Vỳměnný kompresní shimstack do Formuly
…čekal jsem to teda nějaké trochu větší :D
(vloženo 17.3.18)
:DDD
LaMitro – delas z toho vedu, z grafu poznas, co muzes zhruba od projevu vidle vymenou toho kompresniho shimstacku cekat.
krabica: vylestil jsem gulu a tu mas vysledky: Kdy si dobre zvolis, naladis si prubeh tlumeni presne jak potrebujes, je dobre poznat mezi rozdil meri ruznym prubehem tlumeni. Jedna se o posledni generaci kontroly prubehu. Kdo to nema, neni spravny end©urak :)) V idelanim pripade bys mel mit celou sadu a podle prilezitosti vymenit stellung jeste doma- dyt to jde samo.
Pedro404: by mne zajimala…ale ne ani ta rychlost, jako rozdily v intenzite tlumeni…vertikalni osa. Jestli je rozdil v desetinach nebo desitkach procent, treba:)
lukas aka mitro: Jako že ti tam chybí třeba přesná rychlost pístnice? K čemu by ti ta informace byla?
Baba-Ji: porad nikde zadny cislo u stupnice…to si to muzu namalovat v malovani taky:)
lukas aka mitro – nejaka mlha pred ocima, ne? :D ja vidim graf popsany, bezny (default z fabriky) culibrk je ten regular modry
…od strany 8 mas popsany, co ktera barva v realu dela – http://www.rideformula.com/…-ENGLISH.pdf
Takovy pidipicinec:) A pritom to dela jenom HSC, ne?
Grafy bez popisku jsou k nicemu…stejne tak, pokud tam neni srovnani s prubehem tlumeni s beznym ovladacim culibrkem a tim vytunenym. Ale ono mozna staci ukazat pokrivene barevne cary.
Tady to je rozepsaný, třeba to něco osvětlí https://www.pinkbike.com/…-tuning.html
wilda81: Prostě to ukazuje, jak moc je komprese tlumená při různejch rychlostech zanořování, ne?
krabica: Jak si mám ten graf vyložit? Chápal bych závislost „force x travel“, ale tady si marně lámu hlavu…
krabica: červené (regular firm)
…akorát si ještě musím nějak vyrobit přípravek na výměnu. Ale tím, jak je to titěrné a zároveň původní CTS ve vidli dost přitažené, nebude to úplně easy.