specialized
Model Diverge E5 Elite
Modelový rok 2018
Velikost L
Hmotnost 10,55
Rám Specialized E5 Premium Aluminum, Open Road Geometry, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat mount disc
Vidlice Specialized FACT carbon, flat-mount disc, 12x100mm thru-axle
Kliky Praxis Alba 2D
Středové složení Praxis Works M30
Přesmykač Shimano Ultegra FD-R8000
Měnič Shimano Ultegra, RD-RX800 GS, 11-speed
Řazení Shimano Tiagra ST-RS 405
Převodník Praxis Works 48/32T
Kazeta Shimano Tiagra, 10-speed, 11-32t
Řetěz Shimano HG-6600 10 speed
Náboj přední Specialized Axis Sport Disc
Náboj zadní Axis Sport Disc
Brzda přední Shimano BR -RS 405 + SM – RT 76 160mm
Brzda zadní Shimano BR -RS 405 + SM – RT 76 160mm
Brzdové páky Shimano Tiagra ST-RS 405
Ráfek přední Specialized Axis Sport Disc
Ráfek zadní Specialized Axis Sport Disc
Pedály Shimano PD-M520
Řídítka Specialized PRO Road Ergo Bar 460mm
Představec Specialized, SL Pro alloy, 4-bolt, 6-degree rise, 100
Sedlovka Specialized Alloy, 2-bolt clamp
Sedlo Specialized Phenom Comp
Pláště Specialized Espoir Sport Reflect, 700x30mm, 60 TPI, double BlackBelt protection / Specialized Trigger Pro 2Bliss Ready 700x38

Komentáře

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Romancero
Romancero

15.8.19 18:32

Zdar…

jaké máš zkušenosti s klikami a středem M30 ? Zatím OK ?

R.

Reagovat
Petr L2
Petr L2

3.4.18 23:57

Díky, rodla sice vypadají všelijak, ale drží se mi lépe, než ty původní, ono hodně dělá také blbý úhel fotky, sedlovka je v plánu, ale to nespěchá, rám pobere sám dost, určitě víc, než moje XC HT, pláště budou Trigger Pro ale ještě musím uvážit jak široké vzít a na jaký ráfek to obout :-)

Reagovat
well
well

2.4.18 21:41

Hodně se mi líbí se mi barva. Rodla jsou hrozný, forbec bych otočil. Kolo by si zasloužilo karbonovou sedlovku a nějaké rychlejší a širší pláště.

Jinak fajn kolo, ať se ti dobře jezdí.

Reagovat
Petr L2
Petr L2

1.4.18 19:08

Jo a 680 stály berany…

Reagovat
Petr L2
Petr L2

1.4.18 19:07

Za 2500,– jsem prodal brzdy a duály + hydry s pákama :-)

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

1.4.18 18:17

Muzu se zeptat na kolik to kolo takhle vyslo?dekuji…

Reagovat
AussigBiker
AussigBiker

1.4.18 17:31

Vlastne tohle je taky Diverge a jedno videl na prodejne (sedivej) a nevypada to spatne. Tak at to jezdi :)

Reagovat
AussigBiker
AussigBiker

1.4.18 17:30

Pritom kola meli desginove pekny do tyhle zmeny. Kamos si ted koupil Diverege, tak se tesim, az to omkrnu.

Reagovat
Zoidberg
Zoidberg

1.4.18 16:02

lksds: A já žil v domění, že je to v první řadě kvůli pohodlí – aby sedlovka a horní část sedlové trubky s ní mohla volněji „pracovat“ – naklánět se vzad.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

1.4.18 16:01

Iks… no jo, já zapomněl, že na tohle hlína „trekovým“ rámu je ze všeho nejdůležitější akcelerace :) (BTW o stejnech podkoplejch zadních stavbách se tu dočteš že jsou kvůli pohodlí, tam že kvůli aero, podle Tebe skvěle akcelerují… prostě jsou nejlepší na všechno…).

Mě ale spíš šlo o to, že Spešl očividně chce, aby všechna jeho silniční kola vypadala na pohled stejně, podle mě blbost, zvlášť u těch na téhle straně spektra.

Reagovat
lksds
lksds

1.4.18 15:38

tromboonen: pokud myslíš slovem „aero“ ty podkoplé zadní vzpěry, tak ty tam nejsou takhle kvůli aerodynamice, ale kvůli lepšímu přenosu síly, kola takto dělané, akcelerují lépe. Proto viz nový Tarmac etc..

Reagovat
tromboonen
tromboonen

1.4.18 15:19

Jasně, ale proč se pak snažej aby to všechno vypadalo stejně? U Roubaix nebo tohohle je ta „aero“ zadní stavba k ničemu.

Reagovat
Petr L2
Petr L2

1.4.18 15:03

No koukal jsem na tabulku s geo a nepřipadá mě, že by ty rámy byly stejný a dost pochybuju, že by se do Tarmacu daly narvat zálety s pláštěm okolo 40mm.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

1.4.18 14:08

Že se na to u Spešlů už nevybodnou a neudělaj jednu mašinu na všechno, tohle je další převlečenej Tarmac a přitom to má bejt úplně jiný kolo…

Reagovat